Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Oh Krisje spannend, ik hoop voor je dat je het wordt. Hoe voelde het gesprek voor je? Liep het lekker?

Hier alles goed. We hebben het hartje weer gehoord en mogen over 4 weken weer terug. We hadden ook nog de papieren meegekregen van de 20 weken echo, maar daarvan wisten we al dat alles goed was. Dus helemaal tevreden :D

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo dames, aardig gekletst eergister. Gezellig hoor. Hier gister een dipje, dus een rustig dagje gehad. Mis mijn moeder. En merk steeds meer dat ik haar zo graag bij mijn zwangerschap had gehad. Wil haar veel vragen maar het enige antwoord wat ik krijg is: "ja dat weet ik niet hoor" of een of ander verhaal wat steeds minder geloofwaardig wordt. Mijn vader had een gesprek met de psycholoog van het verpleeghuis. Die vertelde ook een gesprek met mijn moeder te hebben gehad. Het gaat niet goed met haar. Ze kan maar niet wennen/ wil maar niet wennen. Praat niet met mensen en is erg opstandig.:( Had zo gehoopt om eindelijk eens een beetje rust aan mn hoofd te hebben...... zucht elke keer is er weer wat. Nu voelt mijn vader zich weer schuldig en verdrietig. Ik zit daar weer tussenin dik te zijn en vol hormonen......pffff moeilijk zeg.

Woensdag werd ook weer duidelijk hoe hard de dementie gaat. "goh mam, je hebt met de psycholoog gepraat", "nee hoor ik heb met niemand gepraat". "Had je gister nog visite?", "nee helemaal niemand en heb ok helemaal niks gedaan". Ook papa was er niet?", "nee die was er ook al niet" (die had dus de hele middag bij haar gezeten.......

Tjee wat moet ik dan tot tien tellen om niet keihard te zeggen: "doe nou eens normaal mam!":$
    Zo even mijn hart luchten hier.

Kris: heb je al wat gehoord over je sollicitatie?

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Super wat heftig zeg. Lijkt me echt heel erg moeilijk om zo je moeder te zien. Dat wil je gewoon echt niet. En dat ze dan helemaal niet meer weet dat je vader daar de hele dag is geweest, moet voor hem ook heel erg moeilijk zijn. Hopelijk kun je voor jezelf toch de rust en ontspanning vinden die je nodig hebt. Zeker met het oog op de bevalling. Oh Meis wat moeilijk voor je. Denk aan je.

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #3804 manon31, 23 jul 2010
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
    Super..jij verdient een dikke knuffel..hier komtie ******* zo heb je hem?;)
    Wat vreselijk om dit allemaal te moeten meemaken zeg en dat nog wel op zo'n belangrijk moment in je leven. Dat zoiets hard achteruit gaat weet ik helaas uit ervaring. Mijn overgrootoma had het ook. Alleen kreeg zij het op een wat latere leeftijd, geloof dat ze iets van 60 of 65 was...maar ze werd wel 93 dus toch 30 jaar zo moeten leven. Mijn oma heeft het er toen ook zo moeilijk mee gehad om haar moeder zo te zien dat zij nu een euthanasie verklaring heeft getekend waarin staat dat zodra zij tekenen van dementie vertoont, ze uit het leven mag stappen. Als zij niet meer in staat is om te kiezen mogen mijn moeder en mijn tante voor haar beslissen..lijkt me een verdomd moeilijke keuze als het je eigen moeder is....Ik denk dat mijn moeder dit ook gaat laten doen, dus ik zal ooit ook bij haar voor die keuze staan ben ik bang...Ik weet dat het erfelijk is en weet dat mijn moeder en ik er ook kans op hebben. Jij dus eigenlijk ook. Volgens mij kan je laten nakijken of je het gen ook hebt...wil je dat laten doen of laat je het zoals het nu is? En als je het zou hebben zou je dan zo'n verklaring tekenen...ikzelf weet niet wat ik zou doen dus ik denk er nog maar niet over na...bij ons komt het alleen op wat latere leeftijd voor dus heb ik nog lang om daar over na te denken. Ben benieuwd hoe jij hier voor staat, als je hier over wilt praten natuurlijk...
    (mijn oma is trouwens net 80 geworden en nog gezond gelukkig dus er is veel kans dat de dementie van mijn overgrootoma niet erfelijk was of dat deze niet is doorgegeven...dat zegt helaas nog niet dat mijn moeder of tante het niet zullen krijgen)

