hoi hoi, lekker druk online... manon moet je nou trouwens gewoon werken? of had je net een aantal dagen vrij??? smits... wat fijn dat de artsen mee luisteren naar je... dan weet je tenminste dat je niet gek bent... jammer van het dagje strand.. Al was het vandaag niet echt goed weer... naat... kaartje?? heb je die op de club gezet??
Ja..haha..ik werk niet veel he hihi dus waren toevallig net mijn vrije dagen gelukkig. Morgen moet ik weer beginnen, twee daagjes en dan weekend
Jeetje Manon wat een heftig verhaal zeg, ik word er stil van, ik ga zo even de foto's bekijken. Lekker dat jullie samen een paar daagjes weg gaan naar Rhodos! Er zal vast en zeker veel te doen zijn... Goed dat je alle vragen opschrijft voor je bezoekje naar het ziekenhuis. Smits fijn dat je eindelijk begript hebt uit de medische wereld. Dat huilen lijkt me echt verschrikkelijk. En vooral omdat je niet weer waarom hij zo huilt... Sab wat is jullie mannetje goed gegroeid zeg. Wij moeten 2 aug weer en dan krijgt Keano ook zijn prikjes. Smits nog even over t kaartje. leuk he! Het was ook lastig met de tekst omdat het tekstvak erg klein is, maar gelukkig is het ons gelukt. Gelukkig spannend zeg dat HCG onderzoek...wanneer gaat dat plaatsvinden? Kris wat ontzettend vervelend dat je nog zo'n last heb van je nek. Leuk dat het zo goed bevalt in je huisje. Maandag te horen gekregen dat een vriendin van me zwanger is van haar 1e kindje. Ze is nu 10 weekjes zwanger. Erg blij voor haar nadat ik hoorde dat ze bijna een jaar bezig waren...eindelijk is het wachten beloond. Keano slaapt nu eigenlijk iedere nacht wel door tot een uurtje of half 7/7 uur in de morgen. Echt heerlijk die nachtrust. Pas heeft nu ook lekker vakantie dus we kunnen lekker genieten van die kleine en leuke dingen doen. Mutzzzz je bruiloft komt nu steeds dichterbij! Spannend maar denk ook wel stress...alles komt goed...
vandaag heb ik een goede dag smits... maar 1 diclofenac... wel veel druk op mijn nek maar dat probeer ik te negeren.. en liggen wil ik vandaag al helemaal niet (hoezo eigenwijs ) Hopelijk morgen weer een goede dag.. Oja, en morgen weer op een sollicitatie gesprek. Hoop nu eindelijk eens niet te weinig ervaring te hebben.. (dat was 3 x de rede mij niet aan te nemen )
Naat, leuk waar heb je het kaartje neergezet? Op je Hyves op of op onze Hyves....ben benieuwd naar jullie kaartje...
Misschien is het goed om te melden in je solli dat ervaring er niet toe doet, omdat je gewoon een kanjer bent.
haha... laten we het er maar op houden dat ik me vergist heb in een bepaalde jongen.. maar wel super blij ben met al mijn vriendinnejtes! vorige week zaten we hier bij mij (het trouwkerkje zit op de hoek duss goed uitzicht) en was de eerste vrijdag dat er getrouwd werd.. slik en moeilijk... maar die vriendinnetjes hebben me goed gesteund. En sinds dat ik hier woon, 2,5 week, al veel vriendinnen over de vloer gehad. En dat voelt ook erg goed
tnx manon... hoe gaat het vandaag mentaal bij jullie trouwens?? rust, pijn, verdriet?? smits.. dat was ik ook van plan te melden!
Zie je gewoon een kanjer. Lastig die confrontatie, maar wel goed voor de verwerking. Heerlijk en ontzettend fijn dat je vriendinnen je begrijpen en steunen. Zat van de week nog aan je ex te denken. Dat iemand zo anders kan zijn dan je denkt en dan ook nog zo'n rotzak blijkt te zijn dat gaat niet in je koude kleren zitten.
Nee geen verdriet hier. Heel soms tussendoor wel eens maar dat is zeg maar 2 keer per week op zo'n loos momentje als je alleen in de auto zit of ergens een net geboren beebje ziet...je kent het vast wel...
ja zkr... had ik gister.. zo'n slikmoment toen ik mijn vriendinnetje (beetje later dan gepland) feliciteerde met de zwangerschap.. ze heeft morgen de 8 weken echo al.. zucht.. weer een vrolijk gezicht opzetten en morgen op de koffie... doet soms wel pijn.. Maar smits.. sommige mensen zijn gewoon heel anders.. en dan heb ik het niet alleen over leon.. voornamelijk (i know manon, i know ) over chris.. die is zoooooo vent haha Niet te vertrouwen, maar wel goed voor mijn rebound op sander... want, ja ben er achter.. Sander was de rebound..
sommige mensen zijn gewoon heel anders.. Yep, en dat doet soms verdomde pijn. Zolang jezelf maar oprecht in de spiegel kan blijven kijken is het ok (en daarbij is een rebound echt niet erg)
vreemd is dat he...iemand kan je nog beter vertellen dat ze de 27 miljoen gewonnen hebben dan dat ze zwanger zijn... ah...Chris weer ten tonele verschenen Krisje.. en er weer gelijk af.. begrijp ik dat goed...
zo ist het maar net... en sander verwijt me niets.. heeft nog wel pijn (sprak hem vandaar op msn vandaar) maar accepteert het wel.. smits.. had jij een kaartje gehad van naat??
Ja, was ook nieuwsgierig naar het kaartje en deze heeft ze van de week opgestuurd. Ach die Sander binnen no-time twee vrouwen kwijt, hij overleeft het vast wel. Gelukkig waren jullie rustig naar de buitenwereld.
haha... uhhh... een bepaald vriendje ( begint met een c.... en eindigt op ) van sander weet inmiddels wel wat er allemaal is gebeurd.. maar die houdt zijn mond wel aangezien anders zijn reputatie naar de maan gaat... weet genoeg andere dingen over hem ben nu ook wel nieuwsgierig naar het kaartje.. kan je hem niet inscannen/foto van maken of wat dan ook?? haah hoe denk je trouwens hoe je morgen in de sauna zit?