En nu zelfs van niks doen al warm...blij dat ik geen ochtend dienst heb, ik slaap voor geen meter met die hitte
ja Krisje C is jouw aandacht niet waard hoor...snap dat je het nog steeds warm krijgt ervan maar dan moet je maar ff een koude douche nemen...
ja moest wel Smits...had al een aantal weken nauwelijks wat uitgevoerd...voel ineens veel meer energie terugkomen...
Ben aardig gewend geraakt aan de warmte. Zit nu zelfs met ijskoude voeten ( hihi sorry ed). Kris, wanneer iemand ons op de een of andere manier raakt ergeren we ons allemaal aan kleine dingen. Isse heel menselijk
nou zeg... laat me maar weer lekker lullig voelen.. geef meneer C ook geen aandacht... werd alleen even geirriteerd vandaag... maar daar heeft hij niets van gemerkt... haha... Hij weet niet wat hij mist ik morgenvroeg weer uit bed 9 uur gesprek.. vreemd hoor, heb gewoon nu al 2 weken geen wekker staan s morgens... ok, uiterlijk 9 uur uit bed... maar toch (sorry smits dat red jij vast niet die tijden)
smits... mooie uitspraak! manon.. heb ik ook hoor.. nu het iets beter gaat lichamelijk kriebelt het poetsen wel meer.. Om voldoening ofzo te krijgen ofzo....
IK droom van 9 uur. Rond 6.30 uur gaat onze levende wekker. Overigens met geklets de afgelopen drie dagen, heel gezelli, maar slaap toch liever nog ff door
Nou poetsdames zal ik de sleutel onder de deurmat leggen morgen. Van mijn badkamer krijgen jullie veel voldoening
Mannen zijn net als kerstbomen Kris, je versiert ze, je tuigt ze af en je gooit ze zo de deur uit.....maar mannen zijn ook als lucht en zonder lucht kunnen we niet leven...
Je hebt gelijk Smits..ga over een half uurtje ofzo ook mijn bedje opzoeken. Weltruste en veel plezier en hoop ook rust voor je morgen...
precies... en de aandacht die ik kreeg was weer even leuk en interessant... maarja, het blijven mannen .. Morgen gaat niet lukken Smits.. zult zelf aan de slag moeten ben ik bang
Mijn wijntje is op en de ogen worden zwaar, tijd om mijn bedje op te zoeken. Goede nachtrust dames enne niet te warm en benauwd morgen krijgen hoor
haha Smits...op mijn werk zal ik het niet snel warm krijgen..de airco staat meestal op vriezen en de mannen...ja wat moet ik daarvan zeggen....
op dit moment haha... leuk voor de sex maar verder...?!?! wat motten we ermee gek maken ze je, werken op je zenuwen en denken alleen aan zichzelf... in ieder geval bij mij.. smits... trusten meid! en hopelijk tot snel!
Jemig manon, dat is nog eens nieuws... wel bijzonder om te zien, 't vruchtje.... hoop dat 't nu goed met je gaat, zowel lichamelijk als geestelijk! Hier weinig nieuws... erg druk op 't werk (dus niet vaak op 't forum).... en wat betreft mijn lichaam: ik zit vandaag op CD 10. Wel heb ik voor de eerste keer ovulatietesten besteld (sensitest), dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen! Verder heb ik mijn laatste clomid geslikt van het het 4 maanden recept. Ik denk dat ik volgende week de gyn maar bel. Want als ik afwacht tot mijn menstruatie en dan pas bel, ben ik te laat met m'n nieuwe voorraad clomid, toch?! Ik ga dan ook vragen voor verder onderzoek (bijv. zaadonderzoek + HSG). Groetjes!
Manon wat heftig zeg. Dat er toch zoveel medische fouten worden gemaakt. Kan ik me nu echt kwaad om maken. Ik had de foto's 's bekeken ziet er heel vreemd uit. Raar dat alles er eigenlijk al op en aan zit, maar gewoon nog een beetje onherkenbaar. Knap van jullie hoe jullie het verwerken. In september maar lekker genieten van je welverdiende vakantie. Smits mijn zus had ook bij het eerste kindje heel veel last van reflux. Ze heeft toen het bedje met de achterpoten een beetje omhoog gezet zodat hij wat rechter ligt bij het slapen. Vervolgens hangt hij dan in een tuigje. Dat scheelde al heel erg veel want het zijn flinke ontstekingen in de slokdarm en dat doet erg pijn. Zodra die nu zijn verholpen zal het zeker beter gaan. Wel heel erg zielig, maar het is een veel voorkomend probleem bij jongetjes. Op een of andere manier is het daar vaker als bij een meisje. Ik dacht eigenlijk dat ze dat al onderzocht hadden, maar dat was dus niet zo anders had ik het al eerder gepost. Succes met de medicijnen en het zal nu vast wel een beetje gaan helpen. Ik ga zo naar de VK post straks nog wel een bericht en ga dan ook bijlezen op de club.
heb allemaal medelijden met de meiden die moeten bijlezen .. waren goed op dreef gister... Sollicitatie achter de rug.. alweer... nu afwachten.. Krijg morgen wat te horen... succes loestig... 1979... spannend voor je... ik zou ook bellen voor extra clomid nu, en inderdaad laat de artsen maar weer wat nieuws gaan doen! je bent nu weer een aantal maanden verder!