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    super... you've got een sms... kon je hopelijk wel gebruiken! nogmaals ook hier een hele dikke KNUFFEL!

sorry, mag ik even klagen (is helemaal niets vergeleken met super haar dingen, of manon haar situatie en ga zo maar door :()

nou hier is de vakantie nu officieel ingegaan.. Kris is een morgen geweest bij de kids en ben helemaal brak.. (ok, gister ook iets te veel gedaan ja mutz ;)) dus lig weer op de bank, lap op schoot :(

Nog niets van de sollicitatie gehoord.. zouden ze nou echt pas om 5 uur gaan bellen ofzo?!?!?! zit helemaal in de stres.. stiekem hoop ik deze baan toch wel te krijgen.. zo fijn zijn zo de vakantie in te gaan (met de weet dat je volgend schooljaar in ieder geval iets vast heb vanaf midden september)

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Kris: thanks voor je sms! Wat balen zeg dat je weer zo brak bent. Ik weet hoe frustrerend dat is. Je wilt van alles maar je kan en mag niks. Hopelijk gaat het snel wat beter.

Manon: probeer er nu zo min mogelijk mee bezig te zijn. Soort kop in het zand methode zeg maar. Vind dat ik dat ook mag gezien mijn dikke buik. Maar er komt een moment dat ik inderdaad over dat soort vragen na moet gaan denken. En ik heb geen idee wat ik wil.

Oh en meiden...........nog 1 nachtje :) .....................................................................................
    Dan mag ik officieel thuis bevallen mits de kleine druktemaker in mn buik meewerkt.

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Och jeetje Super.. kan het me zo goed voorstellen dat je een klote dag had. Ik denk wel dat we dat allemaal kunnen begrijpen.
    En wat betreft je struisvogel methode..meid doe waar jij je goed bij voelt op dit moment heb je al zoveel aan je hoofd op een gegeven moment is het genoeg.

En ja nog een nachtje.....jippie ai yeah..het gaat echt hard bij jou, haha....

@ Kris.. oh oh..foei foei..weer teveel gedaan, en weet je wat het lullige is?? Je lichaam roept je vanzelf terug, alleen een beetje jammer dat dat dan weer met pijn gepaard gaat.
    Ik ga voor je duimen dat jij het geworden bent bij de baan, wat een verschil trouwens met hier. Bij jullie zijn er meerdere sollicitanten voor een vervanging bij ons moeten we echt alles afzoeken om ook maar iemand te vinden, of diegene nu geschikt is of niet.

@ Nathalie..heb je kaartje ontvangen hoor.. Heel schattig zo met die beertjes

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Lieve Super, wat zit jij in een rotsituatie zeg.. Kan me heel goed voorstellen dat je je moeder mist op dit moment. Het is altijd moeilijk om je moeder te moeten missen, maar zeker nu, nu je zwanger bent zou je alles met haar willen delen. Ze is zo dichtbij, maar ook zo ver weg. Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel!!

@Kris: tja...wat moet ik zeggen? Ik had het nog zo gezegd! Niet te veel doen! :p Wel fijn dat je nog even afscheid hebt kunnen nemen van je kids.
    Heb je ondertussen al iets gehoord? Ik geloof dat wij met onze diploma's maar bij Sab moeten gaan wonen. Hier liggen de banen in het onderwijs ook echt niet voor het oprapen..

