Loestig: ik vind jouw gok 15 augustus niet leuk! hahahah dat duurt nog veel te lang. Ik doe ook mee en zeg 29 juli! ja ik weet het dat is donderdag............. Wat fijn dat je de kleine zo goed voelt nu. Bij mij mag het af en toe wel wat minder, auwie.....dan steekt er zomaar een voet of knie ofzo uit. Kris: zo weer een leuke avond gehad. Dan mag je de poets ook uitstellen hoor. En je hebt lekker vakantie dus alles op zijn tijd! Sab: goed he een focus????? die van ons rijdt ook zo lekker en is zo lekker ruim. In het najaar komt er nog een klein oud autotje bij voor manlief. Voor als hij de kleine naar het kdv moet brengen of halen. Over mn vriendinnetje zet ik straks wel bij de club. Smits: wat balen dat het toch allemaal nog niet helemaal lekker loopt met Tim. Moeilijk hoor. Wel fijn dat hij woensdag die echo krijgt. Altijd prettig om zekerheid te hebben. Hoe is het met gelukkig, 1979, julesz, bietje, jojo?????? allemaal aan het genieten van vakantie? Hier weinig nieuws. Weeeeer belabberd geslapen. Ik kan gewoon niet lekker meer liggen. Alles doet me zeer. Mn heup mn rug mn banden...........wat duren de nachten dan lang zeg. Moet ook minstens elk uur plassen. Gister bij de vk was alles goed. Hij ligt mooi ingedaald. Zelfs bloeddruk was voorbeeldig 125/75..... Nu boodschapje gedaan met het hondje gefiets dus nu lekker op de bank. Weer eindeloos op de laptop. Oh wannneer zal hij nou komen????????
ik zeg 2 augustus om 10.25 uur vind ik wel leuk klinken haha... ok, ben best goed bezig.. In bad geweest, bad uitgedaan (niet heel de badkamer hoor ) en dus gedweild, vaatwasser uitgeruimd, was opgeruimd... zometeen nog buitenkant keuken en mijn taken vandaag gedaan vind ik zo.. Zal eens hoppen naar de club super...
@ Super..ja hoor, dat jij nog gewoon fiets met je dikke buik, petje af hoor.... Enne ik ga voor 38.3 dus dat is volgende week. Jojo en ik zijn ook met 38.3 bevallen..dus kom maar op met die kleine man.
Sab: ik vind het heerlijk om te fietsen met mn dikke pens hahaha....gelukkig gaat dat nog goed. En die 38.3 vind ik wel een leuke Kris: goed bezig geweest hoor! ik heb net het gasfornuis staan boenen. Blinkt weer aan alle kanten nou alleen nog van de week even de koelkast schoonmaken en dan heb ik alle klusjes die ik normaal bijna niet doe gedaan. Hahaha handig hoor nesteldrang....alles moet schoooooooonnnnnnnn
Volgens mij had gisteren iedereen een poetsdag. Kwam denk ik ook wel door het weer dat gunstiger was. Ik heb de keuken helemaal van binnen en buiten gepoetst. Alles uit de kastjes en weer terug. Koelkast helemaal schoon en de magnetron ook. Was dan ook wel heel hard nodig.
