Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey Super, ideaal zo'n flexibele kinderopvang en dat jullie kleintje daar mag komen is natuurlijk helemaal super. Geniet je heerlijk van het grauwe weer. Ik stiekem ook wel. Deze temp is met een kleintje een stuk beter te doen.
    Sab vertelde het al, je buik is na de bevalling een lege verpakking. Raar om te voelen. In de week na de geboorte zag ik mijn buik iedere dag slinken, de boel is nog wel slap.
    Kan je voor het uitrekenen van de belasting teruggave niet een gemiddelde nemen?

Sab: Die geweldige Mirza slaapt straks ineens door, let maar op.

Hier kan Tim alleen maar weer huilen en niet slapen. Wordt er knetter gek van..............................................

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Super: Ik wou dat ik je kon helpen met je belastingvraagjes, maar ben echt zo slecht in alles wat met financien te maken heeft! Lijkt me trouwens wel heel handig, flexibele opvang, maar ik had dacht ik wel begrepen dat dat een stukje duurder was. Of heb ik nu ongelijk?
    Ik heb trouwens nog niemand gehoord over een kraamfeest? Zijn jullie daar bekend mee of vinden jullie dat geen goed idee? Mijn zus heeft dat gedaan. Naaste familie en vrienden kwamen wel de eerste weken, maar collega's en andere geintresseerde pas later op het kraamfeest. Was ook wel erg leuk hoor! Maar het lijkt me ook wel leuk om geregeld visite te hebben. Al kan ik daar nu weinig over zeggen, dat moet je geloof ik eerst meegemaakt hebben. Je hebt natuurlijk geen idee hoe je je voelt vlak na de bevalling...

Oh, het is alweer bijna half 10. Ik moet gaan opschieten... Zo even wat drinken met een vriendin. Reageer later uitgebreider!! Heb ook even iets achtergelaten op de club!

Oh en @Smits: wat een tegenvaller dat Tim weer zo veel huilt... :( Hoop dat het van korte duur is...

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Haha..Super... je hebt gelijk, morgen 36 weken.. Het is na de bevalling zo erg met mij...dat had ik tijdens de zwangerschap veel minder, volgens mij was ik toen veel oplettender, haha.

Oh Smits..wat balen zeg dat Tim weer zo veel huilt. Mirza heeft nu ook lekker zijn huiluurtje. Gelukkig heb ik net 4 uur (schaam schaam) bijgeslapen, dus kan er wel even tegen, maar kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Ik heb hem namelijk horen huilen en dat er geluid in zit daar is niets van gelogen.

Mutz...veel plezier met je vriendin zo. En wat betreft het kraamfeest. Ik vind het wel prettig als de mensen verdeeld komen. Zo heb je toch ook echt tijd voor je visite en natuurlijk voor Mirza, maar ieder zijn ding.

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Zoals beloofd kom ik ff melden hoe het vanmorgen was in het ziekenhuis. Reageer later weer op jullie allemaal maar ben druk met vanalles!!!

De uitslagen zien er goed uit. Mijn vriend zijn sperma is erg goed, ligt zelfs boven het gemiddelde. (wat ik niet verwacht had)!!!
    Mijn bloeduitslagen om te zien of ik een eisprog heb gehad...daar twijfelde de gyn. over, dus moet opnieuw. Moet nu op cyclusdag 20 en 23 gaan bloedprikken. En krijg een HCG onderzoek, dan spuiten ze vloeistof door me eileiders om te zien via echo's of die doorgankelijk zijn. Dit gebeurd tussen dag 7 en dag 12 in de cyclus. Dus als ik weer ongesteld wordt (dag 1 van de cyclus) moet ik bellen voor een afspraak. Als dat er goed uitziet moeten we een half jaar wegblijven...wel krijgen we in dat half jaar dan een samenlevingstest (gemeenschap hebben, naar het ziekenhuis en dan gaan ze door middel van een uitstrijkje kijken of er nog levende zaadcellen in me zitten)!!!

Liefs........

