idd rustig hier en te rustig voor Super. Misschien zo even sms-en. Kris: weer een leuke avond gehad las ik op je www. Heeft Chris nog gereageerd? Mutz: jou verbannen????? Dan kan toch helemaal niet, je bent veelste leuk. Wat goed dat je zp brutaal bent geweest bij de gyna. Overigens wel balen dat er nog steeds geen eisprong is gespot bij je. Sab: Hoe gaat het? Kan je al iets beter een ritme vinden of gooit Mirza het steeds in de war. Oja moet nog een steeds een prjis doorgeven. 20,- voor de puck, is dat goed? Jojo: druk aan het werk las ik. En volgens mij komt je nieuwe vloer van de week. Leuk ondanks de rotzooi die je er altijd van heb. Is het trouwens echt hout of een look a like laminaat? Julesz: Vergeet je je oefeningen en pilletjes niet. Het zou echt niets voor mij zijn. Vergeet geheid de oefeningen te doen. Manon: deze week naar het ziekenhuis toch? Loestig: Wat een leuk babykamer idee!!! Wil het een beetje lukken met de boom? Hier gaat alles zijn gangetje. Het is weekend is altijd zo lekker, puur omdat Ed dan thuis is en ik ook wat dingen voor mezelf kan doen. Morgenochtend eerst weer naar het zk voor Tim (nu i.v.m de eventuele reflux) en daarna gelijk door naar het cb voor de prikjes.
Goedemorgen allen, Ik zag dat Super vanochtend nog online is geweest dus ik denk dat het nog rustig is...Verder zijn we helemaal niet nieuwsgierig ofzo hoor Super, hahha... @ Smits..fijn dat je nu ook even wat tijd voor jezelf hebt. Daar knapt een mens van op. Ik heb dat al als ik gewoon even in alle rust uitgebreid kan douchen, heerlijk even niets. Tja heeft Mirza al een ritme..ik denk het wel slapen, wakker, eten, knuffelen, slapen, enz..hij komt nog steeds braaf om de 3 uur. De ene nacht slaapt hij wel lekker door (5 uurtjes) de andere nacht komt hij na drie uur weer. Heeft er denk ik ook mee te maken hoe wakker hij overdag geweest is. Maar goed hij is nog geen 6 weken en verder doet hij het lekker. We geven nu ook wat meer voeding, dus het huilen na de fles is ook over. Wel geeft hij af en toe wat terug, maar zolang hij dit lachend doet, gaat het wel, haha. Ik merk wel dat we echt van voeding tot voeding leven, misschien herkennen jullie dit? @ Naat..heerlijk aan het genieten van je twee mannen dus? Lekker he als je samen de zorg kunt doen van de kleine. En natuurlijk samen genieten, dat is het belangrijkste. @ Jojo.. ik zou dat zo niet aankunnen die nachtdiensten of avonddiensten, volgens mij is dat niet heel goed voor mijn humeur en dus omgeving, haha. eeuhhh ik weet ut niet meer, haha.. Oh ja Smits 20 euro is goed hoor. Stuur je bankgegevens maar via pb dan maak ik het over of ik neem het mee naar de bbq van Bietje.. let me know wat je wilt...
