Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    dat zegt helemaal niets hoor Super..kijk maar naar Smits en mij...eerst roepen we nog heel hard dat we nergens last van hebben en een paar uur later hebben we onze kleintjes in de armen. Gelukkig ben je vanavond bij de buren, dus dichtbij huis, haha... 29 juli duurt tenslotte nog 11 uur en 18 minuten...

Wil je trouwens borstvoeding gaan geven?? Die zoogkompressen staan heel charmant als je die in je bh hebt zitten, haha.. En als je straks stuwing krijgt is het net of je een borstvergroting hebt gehad zo mooi rond en stevig zijn ze...(laat ik maar niet zeggen dat het ook zeer doet...wie mooi wil zijn moet pijn lijden, hihi)

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...wat spannend al die harde buiken enzo en dat terwijl je niets bijzonders doet waardoor je ze kan krijgen. Zou het inderdaad zo zijn dat ook jij eerder gaat bevallen?? Doe het dan op 9 augustus om 13:00..dan heb ik de poul gewonnen:D

Sab..oh oh klunsje...ik stoot me ook altijd overal tegenaan hoor, maar ik dan voornamelijk mijn benen. Die hebben altijd wel ergens een blauwe plek en vaak weet ik niet eens waarvan precies. Staat leuk met rokken en jurkjes joh:).
    Gelukkig voor jou is Jas thuis...weer een reden om onze mannelijke medemens nog niet uit te roeien omdat we denken het wel alleen af te kunnen op deze planeet;):p

Kris...nog wat gehoord van Chris? Omdat hij zich doodschaamd na zijn stomme nachtelijk telefoontje of kent hij geen schaamte?
    Voel je nog laatste pijntjes of is alles nu weg? Je kunt het altijd nog wegdrinken..toch vakantie haha..beter dan de pijnstillers dacht ik zo:D

Julesz...wat fijn om weer van je te horen...over de BBQ..ik ben bang dat ik dat zal moeten missen. Zoals het er nu uitziet zal het gehouden worden als ik op vakantie ben (ja ik kom er niet voor terug:p). Jammer maar helaas, hoop dat we elkaar dan snel een volgende keer zien...bij Super op kraamvisite??;)
    Over je iriscopist...ik ben daar zowiezo al niet van...maar wat deze zegt over je houding en dat dat samenhangt met je cyclus en je eisprong enzo:(:(...mijn schoonzusje die pas is bevallen doordat ze in 1 keer zwanger raakte die is echt heel stipt met haar menstruaties..je kan de klok erop gelijk zetten elke maand. En zij heeft scoliose. Dat is dat je ruggegraat een S vorm maakt. Ze heeft gelukkig een lichte vorm maar hierdoor zijn ook haar benen ongelijk...Ze heeft altijd last van haar rug maar dit alles zorgde niet voor een onregelmatige cyclus en verminderde vruchtbaarheid...
    ben ook benieuwd wat een gyneacoloog hiervan zal zeggen...
    Zolang het voor jou maar helpt allemaal maar laat je niets aanpraten meis...Ik geloof best dat er zo een hoop bekwame mensen zijn maar ben altijd zo bang dat er ook een hoop kwakzalvers tussen zitten snap je...Doe voorzichtig met allerlei pillen meis en bedenk dat vaak veel pillen juist tegen zwangerschap kunnen werken, zelfs bepaalde kruiden e.d. Je weet niet wat je je lichaam allemaal geeft. ikzelf slik altijd zo weinig mogelijk, vind het allemaal troep eerlijk gezegd, ook gewone paracetamol hoor, jammer dat we soms echt niet zonder kunnen...

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

sab... dat is vast vreemd weer ongi worden naar zo'n lange tijd... heb je vast niet gemist he ;)? en ook zo'n kluns hier hoor :D mijn benen hebben standaard een blauwe plek... en vaak ook in meervoud :p

julesz.. jij hebt inderdaad gewoon je roeping gemist.. je had schrijfster moeten worden.. Zou je boeken zo kopen... Heerlijk dat je schrijft.. Hoop dat het zin heeft wat je allemaal moet doen en innemen. Ik zou daar geen goede voor zijn. vergeet onederhand mijn tanden te poetsen als mijn dagen anders lopen dan normaal haha:(

manon... al bijna augustus.. dussss nog maar 2,5 week en we gaan eens bij jou kijken heb er zin in ;) voel je nu nog pijn ergens van?? en bij je nu helemaal van je ongi af eigenlijk?