heerlijk he loestig... en dan op een stoel met uitzicht op de keuken gaan kijken.. Meiden gister pijnstillers vrij geweest 2e dag jeahhh!! ok, vandaag iets gevoeliger, maar dat voelt meer aan als spierpijn... Gisteravond, nouja nacht zat ik een vriendinnetje (16 jaar) tips te geven op msn... Ze had wat foutjes gemaakt (man, wat was ik braaf op mijn 16de ) Toen belde Chris ineens... :O om 1.30 ofzo... gaf in een gesprek van 52 punten haha zijn excuses voor zijn lompe gedrag aan de afgelopen maanden. WIst nu hoe pijn het deed... Nou dank je wel chris.. Dáár heb ik wat aan... Maar was wel even grappig haha
Iedereen aan de poets gisteren behalve ikke. Ben lekker met moeders weggeweest. Tim had schijnbaar een bijslaapdag, hij heeft al die tijd liggen slapen. Zalig om winkels binnen te gaan zonder mopperend kind. Kris, leuk avondje zo dansend in je huis. Maar goed dat de meubels er nog niet zijn. Tjee wat ontzettend balen dat de sollicitatie niets is geworden. Toch maar naar het noorden verhuizen. Super: Even denken hoor.... ja ik weet het... 11 augustus ga jij bevallen. Wat zal jouw huis blinken zeg. Lekker hoor. Plaats je nog foto's van je hoogzwangere buik en het kamertje?!!!!! Loestig: Leuk dat je kindje aan het bewegen is. Net als Sab mis ik dat gevoel ook. Vond het zwanger zijn zo gezellig. Nog bedankt voo je tips. Tim ligt sinds een paar weekjes schuin. Niet zo erg dat ik vast moet binden. Zou ook nieet weten hoe aangezien hij ingebakerd ligt. Sab: Zo erg is het niet hoor. Het is meer regelmatig huilen na de fles, na het spelen altijd huilen en naar bed huilen huilen. Oja zal vandaag nog even naar de puck kijken. Ben je nog geslaagd voor broeken?? En zijn jullie weer aan de Sonja of zijn jullie die nieuwe goeroe, uhh hoe heet hij ook alweer dr ??????, aan het doen. Doe je niet te gek met het dieet. Je lichaam is nog aan het herstellen he. Mutz: Hoe gaat ie bij jou (zal zo eens op de club kijken) Julesz: denk aan je. 1979: En heb je je eisprong al ontdekt met de ovulatietest??
Jemig Kris die Chris is maar een rare. Je gaat toch niet om 01.30 uur bellen. Was hij ladderzat ofzo? Goed joh dat het beter gaat met je nek!
smits.. tuurlijk was hij zat... nacht van chaam.. .de nacht voor de acht van chaam (wielerronde in chaam) dus hij was zat haha... Heb trouwens dinsdag weer een sollicitatie gesprek... 4 kandidaten.. 25 % kans weer .... je wordt er gewoon weer onzeker door.. Maar, he, Kris is leuk Smits.. fijn dat tim zo rustig was gister.. En voel je je vast een extra goede mama en veel gekocht?? En trouwens hier komt vandaag het beok van dr... nog wat binnen was te nieuwsgierig... mogen hier wel een kilo of 10 af...
Die beste man heet Dr Frank, haha. Ik ga voor de 30 kilo, maar laten we beginnen met 5, haha. Wat een actie van Chris en dat jij gewoon nog wakker bent op dat uur Ben je al bij de action geweest?? Smits, heerlijk winkelen he met een slapend kind? Mirza heeft ook niet mee gekregen dat we in de stad zijn geweest. Succes bij de echo van Tim. Wij mogen om twee uur naar de vk voor na controle, ben benieuwd wat ze van ons mannetje vind.
Kris: ha lekker dan die nachtelijke telefoontjes, maar hee dronken mensen spreken wel de waarheid. Zal zich vandaag wel kapot schamen! Spannend weer een sollicitatie. En inderdaad kris is leuk!!!!!!!!!! Sab: ik word zo opgehaald door mn vriendinnetje dan gaan we naar babypark. IS vlakbij jou toch? Succes bij de vk! Smits: heerlijk rustig kunnen winkelen. Succes bij de echo. Laat je het weten? Oh ja zal morgen even nieuwe buikfoto's maken en foto's van het kamertje plaatsen.