hi girls... Smits.. geloof best dat je je tijd voor jezelf soms mist... Fijn dat er dan nog weekenden bestaan in het leven Kan Ed ook even extra papa zijn.. Vind hij vast niet erg?? Sab.. Logisch dat je nu van voeding naar voeding leeft... Alles draait om Mirza en die leeft op dit moment van slapen naar eten en dan weer slapen... Met af en toe knuffelen, luier verschonen, huilen e.d. haha... Julesz.. Je moet echt wat met je schrijverstalent gaan doen hoor.. Heb net je blogs zitten te lezen.. Heerlijke schrijfstijl heb je..... Vind het trouwens ook fijn te lezen dat het redelijk goed gaat met je ... Dat je ook geniet, ondanks alle k*tzooi rondom om het zwanger worden... Super... Hoe gaat het ??? ben bijna geneigd te smsen... Maar aangzien spion sab heeft gezien dat ze online is geweest, en smits waarschijnlijk ook smst doe ik het maar niet.. Dan gaat super nog denken dat we haar stalken Mutz.. enenen!?!?! was het gister je feest??? of had je verkeerd ingeschat ? Hier dus gister een zware rot dag gehad... Man, wat laat ik me gek krijgen door 1 vent... Chris kwam heel toevallig voorbij fietsen vrijdagavond (ja toen ben ik ook even wat gaan drinken met een vriendin ) toen ik nog met een kop thee in de vensterbank zat. Vrij onlogisch omdat hij voor mijn raam rechts moet afslaan (ok, de kant waar zijn vriend woont waar hij mee fietste ) en zijn huis is links.. Maar dat terzijde Hoorde hem zo zeggen, ja hier ergens woont mijn ex.. Ja en dan kan ik niet mijn mond houden (na een tweetal wijntjes ben ik toch ietsjes losser) Ja, hier woont je EX! Meneer met vriend hier binnen uitgenodigd (ja i know, had ik niet moeten doen!!) biertje gegeven en daarna gingen ze weer weg. Meneer gaf niet eens een zoen of zo.. Weet ik weer waar ik sta.. Na een half uur werd ik gebeld door hem.. Ja hallo!?! Maar toch nieuwsgierig en opgepakt (ja, i know, had ik zeker niet moeten doen!!) en hebben een uur aan de tel gezeten... Gister dus zwaar klote gevoeld omdat de jongen die ik leuk vind niet toe hapt of wat dan ook... Maar mijn vriendinnetje aman heeft me gister lekker op sleeptouw genomen en we hebben een super avond gehad. Nadat we trouwens een z-test voor haar hebben gedaan, ze was zo zkr van de zaak dat ze nu wel zwanger was. Pijnlijke borsten, veel plassen e.d. Gelukkig voor haar was dat niet... Sorry voor de meiden die het wel graag willen... Maar was wel even stressen.. En voor ons beide ook weer vreemd.. Een ruim half jaar geleden zouden we hebben staan springen om een + te krijgen en nu liever niet... Zo vandaag een goede dag. Chris zoekt het maar uit!!! en mocht hij contact willen kan meneer niet gaan kruipen maar tijgeren!
Meiden niks aan de hand hoor! Wel leuk om de speculaties te lezen. Ben gewoon druk geweest het weekend en was te moe om iets nuttigs te melden. Heb nog steeds veel harde buiken en zo nu en dan ongi krampjes maar echt erger wordt het niet. Naat: hoop idd dat het komt wanneer ik het niet meer verwacht. Vannacht verwacht ik het absoluut niet Smits: heb ik nou niet goed gelezen? of had je nog niet verteld over de echo...of ben ik dat gewoon alweer vergeten???? Lekker dat je in het weekend even tijd voor jezelf hebt. Kun je ook even bij tanken. Hopelijk morgen alles goed in het zh. Kris: zucht wat een gedoe zeg met die Chris! Kan me zo goed voorstellen dat je ervan baalt en dat je hem echt leuk vindt! Maar eigenlijk verdient hij je allang niet meer hoor. Dan moet hij wel heel hard zijn best gaan doen! Sab: je houdt me goed in de gaten hahaha grappig om te lezen. Heb al besloten dat als het serieus gaat rommelen ik wel iemand van hier sms hoor. Dan kan diegene het op het forum zetten. Fijn dat Mirza het zo goed doet. Oh ben zo nieuwsgierig naar ons mannetje. Uhm nee verder weet ik het echt niet meer. 38+1 alweer......jeetje de kilo aangetikt en voel me echt een zeekoe. Begin zelfs al te waggelen hihihi....alles kost extra moeite. Als ik er aan denk zal ik morgen nog even een foto maken en posten! Fijne avond allemaal.
Jeetje Kris wat een verhaal weer... ik zou zo zeggen..laat Chris lekker de piep krijgen, hij is je toch helemaal niet waard. Maar ja als je eenmaal iemand leuk vindt, dan is het moeilijk loslaten. Als je maar wel goed op jezelf blijft letten. Super..haha natuurlijk houd ik je in de gaten, ben reuze benieuwd joh...bij mij lijkt het alweer een eeuwigheid geleden, haha. En als je straks bevallen bent, zijn die kilo's er zo weer af. Ja bij mij dan niet, maar ik heb ze er ook zelf aangegeten, haha. Die van Mirza waren er zo af, nu de rest nog..maar jij gaat daar geen last van hebben. Oh..nog twee nachtjes slapen...