@ super.. rustig aan doen is alles wat je kan doen.. en maar wachten natuurlijk... Kindjes beslissen zelf wanneer ze komen.. maar 1 ding is zeker.. Het duurt geen maanden meer ;)

Hier dus niets meer van Chris gehoord... Natuurlijk weer gepikeerd zoals een verliefde muts zou zijn ;) en ik kan wel heel makkelijk zeggen hij zoekt het maar uit maar dat kan ik dus ook weer niet.. man wat ben ik ook een muts zeg :D! haha

Gister wel weer een leuke dag gehad. Eerst gelunchd met amanda.. een van mijn beste vriendinnetjes nu, terwijl ik haar 6 maanden geleden niet kende. Hetzelfde meegemaakt, 6,5 jaar samen en met kids bezig (waarom heb ik het idee dat ik dat nu al eerder heb verteld :( excuses als jullie het al wisten :D)... Daarna naar de galderse meren gereden. een zwemplas... En daar echt even uitgezwaaid. Hadden herinneringen opgehaald en waren helemaal emotioneel uitgeput.. (nog steeds, een dag later zelfs!)
    Daarna met mijn broer naar de bios.. Inception met leonardo di caprio gekeken. Man wat een ingewikkelde nadenkfilm (erg goed als je al uitgeput bent ;)) maar wat een vent :D heb genoten hoor haha...
    En daarna met amanda bij de buurman (ja alweer ;)) een afzakker genomen...

Vandaag rustig aan, laatste majorette/zumba lessen geven.. eindelijk helemaal vakantie! en dan stappen in breda :D heb er zin in... Even meneer chris vergeten :)? hopelijk dan)

Dinsdag heb ik trouwens een reading met een helderziende met mijn nicht (die ook net is thuis komen wonen) hadden beide last van onrust door de onzekere toekomst van gaat het nog goed komen enzo (je weet het wel, maar toch pieker je erover) dus gaan we samen dat doen..
    verder dinsdagmiddag dus nog een sollicitatiegesprek...

oja, en voor de nieuwsgierige heb gewoon een cyclus.. 26-26-23 nu... :) wel leuk (al kan de ongi's me nu alweer gestolen worden ;))

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    oja.. en dat boek van dr hoe hij ook alweer heet is niet voor mij :( het was binnen en heb zitten kijken en er staat wel zoo veel in dat ik niet lust dat ik maar het sonja boek meeneem naar mijn huisje ;)

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Vreemd maar toch ook mooi he Kris..hoe vervelende omstandigheden mensen bij elkaar kunnen brengen en dat daar dan weer de mooiste vriendschappen uit ontstaan. Bijzonder, en hoe naar het ook is, het is wel fijn om het met iemand te kunnen delen die weet waar je het over hebt en hoe het voelt.

Wat gaaf die reading dinsdag. Ik geloof daar wel in hoor, heb je die reading voor of na je sollicitatie?? Anders kun je vragen of het wat wordt met het gesprek, hihi.

En jij bent dus net zo lekker impulsief als ik.. Je hoort iets over een nieuw dieet, gaat het boek googlen, leest even het minimale aan informatie en huppakee bestellen en dan de conclusie trekken dat het toch niets is, hahah... Ik doe geen dieet hoor.. gewoon normaal eten en niet meer snoepen..daar moet ik even mee opgang gaan komen en gaan afvallen, als het dan stagneert, tja dan wordt het denk ik ook weer Sonja.. Maar eerst dus het Sabrina dieet.

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Sorry meiden, ik lees wel mee, maar ik hoop datjullie begrijpen dat ik het momenteel enorm druk heb met de voorbereidingen en dan ook nog mijn club-huis-verhaal.... Pff, ik ren mezelf bijna voorbij! Morgen nog 6 weken te gaan! Joehoe!! De jurk zou er volgende week moeten zijn (helemaal JOEHOE en bedankt voor jullie lieve berichtjes, zal de aardappelzak ook even proberen mocht ik het toch niks vinden, hihi).
    Ik denk aan jullie, lees mee en ben ook enorm benieuwd wanneer de kleine van Super zich aandient.
    Als ik een gaatje heb reageer ik uitgebreid hoor! xxx

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Mutzie hollen en stilstaan voor jou de komende tijd. Nog maar 6 weken wat gaat dat snel zeg. Begrijpelijk dat je dan niet zoveel tijd hebt om te reageren. Als je maar lekker in je vel zit dat is belangrijk.

