Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Kris dat is niet gaaf, hopelijk mag het meevallen en blijft het vervangen van de kleppen hem bespaard.

Smits en Sab wat hebben jullie allebei toch prachtige zoontjes. Smits die van jou is wel angstaanwekkend met zijn Arafat-hoofd :D

Super bij jou nog steeds alles rustig of is er afgelopen nacht iets gaan rommelen???

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Kris: wat is er voor engs aan de hand met je pap? Zo te lezen iets met zijn hart? Oh sterkte meis duim voor jullie.

Loestig: nee hoor rustige nacht gehad. Zelfs wat uurtjes geslapen. Steeds een uur of twee en dan moet ik plassen. Hele opgave met zo'n dikke buik. Op je zij rollen omhoog komen (auw mn rug, mn schouder, mn heup) dan waggelend naar de badkamer.......en dat zo'n vier keer per nacht. Nou ja zal straks makkelijk wakker zijn als de kleine vaak komt 's nachts.

Julesz: jeetje kan mij jouw gevoelens nog heel goed herinneren. Had precies dezelfde verlangens, verdriet en boosheid na mmn mk. Alleen ik had de "mazzel" dat mijn cyclus wel heel voorspelbaar was. Lekker van je af praten/schrijven hoor! Volgens mij vroeg jij ook hoe het met mij ing tav mijn moeder. Tja ik doe aan de struisvogel methode. Dwing mezelf aan iets anders te denken als ik er in blijf hangen. Nu is het mijn tijd. Dus p[robeer het een beetje te negeren allemaal.

Smits: erg hoor om je oma zo te zien zitten. Ik herken het ja al die ouwe chagerijnen. Bij mijn moeder kramen ze ook nog af en toe vreemde taal uit of ze gaan gillen enzo brrrr....... En oh wat een mooie man hebben jullie ook. Heerlijk.....oh ik wil ook...... :)

Tja verder weet ik het even niet meer......zal weeeer teruglezen..

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    morgen girls...

sorry super.. jij hebt geen hyves dus weet het niet... mijn pa had sinds vorige week ineens een dikke arm. En de ha dacht aan een jight aanval, ja dat heeft mijn pa óok. Maar medicijnen sloegen niet aan. MIjn pa had een controle staan in het ziekenhuis vrijdag en moest hiervoor dus dinsdag terug om te kijken of de ontsteking (wat ze toen dachten) minder was.

Niet dus. Hij had twee opties, of spuiten in zijn arm en naar huis. Ok anti biotica en in het ziekenhuis. Dat wisten we al van vrijdag. En toen kreeg hij dinsdag een kuur en mocht naar huis :( Ok, niets zeggen en thuis kuur netjes innemen is dan mijn pap's reactie ;)
    Werd hij gister opgebeld dat ze toch graag wilde dat hij terug kwam om opgenomen te worden omdat de uitslagen heftiger waren dan ze dachten. Het was geen ontsteking maar een bacterie. En daarvoor willen ze nu dus meer onderzoeken doen. Omdat ze dus bang zijn dat de bacterie bij zijn donor hartklep zit. En is dat dus het geval dan moet er misschien opnieuw een donor gevonden worden. (en dan zegt een heel klein stemmetje in mij. Je weet dat zijn hart fataal zou worden. Dat is door een paragnost tegen mijn pa/ma gezegd jaren terug. Maar daar gaan we dus maar niet van uit)

de ene arts zegt dat hij er een paar dagen ligt. De ander zegt een week. En de volgende 2 weken. Dus lekker onduidelijk allemaal :(

Verder ben ik gister begonnen met van mij af schrijven. Nou ja, typen. Heel het verhaal van Leon en tot nu. Inmiddels ben ik op pagina 6 met typen en zit ik aan de 2500 woorden.... En dat in anderhalf uur. én het verhaal is nog niet klaar maar mijn oogjes wilde niet. Heel confronterend. Lekker wat gehuild ondertussen en met mij zelf bezig.

Nou super.. Je houdt het goed vol ;) vind je het erg dat het langer duurt dan de rest eigenlijk of vind het je het niet zo ramp??

sab.. Ze is er bijna. Ze is er bijna.. Maar nog niet helemaal (toch???) ;)

smits...dank je wel.. Maar ik onthoud het wel hoor van de kaartjes. :D Zie ze wel verschijnen...

julesz.. Logisch meid dat het pijn doet. Dat doet het mij zelfs. Terwijl mijn kinderwens in de koelkast. Nou zeg maar gewoon de diepvries staat... ;) Gewoon lekker spuien hier. En we snappen het allemaal..