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hey Gelukkig...wat fijn dat alles er goed uitziet... zo'n hcg onderzoek had mijn schoonzusje ook gehad en guess what?? Daarna was ze zwanger.
    Wel weer spannend allemaal die verdere onderzoeken, maar het is voor een goed doel. En weer bloedprikken? Je raakt er nog getraind in, haha

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gelukkig: klinkt goed! En een vriendin van mij was ook de ronde na het hcg gebeuren zwanger! toch even de eileiders doorgespoten....spannende tijden hoor.

Mutz: gezellig zo even wat drinken met een vriendin. Zou ook wel weer eens een wijntje lusten. Nou ja nog een paar weken.

Smits: wat frustrerend toch dat Tim zo erg huilt. Poeh knap dat je het zo goed volhoudt. Kwam het cb nou nog helpen?

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ja, de gyn. vertelde ons iid. dat de kans op zwangerschap na dat HCG onderzoek veel groter wordt! Dus extra spannend zeg!!!
    En iid. weer bloedprikken......ik raak er nog aan gewend hahaha.

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gelukkig: toch een opluchting dat de testen goed zijn. OP naar de hcg en dan maar hopen dat je net als de anderen snel zwanger bent.

Super: Het is niet knap hoor om dit vol te houden. Je hebt simpelweg geen keus en geloof me ik zit er op bepaalde momenten echt doorheen.

Gelukkig is het weekend en is Ed thuis, dat scheelt een hele hoop. Tja het cb kan hier ook weinig mee. Het valt ons wel heel erg tegen dat je totaal geen hulp krijgt. Do-avond zijn we nog bij de HAP (huisartsenpost) geweest om dat we het gegil niet vertrouwde. Je krijgt daar het standaard onderzoek en daarmee is het gedaan. Terwijl we willen dat er naar zijn maagklepje wordt gekeken. De resultaten worden doorgespeelt naar de eigen ha en die heeft er weer alleen notitie van genomen. Geen belletje of wat dan ook van de ha. We kunnen ons heel goed voorstellen dat ouders helemaal doordraaien en hun kind iets aandoen, fijn dat een ha dus geen gehoor geeft aan wanhopige ouders. Ben daar behoorlijk pissig over. Gelukkig hebben we nog een telefonisch afspraak staan met de kinderarts (nasleep van zijn opname) en kunnen we dit dinsdag met haar opnemen.
    Het is overigens niet zozeer dat we denken dat er iets lichaamlijks is, maar je wilt alles uitsluiten. Het gegil gaat door merg en been en dan ga je behoorlijk twijfelen.

Vind het zo spannend wanneer we van jou Super een berichtje krijgen wanneer het begonnen/geboren is.

Manon: Wil je even laten weten dat ik aan je denk. Hoop dat het goed gaat met jullie.

Mutz: Een Kraamfeest..... We vonden het nu wel leuk om iedereen apart te ontvangen, maar ben een bij een evt tweede een voorstander. Na 3 maanden komt er nog steeds kraamvisite en ben er een beetje klaar mee.
    Heb nog op de club gereageerd.

Sab:hahaha 4 uur slapen, wat heerlijkkkkk. Vooral veel vaker doen en je helemaal niet schamen.
    De kinderwagen nog uitgeprobeerd in de wagen??? Ik ben triuwens helemaal vergeten om het kamertje van Mirza te bewonderen. Plaats je nog een keer foto's.

Naat: Heerlijk dat Keano het zo goed doet. Geniet er maar dubbel van, het kan ook anders....... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar zijn geboortekaartje. Wil je deze een keertje inscannen en posten???

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Smits...dat is inderdaad weinig hulp die je krijgt. Potverdorrie..je wilt toch het beste voor je kleintje en in zo'n ziekenhuis moeten ze dat toch ook weten. Vraag me soms echt af waarom sommigen een beroep gekozen hebben waarbij ze met mensen werken..bleh.. Hoe is het nu met Tim is hij alweer wat rustiger?

Misschien wil ik toch een keer jouw puck a baby uitproberen, Mirza heeft overdag nogal moeite met in slaap vallen en dat melodietje van die mobiel dat ben ik nu ook wel zat, haha.

