Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Kris...ongelooflijk he, hoe ze dat allemaal kunnen zien? Vind het altijd heel bijzonder om dat mee te maken. Hopen dat je er wat aan hebt, uiteindelijk ben je toch zelf degene die het moet doen. Super dat je aangenomen bent, eindelijk zekerheid voor na de vakantie, dus nu genieten van je vrije dagen. (voor zover je dat nog niet deed)

@ Gelukkig..spannende dag dus maandag. Ik ga zo voor duimen dat de pijn meevalt en dat je resultaten van je bloed goed zijn.

@ Super...haha..de langste zwangere en nog niet eens bij de 40 weken, ik weet eigenlijk niet precies met hoeveel weken Nathalie bevallen is. Ze was in ieder geval drie weken voor mij.
    Wel balen dat je zo verrot slaapt. Kun je overdag nog wat slaap pakken of lukt dat niet?

@ Loestig..jij ook al een fan van de sauna? Ik vind dat zo verschrikkelijk, mij te warm, haha. Mag je eigenlijk naar de sauna als je zwanger bent?

@ Smits..hoe is het met Tim, gaat het al wat beter?

Ik ga ff een foto uploaden van mijn mooie kereltje

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
  3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    heerlijk ventje.. zou er spontaan verliefd op worden ;) (en hem wegkapen... heb hier toch een 2e slaapkamer :D)
    O... en ook de niet zwangere kan zeggen.. Nee als je zwanger bent mag je niet naar de sauna...

Smits... heb alleen maar goede verhalen gehoord, dus als ik het kaartje 2e gratis zou mogen neem ik het aanbod graag aan :)

Loestig.. Ook al zo'n goede tip.. haha.. Nu willen jullie dat ik de hele vakantie in de sauna lig ofzo :p

super... word je gewoon op je vinger getikt terwijl je alles goed had gedaan.. haha... ja, volgens mij was naat ook eerder... maar dat zou betekenen dat jij de meest lange zwangere bent.. Gefeliciteerd! bak net als mij een appeltaartje en vier het :D Inderdaad een tip om overdag even te liggen?

Inderdaad.. leuke boekentip... maar super en loestig wachten jullie nog maar even.. Mutz en Manon.. relativeer het even als je het gaat lezen... :p zo gaat niet elke bevallling haha :D

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Als je het gewent bent mag je gewoon naar de sauna als je zwanger bent. Alleen de eerste 14 weken raden ze het af. Ik persoonlijk vind de sauna afschuwelijk dus mij zal je er niet vinden.

Kris: ik ben nog met twee boeken bezig dus zal jouw tip nog niet lezen. Al trek ik me helemaal niks aan van verhalen van andere bevallingen. Ben ik gelukkig niet zo gevoelig voor. Ga overdag wel vaak even een uurtje liggen. Maar wil dan niet te lang liggen anders slaap ik helemaal niet meer 's nachts.

Sab: wat heb je toch een mooie man zeg! Heerlijk die donkere haartjes en die grote ogen. Om op te vreten :) Volgens mij beviel Naat ergens met 37 weken.

Smits: waar blijft een recente foto van Tim?

Zo net de koelkast schoongemaakt hmmmmm dat mag ik wel vaker doen.........nu weer lekker op de bank. Heerlijk het regent hier hard. Lekker de deur op een kier dan ruikt het zo lekker buiten. Lekker boekje erbij en weer niks doen.

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    het is ook weer om te poetsen... heb hier net de stofzuiger het appartement doorgehaald.. Daarna gezeemd, en de keuken van buiten even grof gedaan.. Wilde ook de ramen doen, maar ja, met al die plensbuien laat ik dat maar achterwege ;)

zo eerst sander op bezoek. Hij wilde nog even praten (volgens mij praat hij alleen nog diepgaande gesprekken met mij aangezien vrienden niet veel meer contact zoeken met hem) voor zijn vakantie :( daarna vanmiddag mijn nicht (en haar jonger 'zusje' ook zo'n heerlijke meid :)) op bezoek.. Bezoekdag... komt het poetsen van pas :p

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Super..daar moet je je ook niets van aantrekken hoor. Iedere bevalling is anders en ook ieders pijngrens ligt weer ergens anders. En jij bent een bikkel, dus wordt het een makkie morgen, haha.

@ Kris..ja poetsen met dit weer is wel een goede tijdsbesteding, beetje jammer dat ik het gisteren al gedaan heb. Zit nu te wachten tot het droog is om Mirza naar mijn moeder te brengen. Jas en ik gaan even naar school, moet mijn spullen nog uit de klas halen, maar ga echt niet door de regen lopen met Mirza hoor.

