GRRRR Net een heel bericht getypt druk ik het weg. AAAH ik was net klaar. Dus nu weer opnieuw: Super spannend zeg 38.3 weken. Ik heb mijn voorspelling na je uitgerekende datum liggen dus als je nu gaat bevallen dan zit ik er flink naast. Laat maar lekker komen zoals het moet, maar post nog wel even een foto van je buik en kamertje want straks ben je te laat. Hoezo nieuwsgierig Ik besef me wel dat ik de volgende ben als jij bent bevallen dus laat nog maar even zitten. Gelukkig spannend zeg maandag. Ik wist niet dat zo'n behandeling zo pijn kon zijn. Dan toch maar veel pijnstillers slikken voor de zekerheid. Laat je het ons weten als je de uitslag binnen hebt? Krisje heel veel succes vandaag. Mijn duimen draaien overuren. Smits wat raar dat ze zo reageerden. JIj kan er toch niets aan doen dat ZIJ op vakantie was. Ik zou me er niet te veel van aantrekken hoor. Jij bent de moeder van je kind en je doet alleen maar wat voor jou gevoel goed is voor hem en dat kan nooit fout zijn. Dat is je natuur. Gewoon lekker blijven doen wat je doet en af en toe naar de goedbedoelde raad luisteren en vervolgens zelf beslissen waar je wat mee doet. Ik was inderdaad de afgelopen dagen een beetje stil, maar heb wel meegelezen hoor. Hier is alles helemaal prima in orde. Ik moet alleen in de ochtenden werken (behalve vandaag, dinsdag vrije dag) en 's middags zijn we vaak druk bezig voor de babykamer. Ruben heeft natuurlijk al vakantie dus dan merk je toch dat je 's middags vanalles gaat doen. En dan lukt het soms niet om te reageren. Afgelopen weekend hebben we de logeerkamer leeggehaald en gisteren hebben we de computerkamer helemaal overgeplaats naar die voormalige logeerkamer. De oude computerkamer wordt namelijk babykamer. De logeerkamer gaat naar de zolder. Vandaag gaat hopelijk het vloertje eruit en kunnen we de muren schilderen. Volgende week komt immers het kamertje als. Spannend! Ik begin volgende week als het goed is ook aan de gym, maar heb nog niets gehoord. Dat kon tot een week van tevoren zijn, dus ik wacht nog even af. Zo nu heb ik toch wel weer goed gereageerd en iets van me laten horen toch? Ik ga dit effe posten voordat het weer weg is en reageer zo nog even op de rest.
Die ging dus goed. Nu de rest nog. Jojo jij bent weer lekker aan het werk. Bevalt het? Het is gelukkig niet meer zo warm, dat maakt het minder erg. Mutzie heb je een fijn vrijgezellenfeest gehad? Als ik het verhaal op de club las wel. En nu wachten op die grote dag én op de jurk. Julesz lekker bezig met de oefeningen en de pilletjes op tijd ingenomen? Bietje zit nog lekker in Italië en Manon heeft ook lekker vakantie (ik weet even niet meer waar je naartoe bent, sorry). Sab en Naat genieten lekker van de kindjes. Eigenlijk kunnen we dus wel zeggen dat het goed gaat met iedereen, toch? Heel fijn. Oh ja 1979 jou vergeet ik. Maar ik ben ook vergeten hoe het ook alweer allemaal met jou gaat. Wil je nog eens een update geven? Nou weer genoeg gezegd door mij. Ik lees mee en probeer steeds te reageren, maar vanaf volgende week heb ik ook vakantie dus zal het er wel weer niet altijd van komen. Ik hou natuurlijk wel de bevalling van super in de gaten. Zodra het kamertje klaar is zal ik wat foto's posten.