Na zijn voeding om 6 uur hebben we hem maar tussen ons ingenomen, toen ging ie wel slapen die kleine schurk.

Toen jullie wegwaren had ik ook al bedacht dat jullie de babykamer helemaal niet gezien hebben. Zal snel een keer foto's maken en ze posten.

Ik hoop dat de kinderarts van de week wel even verder wil kijken. En dat zij jullie in ieder geval het gevoel geeft dat ze jullie zorgen serieus neemt.

We hebben trouwens vrijdag een andere auto gekocht. Een ford focus station. Lekker burgelijk, maar alles past daar wel in. Kan ik misschien ook een keer op stap, want de muren beginnen nu wel een beetje op mij af te komen, haha.
    Volgende week vrijdag is hij klaar als het goed is.

Zo weer even genoeg gemopperd, want uiteindelijk is het krijgen van een kleintje wel super geweldig en het mooiste wat me overkomen is!!

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
  11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Smits...maak van het misschien lenen/testen/overnemen van jullie puckababy, maar alstublieft graag van. Word gek van hazeslaapjes overdag en de maaiende armpjes.

Ik neem uiteraard de verzendkosten voor mijn rekening. Laat maar weten of het nog kan, anders ga ik op marktplaats zoeken.

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeetje Smits wat moeilijk als ik je verhaal zo lees. En wat slecht toch van de ha. Dat ze er zo "makkelijk"mee om gaan. Pfff hoop echt voor je dat er snel verbetering in komt of hulp. Ja ik ben ook benieuwd wanneer het begint. Elke dag heb ik wel wat ongikrampjes en dan denk ik: op een dag stopt het niet meer en dan ben ik aan de beurt. Hihihi begin ook wel nieuwsgierig te worden hoor naar de uk die mijn buik zo beurs laat aanvoelen.

Gelukkig: laat je wel even weten wanneer je voor dat hcg gebeuren heen gaat? Spannend hoor.

Kris: hoe is het met de nek? en de kosten van de auto?

Manon: hoe gaat het met jou meid? Ben wel benieuwd hoe het ervoor staat bij jullie.

Julesz: ben jij er ook nog?

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey meiden, zoals jullie denk ik al begrepen hadden heb ik even een break van ZP...ik lees wel mee hoor...op jullie vragen hoe het ervoor staat hier...heb mijn laatste pil van de week genomen en mijn ongi is vandaag begonnen geloof ik. Nog niet echt heftig ofzo dus ben benieuwd...over 2,5 week terug voor controle.
    We proberen het hier zo druk mogelijk te hebben met klusjes en afspraken en leuke dingen doen ook zodat de tijd extra snel gaat. Het helpt wel moet ik zeggen.

Voor degene die het nodig hebben veel sterkte en iedereen veel plezier met jullie kids en andere bezigheden zoals trouwerijen voorbereiden, huizen inrichten, zwanger zijn en vakantie vieren....Ik hoop snel weer te kunnen reageren op iedereen maar ben er gewoon nog even niet aan toe...

dikke kus aan iedereen

14. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Gelukkig wat een goed nieuws zeg dat de uitslagen goed zijn van je man!!! Fijn!!! Ik hoop zo dat je snel in verwachting bent:D Duim voor je.

Super bij ons thuis word ook niet gerookt (wij roken zelf ook niet). Als ik bij mijn ouders of schoonouders ben word daar ook niet gerookt, ze gaan dan naar buiten. Vind ik echt super dat ze dat doen terwijl je het niet kan eisen vind ik bij een ander thuis.

Sab je kan t ook niet verwachten van een ukkie van 3 weken dat die dan al doorslaapt, het komt vanzelf echt waar. Oke dan zou mijn werk wel niet zo heel vlot zijn met doorgeven aan het UWV ik heb namelijk nog geen brief gezien, ach ja volgens de gewone 16 weken verlof moet ik 31 aug weer werken maar ach we zien wel...voorlopig is de zaak vanaf morgen 4 weken gesloten wegen vakantie.