Krisje nu eindelijk vakantie en dan dinsdag nog een gesprek. Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer helemaal jou baan wordt. Moet toch wel, met zo'n lieve Kris. En oh ja ik heb geen last van nesteldrang hoor, maar het was hier gewoon zo smerig dat ik wel moest poetsen haha. Daarna inderdaad in een luie stoel het resultaat bekeken en het mag er zijn.

Super last van harde buiken, mmm ga ik misschien toch geen gelijk krijgen. Maar ach zolang we je hier nog tegenkomen ben je nog niet aan het bevallen. Hoewel je nu toch al een aantal uurtjes erg stil bent. ;)

Naat horen we ook niet zo vaak, maar jij zit natuurlijk te genieten van de vakantie samen met je mannen.

Jojo weer aan het werk, raar is dat aangezien ik nog geen vakantie heb. Nog 1 week werken en dan is het hier ook eindelijk zover. Wel bijzonder zeg zo'n gezinsvakantie. Lekker burgerlijk ook :D

Julesz jij moet ontzettend in balans zijn met zo'n dagritme, dat kan niet anders. Tjee zeg waar je allemaal aan moet denken op een dag. Je moet er bijna een andere agenda voor bijhouden.

De rest ben ik eigenlijk een beetje kwijt. Sorry.

Ik ben vandaag begonnen aan het ontwerp voor de boom van de babykamer. Dat had ik volgens mij nog niet gezegd. Wij gaan voor de natuurlijke tinten (grijs/bruin) maar willen wel een paar leuke accenten maken. Nu ben ik dus een boom aan het tekenen voor op de muur waar een aap aan bungelt. De boom moet een lege hoek in de kamer vullen, waar dan later bijvoorbeeld een meetlat op gemaakt kan worden voor de latere kinderkamer. Ook ben ik schilderijtjes aan het maken met de 4 seizoenen, maar dan met kindertekeningen. Dus van die vrolijke niet realistische diertjes erop. Zodra het klaar is zal ik er een foto van maken en die hier posten.
    Ruben komt net thuis met de boodschappen. Ik ga nu koken doei.

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeetje wat een dag/nacht giser zeg. Gistermiddag zoveel harde buiken en buikpijn dat ik er misselijk van werd. Ben gaan douchen en naar bed gegaan. Alleen wat bouillon gedronken ( :( geen bbq voor mij). De hele avond in bed gelegen. Vannacht veel krampjes gehad en weinig geslapen. Om 4 uur werd de pijn zo scherp dat ik dacht dit is het begin!! Maar helaas toch weer in slaap gevallen en nu zit ik met nog steeds een dikke buik op de bank......

Loestig: wat een leuk idee die boom voor de babykamer. Als het lukt zal ik vanmiddag wat foto's plaatsen van onze kamer.

Mutz: druk druk zo te horen. Spannend hoor allemaal! De tijd gaat ook erg snel. Zelfs voor mij en ik zit al bijna vier weken thuis!!! Niet overwerkt raken hoor....

Kris: wat spannend die reading. Ik ben daar wel erg nieuwsgierig naar. Verder zoals sab zegtr fijn dat er iemand is die precies weet hoe je je voelt!

Sab: jammer om weer ongi te worden. Dat is toch wel erg lekker van zwanger zijn. Maar je lichaam pakt het dus wel weer goed op. Ik wil graag borstvoeding geven. Althans ik ga het proberen. Lukt het niet nou ja dan niet zeg maar. Ben er heel nuchter over. We zullen zien. En die opgeblazen borsten kan ik wel gebruiken hihihi (of ik de pijn het waard vind is weer een tweede)

Manon: zal mn best doen om niet eerder te bevallen ;) ook al roep ik de hele dag tegen die kleine: "kom er nou uit" Wel jammer dat je waarschijnlijk niet bij de bbq kunt zijn. Nou ja ik misschien ook wel niet. Weet je al wanneer je weg gaat?

