Jeetje manon word er helemaal stil van! Wat een heftig verhaal zeg. En heel raar dat er op de echo geen vruchtje te zien was. Ik weet niet zo goed of ik wel durf te kijken. Ik durfde/wilde destijds ook niet in mijn vruchtzak kijken.
manon.. denk dat ik niet had verwacht dat er al zoveel echt kindje te zien was... Had het misschien meer (heel blond ) een eind verwacht.. Geen gezichtje of armpje al... Maar dit maakt het wel echter ofzo... Sterkte
Pff, best vreemd om jullie uk zo te zien hoor... Maar ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vind er iets in de te zien. Het ronde bolletje is het hoofdje neem ik aan? Het ligt op z'n zij zodat je het armpje kan zien? Zie ik het zo goed dan? Misschien ook wel blond, maar omdat jullie het over een gezichtje hebben... Knap Super dat je hebt gekeken... Kan je ze niet in een mapje zetten Manon? Niet voor mij, maar misschien zijn er meiden van ons clubje die ze niet kunnen/willen zien en nu worden zij er direct mee geconfronteerd...
ik wil ze wel in een mapje plaatsen maar volgens mij kan dat op de club niet....Ik haal ze eraf en dan moeten mensen die willen kijken maar bij mijn profiel kijken. dat heb ik zo ingesteld dat alleen vrienden dat mogen zien. Mutz...je hebt het wel goed gezien het hoofdje en armpje. Ik heb zelf een gezichtje gezien vanaf de voorkant maar hier geen foto van genomen. vond dit wel confronterend genoeg...Ik heb ook meer gezien zoals het staartje en beentjes...het is erg lastig om het vast te leggen op foto. Het is idd moeilijk om te zien hoor ik moest eerst ook 3 keer kijken voor ik meer zag...het is natuurlijk ook eigenlijk al in staat van ontbinding(he bah klinkt vies) Zo zie je een beetje hoe het er in kleur uit had gezien en zonder die (ik denk) placenta eraan vastgeplakt: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.spreekbeurtenstartpagina.nl/spreekbeurt/zwangerschap/embryo.jpg Kris...kun je nagaan he...nu al zoveel te zien en dat terwijl er al een hoop vergaan is en ook de juiste kleur niet meer heeft...Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het niet heb gezien zoals het eruit hoort te zien bij 8 weken, denk dat het dan nog moeilijker is. nu is het eigenlijk onwerkelijk en echt dood. Beetje hetzelfde als een konijntje wat net dood is moeten begraven of een konijntje opgraven als het al 3 maanden dood is. het laatste is meer luguber maar ziet er minder zielig uit...ik hoop dat ik zo mijn gevoelens hierover een beetje goed verwoord heb(beetje vreemd voorbeeld, maar ach, als het maar overkomt he)
Manon, ben er stil van........ Snap eigenlijk niet hoe een arts een embryo niet kan onderscheiden van een stolsel. Ongelooflijk hoe lang je hier mee hebt gelopen. Voelt je buik nu ook beter aan?? Lieverd, ik vind jou en Bart heel dapper en heb veel respect hoe jullie ermee omgaan. Hopelijk schijnt de zon weer heel snel voor jullie!! X
Vandaag gehoord dat ik vrij heb vanaf 23 september en net de vakantie naar Rhodos geboekt. Heerlijk 11 dagen relaxen. Wij zijn eigenlijk van het kamperen maar wilden nu graag even lekker uitrusten en bediend worden...al ben ik wel bang dat ik na 3 dagen helemaal gek wordt maar dat zien we dan wel...ik ben toch echt meer een camping mens en dit is wel heel anders haha... Ik kan gewoon niet tegen elke dag op mijn kont in de zon zitten..ik moet wat te doen hebben af en toe. Dus ik ga ff uitzoeken wat er op Rhodos allemaal te bezoeken is. ik zag dat Rhodos-stad leuk is om te bezoeken en dat een dagje scooters huren leuk is. is iemand van hier er wel eens geweest en heb je dan nog tips?? Wij zitten in Trianda trouwens... Smits..hoe is het nu met Tim?