@ Kris...nee die foto's heb ik niet gezien, maar die heeft ze zeker op haar eigen hyves staan?? Vandaag de reading en je soll... Heel veel succes, deze keer word je gewoon aangenomen. Benieuwd wat ze tijdens de reading gaan zeggen. @ Super... haha, ga jij maar lekker naar de xenos hoor,veel bewegen is goed om de bevalling op te wekken. Nu houd ik erover op, je zal zelf ook al ongeduldig genoeg zijn. Hij komt als hij er klaar voor is. En tja die striae, ik had ook bijna niets, totdat ik mijn buik bekeek na de bevalling, zit ie gewoon helemaal onder, maar kijk wat een onwijs lekker dingetje ik ervoor terug heb..... @ Loes... goed om te lezen dat het lekker gaat, nog even en je hebt vakantie, heerlijk. Vind jij het ook zo gaaf om aan het kamertje te werken? Ik vond het toen zo echt worden, werd er hekemaal gelukkig van. Denk je wel goed om jezelf tijdens het klussen? Zo de tweede nacht is hier een feit. Ben weer trots op mijn mannetje, die om 9 uur zijn laatste voeding heeft gekregen en om 4 uur pas weer kwam, wat een topper. Bietje gaat trouwens vandaag van Italie naar Frankrijk, daar blijven ze dan tot vrijdag en komen dan eindelijk naar huis, haha.
Ja Sab zeg niet tegen mij dat iets toch niet meer gaat lukken heb net foto's geplaatst van mn buik en het kamertje. Whahaha dat heb ik alvast gedaan. Ook de Xenos heeft nog een droge vloer. Nu ga ik lekker boekje lezen op de bank. Meisjes, foto's op de de club!!! Loestig: fijn weer wat te horen. Logisch hoor dat je zo ndruk bent. Hebben we allemaal zo nu en dan. Ben nieuwsgierig naar je kamertje.
hoi girls... Wat een verhelderend gesprek vanmorgen zeg! zo veel herkenning... nieuwsgierig naar haar bevindingen?? en dan de beknopte of uitgebreide versie ? sollicitatie ging wel ok. Hij ging nog referenties halen bij een oud klasgenoot (waar ik een kamp mee heb georganiseerd en volgens mij wel heb laten zien dat ik organisatorisch ben en alles aan pak) en dan hoor ik het misschien deze week. En anders laat hij het weten dat het later komt... sab... heerlijk dat bietje weer onderweg is.. de zussen bijna weer samen En heerlijk zo'n lange nacht... Nog even en Mirza slaapt gewoon helemaal door loestig.. Daar was ze weer.. en logisch dat je door de vakantie van je man te druk bent voor ons.. en het kamertje is ook een heel gedoe en dat moet/wil je gewoon goed doen! super.. jij ook naar de xenos geweest?!?! ik ook had nog een passpiegel nodig.. Zo'n leuke met een standaard helemaal trots, zilverkleurig en zo... ojee weer ego stukje... Eerst reageren op jou! haha... 38,3... ja hoor d-day volgens velen is aangebroken... Mij zal het benieuwen hoor volgnes mij vind jullie ventje het in je buik heerlijk Hier dus vanmorgen met mijn nicht naar de reading geweest.. Wel meer naar elkaar toe gekomen denk ik, mijn nicht en ik dan ook.. Daarna sollicatie (zie boven) en dus even langs de xenos voor die spiegel.. Daarna nog boodschappen en vanavond rustig aan doen...
sorry, heb je een slecht humeur, zit je niet lekker in je vel, heb je een k*tdag... lees dan onderstaand bericht niet...
JAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk weer iets leuks erbij... ik zou morgen op zijn vroegst, maar waarschijnlijk pas eind van de week, en misschien ook nog later pas iets horen..... maarrrrr... ik werd dus net gebeld door de locatieleider En ik ben NIET afgewezen.. Ik heb vanaf september een parttime baan !! 2 ochtenden groep 1/2... vanaf oktober 1 dag groep 3 en nog 20 compensatieverlofdagen en misschien vanaf feb ook nog een ochtend gorep 8 jeaahhh!! kris is happy
Jeeeh Krisje wat goed!! gefeliciteerd!!! En wat houd je nieuwe baan precies in? Super..heb eindelijk je foto's bekeken en pff wat lijkt me dat zwaar zo'n buik zeg maar wel heel leuk en mooi ook! dat het past he..ik blijf die grote buiken ongelofelijk vinden en een genot om naar te kijken! hihi Loestig, ik heb nog lang geen vakantie hoor. We gaan naar Rhodos maar dat is pas 23 september tot en met 3 oktober. Jouw buikje ook eindelijk gespot. Jij groeit ook al aardig zeg..ben zo benieuwd wat jij gaat krijgen... De kinderkamer vind ik mooi! Ben weg van je behang en de meubels zijn ook super! Sab..wat zou dat heerlijk zijn zeg als Mirza voortaan elke nacht doorslaapt! Ik help het je hopen dat het zo blijft kun je nog ff lekker genieten van je laatste weekjes thuis. Gelukkig...HSG onderzoek klinkt niet prettig..weet je al wanneer je zou moeten.. 1979..heb je idd een update voor ons? Hoe gaat het nu met je? Bij Julesz gaat alles zijn gangetje..toch julesz? En anders kom je hier je hart maar luchten hoor Jojo is back!! En is Charlie al groot geworden? en vond ze de vakantie leuk? zie je trouwens dat ze anders doet ofzo waaraan je ziet dat zij echt merkt dat ze ergens anders is dan anders? snap je het nog En hoe is het nu in huize Smits? Werken de zwaardere medicijnen? En ook fysio..pff jullie blijft niets bespaard...arme Tim... Hier alles rustig. Nadat alles uit was uit mij gewoon een weekje ongi geweest en nu al een tijd niets meer. Heerlijk is dat na al die dagen bloedverlies zeg!! Nu donderdag om 15:30 naar het ziekenhuis voor controle. maar weet zo ook wel dat nu alles weg is...dus hopelijk horen we wanneer we weer verder kunnen..nog net voor onze vakantie of erna?
manon.. gorep 1/2 is duo baan... dus 2 ochtenden daar... trouwens dat is ook voor de andere delen haha Ik ben dan 'gewoon' juf...
Kris JOEHOE gefeliciteerd met je baan. Echt helemaal super voor je. Nu kun je dubbel gaan genieten van je vakantie, omdat je straks zekerheid hebt over je werk! Ben echt blij voor je! En ik ben erg benieuwd over je reading... vertel!!! Manon Ik moet aankomende maandag (9 aug.) voor dat HSG onderzoek. Jij mag donderdag weer voor controle, wel fijn dat je er nu zeker van bent dat je echt helemaal schoon bent. En hopelijk heb je voor jullie vakantie nog een terugplaatsing, of willen jullie liever eerst rust? Super Ga zo ff je foto's bekijken hoor. Lijkt me echt vermoeiend zeg dat wachten. Je bent zo nieuwschierig naar je mannetje. (en wij ook haha)!!! Sab Gelukkig dat je zus weer snel thuiskomt. Kunnen jullie weer lekker bijkletsen. En Bietje weer knuffelen met Mirza. Julez Hoe gaat het met jou? Merk je al iets van je oefeningen enz.? Was jij dat nou die pas schreef dat je een test had gedaan? Heb je alweer opnieuw getest? Ik had afgelopen zondag getest, niet dat ik iets vermoede ofzo maar had nog 6 testen liggen en had er gewoon weer een keer zin in. Maar natuurlijk negatief, en een dag later ongesteld. Ik had al heel lang niet meer getest maar ineens kon ik me niet inhouden haha!! Ik ben morgen een dagje vrij, we gaan met heel de familie naar de Efteling. Ff lekker in de achtbanen, schommelschip enz. en natuurlijk het sprookjesbos door. Want me zus gaat ook mee met me nichtje en neefje. Heb er helemaal zin in. Maandag krijg ik ook meteen de uitslag na het HSG onderzoek, dus best spannend. Ook de uitslag van het bloedonderzoek, over de waardes na me eisprong, dus of ik een (goede) eisprong heb!!! Ik laat jullie meteen weten hoe het allemaal is gegaan.
Krisje: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA goed zeg! Gefeliciteerd......heb je goed gedaan. Hartstikke leuk voor je. Manon: spannend om te gaan horen wanneer jullie weer verder kunnen. Hoop voor je dat het snel gaat. Bizar he die grote buik. Blijf er ook naar kijken....is zo raar dat daar een kindje in zit. ZEn dat ik niet voorover val, hahaha Sab: jeej Bietje komt bijna weer naar huis. ZIj zal ook wel graag weer naar haar neefje willen (en naar jou natuurlijk) Gelukkig: leuk hoor naar de efteling, kun je je weer even helemaal uitleven. Het wachten is ook vermoeiend. Wil ook gewoon graag weer baas zijn over eigen lichaam. Ben nu lang genoeg een broednestje geweest met allerlei vreemde kwalen. Spannend maandag je onderzoek. Ga aan je denken hoor, hoe laat moet je? Oh en kris ben benieuwd naar het lange verhaal van je reading!!!!