@1979: ben benieuwd of je je ei gaat vinden met de ovutesten! Ik heb nog niet het idee dat Clomid100 zijn werk doet, dus ik wacht mijn bloedonderzoek (maandag) wel weer even af.
    Hoop dat ze je, als het deze ronde niet raak is, verder willen onderzoeken. Je hebt alweer lang genoeg hormonen moeten slikken.

@Smits: wat heerlijk dat je eindelijk de erkening hebt die je zocht! Hoe gaat het met de medicijnen? Zo zielig voor Tim! Zal echt wel pijnlijk zijn voor zijn klein mannetje.

@Loestig: fijn dat jullie het hartje weer hebben gehoord en dat alles goed is met de kleine. Leuk dat het kamertje binnenkort komt! Ziet er gaaf uit!

9. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Lieve Super,

Wat moet je het soms zwaar hebben want wat had je je moeder er echt bij betrokken willen hebben. En dan ook nog moeten aanzien hoe haar toestand achteruit gaat en alle gevoelens die er bij gepaard gaan voor alle directe familie. Zorg goed voor jezelf. Lekker je hart luchten bij ons en andere mensen. Dat moet er ook uit..

Loestig, wat fijn dat je het hartje weer gehoord hebt. Wat gaat het allemaal snel joh, heb je de 20 weken echo alweer gehad... Helemaal geweldig.

Krisje, wat vervelend van het ongeluk! En verplicht rustig aan doen, geen drol aan natuurlijk. En voor zo'n harry activi als jij natuurlijk helemaaaaal moeilijk... Inmiddels al wat gehoord van de baan?

Sab, och och och wat heb jij een poepie van een zoontje hee. Echt ZO mooi. Die zou je toch plat knuffelen. Ik ken de gedachte dat je het liefste bij sommige kraamvisite hem weer uit de handen grist. Ik zou hem als ik jou was zelf de hele tijd vast willen hebben. Van mij!!!!!! Hihi.. Hoe bevalt de puckababy dinges van Smits? Al uitgeprobeerd en nog met de instructies van smits met een h-luier getest?

Smits, hoe is het met jou meis. En slaan de medicijnen nog steeds aan? Ben zo benieuwd. Denk aan je hoor want wat is het volgensmij zwaar zo soms/regelmatig. Was de sauna nog leuk? LEuk trouwens van de kdv op de boerderij. Erg gaaf.

Manon; Je gevoel heeft je dus niet in de steek gelaten en je had dus gelijk dat er nog wat zat. Heftig hoor. Pff... Fijn dat je eerst samen op vakantie gaat en dan weer verder kijken met de ivf. Zien ze de volgende poging dan als een derde poging? Of gaat dat anders...
    Was mijn kaartje nog aangekomen eigelijk? Gezien de slechte postbezorging die nog wel eens plaats vindt...

1979, wat een engelengeduld moet je hebben he? Goed dat je wel actief blijft. En naar dingen vraagt. Ben benieuwd hoe de ovu testen bevallen...

Mutz, wanneer werd jou jurk nou verwacht?

Ok, de rest ben ik even vergeten, kom ik later op terug. Moet nu eerst weer even aan de slag.

Xx

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    even een berichtje tussendoor. Verzoekje van Bietje..of super en mutzie haar hun email adres willen pb-en als jullie dat tenminste nog niet gedaan hebben.

Later zal ik op de rest reageren..

11. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeetje Super wat naar van je moeder zeg, lijkt me echt zo'n moeilijke situatie en ik vind het knap dat je je er toch doorheen komt, yes je mag nu officieel thuis bevallen, merk je nog niets???

Kris en al wat bekend over je sollicitatie?

Smits lekker he zo'n levende wekker, half 7 in de ochtend is nsetjes toch, alhoewel t heerlijk is als ze tot een uur of 9 slapen...Keano slaapt nu 2 weekjes door, behalve vannacht dus, hij kwam om 4.15 uur, we hebben geen voeding gegeven maar zijn Fop-Speen! hahaha en hij heeft toch nog tot 6 uur geslapen...toen nog even gekroeld en daarna de fles om half 7. Opzich netjes, maar vind het lekkerder als hij gewoon aan 1 stuk slaapt tot 6 uur...maar goed hij is bijna 8 weken, kunnen niet al te veel verwachten...