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeetje kris wat een verhaal zeg! Bah dat zijn allemaal enge dingen. Helemaal met het risico van zijn hartklep. Gadver meis. Hoop dat ze snel duidelijkheid hebben hoe en wat!!! Wat goed van je dat je alles op papier aan het zetten bent. Daar zit ik ook al heel lang over te denken, de hele geschiedenis van mijn moeder op papier zetten. Maar ik vind het nog even te confronterend. Heel knap dat jij het nu wel aan gaat pakken. Hopelijk dat het wat verlichting gaat brengen.

En ik vind het niet erg hoor dat ik de langst zwangere ben. Bij mij moet het altijd net even anders gaan. Maar ik ben het wel zat aan het worden hoor. Die buik is zo zwaar en daar kun je je zo lamlendig van voelen.
    Maar om mezelf op te vrolijken heb ik gister twee nieuwe broeken besteld. Een only spijkerbroek en een esprit worker......beide een maat groter dan normaal dus ik kijk er naar uit om die aan te kunnen straks :)

Oh en gister nog de bevestiging gekregen dat onze kleine man in november naar de opvang mag die ik graag wilde. Jeej...ook weer geregeld.

Nou kris sterkte met alles en goed om jezelf denken hoor!!!

5. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Sinds de laatste keer geloof ik geen bevallingen of nieuwe zwangeren, toch?!

Even een update van mij:
    Ik heb denk ik CD 18 eisprong gehad, dus dat zou ongeveer een cyclus moeten betekenen van 32 dagen.... Ben van plan zondag 15 aug. te testen (als er dan nog niks is). Was van de week even misselijk (ben ik normaal nooit), dus mijn mannetje gelijk: misschien ben je wel zwanger!!! Maar ik probeer maar even nuchter af te wachten ;).

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Kris...Heel veel sterkte met je vader. Hoop dat ze snel duidelijkheid kunnen geven in het ziekenhuis. Dat je vader snel opknapt en het allemaal meevalt. Het hele gebeuren van je afschrijven doet je vast goed. Ik ben sinds we in het ziekenhuis lopen een schriftje aan het bijhouden over alle onderzoeken, uitslagen en gebeurtenissen eromheen. En dat doet me erg goed.

Sab en Smits...Wat een schatjes hebben jullie. Om mee weg te zwijmelen!!!

Julez...Ik moet het onderzoek nog krijgen! (begreep uit jouw zin dat je dacht dat ik het al achter de rug had)! Balen dat je weer ongesteld bent geworden. We wachten maar weer vrolijk verder...wat gaat ons deze cyclus weer brengen hahah!!!

1979...Spannend weer zeg! Ben benieuwd naar je test de 15e!!! Hoop voor je dat het nu snel raak is!

Gister in de efteling was het gezellig. Het was rustig en gelukkig hebben we maar een paar druppeltjes regen gehad. Veel dingen gedaan en gezien. We waren met 16 man familie, erg leuke dag gehad!
    Iemand vroeg hoelaat ik maandag het onderzoek krijg...half 3!!!

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Loestig...bijna aan het kamertje beginnen. Dat lijkt me zo leuk. En als je meubeltjes dan in het kamertje staan, alles inrichten, kleertjes ophangen enz. Mijn beste vriendin heeft 2 zoontjes, ze is alle kleertjes aan het uitzoeken wat de jongste niet meer aankan, ze vroeg of ik de neutrale kleertjes wilde hebben. Ja, dat wilde ik natuurlijk wel. Allemaal rompertjes, vesten, spijkerbroek, slofjes ZWIJMEL ZWIJMEL!!! Veel kleding was nog nooit gedragen! Geregeld kijk ik er weer even naar.

Super...Nog steeds niks. Succes met wachten en hoop dat je je nachtrust nog een beetje kan pakken. Lijkt me erg vervelend om met zo'n dikke buik naar de wc te waggelen hahah.