Kris GEWELDIG!!!!! ze konden je natuurlijk ook niet weigeren, anders kwam het hele forum in actie Manon ik had me weer eens vergist. Je hebt pas in september vakantie. Geeft niets heb je nog iets moois om naar uit te kijken. Het kamertje wat jij hebt gezien van mij is hoe het in de winkel stond, dus niet bij mij thuis. Ik heb straks geen behang, maar wel die kleuren in de muur dus dat is ook gaaf. Ik post het zo snel het klaar is. Moet nog beginnen met schilderen dus zal wel ff duren. Super ik ga zo naar je foto's kijken hoor! Gelukkig spannend zeg maandag, maar wel fijn dat je dan meteen de uitslag krijgt. Is beter dan altijd maar dat wachten.
GAAF kamertje Super. Ik vind het helemaal geweldig. Ook dat gedichtje op de muur is zo leuk met die schaapjes. Oh ik wil ook zo'n kamertje. Lijkt me zo geweldig om dat al in je huis te hebben staan. Oke ik heb nog wel een weekje geduld tot mijn kamertje er is (niet dus ik wil het NU hebben)
nou mijn mama is ook helemaal op de hoogte van de reading... ok, voor de geinteresseerden... het lange verhaal ik kwam binnen en ging zitten en ze keek me aan en zei gelijk... och meid, wat ben jij moe... en intens verdrietig... ik dus al met tranen in mijn ooghoeken knikken.. uhuh... ze ziet me in het grijs... Ik ben nu heel verdrietig terwijl ik eigenlijk een hele vrolijke enthousiaste meid ben... nu alleen een verdrietige onzekere vrouw... Ik moest wel gelukkig zijn met de keuze dat het over was, want ik zou niet gelukkig zijn geweest met leon. Ze ziet de dingen die ik nu doe met een zwart (rouw)randje... Ze denkt dat oktober erg zwaar gaat zijn en dat dan misschien de afsluiting met leon zal zijn... Nu ben ik nog in het proces bezig... Ik heb een schil om me heen gebouwt.. Een harde, om niet gekwetst te raken.. Of om mezelf emotioneel te laten zien... Dat moet ik zien te doorbreken om weer de enthousiaste kris te worden... Nu blokkeer ik mijn emoties en blokkeer ik me voor mijn verdriet dus... Ik moest het zien als een rotsblok in de branding.. Ik was dat rotsblok en dat brokkelt nu stukje bij beetje af, tot ik straks het proces leon heb afgesloten. Het afbrokkelen doe ik door rust te nemen en de schil open te maken. De rust moet ik niet alleen halen uit het stappen enzo. Dat is maar van korte duur, maar juist door dagen sauna en dat soort dingen (gelijk een vriendin daarover gecontact ) Ik blijf maar doorgaan en doorgaan, en neem dus niet die rust.. Dat moet ik wel gaan doen, om het proces door te laten gaan.. Ik blijf niet alleen.. Alleen moet ik eerst leon goed afsluiten, de rust hebben, het verdriet afsluiten voor ik een nieuwe liefde toe zal kunnen laten... Het zien van kinderen bij vrienden zal pijn doen, maar ik gun het ze wel allemaal (hoe kan ze dat nu weten ) Verder ziet ze mij als iemand met heel veel mogelijkheden en toekomstperspectieven... Ik ben iemand die nu op de kade staat. Ik heb veel rivieren die ik kan kiezen.. Dat is erg positief. Ze ziet me heel actief bezig... Ik ga ook iets nieuws doen (ja duhh, heb weer werk ) en ben erg organisatorisch. Ze ziet me ook iets voor mezelf starten... Ik ben oude vrienden (door laten gaan toen ik verkering kreeg met leon) niet kwijt. Ze staan om een hoek te kijken naar mij en wachten tot ik de stap zet om contact te zoeken. Ik moet niet altijd afwachten maar zelf ook initiatief tonen... In nieuwe relaties moet ik meer communiceren.. Ik praat genoeg maar communiceer niet.. (mijn nicht overigens ook niet, dus zal wel een familie kwaaltje zijn ) Ik moet mijn