Super ik vind het zoooo spannend worden! mijn gevoel zegt toch echt 5aug dus 38,4 maar ik hoop voor jou dat het de 4e is! of gewoon vandaag! Hier even te druk om op iedereen te reageren maar ik kom wel ff lezen steeds hoor!!!!
Hahahahahahaha geen ruzie meisjes!!!!!! Ik heb mijn keuze allang gemaakt Jojo: ik hoop dat je gelijk hebt en anders gewoon vandaag of vannacht ofzo............. Vind het zo raar, morgen kan er zomaar een beebje zijn...nou ja; zomaar??? Loestig: hoe is het met jou? al even niks gehoord van je.
spannend!! super is nog niet bezig... Nee hoor super, wij zijn zo lief voor elkaar (ok, sab en ik wat minder nu haha ) dat de sms toch wel rond gaat @ super-baby: Enne zou je nou niet eens je moeder los laten en gewoon de wereld in komen je laat ons nu lang genoeg wachten!
Super: Moet je niet toevallig al veel naar het toilet of heb je het koud terwijl het echt niet koud is??????? Deze symptomen heb ik gewoon genegeerd, had ik achteraf beter niet kunnen doen Kris: Die Chris speelt een spelletje met je. Probeer hem te negeren hoe moelijk het ook is. De aandacht van jou is iets te goed voor zijn echo. Hier zit ons doktors ochtendje en middag er weer op. De medicijnen tegen maagzuur zijn verhoogd en we hebben er weer een middeltje bij. Wanneer er binnen een week geen verbetering is wordt er gekeken naar koemelkallergie. Kom ik net bij het cb vandaan, zegt de arts doodleuk dat ze dat met het bezoek van 2 maanden al voorgeschreven zo hebben als ze niet op vakantie zou zijn geweest:x. Nou daar heb je wat aan. Verder luisteren ze erg goed en wordt de vinger qua gevoel bij mij op de gevoelige plek gelegd. Moest ook gelijk door naar de fysio i.v.m voorkeurshouding en dus afplatting van het hoofd. Ach kon er ook nog wel bij.
En hoe is het met je darmen Super, zijn die al leeg?? Dat was bij mij het geval. Verder vinden we het helemaal niet spannend hoor, haha. @ Smits.. dat had ze beter niet kunnen zeggen nee, wat een suf. Naar de fysio?? Denk dat, dat ons ook wel te wachten staat hoor, Mirza heeft het ook> Stimuleer me een ongeluk, maar die eigenwijze spruit van ons, draait gewoon zijn hoofd weer om, haha. En Charlie mag ook niet meer zoveel in de box, ivm haar achterhoofd. Het houdt ons lekker bezig zo.
Super...Steeds als ik meelees (jaja meiden dat heb ik braaf elke dag gedaan) denk ik zal er al een baby zijn??? Maar nog niet dus. Het zal niet lang meer duren. Spannend voor jullie hoor. Succes met de bevalling iig. Smits Jeetje, wat een toestanden allemaal zeg. Het zit jullie niet mee zeg! Hoop dat alles goedkomt en er snel een oorzaak gevonden gaat worden voor zijn huilbuien. Dat hij een voorkeurshouding heeft is ook minder. Gelukkg zijn jullie er heel vroeg bij. Op me werk zijn 2 kindjes met een helmpje, en moet eerlijk bekennen dat ze er absoluut geen last van hebben. Maar leuk is natuurlijk anders. Maar als je vroeg met fysio begint is dat vast niet nodig. Kris Wat een toestanden met Chris. Lijkt wel of dat hij je toch niet los kan laten maar toch ook geen reatie wilt. Wel fijn dat je je plek hebt gevonden in je huis. Jojo Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad als gezinnetje op vakantie. Sab Alles goed met Mirza? Wat een heerlijk ventje zeg. Hoe heeft Bietje het op vakantie? Nog steeds allemaal leuk? Mutzie Leuk hoor die trouwerij. Wij hebben over 2 weken onze eerste bruiloft in de vriendengroep, en het vrijgezellenfeest. Ben benieuwd allemaal. Manon Lekker op vakantie binnenkort, ff lekker helemaal niks. Geniet ervan. De rest....ben het weer kwijt. Hier vandaag weer ongesteld geworden. Dus gebeld voor een afspraak voor het HSG onderzoek. Moet volgende week maandag (9 aug.) om half 3 in het ziekenhuis zijn. Moet van te voren flinke pijnstillers innemen, dus het zal wel niet zo prettig zijn. Krijg dan ook de resultaten van het bloedonderzoek binnen. Volende week weten we dus weer een hoop meer. En nu dus maar hopen dat alles goed is!!!
