Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Gelukkig wat vervelend dat je ongi bent geworden BAH! het lijkt me ook onwijs eng om naar de HA te stappen, maar zoals je zelf al zegt misschien is het beter om die stap nu te maken.

Jojo fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je vriendin en dat alles nu weer duidelijk is. Vervelend dat het niet goed gaat met haar.

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig volgens mij is het genoeg om even de ha te bellen voor een verwijzing wanneer je bent doorgestuurt naar de gyn. Dan kan hij aan de tel uitleggen wat er speelt en dan krijg je meestal zo een verwijsbriefje. Wij hebben ook verschillende huisartsen.

Ik zou er misschien wel een paar maandjes bij verzinnen (je ontpilmaanden) want anders laat hij je misschien wel wachten tot je een jaar bezig bent. Ook omdat je best regelmatig ongi bent.
    Spannend hoor!

Naat meid wat heb je t weer druk!!!!! Wat een giller die sokjes! Had mij pa ook kunnen doen voor Ro hahaha. Die is voor Ado Den-Haag en Ro ook voor Ajax!

OH ja en Smits geef je auto maar een dikke laatste knuffel hahaha! Gaaf hoor die Polo ik ben dol op Polo's, maar ze zijn voor mij iets te prijzig (de nieuwe dan)

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    gelukkig, ik had Julesz een heel lijstje met vragen gegeven in het nu afgesloten deel van de topic(ik zal het weer even opzoeken). Maar haar arts had haar hier niets over gevraagd...wel vreemd vond ik maargoed. hoe het werkt met 2 verschillende huisartsen weet ik niet, het lijkt me makkelijker als jullie allebei dezelfde gaan nemen. Ook als er wel een probleem blijkt te zijn, ik wil niet op de zaken vooruit lopen maar toch..., is dit denk ik een stuk handiger denk ik.

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jojo... Dat is wel vervelend dat het echt slecht maar haar gaat. Hopelijk heeft het haar na jullie gesprek ook wat opgelucht en geeft ze het iets duidelijker aan als ze wilt dat je even langskomt....
    Enne namens Jas bedankt voor het compliment, al moet je hem nu niet zien want hij is snotverkouden en je weet hoe mannen dan zijn he, hahah..

Gelukkig...Potverdorrie..had het zo gehoopt voor je.. Inderdaad een goed plan om naar de huisarts te gaan. Heel spannend allemaal, maar duidelijkheid is op een gegeven moment ook wel erg fijn dan elke maand weer de teleurstelling toch??? Dikke knuffel..

Nathalie..haha..leuk cadeautje van je vader..zou die van mij ook zo kunnen doen... Enne geslachtsbepaling is dinsdag.. Ik vraag me ook af..HOEVEEL FAMILIE HEB JIJ?????????????? Of zijn ze gewoon allemaal in januari jarig??

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH en Sab je krijgt een MEISJE!!! Zullen we een weddenschap sluiten????? Ik ga zoooo winnen!
    Verzin maar iets wat je wilt inzetten dan regelen we dat ff de 27e! Ik zou wel een zak dubbel zoute drop willen als ik win.... (en dan wel echte dubbelzoute drop he hahaha) Ik heb er nu al trek in!

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jojo nu moet je echt ophouden hoor.. met je dubbelzoute drop.. Ik ben verslaafd aan drop.. Dus laten we die er maar op ingaan zetten dan, hahahha.. Jas zal er niet blij mee zijn, want je poepies gaan altijd zo stinken van drop, hahha

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Niet dat hij jouw poepies dan ruikt, maar die van mij, hahah.. Staat weer lekker stom zo, whaha...

8. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja, wij hebben beide een grote familie. Af en toe wordt ik er ook wel gek van hoor hahahhaa maar idd zijn er vele jarig in januari!
    Beterschap voor je mannetje Sab!
    Spannend die geslachtsbepaling, ik denk ook een meisje!!!

Nou ga er weer vandoor tot morgen denk ik! Ben lekker vrij...heerlijk!!!!!!!! Morgen avond de 20 wk echo, spannend en super leuk om ons kleintje weer te zien, heb er zin in! Jullie horen t.

En zaterdag gaan we verf halen voor de baby-kamer, helemaal zin in:D:D:D:D

Ennn niet teveel kletsen moet ik weer zoveel bijlezen whahahhaa klessebesse!!!

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Naat...heel veel plezier met je echo morgen.. spannend inderdaad, maar alles is gewoon goed, dus lekker genieten.. Een fijne dag nog vandaag...

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Pfff jullie gaan wel snel hoor, kan het nauwelijks bijhouden:D

Jojo, fijn dat je het hebt uitgepraat met je vriendin, vind het echt stoer dat je zo snel op de man af eropaf bent gegaan! Balen dat het slecht gaat met haar maar jullie kunnen er nu weer voor elkaar zijn...

Naat, leuk die mixup met Feijenoord/Ajax haha. Ik was idd in het centrum op de markt en wat gekocht en gedronken bij V&D en de hele voorstraat uitgelopen. Mijn ex woont trouwens in Dordt en is van jouw en/of je vriend zijn leeftijd misschien ken je hem wel?? Jeroen...hij staat op mijn Hyves dan kun je zien waar hij op school heeft gezeten enzo...hij noemt zich JrNtJE fotografie en heeft nu een foto van een meisje en heeft 1686 'vrienden'.