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Pff was altijd wel redelijk in reageren..maar heb nu zo'n periode dat als ik alles gelezen heb het eigenlijk ook bijna allemaal weer direct weer kwijt ben...denk dat ik het gewoon druk heb met teveel dingen..maar wel lekker voor de afleiding:D minder voor mijn brein...

Krisje...wat erg van je vader...en de onzekerheid maakt het nog erger...hopelijk valt het allemaal mee en is een nieuwe klep niet nodig...veel sterkte aan jou en je familie..doe je vader maar de groetjes en wens hem beterschap namens mij...
    Schrijf het lekker van je af meis en wil je bellen of mailen of smssen dat is dat goed he! Ik ga hopelijk zorgen dat je de vanaf de 14e even lekker kunt ontspannen en lol hebben..even je gedachten ergens anders.
    Hier is ook een sauna(Barendrecht) die erg goed bekend staat en normaal heel duur is..30 euries entree...maar heel augustus 15 euro...kunnen daar ook nog heen als je wilt...

gelukkig...Nou succes maandag..hopelijk valt de pijn mee en is de uitslag goed!

1979...haha..ja ieder dingetje zie je aan als mogelijk symptoom in die twee weken na je ei..haha..daar hebben we allemaal last van en van gehad...maar ik hoop natuurlijk wel dat je mannetje gelijk heeft!:D

Super...tik tak tik tak tik tak....

Smits en Sab dit willen we zien! fotooooos van de kleintjes!! wat lief he als ze klein zijn...wacht maar tot ze groot zijn...of ze dan nog zo lief zijn whahaha:D

Julesz...ik ben voor doen waar je zelf het meest achter staat...als het niet werkt kun je idd altijd nog overstappen op andere maatregelen. Het blijft rot iedere keer weer vreemd om van een ander te horen dat ze zwanger zijn..je vind het leuk voor hen en als het familie is dan voel je zelfs echte blijdschap maar tegelijk komt ook die vervelende jaloezie toch even om de hoek kijken...gelukkig is dat menselijk moet je maar denken en heeft iedereen daar last van...onze tijd komt nog wel meis..:) *dikke knuf*..dacht dat je die wel even kon gebruiken...

Wij zijn vandaag weer naar het ziekenhuis geweest...en hebben goed nieuws gehad...ik ben schoon en had alweer een mooie slijmlaag opgebouwd.De miskraam had iedereen kunnen overkomen en dat het zo lang was blijven zitten wil niets zeggen over een volgende keer. Dan kan het gewoon goed gaan allemaal. Het was gewoon stomme pech zei ze...Dat het niet gezien was kwam waarschijnlijk doordat het daarvoor te klein is als de placenta niet meer heel is en ook lag het verkeerd met de kleinste kant naar de camera waardoor het net een stolsel leek. En ik weet het ook wel want ik heb zelf meegekeken op het scherm en je kon er idd niets uithalen toen, je ziet er ook helemaal geen vorm in ofzo...Wat ook meespeelt is dat het eigelijk haast niet voorkomt dat het zo lang blijft zitten en er zijn geen aanwijsbare oorzaken voor zoiets.
    We moeten nu verder met onze Cryo (die laatste in de vriezer). Hopen dat hij goed ontdooit. Ik mag direct bij mijn eerstvolgende ongi weer bellen naar het ziekenhuis en hij wordt dan teruggezet bij de eerstvolgende eisprong. Als het goed is dan is dit nog net voor onze vakantie. Dus duimen dat mijn ongi op tijd is....dan kan het sneller dan gedacht...jeeeh!

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon dat zou wel heel erg gaaf zijn als het nog voor je vakantie kan. Duimen dat je ongi op tijd komt en dat die cryo helemaal goed is en dan gewoon een mooi kindje. Ik gun het je zo.

Kris tjee is dat allemaal door een bacterie. Waarom is er zoveel pech in de wereld. Grr. Hopelijk komt het allemaal goed en kunnen ze de bacterie bestrijden, zonder de hartklep te moeten vervangen.

Super bij jou dus nog steeds rustige nacht :) krijg ik misschien toch nog gelijk met min 15 augustus. Zou wel grappig zijn want dat is de dag dat 1979 gaat testen. Jij bevallen en zij zwanger, dat zou toch mooi zijn.

1979 we gaan er dus voor de 15de. Maar ik snap best dat je nog niet te veel hoop koestert.