Smits..heerlijk een dagje een rustig kind hebben..voor jullie helemaal een verademing...wij moeten volgende week donderdag weer naar het ziekenhuis. Sab...denk dat de vk Mirza een schatje zal vinden!! Super...veel plezier vandaag bij babypark en laat je nog wat staan voor de andere mensen die vandaag wat willen kopen Oh wil je je adres naaar me pb-en? Loestig..toch niet al nesteldrang jij?...ik heb gister ook niet gepoetst hoor maar ga donderdag mijn best doen! Gelukkig..ben je op vakantie? hoe gaat het met jou? Krisj..wat heerlijk om weer pijnloos door het leven te gaan...weet je dat je sneller hersteld als je goede nachtrust hebt... Hmmm dan toch maar weer Chris en Kris Jammer trouwens van je vorige sollicitatie..hopen dat dit wat wordt!! eh...verders weet ik het even niet meer...dus dan maar zo: alles goed met de rest??
Meiden sorry dat ik zo lang niks heb laten horen, maar was nl op vakantie en toen ik terug kwam weer druk met wassen etc en daarna weer werken bah! Ik heb zo veel bijgelezen dat ik het niet meer weet allemaal wat ernstig! Weet nog wel dat het gaaf zou zijn als Super op 38,3 zou bevallen ik zeg doen! Verder heb ik onthouden dat Kris haar nek beter gaat en dat Chris met de dag gekker wordt en dat je lekker geniet van je huis en je vriendinnen! Smits wat een getob met Tim he bah zo zielig. Ik heb respect voor je hoor, want na 1 dag zeuren en janken ben ik er al helemaal klaar mee! Manon fijn te lezen dat je er weer wat vaker bent hier! Sab wat veranderd Mirza zeg! Hij is zooooo mooi! Genieten jullie lekker van jullie vakantie/verlof saampjes? Naat bedankt voor jullie kaartje erg leuk! Gaat het allemaal goed met Keano. Die foto in de box met zijn uitpuilende ogen vind ik geweldig! Heb zo hard gelachen! Julesz heb je nu wel gezegd hoe het met je gaat?? Mutz volgens mij moest ik even naar de club om te lezen toch? Hoe is het verder met je? Ik hoop dat wanneer het deze ronde niet raak is je idd verder onderzocht gaat worden. Is nu niet leuk meer he! Loestig wat heerlijk dat je de kleine zogoed voelt! Het gaat echt hard bij jou! (vind je zelf vast niet haha) Verder weet ik het echt ff niet meer! Sorry! Vakantie was heerlijk echt heel leuk met die kleine doerak erbij. Ze heeft zich prima gedragen haha veel geslapen (ja zij wel, wij niet haha) en als ze wakker was was het dolle pret. Aan t einde van de vakantie merkte we dat ze moe werd van de middagdutjes in de wandelwagen, want dan ging ze 's avonds helemaal over de rooie met overstrekken en kotsen en al zooo zielig. Maar goed dat was het enige zielige! Ik vond het wel weer moeilijk om te gaan werken, heb mezelf zondag in slaap gehuild en was erg standvastig dat ik zou stoppen met werken. Ik voelde me zo een slechte moeder dat ik haar weer naar de gastouder moest brengen. Maar goed dat zullen nog wel een restje hormonen zijn geweest want op de dag zelf ging het prima en heeft zij het ook geweldig naar haar zin gehad! Ik ga even naar de club!! Oh ja in de vakantie is mijn zus bevallen van een zoon Thijs! Ze was 5 aug uitgerekend! Dus Super weer 1 die eerder is dus dat gaat bij jou dan ook vast gebeuren!!!
Jojo: fijn weer wat van je te lezen. Gefeliciteerd met je neefje. Harstikke leuk!!!! Bevalling goed gegaan.....ja ik hoop dat ik ook eerder mag hoor. Wel veel krampen vandaag en harde buiken elk half uur. Maarja helaas zegt dat ook weer niks. Afwachten dan maar. Kan me voorstellen dat je je een slechte moeder voelt hoor als je weer te werk gaat. Maar zou 24/7 thuis zijn iets voor jou zijn? ik zou dan niet echt een leuke moeder zijn denk ik. Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad. Dat lijkt me nou ook zo leuk straks, lekker burgerlijk als gezin op vakantie Manon: hahaha ik heb me gedragen. Moest wel want jeetje wat een prijzen daar!!! Heb alleen een woezel en pip (vind ik zo leuk) knuffel gekocht en nog 2 mutsjes. Wel lekker rondgekeken. Wanneer ga jij nou ook alweer op vakantie.