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok die staat Sab!!! En ik zal dan een paar lekker poepies laten hahaha bij jou thuis want ik win toch! Maar uuuh mag jij wel dubbel zoute drop met je bloeddruk???? Nou dan neem je er maar 1 van mij aangezien ik de zak win! Hoeveel gram wordt die zak???? Kilotje??? Pondje????

AAAh arme vent van je... Doet ie dan ook net alsof ie dood gaat??? Die van mij wel! hahah Ja ik hou wel van buitenlands uitziende mannen hahaha! Die van mij had een bos zwarte krullen met blauwe ogen, maar denk door de stress van de relatie met mij is hij snel kaal geworden en heeft hij zijn haar geschoren.... Ook wel heel leuk hoor hahaha maar t lijkt wel gewoon bruin nu!!!! Dus ik zal m een foto van Jas laten zien en zeggen dat hij voor een make over moet hahahahahahha

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja naat heeeeeel veel plezier morgen bij de echo! Alles is vast helemaal goed!

manon ja normaal gesproken ben ik niet zo vlot met langsgaan hoor, maar ik ken haar zo niet en dan moet ik gewoon even gaan om te horen hoe of wat, voelde al dat er iets niet helemaal pluis was met haar en dat klopt! Maar normaal ben ik daar veeeeel te koppig voor!

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Whahah... een make over... ahha.. Nou niet zeggen hoor, maar Jas heeft ook niet zoveel haar..dat kuifje aan de voorkant lijkt heel wat, maar de rest is gewoon geschoren.. en ja hij ziet er echt buitenlands uit, omdat hij dat ook is, haha.. Zo benieuwd hoe onze klein spruit eruit gaat zien.. hoop een beetje getint met donkere ogen... we zullen moeten wachten.. en nee natuurlijk mag ik geen dubbelzoute drop, maar het is wel lekker, hahah.. en elke dag eentje dat mag vast wel...Doe maar een pondje dan...

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe laat moet je dinsdag eigenlijk???? Vind het zooo spannend!! Ik moet om 15uur werken dus hoop dat je het dan al weet hahaha anders ga ik gewoon met mijn telefoon op mijn mail kijken waaaant je hebt beloofd het te laten weten he hahahahah!

Oh het is dus alleen t kuifje hahahah! Ja leuk hoor zo'n halfbloedje! Wordt vast een mooi mengelmoesje! Die van ons zal ongetwijfeld donkerbruin haar en blauwe ogen krijgen en dat vind ik ook wel heeeeeel mooi hoor!!! En dan hoop ik de krullen van Ro, want mijn haar zit net zo stijl als iemand met Down Syndroom hahah geen krul in te krijgen!!!!!

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Sorry we moeten pas om 19.30 uur... dus je zal met je tel het net op moeten of je 06 even pb-en hahha..

En bij mij ook geen krul te bekennen hoor, misschien aan het eind van de zwangerschap, maar dan niet op mijn hoofd, haha..

En weet toch al jaren dat ik gevonden ben, want Bietje en mijn broer zijn allebei lichtblond met een slag en blauwe ogen. Ik ben donkerblond met groene ogen en stijl haar... Gelukkig maar dat ze me niet hebben laten staan bij het grofvuil, hahah

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hahahahha zelfs daar is geen krul te bekennen bij mij whahhaaha!!!

Ik ben ook gevonden hoor!!! mijn zusje is lichtblond stijl haar (maar ja daar zit ook echt Down in hahah) Broertje en zus allebei donkerblond met slag, ouders donkerblond met slag, nou ja neeej mijn pa heeft ook stijl haar. Allemaal grijze ogen behalve mijn broertje die heeft groen, net als mijn moeder en ik heb knal blauwe ogen hahahah! Ook zijn ze allemaal dun en ik dik whahahaha dus ja ergens is t mis gegaan!

Ik ga je mijn telnr pb-en hahaha!!!!!

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hahah wat grappig dat jullie beide van die buitenbeetjes in jullie familie zijn:D. Ik lijk helemaal niet op mijn zusje maar we lijken allebei weer wel veel op onze ouders dus geen van beide gevonden of van de melkboer..

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hahah nou Sab zullen we meedoen aan DNA onbekend???? Misschien zijn we wel zussen whahahah oh nee want we lijken ook niet op elkaar!!! Ik zit in een identiteitscrisis! Wheeeelp!!!!

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh en ik ben juist een en al krul en mijn lieffie is stijler dan stijl. Allebei blond geboren en ik rossig, beide blauwe ogen. Ik ben ook zooooooooo benieuwd hoe een kindje van ons eruit zal zien??

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH leuk Manon dat kan bij jullie dus echt alle kanten opgaan!!! Maar wel leuk hoor als je zo'n klein rossig kindje krijgt met krullen en blauwe oogjes en zo'n bleek huidje!!! Heel leuk!!!! Je zult het vast over niet al te lange tijd weten ;)

Deel Deze Pagina