Gelukkig leuk hè de Efteling? Ik ga er de 14de augustus ook naar toe met de familie. Ik mag natuurlijk bijna nergens in dus ben meer oppas voor de kinderen van mijn schoonbroer. Kan ik vast oefenen (zij zijn 2,5 en 6 maanden). Ook gaaf dat je al van die lieve kleertjes krijgt. Hier zitten ze nu nog in een box, maar zodra het kamertje er is gaan ze meteen in het kastje.

Gisteren begonnen met het schilderen van de boom. Volgens mij wordt het erg gaaf. Hopelijk hoeft het geen 2de laag, want ik ben wel 4,5 uur bezig geweest. Dadelijk en vanavond nog werken en dan VAKANTIE!!!!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Manon...herkenbaar hoor. Dat je alles leest om vervolgens niet meer te weten wat je gelezen hebt. Jouw nieuws weet ik natuurlijk nog wel... Goed nieuws dat alles schoon is en dat je voor de vakantie waarschijnlijk nog aan de slag kan. Dan moet het toch gewoon goed gaan? We gaan in ieder geval met zijn allen heel hard voor jullie duimen.

@ Julesz..wat heb je het weer mooi omschreven en al is het 100 keer gezegd, als jij het zo voelt, dan schrijf je het lekker van je af.

@ Kris.. is er alweer nieuws over je vader? Hoe is hij er zelf onder? Goed idee van je om alles van je af te schrijven, dat maakt je hoofd ook wat leger, wel vervelend dat je weer door alles heen moet, maar uiteindelijk lucht het allemaal op.

@ Loestig.. lekker aan de slag geweest zo te lezen. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat worden. Misschien huur ik je wel voor een muurschildering!!

@ Super.. hoe is het bij u? Alles nog rustig, betrap mezelf erop dat ik 's morgens snel de pc aanzet om te kijken of er nog nieuws is, word er gewoon onrustig van, haha.

@ 1979...klinkt goed allemaal en de 15e dat is het al bijna. Achteraf gezien was ik de ronde dat ik zwanger werd ook misselijk tijdens de eisprong dus wie weet. Ga het je helpen hopen.

@ Gelukkig wat lekker dat het rustig was in de Efteling, als ik ergens een hekel aan heb is het wachten, maar zo te lezen heb je je goed vermaakt?

@ Smits.. hoe is het bij jullie? Gaat het goed met Tim en met jou natuurlijk?

@ Jojo.. hoe is het in het mooie nieuw-vennep met mijn aanstaande schoondochter?

@ Mutz..druk druk druk, loopt alles nog volgens planning?

Hier alles onder controle. Mirza krijgt sinds gisteren nutriton door zijn voeding en spuugt een heel stuk minder alleen met boeren geeft hij wat terug. Na de fles ook niet meer huilen en zoeken naar zijn speen. Duimen dat het zo goed blijft gaan.

Bietje is trouwens gisteren thuis gekomen. Ze waren dinsdag al uit Italie vertrokken en zouden nog een paar dagen in Frankrijk gaan staan, daar was het zulk rotweer dat ze gisterochtend vertrokken zijn. Ik ga straks natuurlijk even langs.

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hij moet eruit hoor!!! ben het zat...............................
    Mmmm even een dip dag, zal wel een hormonenpiek hebben ofzo. Bah, wil ook niks.....heb welgeteld boven stofgezogen en 10 minuten met de hond gefietst. Derest heb ik in bed gelegen en op de bank. Pffff lamlendige dag dus.

Sab: goed te horen dat bietje weer thbuis is!!! Ben je al gezellig bij haar geweest?

Gelukkig; ik ga aan je denken maandag hoor. Leuk de efteling ben ik ook wel fan van. Ook maar weer eens doen!!

Kris: weet je al wat van je vader?

Pfff sorry maar meer weet ik even niet meer..........

Oh ja manonie; fijn dat alles weg is. Ik hoop dat je een hele korte cyc;us hebt deze keer........

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    oh ja en het ergste?????? het kan nog wel DRIE weken duren........

Oke nu loop ik gewoon te zeuren hoor.