Sab/ smits; hier nog geen lege darmen hoor. Nou ja niet anders dan normaal zeg maar. Ach zal gewoon geduld moeten hebben. Had weer krampen net maar die zijn weer weg. Smits: jeetje zeg wat een gedoe allemaal met dat kleine mannetje van jullie. Pff hoop dat er snel iets werkt hoor. Heb je nog een foto voor de club van Tim? ben wel benieuwd hoe hij er nu uit ziet. Dan zal ik morgen (ja nu echt) een buikfoto plaatsten en de babykamer. Gelukkig: spannend dat je de 9de heen mag. Ga heel hard voor je duimen en ik hoop dat de pijn mee gaat vallen. Spannend hoor! En hier is het idd ook spannend.
he girls... gelukkig... spannend voor je volgende week... 9 augustus.. Ga het proberen te onthouden in mijn vakantie modus.. Sorry als het niet lukt... Neem inderdaad dan maar flinke pijnstilling als ze al waarschuwen... super... spannend.. er is nog niets, en toch zit ik elke keer met een kloppend hart het forum op te zoeken Hoezo spanning voor jou haha smits... wat een hoop gedoe... Hoort er misschien allemaal wel bij, maar makkelijk en fijn is anders zeg... sab.. ook aan het genieten van (volgens mij) een van de laatste weken.. Is dit de laatste week van jas?? mutz.. jou andere ding (van de club) komt er ook weer aan... Spannnende week zeg.. manon.. tik tak tik tak.. Nog even en je mag naar het ziekenhuis.. en nog maar even en je ziet mij weer haha..!! heb er zin in.. julesz.. aan het blogje bezig/werk/tuin??? jojo... ook aan het werk? en gaat het nu goed met wegbrengen van Charlie? vind je het al minder moeilijk? en reageert Charlie (nog steeds) goed op de gastouder? loestig is stil.. Druk met werk?? of gaat het niet lekker aan de andere kant van mijn provincietje??? naat.. ook lekker aan het genieten.. Kijk ook graag foto's! die van Keano zijn ook altijd lief... Hebben jullie ook de fo'to's van Silvijn (van liessie84 toch??) gezien op hyves?
@ Super..jij hebt morgen helemaal geen tijd om foto's te plaatsen, want dan lig je te bevallen en daarna te genieten van jullie mannetje.. Het is tenslotte morgen 38.3 dus..... @ Gelukkig.. oeh dat klinkt wel spannend als ze zeggen, neem maar flinke pijnstilling. Hopelijk valt het hartstikke mee en heeft het een goed resultaat, daar gaat het uiteindelijk om natuurlijk. @ Kris.. nee joh.. niet de laatste week, gelukkig niet, dit is zijn vierde week, dus hierna nog 2, maar moet wel zeggen het het ontzettend snel gaat allemaal, maar genieten dat doen we zeker. En over welke foto's heb je het?
de zwemfoto's van gister... ben ik de enige die zulke dingen ziet haha... heerlijk sab dat je nog 2 weken hebt...Even logisch rekenen en ik had het kunnen weten.. Eerst midden, dan noord en daarna zuid.. Zit hier ook al in de 2de week..Gaat zo snel allemaal... Nou spannend dagje... Zo eerst de reading om half 10 en daarna om 2 uur sollicitatie.. Duimen jullie???
Sab: hahahaha nou 38.3 is aangebroken. Mij benieuwen......denk je dat ik nog even naar de xenos kan? whahahahahah ik ga gewoon. Kris: ik duim voor je hoor. Zometeen al de reading. Ben ik wel nieuwsgierig naar. Hopelijk gaat je sollicitatie lukken deze keer. Nee niet hopelijk, hij gaat gewoon lukken deze keer. Hier wel een redelijk nacht gehad weer. Slaap nu na het plassen (zo'n 4 keer per nacht) tenminste weer snel. Nou heb de eerste straie ondekt....jammer. Had goeie hoop de dans te ontspringen maar nee dit moet wel een heel leuk mannetje zijn want hij maakt een zooitje van zijn moeder