@ Super.. ja klopt als je rechtdoor gereden had de brug over, was je al bijna bij mijn huis. Heel fijn voor je portemonne hoor zo'n babywinkel vlakbij je huis, haha. Wij hebben onze babykamer daar vandaan en de badspulletjes. Voor alle andere dingen zijn we ook verder gaan kijken, want inderdaad die prijzen..my god!! Enne harde buiken??????????? Mag nog niet hoor, nog 6 nachtjes wachten, haha.. Vind het helemaal spannend voor je. Ben ook zo benieuwd hoe je de bevalling gaat ervaren en naar de naam van jullie kleine man. @ Jojo... Heerlijk dat je zo genoten heb van de vakantie, was ook wel schitterend weer denk ik? Enne niet huilen hoor als je moet werken. Je bent een top moedertje en er moet nou eenmaal geld verdiend worden. @ Smits hoe was het in het ziekenhuis?? Vanmiddag bij de VK geweest voor nacontrole. Alles was weer in orde. Ze ging ook even kijken of de onderkant weer mooi hersteld was. Zag er allemaal weer keurig uit..nou Jas ook weer blij, hahahha. Ik kom daar toch nooit.. Enne ik denk dat ik vandaag weer ongi ben geworden... kan dat??
Joejoe! Ik blijf het bijzonder vinden hoor, hoe je met elkaar in contact blijft en helemaal om elkaar binnenkort te zien. Welke datum moest ik nou opschrijven ( ja, lekkere chaoot, I know) Smits, ik ben erg benieuwd naar de echo. Hopelijk krijg je wat helderheid waarom hij zoveel huilt en kan er een oplossing gevonden worden. Kun je ook wat , hoe zeg je dat... crisis, de juiste omschrijving, ongedwongen niet, ongenuanceerd, nee...luchtiger, komt in de buurt, mama zijn. Zonder kopzorgen oid. Ik kan er even niet op komen. Jojo, fijn dat je vakantie zo bevallen is. Zieltje, dat je zo verdrietig was, niet leuk!! Wel fijn dat je kon terug zien en horen dat ze een fijne dag had. En jij ook.. Hoe vond Ro het? Super, ik doe nooit aan data gokken, laat ik aan de andere dames over, zijn ze aardig goed in dacht ik zo!!! Kris, wat fijn dat de nek minder pijnlijk is... En die Chris... tja....die vind ik een beetje behoorlijk suf. Ook zo'n kandidaat, weet niet de waarde in te schatten..van jou. Dus ik vind hem automatisch niet zo lief, ook niet als hij om 01.00 jou zat belt met een soort van betroebbeld excuses als hij wat allenig wakker is? Geniet lekker van je vrijgezellenleventje nu en je prachtige paleisje zou ik zo zeggen!!!!!!!!!!! Ik had idd nog niet verteld hoe het ging met mezelf. Dus dat zal ik nu dan even doen.. Het gaat goed. Ja, nog niets aan de hand, geen ongi. Ik had 7 of 9 juli, ben het even kwijt, wel een kv test die na 8 a tien minuten een zichtbare streep had. Maar de ochtend erna weer negatief. Had ik anders nooit, altijd spierwit zoals die ochtend erna. Maar ik dacht, donder OP met de stomme testen. Ik HAAT het. En dus geweigerd. Heb inmiddels maar weer zo'n doosje in huis gehaald. Tja, wat moet ik dan. De vorige keer ging het ook zo absurd. Nu ja, ik heb dus de iriscopist bezocht. Zij gaf aan dat mijn schildklier ( zie clubverhaal) oa te snel werkte. En ivm houding problematiek door beenlengte verschil , zou een cyclus ook uit balans kunnen zijn. Dus ik doe elke avond een oefening, drie keer mijn benen om de beurt omlaag bewegen met een opgerolde handdoek onder mijn bovenbeen, net onder de bil die ik met mijn handen vasthoud. Om tegenwicht te bieden. Verder moet ik 's avonds drie pufjes (zo'n zeeppomp ding) met homeopatisch middel uit geconcentreerd Brandnetel en dezelfde hoeveelheid van geconcentreerd artisjok op een ander tijdstip. En twee paranoten op een dag. Ja ja, dat je het even weet. Verder moet ik werken aan meer rustpunten, minder doorrennen. Op het werk gaat het verder prima, veel kindjes zijn met vakantie. Dus ik kan ze extra extra verwennen met aandacht.En het project van mijn bedrijfje loopt wat langer door. Maar daar komt het einde ook van in zicht. Heheh! Knuffel van hier..