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    He wat vervelend Super...en natuurlijk ook wel jammer. Op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee en klaar voor.. Ik heb gelukkig nooit last van die krampen gehad..ja een beetje maar niet dat ik er naar van werd... Denk toch wel dat het aan het rommelen is hoor en dat de kleine niet de volle 40 weken blijft zitten... Spannend!!!

Denk toch niet dat het een ongi was, heb nu namelijk nergens meer last van.. Had wel de hele week van die menstruatie krampjes en gedver wat heb ik dat niet gemist.. Dus nog geen ongi hier, maar het zit er wel aan te komen denk ik. Als ik een cyclus gehad heb, dan ga ik weer aan de pil, weet ik tenminste precies wanneer die ongi komt, haha...

En wat betreft borstvoeding.. blijf vooral relaxed en leg er niet teveel druk op. Ik werd er doodnerveus van en moest alleen maar huilen, omdat het niet ging..heerlijk hoor die hormonen zo na de bevalling.

@ Mutz.. logisch toch dat je druk bent? Je bent wel een hele belangrijke dag aan het regelen, die natuurlijk goed moet verlopen. Pas je wel op dat je jezelf niet voorbij rent? Anders komen wij je vastbinden hoor.

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!!

Ik ga even een poging doen tot reageren. Heb niet alles onthouden, maar ik doe mijn best (straks wordt ik namelijk verbannen van de bbq en dat wil ik niet hebben natuurlijk ;))

@Super: wat een spannende nacht heb jij gehad zeg! Jammer dat het niet doorzette...
    @Julesz: goed om weer van je te horen. Ik ben beniewd of de middeltjes een beetje gaan werken. Vind Manon haar waarschuwingen ook wel goed hoor, doe je voorzichtig??
    @Jojo: wat heerlijk dat je vakantie geslaagd is geweest. Leuk hoor, zo als gezinnetje!
    @Sab: een heerlijk mannetje hebben jullie zeg! Fijn dat alles goed was bij de nacontrole. Ik heb Bietje mijn mailadres vlak voor haar vakantie gestuurd, dus dat moet goed komen. Is ze een beetje aan het genieten?
    @Smits: wat vervelend dat het nog niet veel beter gaat met jullie kleine Tim.. Hou je het nog wel een beetje vol? Heb je wat rustmomentjes voor jezelf?
    @Manon: fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat. Super om even op vakantie te kunnen om bij te komen!
    @Kris: moet zeggen dat ik best wel een beetje jaloers op je ben hoor, hihi. Ik vond het ook heerlijk om die dingen te doen die jij nu doet. Mis ik soms best wel en dat ik dan ook vast de reden dat ik vrijwel elke vrijdag in de kroeg te vinden ben, hihi. Genieten hoor!! Jouw tijd komt echt! Kan binnen een jaar gepiept zijn (zegt de ervaringsdeskundige ;))
    @Loestig: leuk idee dat van die boom (nu kan ik niet tekenen of schilderen, dus geen goed plan voor hier, haha). ben echt heel benieuwd naar het resultaat!
    @Naat: lekker aan het genieten van je mannen?
    @Gelukkig: hoe is het met jou? Vakantie?
    @1979: heb je je ei al kunnen spotten?

Hier dus druk, maar gelukkig weet ik waarvoor ik het doen, dus ik klaag niet hoor en het is ook best leuk allemaal (alleen die saaie gesprekjes vind ik niet echt leuk, maar goed).
    Ook nog bezig met zwanger worden, haha! Heb maandag bloed geprikt om te kijken of mijn ei is gesprongen. Gister uitslag: geen eisprong gehad. Mijn eigen gyn is met vakantie (de komende 4 weken!) dus ik ben zelf maar zo brutaal geweest om te zeggen dat we hadden afgesproken dat ik primolut om ongi te worden zou krijgen en daarna aan de Clomid 150 mocht. Ze twijfelde even en zou overleggen, maar niks meer gehoord. Ik wacht het recepje af :D Ja, ik dacht: ik ga niet 4 weken wachten om te horen wat ik al weet!
    Ik zal nog even naar de club zappen voor een vervolg verhaaltje.

Hoor ik er weer bij? ;)

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha Mutz..je bent gek...we gaan je toch verbannen. Je weet toch, als je er eenmaal bijzit, dan kom je nooit meer van ons af, we blijven je stalken, hihi.