Jojo hoe was je vakantie en hoe is het verlopen met Charlie?

Loestig fijn dat jullie het hartje weer gehoord hebben, altijd zo'n mooi geluid is dat en geruststellend...

Nou ik ga even wat huishoudelijke taken verrichten, schiet er steeds bij in omdat Pascal ook vakantie heeft. tot snel

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    He meiden,

ben gelukkig weer een beetje uit mijn dip. Voel me weer even wat beter. Blijft natuurlijk een moeilijke situatie maar daar deal ik later wel mee.
    Net samen met vriendlief het logeerbed in de slaapkamer op klossen gezet. Overal waterdichte molton's/ zeiltjes op gelegd. De slaapkamer helemaal afgestoft (nesteldrang?) dus kom maar op ben er klaar voor :)

Kris: nog wat gehoord van je sol? Ben wel nieuwsgierig

Naat: wat heerlijk dat Keano zo lekker doorslaapt. Hoop ook op zo'n zoet mannetje.

Smits: hoe is het met Tim?

Sab: volgens mij heb ik bietje ge-pbt........zucht die hormonen ook....nee ik weet het zeker (?)

Loestig: fijn alles weer goed bij de vk. Ik mag morgenmiddag weer. Volgens mij moet ik nu elke week.

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja en ook nog al mijn enveloppen voor het geboortekaartje geschreven.......goed bezig geweest

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Naat...heerlijk zoals het bij jullie gaat...Keano klinkt als een echte voorbeeld beeb...lekker dat jullie zo goed door kunnen slapen. Ik heb geen geboorte kaartje ontvangen..klopt dat of is de post bij ons verkeerd gegaan?:( en is ons kaartje wel bij jullie aangekomen eigenlijk?:( Ben zo benieuwd naar jullie kaartje...:)

Super...ik heb op je gereageerd bij de club...wat vreselijk dat dat er nu ook nog bijkomt...hoop dat je nog wel van je eigen zwangerschap kunt genieten, want dat moet je wel proberen hoor meis...kan me wel voorstellen dat je even weg zou willen kruipen van alles...nogmaals dikke knuf en kom lekker alles van je afpraten hier, je mag me ook pb-en hoor met een heerlijk ego verhaal..vind ik helemaal niet erg;)

Juleszie...ik heb je kaartje gehad hoor..thanx nog..vond het heel lief!! Onze volgende poging is een tweede poging. Ze tellen alleen de pogingen waarbij je de hormonen moet prikken. Met jou alles goed? Logisch dat je ups en downs hebt hoor, laat maar even over je heen komen en praat het lekker van je af, hier of tegen vriendinnen en jij mag me ook altijd pb-en hoor met een ego berichtje...geldt voor iedereen hier hoor:) Praten helpt!

Krisje..hoe gaat het met je nek? merk je al wat verbetering? Ik kijk uit naar de 14e:D

Mutz...wat komt het dichtbij zeg voor jullie...wat gaat het toch snel! helemaal leuk! ben zo benieuwd hoe je eruit zal zien! maar met jouw slanke lijn staat een aardappelzak nog goed volgens mij:D

Loestig..ik ga even zoeken waar ik je kamertje kan vinden en daar kom ik nog op terug...

Verder alles goed met al onze beebjes?? (jaaaa het zijn ook een beetje onze beebjes, wij zijn ook allemaal tante:p van Mirza, Charlie, Tim, Keano en ook van Lynn en Mika natuurlijk...1 grote familie haha!)

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha..Manon..natuurlijk zijn jullie ook allemaal tante, inderdaad one big happy (oke soms even niet) family.

Julesz..fijn om weer wat van je te horen en wat Manon ook al schrijft, kom vooral ook lekker even spuien over jezelf, je hoeft niet altijd op iedereen te reageren.

