uhhhhhh naakt?!?!?!???? Sorry beetje flauw. Heb geen idee. Denk van mezelf dat ik altijd erg nuchter ben in zulke dingen, maar ben bang dat ik tot een andere ontdekking kom morgen. hihi en hoe reageerde meneertje C
meneer c was al gepikeerd dat ik uberhaupt contact had met sander... laat staan dat ik aan de klus zonder einddoel was gegaan... haha... Hij zegt dat hij niets wilt, maar zoekt wel eens in de zoveel tijd contact, en dan voornamelijk voor de lusten.. ah ja... goed voor mijn zelfvertrouwen.. dusss ook wel weer van mij uit een goede om hem daarmee te chanteren mocht het moeten (alles netjes opgeslagen op mijn computer ) snader zegt dat ik in het begin een rebound was.. maar later niet meer... maar ja... het zijt zo.. en zoals jullie, en ik ook hoor, al zeggen die komt er wel overheen!
denk ook dat smits niet op de gemak aan het relaxen is.. en naakt betekent natuurlijk ook geen zakken voor mobiele telefoons
laat staan dat ik aan de klus zonder einddoel zulke klussen hebben altijd een einddoel Volgens mij moet C'tje nog volwassen worden
Smits gaat morgen naar de sauna..dus de vraagstelling van vandaag is; waar krijg jij het warm en benauwd van?...
sab alweer weg... tuurlijk een einddoel maar inderdaad zonder doel wat ik eerder bij het klussen heb gehad Meneer moet inderdaad nog groot worden.. haha.. maar ik ook hoor ... laten we het er maar op houden dat ik zelf ook niet helemaal blanco ben..... Ik moet ook nog volwassen worden...
haha... waar ik het warm van kreeg vandaag??? kwaad zijn op meneer C haha.. i know, issie niet waard...
zoiets ja... zijn weer lekker op dreef met zijn drieen.. excuse voor de mensen die iets beter te doen hebben haha...
goede smits... daar krijg ik het ook wel warm van.. maar heb geen lekkere vent gezien vandaag de warmte krijg ik het ook wel warm van trouwens al is het hier nu lekker...
poetsen.. Moet ik hier ook nog gaan doen.. maar vanwege mijn nek wordt dat steeds uitgesteld óf even gedaan als de pijnstillers werken of door een hulpvaardige mama gedaan