Manon...Ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen! Wat moet dit moeilijk voor jullie zijn. Heb de foto's bekeken en schrok iid. ook, omdat het al een mini mensje is!!! Gelukkig gaan jullie lekker op vakantie, ff genieten! Wens je heel veel sterkte met alles. Dikke knuf. Kris Voel je je al iets beter? Hoop dat je met de rust snel opknapt. En hoe bevalt het in je paleisje? Super Wat een hitte he!!! De weken gaan nu echt aftellen. Spannend!!! Smits Hoop voor jullie dat Tim snel een zeer tevreden mannetje wordt. Lijkt me ook erg zwaar als je eigen kindje veel huild. Weet niet meer wie maar iemand vroeg naar me onderzoeken... Moet op cyclusdag 1 bellen voor de H.S.G. en moet aankomende zondag en volgende week woensdag bloedprikken. Manon heb jij ook een H.S.G. gehad? Zoja, krijg je meteen de uitslag? Vrijdag ga ik naar Nijmegen, me moeder loopt mee met de 4-daagse!
Gelukkig..wat was ook weer de HSG, was dat bloed prikken om te zien of je een ei hebt gehad? In dat geval kreeg ik niet direct de uitslag. Wij kregen telkens uitslagen als we op de afspraak kwamen, nooit direct of telefonisch tussendoor.
Manon, fijn dat je vij kon krijgen. 11 dagen in een andere warme omgeving kan geen kwaad. Er zal vast genoeg te doen zijn daar. Was het maar alvast zover voor je. Met Tim gaat het goed!! Hopelijk nu voor altijd en niet voor even. Dinsdag ben ik ontzettend goed te woord gestaan door de kinderarts. Eén-en-al begrip. Wat ik beschreef vond ze wel lijken op reflux en daar hebben we nu medicijnen voor gekregen. Over twee weken moeten we hiervoor naar ziekenhuis om te kijken of het nu beter gaat en zo niet om verder te kijken/zoeken. Ik vind het een hele opluchting om eindelijk begrip te krijgen uit de medische wereld. Manon, nog bedankt voor je linkje. Had het idd ookal gelezen. Morgen gaan Ed en ik heerlijk een dagje weg, even naar de sauna om bij te komen. Zal bij benieuwen hoe het is om een hele dag weg te zijn van Tim. Oja op het strand is het rustig gebleven...wij waren er namelijk niet. Ziek konijn en het ophalen van Tims medicijnen gooide roet in eten (of liever gezegt roet op het strand). Super: hoe is het met jou? Ik surf zo even naar de club om te zien of je daar nog wat gepost heb over je weet wel
Manon H.S.G. = ze spuiten vloeistof door je baarmoeder en eileiders om te zien of alles doorgankelijk is. Smits Fijn om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad met de kinderarts. Hopelijk gaat hij jullie helpen. En jammer dat het dagje stand niet door kon gaan.
Oh dat...ik kreeg dat tijdens mijn kijkoperatie en ik kreeg idd direct de uitslag omdat de gyn dat zelf doet...
Smits..wat fijn dat er eindelijk iemand luistert en meedenkt! Net even snel gekeken wat reflux is. Maar is dus waar jij al aan dacht. Wat gaan de medicijnen precies voor hem doen en is reflux iets waar hij overheen groeit? Jammer van jullie stranddagje maar fijn dat jullie even lekker kunnen gaan ontspannen in de sauna! Zal idd wel even wennen zijn zonder Tim, maar stiekum toch ook wel even fijn...
De medicijnen zorgen ervoor dat de inhoud van de maag minder zuur is, waardoor zijn slokdarm niet aangetast wordt. Hij groeit hier idd overheen. Het klinkt misschien raar, maar hoop dat dit echt de reden is van het huilen. Dan hebben we nu eindelijk onder controle. Geloof ook wel dat ik het morgen heerlijk zal vinden, maar ben wel benieuwd hoe de moedergevoelens op gaan spelen. Wanneer moet jij terug naar ziekenhuis en hoe voel je je (of praat je daar liever niet over, ook goed hoor)?
O naat, sorry.. de vergeet hormonen zijn nog steeds in werking. Leuk kaartje!!! Vriendin wilde graag de meisjesversie ervan, maar de tekst paste niet.
Wij moeten over twee weekjes terug. Weet nu zeker dat ze een schone baarmoeder zal vinden ik hoop ook voor jullie en voor Tim dat dit het is..hoop dat hij minder huilt en minder pijn in zijn maagje zal hebben en jullie minder pijn in jullie oren