Super.. de nesteldrang is toegeslagen dus? Maarre..als je bevallen bent ga jij dan in het logeerbed slapen? Of is dit de voorbereiding op een thuisbevalling, want het mag nu..yessssssssssssss

Kris.. hoe is het met de nek en je sollicitatie afgelopen?

Naat...wat een voorbeeldig mannetje hebben jullie, gewoon vanaf 6 weken lekker doorslapen en ach dat ene nachtje wat hij niet redt, jullie hebben al weer aardig wat uurtjes in kunnen halen toch.

Smits.. hoe is het met Tim, werken de medicijnen al en merk je verbetering? De foto's op hyves zijn in ieder geval weer super schattig. We hebben hier al een paar keer de puck uitgeprobeerd en dan vooral 's middags, eerst is het wel even vechten, maar uiteindelijk ligt hij wel twee uurtjes heerlijk te slapen. Dus als je hem wilt verkopen, wat wil je ervoor hebben?

Jojo..weer terug van vakantie en je nieuwe neefje al bezocht. Wat een beer van een kereltje zeg, maar zo super lief ook. Hoe is het allemaal gegaan tijdens de vakantie met jullie en natuurlijk met Charlie?

Mutz..inderdaad jou staat een vuilniszak nog prachtig, dus mocht het niet goed komen met de jurk dan kun je altijd dat nog aantrekken, hihi.

Verder weet ik het even niet meer...

Oh jawel..erg indrukwekkend de foto's van Manon, word je weer even met je neus op de feiten gedrukt, hoe snel het vruchtje al een echt mensje is..poe

Met Mirza alles prima hoor...vrijdagnacht voor de eerste keer een nachtje doorgeslapen, tenminste 6 uurtjes achter elkaar, dat is voor een mannetje van een maand toch wel een nachtje te noemen. Verder heeft hij het kijken ontdekt, dus alles is mooi om naar te kijken, zo lief om te zien.

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls,

ben ik ook weer even...

bij het postje van manon kwam er een nummer in mijn hoofd en krijg het er niet meer uit nu, dank je manon!
    we are family, brothers and sisters.... haha zit ik zo heel de avond op de bank ;)

Sab... lekker dat de puck zijn werk doet.. Vast wat rustiger in de middag.. En kunnen man en vrouw'rustig' van hun vakantie genieten? Zal vast met zo'n mooi manneke!

manon... Sorry meid dat ik zo laat reageerde op je sms maar straks (als ik mijn verhaaltje heb getypd) zal je het wel snappen :D haha... de 2e keer dus.... 3 x wordt vergoed toch??
    en heb ook zin in de 14e hoor! :)

super... fijn dat je je wat beter voelt... En inderdaad de situatie veranderd niet en je kan er zo weinig aan doen.. Ja, machteloos toekijken... Lekker die nesteldrang :D uiteindelijk krijgt iedereen er dus last van haha... ;)

julesz.. spui hier inderdaad lekker alles wat je wilt (met de we are family tune in mijn hoofd erbij :p) wat wij luisteren wel :D!

jojo.. hoe was de vakantie? vond het super leuke foto's op je hyves :D en dan maandag weer werken toch?? weer even omschakelen dan...

naat... klap in de handjes... Inderdaad als je het met zijn speen zo kan rekken... ;) volgens mij zijn er hier een aantal jaloerse mama's haha... :)

mutz... Als je jurk te laat is, kan je gewoon die van mij lenen :D heb je geen vuilniszak nodig haha... komt wel goed schatje :)

Loestig.. een fijn weekend gehad samen met je vrije man??? ;) heerlijk 6 weken vakantie :D