@ Julesz...wat kun jij de dingen toch geweldig schrijven. Een genot om te lezen..ooit aan gedacht om colums te gaan schrijven?? Wat een ingewikkelheid die spulletjes die je moet nemen? Hopelijk ben je daar consequenter in dan ik, want ik vergat namelijk soms zelfs al die foliumzuurtabletten te slikken. Ik hoop dat het allemaal gaat werken en dat jullie ook weer snel zwanger mogen zijn. Vaag trouwens die test dan de vorige keer, maar nu nog geen ongi, dan heb je alweer een aardige lange cyclus, misschien binnenkort weer een testje wagen? Kan me overigens ook goed voorstellen dat je denk, fuck op met die testen, ik zie het allemaal wel. De datum voor de bbq is nog niet geprikt. Bietje miste jouw mail en super, Super heeft hem gestuurd naar haar, maar ze zit natuurlijk lekker met haar billen in het zonnige Italie..en aangezien ik haar wachtwoord niet weet (al heb ik wel een vermoeden) kan ik het niet invoeren. Dus houd voorlopig alle weekenden maar vrij, hahaha Hier weer wat raars...knal gisteren met mijn elleboog tegen de douchewand aan, jaja..de hormonen maken mij nog steeds knullig..met het gevolg dat ik nu dus een rete zere elleboog heb en Mirza niet meer op kan tillen, omdat ik bang ben dat ik hem laat vallen. Gelukkig is Jas vrij, dus die kan hem mooi aangeven...pff lang leve mijn grove motoriek
JUlesz: fijn te horen dat het goed gaat met je. Druk bezig met van alles en nog wat zo te lezen. Je moet er wel wat voor over hebben zeg met al doe oefeningen enzo....\ Sab: sukkeltje.....je moet ook opletten met wat je doet! (moet ik zeggen, ik ben ook zo'n kneusje) maar auw je elleboog dat kan flink pijn doen. En lang duren!!! Fijn dal het goed was bij de vk en dat je onderkant weer de oude is Hier nog steeds harde buiken en krampen. Maar zijn volgens mij gewoon allemaal voorweeen enzo hoor. Zal vast nog wel een dag of 6 duren. Al roep ik al heel lang 29 juli....en dat is vandaag!!! Maar ik denk dat ik niet gelijk ga krijgen. Net bij de etos een doos zoogkompressen gehaald. Jeetje dat klinkt toch niet alsof ik een koe ben. En nog een heerlijke trainingsbroek. Ja nu ben ik echt klaar. Ik kan gewoon niks meer verzinnen om te kopen hahahaha...Zo nog even met de hond eruit en dan derest van de dag met een boek op de bank. Vanavond bbq bij de buren wel gezellig maar zal wel niet laat worden voor mij.