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ik mag de laatste schoolweek de klas mee gaan inruimen en vergaderen :D (dat ik zin heb om te vergaderen haha :()

En iederdaad... Mirza met zijn mooie haartjes en kopje niet door de regen halen he :p

8. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Helleuw!
    Eindelijk even zitten voor een reactie..
    Sab, wat een prachtige foto. Och och och wat een bjoetie. Niet te ge-lo-ven. Het recept was eh, de douche he? hahahahahah. Misschien wat vaker proberen. Komen mooie kindjes van :D
    En straks eindelijk Bietje weer terug. Wat duurt het lang zeg!

Kris, aardig aan de poets lees ik, en gefeliciteerd met de baaaaan! Fijn hoor en iets minder onzekerheid. Bijzondere reading, fijn dat hij zo toepasbaar voor je is. Maar ja, hoe het in de practijk zo te doen.... Je ziet het vanzelf. En inderdaad, dat hele vele uitgaan is op den duur misschien ook niet goed. Vonden je ouders het toepasbaar op zichzelf? Of heb je dat al verteld... En hoe was het met Sander?

Smits, ik moest wel gniffelen, je zou jezelf spontaan dichtnaaien.... Whahahaha. Ja, dan laat ik dat boek ook aan mij voorbij gaan. Tjonge, Vind het al zo, nou ja, daar zou ik ook echt vatbaar voor zijn. Zat wel eens in de pauze het zoveelste bevallingsverhaal te luisteren. Gruwel. En helaas hield ik mijn gezicht dan niet neutraal genoeg... Hoe is het met jou nadat de artsen ook bij jou de vinger op zere plek legden? En hoe ging het met de fysio? Zorg je ook goed voor jezelf?

Gelukkig, wat spannend, dat wachten op de nieuwe uitslagen.. Dat dat zo pijnlijk was dat onderzoek..... Brrrrr. Maarreh, Keep us posted. Hoop dat je ondanks het weer een leuk dagje uit hebt..
    Je vroeg naar de test, die was negatief. En ik ben op dag 50 ongesteld geworden. Nou ja, beter dan 72 dagen haha. Nu natuurlijk kijken wat de volgende maand doet en of de behandeling aanslaat.

Manon, wat fijn dat het nu eindelijk achter de rug is. Nog even de controle door en dan vooruit kijken. Wat zou het toch fijn zijn... O ja, ik snap je scepticisme over homeopathie. Het liefste doe ik ook niets aan toevoegingen. Maar kennelijk heeft mijn lijf iets nodig. En dat zoek ik dan liever eerste in de "alternatieve" hoek, dan hormoonpillen te slikken. Wat naar mijn mening wel heftiger is dan wat ik aan mijn lijf toevoeg. Geloof me, als het nodig is, doe ik het. Maar op het moment ben ik er nog niet zo erg van overtuigd van het effect. Je leest toch veel verschillende effecten. En de beenlengte hoeft geen effect te hebben, het kan van invloed zijn. En dat zal een gyn zeker ontkennen hahahaha.

Super, ik zal zo eens even je nieuwe foto's bekijken! Ben erg benieuwd. Ben je emotioneel gezien iets blijer ivm je moeder enzo?

Jojo, Wat een leuke foto van Charlie! Wie weet dat ze de meest blije beeb wordt...

Loestig Je plannen met het kamertje klinkt leuk! Ben heel erg benieuwd.. En natuurlijk wil je het nu nu nu! Wordt het weer wat echter van he?

1979, Hoe is het met je? Wat is de laatse stand van zaken?

Mutz Vergeet niet te genieten van alle voorbereidingen. Is de jurk al in je bezit. En hoe was de Bbq? Uiteraard wordt je niet verbannen haha. Dan was ik al tien keer verbannen hahahahaha

Naat Alles goed?