Smits ik heb nog wat kaartjes over, ik stuur er anders wel eentje op naar van wie ik t adres heb oke. Komt goed...
    wat vervelend dat Tim zo huilt zeg, lijkt me echt zo niet leuk...Wat vervelend dat er ook zo weinig mee gedaan wordt zeg, ik vind dat eigenlijk niet kunnen hoor...wat ga je nu doen?

Sab wat een mooie autoo!!! Super zeg!!! En lekker ruim met die kleine...

Nou Keano kwam vanmorgen om 6:30 lekker hoor vanaf gister 23:00 uur de laatste voeding...hij ligt nu ff in de box met grote ogen alles te bewonderen, prachtig!!! Ik ga hem zo lekker badderen en dan even langs mijn ouders...want papa is motor rijden...

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab, de Puck ligt klaar hier voor je. Stuur hem morgen op naar je. Probeer hem nu anders te bakeren met een hydrofielluier. De benendoek van de echt bakerdoeken leg je ter hoogte van zijn borstkast/boven de elleboog. Leg Mirza op de luier, strek de linkerarm naast het lichaam en trek de doek sluitend over het lichaam naar de andre kant. De luier onder Mirza door schuiven. Vervolgens zijn rechtarm strekken naast zijn lichaam en de luier ook weer om hem heen slaan. ect vastmaken met tape.
    Normaal gaat hier nog een doek overheen om de boel vasttehouden. Bind onderaan evt 5 cm onder zijn voeten de stof vast met eeen haarelastiek. Dan kan hij er niet in wegzakken.

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oke Smits..helemaal super. Tot nu toe heeft Mirza al lekker geslapen en ligt hij nu lekker te spartelen in de box. Als hij vanmiddag weer niet kan slapen zal ik eens proberen of het lukt met die luier. Jas heeft al aangegeven dat hij de tape wel plakt, want dat stukje was het makkelijkst, hahaha.....

Manon.. ik hoop dat de medicijnen zijn werk gedaan hebben en dat jullie na deze ongi weer een start kunnen gaan maken en dat je je snel weer wat beter voelt en hier komt kletsen. Knuffel.

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

goed weekend gehad allemaal? Ikke wel. Zaterdag de verjaardag gevierd van mn nichtje (5 jaar) en mn zwager. De hele middag en avond bij mn schoonouders gehangen. Er werd zowaar in de keuken gerookt dus had ik er niet zoveel last van. Lekker gegeten daar en toen naar huis. Weer languit op de bank. Gister lekker met mn mannetje uit eten geweest. Gezellig. Daarna weer languit op de bank voor king solomo.
    Vanmorgen boodschappen gedaan en met de hond gefietst. Maar heb nogal wat krampjes dus nu maar lekker op de bank met de laptop. Oehhhh nog een paar nachtjes en dan mag ik thuis bevallen...... :)

Manon: fijn weer wat te lezen van je. Kan me voorstellen hoor dat je even een break hebt van het forum. Goed dat jullie jezelf zo druk bezig houden. Afleiding werkt toch vaak wel erg prettig. Ik hoop dat alles straks schoon is en dat jullie weer kunnen gaan starten. Dikke knuffel voor jou!

Naat:wat een luxe zeg dat jullie mannetje al zo lekker doorslaapt. Heerlijk lijkt me dat!

Smits: hoe is het bij jullie? hopelijk enigszins rustig?

Sab: gelukt met inbakeren? hopelijk is Mirza ook weer wat rustiger.

Bietje: heerlijk op vakantie!!!! Ik pb je even mijn mail. Kan ik meelezen over de bbq date. Misschien kan ik ook wel komen. Dat zou ik wel erg leuk vinden.

Mutz: bij jullie nog ontwikkelingen? Zal zo even op de club kijken.

Jojo: hoe is het bij jullie? Jullie gaan zeker ook al bijna op vakantie. Ben je alweer een beetje gewent aan het werkende leven?

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Super... een heerlijk weekend zo te lezen, maar wel druk hoor, haha. Enne krampjes?? Die had ik ook een paar weken (volgens mij 2) voordat het ging gebeuren. Zijn waarschijnlijk voor/oefen weeen.