ongenoegen uitspreken tegen mijn partner om een goede gezonde relatie aan te gaan... Dan zijn mijn toekomstige partner en ik gelijkwaardig en ik de balans in de relatie goed en gezond.... Ook zijn er 3 kaarten voor mij getrokken: - ik moest eigen verantwoordelijkheid nemen voor mijn liefde. - ik moet niet in mijn verdriet blijven hangen, of mijn verdreit de overhand laten nemen.. of zo iets - ik moest mijn gevoel uiten... Verder na aanleiding van een foto van mijn ouders kreeg ik tips mee om die aan hun te vertellen... Mijn moeder zat hier ook net huilend omdat ze ze op haar sloegen.. Wist ik mam, al vaak gezegd, maar vooral niet naar mij luisteren En ook mijn pap kreeg tips... ook typerend voor hem... Al met al, erg intensief maar rete interessant.. Zou zo morgen terug willen, al denk ik dan dat ze hetzelfde verteld
oja.. helemaal trots trouwens... mijn eerste eigengemaakte appeltaartje in mijn nieuwe huis is een feit.. Ruikt hier heerlijk en hij is erg goed gelukt haha Foto's van mijn stulp komen nog hoor.. maar eerst de meubels.. (nog maar 4 weken wachten ) En een tip: lees de gelukkige huisvrouw.. Mooi boek Oja, en kijk Dear John.. Gave dvd.. Zo nu genoeg verteld... Good night girls!
toch nog te weinig gereageerd gelukkig fijn dat je gelijk de uitslag krijgt.. Hoelaat moet je?? zal ik voor je duimen!!
Je boekentip Kris kan ik afraden voor meiden die binnenkort moeten bevallen. Je zou jezelf spontaan dichtnaaien. Interessant je reading en dagen naar de sauna is niet verkeerd (alleen slecht voor je bankrekening). Ik heb hier nog kaartjes liggen voor een tweede entree gratis in het elysium (bruikbaar tot 6 september). Mocht je ze willen dan hoor ik het wel. Super: wat een heerlijk dikke buik heb je en wat is het kamertje mooi geworden. Sorry maar kan het niet laten om te zeggen 'vergeet niet de kinderbeveiliging op het stopcontact bij de commode'. Loestig:whaaaaa volgende weeek dan eindelijk the arrival van de babykamer. Zo leuk om lekker in te gaan richten. Wordt het weer een stukje echter. Jojo: Hoe bevalt dat avent steamer/blender geval?? Zit eraan te denken om het ook te kopen.
Oh Kris wat ze toch allemaal weten hè? Even ook een saunatip voor mij. Altijd erg leuk en niet duur. In Nijmegen bij Sanadome (Wel een stukje rijden), maar daar heb je ook leuke zomer en last-minute arrangementen met overnachting (vaak voor 70/80 euro) en dan heb je dus 1 overnachting, maar ook 2 dagen toegang tot alle thermen faciliteiten (o.a. ook sauna en stoombad). Heerlijk om te ontspannen echt een aanrader!!!
Jeetje Kris interessant allemaal. Knap hoor dat ze zoveel kunnen zien/voelen. Hopelijk kun je er wat mee, en doe je er wat mee Nou ja het eerste leuke is alvast binnen, je nieuwe baan!!! Smits: hihih lief hoor je tip van het stopcontact. De beveiliging had ik daar al in geplakt nog voor de commode stond Loestig: jeej eindelijk komt ook bijna jullie kamertje. Fijn als dat straks allemaal staat. Net wat Sab al zei dan wordt het zo echt allemaal. Ik sta regelmatig 's avonds in de kast teb gluren en het bedje recht te trekken en weer rompertjes te vouwen. Oh ik heb ook zwitsal geurbuiltjes echt een aanrader. Heerlijk naar baby ruikt het nu. Nou hier 38+4.......ben ik nu de langst zwangere????? het zal wel weer, hahaha.....vannacht weer belabberd geslapen. Lig steeds een tijd wakker na het plassen en dan moet ik weeeeer plassen pfffffffff.......Nou ja ik heb me erin berust. Ik ga wel weer op de bank hangen vandaag, boekje lezen en proberen daarvan te genieten.