Bietje heeft het ontzettend naar haar zin. Het is daar prachtig weer en ze staan met een hoop leuke mensen. Volgende week komt ze weer terug, vinden wij hier wel leuk hoor. Straks weet Mirza niet meer wie zijn lievelingstante is, haha.

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutzie; ben jij ff mal!!!! wij verbannen jou niet hoor. Daarvoor vinden we je nog te lief :) En we willen eerst de foto's van je bruiloft nog zien ;)

Sab: fijn dat bietje het naar haar zin heeft. Het lijkt alsof ze al heeeeeel lang weg is.

Zo net even geslapen en lekker gedoucht. Voel me weer even wat beter. De rust is wedergekeerd in mn buik. Dus de spanning kan weer in de kast.

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Is goed Super..stoppen we de spanning de kast even in...voor 4 dagen oke?? haha..
    Ben blij dat je je wat beter voelt..en inderdaad rust rust en nog eens rust..je hebt je energie straks hard nodig om een heel mooi mannetje op de wereld te zetten en daarna natuurlijk... het werkwoord slapen komt dan niet meer voor in je woordenboekje hoor....

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pfff, hele opluchting dat ik er nog bij hoor, haha ;)

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Goed te horen dat Bietje het naar haar zin heeft!

Super, zou zo spannend zijn als het vannacht wel doorzet!!

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zozo mutz is back... :D en ook hier word je niet verbannen hoor :D daarvoor hebben we al te veel lief en leed gedeeld... En iedereen heeft wel zo zijn periodes...

Heerlijk al je geregel voor je bruiloft.. 6 weken.. zo wat gaat het snel zeg..
    En goed dat je gewoon over je medicatie bent begonnen ;) scheelt weer wat tijd met wachten... :)

sab.. tuurlijk mis je je zus.. ;) niet stiekem alles op jullie ventje gooien.. Volgens mij is jouw gemis groter of niet :p?

super... wat een spanning allemaal.. Kreeg ook al zo'n sprongetje toen ik je eerste berichtje las maar nu je tweede berichtje stop ik mijn spanning ook weer weg ;) maar wel SPANNEND! :p

Hier gister chris ultimaat gesteld... Tot vanavond mag hij contact zoeken om me te nemen.. Doet hij dat niet dan is het klaar. Of helemaal chris of niet... En heb zo heel groot vermoeden dat het niet chris wordt.. En baal daar toch wel van... :( maar het zijt zo...
    Oja, stappen was leuk (hoeven niet jaloers te zijn Smits en Mutz) alleen niet zo druk vanwege de vakantie denk ik...

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey eerst Julesz weer en nu Mutz terug...jeeh familie bijna weer compleet...nu de laatste nog van vakantie terug....

Mutz...lekker druk met leuke dingen!! Spannende weken voor jou hoor!! en hele leuke ook!!

eh...Kris...heb je chris gevraagd om je te nemen? Of om wat met je te nemen...er is een verschil en het blijven mannen he:p;) dus voor je het weet lig je op de keukentafel:D

Super...vervelend lijkt me die harde buiken..dat je je vk niet hebt gebeld vind ik knap..ik denk dat ik al drie keer aan de telefoon had gehangen bij d'r...

Sab...lekker dat Bietje het naar haar zin heeft..waar zit ze precies?
    Gelukkig is Mirza nog te klein om te beseffen wie en wat hij allemaal moet missen. Ik denk dat Bietje de verloren dagen straks snel weer inhaalt en niet bij je uit huis weg te slaan is!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ;) mmmmm... op dit moment nemen ik met nemen ook genoeg manon ;)

nee heb gevraagd te kiezen of hij echt iets wilt of niet :p

19. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super jammer dat de rust is weder gekeerd meid, geloof me het komt vanzelf en wie weet wel op t moment dat je t totaal niet verwacht, net al bij mij;) en wie weet ook zo lekker snel...

Ik hou t hier wel in de gaten en lees mee, maar reageer weinig sorry daarvoor maar zo weinig tijd door de vakantie met mijn 2 mannen...geniet er zo van. Probeer van de week ff te reageren. Tot gauw

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Zo wat is het hier rustig. Is dat een goed of een slecht teken? Super ook vanuit jou kant erg stil. Is het zover????

Deel Deze Pagina