We hebben Mirza nog niet ingebakerd, het slapen ging gisteren op zich wel goed. Hadden 's middag het hele huis vol visite, dus het was even druk. Nu weet ik zeker dat ik geen kraamfeest wil bij een eventuele volgende, haha. Ik krijg ook soms de neiging om mijn kind af te pakken van degene bij wie hij op dat moment is. Gelukkig heeft Jas dat ook dus ik ben niet gek, haha.

Vanmiddag mogen we naar het consultatie bureau om 14.30 uur. Ben benieuwd of de kleine man gegroeid is, maar ik denk het wel, want sommige rompertjes worden te klein. Al kan dat ook komen doordat zijn mama ze te heet wast, hih.

Het zou wel super leuk zijn als jij ook bij de bbq bent. Als je toch de 29ste juli bevalt, dan moet een datum in september wel lukken toch?? Haha.

Oh en het wordt de komende dagen weer warm he, dus rustig aan doen met uw zwangere buik en veel drinken. Jojo is trouwens al op vakantie, die zijn vrijdag weggegaan.

Fijne dag allemaal

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab: een kraamfeest is ook niks voor mij hoor. Veel te druk en al die mensen die om je kind heen hangen, brrrrrr..... kan me nu al voorstellen dat je het niet fijn vind als sommige mensen je kleintje vast hebben.
    Ja hahaha dat ga ik redden na de 29ste!!! hihi.......
    Het weekend was idd wel wat druk. Daarom denk ik vandaag ook zo moe en de krampjes. Lekker rustig aan dus. Zag idd dat het weer heet gaat worden. Waterflessen en ventilator staan weer klaar om mijn dikke lijf te koelen ;)
    Leuk vanmiddag cb toch weer even kunnen laten zien hoe goed jullie vent het wel niet doet! Succes

Kris: hoe is het eigenlijk in je nieuwe huis? al een beetje gewend?

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls,

nou hier officieel een gefrustreerde muts op de bank... wil zo veel en kan helaas zo weinig (ook, leef op als mijn pijnstillers werken :D maar zo hoort het dus niet) net gedweild.. Nu weer rust... Zo bezoek en daarna controle z'huis voor mijn nek.. hoop dat het meevalt maar zo doorgaan is ook niets...
    Ziektewet voor de laatste twee schoolweken kreeg ik er ook nog bij... DUs alleen vrijdag afscheid nemen van de kids.. Vind het helemaal niets maar mijn baas wil dat ik rust houdt. Wat eigenlijk ook wel goed is ;) maar niet wat ik wil :x!!

Verder super, helemaal gewend hier.. van het weekend de laatste dingetjes allemaal gedaan... Opgehangen en dat soort dingen.. Heb zelfs mijn eigen slaapkamerlamp opgehangen.. ;) ok, lijikt weinig maar ik was super trots op mezelf :D
    Nu dus echt wachten tot week 35 op de meubels... nog 6 weken dus... :(

Verder rustig aan... ;) ok, mijn hoofdje wel wat van slag door chris.. maar die sla ik er zelf wel uit... dat wordt niets haha!

@ sab... zag dat je had mogen uitslapen... Heerlijk! veel plezier vanmiddag bij het cb..

@ super... het is niet de beste bevallingsperiode voor je... wat zal je het de komende dagen weer zwaar hebben... Veel koud douchen kan misschien ook helpen?? Of zwembadje in de tuin en plonzen maar ;)

@ manon.. kusje... maar dat wist je al..

@ julesz.. hoe is het met jou?

@ gelukkig .. wat fijn voor jullie... Best goed zo de uitslagen en op naar de +!!! :D

@ mutz.. druk druk druk... ben benieuwd naar het kaartje/jurk en al dat soort dingen :) hoe gaat het met de clomid verder?? bijna einde cyclus toch?

@ jojo/bietje.. heerlijk op vakantie.. genieten met het gezin he!?!?

@ loestig... gewoon al over de helft... blijf me steeds verbazen hoe snel je leven gaat. Maar als je zwanger bent is dat nog zichtbaarder of zo lijkt het wel...

Heb ik nu iedereen gehad ;) anders sorry!!!

Deel Deze Pagina