Hier dus ook vakantie... Vrijdag veel last van mijn nek.. Gister heb ik daarentegen minder pijn gehad... Al heeft dat een andere oorzaak.. Hahah... de buurman en ik ( en later een ander buurstel) hebben heerlijk gezeten op de galerij in de zon met een fles rosé (en daarna nog een witte wijn, en nog een witte wijn, en nog een witte wijn haha :D en geeindigd met jilzz haha) Dus was aardig zat, aangezien we pas om half 10 wat aten en al sinds half 6 zaten te drinken haha :D Heb dus weinig last van mijn nek gehad gister. Was alleen diep gelukkig.. vandaag wat suffer dan anders maar geen kater :) kris kan nog drinken meiden!! haha...
    Mijn nek gaat vandaag redelijk... Up en downs dus. Gister erg up, nu ergens op het midden... oja, en daarom dus later vandaag pas gesmst manon.. (schaam schaam ;) )
    Niets gehoord van de sollicitatie.. Misschien morgen even naar die school bellen al hebben we natuurlijk vakantie en heb ik grote kans geen gehoor te krijgen...
    Verder vandaag met mijn vriendin gekletst... De vriendin die als enige wist dat wij met kids bezig waren en in het z'huis waren daarvoor.. Die getrouwd is en mama van Sophie... :) heerlijk jong... wordt midden augustus 1 jaar en staat nu en kan zelf zitten.. Gaat snel hoor mama's!!
    Maar die vertelde dus dat ze zwanger zijn van de 2e... 9 februari uitgerekend.. Dus nog een kans dat het geboren wordt op mijn verjaardag :D Leuk nieuws.. Maar toch... weer zo'n mini steek.. Zal er (zoals super zegt) mee moeten dealen.. Het zijt zo..

Zal afsluiten met We are family!!! :D

fijne avond meiden

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab: dat logeerbed wordt (hopelijk) mijn bevallingsbed. Ons boxspring kregen we echt niet omhoog, althans dan zou ik op zo'n 90 cm liggen en dan kom ik er echt niet in of uit. We hebben als logeerbed een 1 persoon boxpring die wat lager is. Die staat nu in onze slaapkamer op klossen (normaal staat die op zolder). Kan ik daar in bevallen en indien gewenst door de kraamzorg in liggen overdag. Dan kan ik 's avonds gewoon bij manlief in bed stappen.

Kris: goeie avond gehad zeg!!!! hahaha ik kijk ook alweer uit naar mijn wijn avondjes met buurtjes en een vuurkorf. Heerlijk, echt het zomer gevoel. Jammer dat je nog niks van je sollicitatie hebt gehoord. Pfff weer een aardige steek voor je die nieuwe zwangerschap. Blijft toch wel een heel gevoelig punt. Knap hoor dat je toch zo blij voor haar bent. (ik weet het het is je vriendin maar toch). Je hart is in ieder geval groot genoeg.

Manon: heb op de club nog even gereageerd op je vakantieplannen.

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh en kris: bedankt he? nou heb ik dat irritante nummer ook in mn hoofd zitten.....

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    alsjeblieft super :p

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris: Heerlijk zulke uurtjes met wijn, goed gezelschap en het zonnetje. En een goeide verdoving voor je nekkie. Heb je nog plannen deze vakantie

Sab: Heerlijk dat Mirza 2 uurtjes slaapt overdags. Zal even nadenken over een prijs, hoor je nog wel. Leuk dat de kleine nu om zich heen gaat kijken, bijzonder he om al die ontwikkelingen te zien.
    Ooh en zes uurtjes slapen 's nachts is een goed begin.

Julesz: En hoe is het nou met jou. Begon je bericht al overnieuw te lezen, dacht dat ik het stuk over jezelf had gemist, niet dus..........

Manon: Heb het idee dat je wat lekkerder in je velletje zit. Ben wel zwaar benieuwd wat ze in het ziekenhuis gaan zeggen. Vind het echt eeen enorme blunder van ze. Hoe is het in je tuin??

Super: Lezen over klossen geeft bij mij gelijk gezonde spannings-rillingen. Wanneer zou het zover zijn?? Hoe groot schatten ze de kleine?

Tim laat van zich horen, kom terug..............

Deel Deze Pagina