Ik moet zo'n namenlijst maken dat ik niemand vergeet. Even in word plakken.... Ik zie hier een taak weggelegd voor onze georganiseerde Mutzie of Manon! hahahaha

Hier dus alles ok. Ben dus na 50 dagen na de mk ongi geworden. Wel af en toe een dip hoor. Bijvoorbeeld toen vrienden zwanger bleken op de dag dat ik de mk had. Hoorden we begin deze week. Vonden zij ook heel moeilijk.Ja, dat is dan even slikken hoor. Die vertelt dan dat ze 12 weken is en dan kan ik het toch niet helpen dat ik denk; ja, dat had ik ook kunnen zeggen.. Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Maar soms, de gedachte, hoe lang zou het nog duren met zo'n cyclus maakt me wel eens wat moedeloos. Ik wil ook mijn ogen herkennen in mijn kindje. Zoals ik dat ook bij mijn broer zie. Tutten met kleertjes, alle liefde van de wereld geven, pronken, opvoeden, je kindje alle ruimte geven om dingen te ondervinden, de wereld te bewonderen, ervaren al is het misschien maar even, wat borstvoeding geven is. Een wiegje opknappen ( ik ben van het bij elkaar verzamelen via mp) etc. etc. Velen zullen dit denk ik herkennen. Weet ook niet wat voor nut het heeft om het weer te noemen. Misschien toch je gevoelens delen. Althans, mijn gevoelens..

Ik zet de compu even aan. De laatste drukke weken.....
    Kus

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    benieuwd hoe Yasser Arafat de tweede er uitziet???????

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Zo dus.......

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zo schetige foto smits.. hoe kom je erop ;)

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Zo super leuk die foto, hahha.. En wat een prachtige ogen heeft jullie mannetje.

Mirza gaat altijd krijsen als zijn shirt uit moet. Die blijft echt niet zo lief met zijn speen in zijn mond liggen..

13. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    ahwwwww, wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hihih, deze kijkt heel wat vrediger uit zijn ogen ;)

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris: Vergeet ik toch helemaal om je te feliciteren met je baan, stomme ik. GEFELICITEERD!!!! De aanhouder wint. De kaartjes liggen klaar om op de post te doen.

Julesz: Met mij gaat het wel. De bekende ups en downs. Maandag hebben we de eerste afspraak bij de fysio. Zal mij benieuwen wat voor oefeningen we krijgen.
    Wat voor nut het heeft om je gevoelsn op te schrijven? Dat je je daarna vaak wat beter voelt, is heel nuttig.

Sab: wat een ontzettend heerlijk mannetje heb je toch.

Super: Jij mag tot nu toe het langst genieten van een zwangere buik. Is ook wat waard toch?!?! Wat beroerd dat je zo slecht slaap. Mijn mede yoga zwangere zweerde bij lavendelolie, misschien is het ook iets voor jou.

Manon: Succes morgen

Vandaag "even" op en neer geweest naar Zierikzee. Mijn oma zit daar in een verpleegtehuis. pfff Super wat heb ik aan jouw moeder denken toen ik daar was. Al die oudjes die hopeloos in een stoel zitten, daar wordt je niet vrolijk van. Oma trouwens ook niet echt. Zij is nog één van de betere daar en vind de rest maar een stel chagerijnen bij elkaar.

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh ja wat me opviel Smits... Mirza ligt precies hetzelfde met zijn hoofd als Tim... Ben dus benieuwd wat de fysio gaat zeggen.

Morgen maar even het CB bellen of ik de voeding wat kan gaan verdikken. Komt nogal eens wat terug en hij lijkt ook wel krampjes te hebben, maar daar werkt dat verdikken volgens mij weer niet tegen.. ach ik bel wel even gewoon.

@ Kris.. ik las je www...wat ontzettend klote zeg. Hopelijk valt het mee en kan hij snel weer gezond naar huis. Knuffel voor jou

16. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab: Tim heeft ook heel wat afgekrijst met kleding over zijn hoofdje trekken. Gaat vanzelf over.

17. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gossie tik lekker achter de berichten aan.............

Sab, je kan ook voeding kopen tegen spugen. Hier zit echter gewoon Johannesbroodpitmeel in en wat Jojo al eerder aangaf het spul is waardeloos om door de speen te krijgen. Bij ons werkt het goed om de jbpm eerst te mengen met kokend water daarna de voeding er een beetje bij beetje doorheen roeren en daarna aanvullen met koud water ( verhouding 50% kokend water, 50% koud, 2 schepjes op totaal 200 cc)

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    tnx sab... we zijn het wel vaker gewend... alleen heel hard hopen dat het niet in zijn hartklep zit.. (hij heeft een donor klep) anders moet die vervangen worden :(

smits.. wat wil je voor de kaartjes???

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    mmmm Kris dat klinkt niet fijn van je paps. Zal duimen.
    En over de kaartjes...niets natuurlijk, heb ze ook gehad. Geniet er maar lekker van

20. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Och Kris wat rottig hee, dat zou natuurlijk erg zorgelijk zijn. Nou, hopen dat het meevalt. Sterkte hoor...

Deel Deze Pagina