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Super... kan het me zo goed voorstellen. Morgen voel je je vast wat beter...Enne je bent hoogzwanger, dan hoef je niets te doen he. Stofzuigen en met de hond fietsen is meer dan genoeg op een dag. Als jij lekker in je bed wilt liggen dan doe je dat gewoon... En weet je wat..als je het echt zat bent, dan komt de kleine man vast heel snel... Wie weet vannacht wel... Volgens mij was ik de laatste dag van mijn zwangerschap ook niet op mijn best...Ga heel hard voor je duimen dat het snel gaat beginnen.

Hier heeft Mirza een dag dat hij niet in zijn hum is... Net nu Jas de hele dag aan het klussen is...Gezellig hoor... Pfffffff ben kapot

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Laat nu alleen even weten dat ik 2 foto's van ons kaartje heb geplaatst op de club. Zit nu op mn nieuwe telefoon op de site, dus niet heel handig om lang te reageren.. Reageer snel uitgebreider!
    Fijn weekend allemaal en lieve super, sterkte en ik hoop voor je dat jullie mannetje snel komt!

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hey Mutz,

Vind jullie kaartje erg mooi. Krijg bijna zelf zin om te trouwen, hihi

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls!

super... ik moest vandaag aan je denken.. geen tijd gehad om vanmorgen mijn laptop aan te zetten en heb de hele dag op mijn telefoon gekeken of er geen sms was met nieuws ;) En dat was niet vanwege verwachting een sms te krijgen van een vriend :p!!! En logisch dat je het soms wel beu bent... En de laatste dagen/weken kan je ook wel handelen!!

manon... wat goed dat alles schoon is.. Vervelend dat ze de oorzaak van alles niet achter halen (weet er alles van met mijn pa nu, lees mijn deel zo maar ;)) en duimen zitten hier al in de mond voor een spoedige ongi. Wanneer was je laatste ongi ook al weer?? Lief dat ik je mag contacten... :) Maar ik ken mezelf.. Wil niet zeuren ;)

Sab.. Lekker je zus weer in het land!! zeker weer veel gekletst en geknuffeld vanmiddag?? en ze is zeker poepie bruin???

Bietje... Hoe was de vakantie? tot rust gekomen en ook poepie bruin geworden :p?

Gelukkig.. Leuk he, zo'n dag efteling! Hier natuurlijk dichtbij dus ongeveer 1 x per jaar gingen wij altijd wel naar de efteling. Nu is het lang geleden.. Januari met de winterefteling voor het laatst... Ik zal maandag aan je denken hoor! en geef wat van je pijn dan maar aan mij ;)

Loestig... Wat een karwei he verven... En is 1 laag genoeg???

Julesz.. Alles goed daar?

1979... Ook voor jouw de duimen in de mond. Doe ik het samen met manon.. Ben het weekend bij haar... En als ik het niet kan laten, qua spanning, sms ik gewoon of je hebt getest :D weten manon en ik het gelijk ;)

Mutz... Reageer lekker wanner je wilt. En ik ben benieuwd naar je kaarjte... ga zo kijken..

Naat.. Gaat het beter met de diarree van Keano? en leuk zeg, nog een ventje in de familie! zag het op je www...

Volgens mij nu ver iedereen gehad.. Anders excuses!

Mijn pa gaat best goed. Hij voelt zich (nog) steeds niet ziek en de anti biotica slaat aan. De bacterie zit niet bij zijn hartklep (Halleluja!) en waarschijnlijk mag hij begin volgende week naar huis, als de uitslagen goed blijven. Waar de bacterie vandaan komt weten ze niet. En wat voor bacterie het precies is weten ze niet.. Mennokokken (of hoe je het ook zegt) en een huidbacterie is genoemd.. Maar ze weten het dus niet .... Dus eigenlijk gewoon typisch artsen... Wat het is, wat de oorzaak is geen idee.. Maar gaat nu toch weer beter!?!?

Verder rustig aan.. vandaag dus naar het ziekenhuis geweest.. En daarna met mama even gewinkeld.. Gedachteloos shoppen.. Oja, gister ook nog aan het stappen geweest met amanda...ook lekker gedachteloos ;) mmm.. herkennen jullie het patroon al ;)
    Maar vanavond weer verder aan mijn inmiddel 9 pagina's tellend verhaal(tje)...

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Mutz... wat een leuk kaartje... De zilvermeeuw?? Ik dat bij het strand van dishoek!?!? daar zitten wij altijd als we naar het strand gaan :D...

18. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris, wat een opluchting dat het beter gaat met je vader. Nu maar hopen dat hij weer snel naar huis mag.
    Wat goed dat je je verhaal op papier zet. Als het dan ook nog helpt met de verwerking dan is het helemaal goed.

Super: Oooohhh ik hoop zo voor jou dat het vannacht begonnen is.

Bietje: Welkom thuis. Heb je nog wat zo'n overgelaten voor ons in Italie. Over twee weken zitten we daar.

Sab: Hihi Mirza heb je vast weinig vastgehad gister, vermoed dat hij vastgeplakt zat bij zijn tante.

Gelukkig: Heel veel succes maandag!!!

Loestig: En is de boom in 1 keer goed.

Mutz: ohhhh wat is je kaart mooi!!!

Even snel doortypen. Moet om 8.00 uur bij de kapper zijn in een stadje verderop. Vandaag hebben we een kinderloze dag incl nacht (slik). Zouden eerst naar de sauna gaan, maar daar zijn we twee weken geleden geweest en hebben nu geen zin. We gaan nu even kijken bij Nijhof in Baarn. Weer orienteren op een badkamer, evt nieuwe eettafel, hihi en nog meer wensen.
    Vanavond lekker uiteten en dan misschien nog een filmpje. We zien wel. Doen lekker waar we zin in hebben.

Prettig Weekend!!!!!!

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    morgen girls...

smits... veel plezier daar..

super.. al begonnen!?!? heb gedacht aan je vannacht (of ik zou smsen ;))

Meiden, ik heb nu officieel de balen van mezelf! Bah!!! heel mijn verhaal op papier gezet. 11 pagina´s!! Dat moet toch wel goed zijn voor de verwerking van alles?
    Nou ik weet dat ik een struisvogel ben en mijn kop in het zand steek als ik moet nadenken. Dan kan ik geen pijn voelen! Dat is mijn conclusie... Rust zou dat moeten geven toch?

Nee hoor, vannacht was het half 3 en ik had nog geen oog dicht gedaan!! En kan Kristel dan eens confronterend kijken naar zichzelf. NEE! ze pakt haar leesboek (mooi boek: haar naam was sarah) en gaat lezen. De volgende ochtend wordt ze weer om 7 uur :O!!! wakker (hallo, de hele vakantie is het minimaal half 9!!) en kan ik mezelf niet meer omdraaien. Met andere woorden: Kristel is nu al moe en de dag is pas 1,5 uur bezig.. :( Zucht...
    Sorry voor mijn gezeur maar ik baal echt even !!!

Oja, en meneer Chris kwam weer terug van een weekje scoutingkamp en begon gelijk tegen mij te praten... :) dat was weer goed voor mijn ego ;)

Zo, einde klaagbericht! Precies met de piep dat mijn eerste was klaar is (dat is het enige positief aan zo vroeg wakker zijn ;))

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Kris 11 pagina's is vast voldoende. Jij weet zelf of je alles van je af hebt geschreven en bij de een zal dat bij 30 pagina's nog niet klaar zijn en de ander heeft misschien maar 2 pagina's nodig. Heel goed van je hoor. Begrijpelijk toch dat je daarna niet zo goed slaapt? Ach vanmiddag gewoon lekker gaan hangen op de bank met je boek (Inderdaad mooi) of een filmpie het wordt toch slecht weer.

Bietje welkomt terug. Ik had gehoopt dat jij de zon in je kofferbak had meegenomen, maar helaas is hij er onderweg weer uitgevlogen. ;)

Mutzie mooi kaartje hoor. Sjiek en eenvoudig daar hou ik wel van. Ik had het gisteren nog snel gezien op de club, maar moest meteen weer werken vandaar nu pas de reactie.

Super nog steeds aan het draaien iedere nacht? Oh het begint wel met de dag spannender te worden. Nu alweer 39 weken, inderdaad nog maximaal 3 weken, maar hij komt vast eerder. Al is het maar om mama uit haar lijden te verlossen ;)

Smits veel plezier vandaag!

Oh ja de boom is natuurlijk niet in 1 keer dekkend :x, dus gisteren toen ik even thuis was van mijn werk meteen een 2de laag. Die gaat gelukkig een stuk sneller. En volgens mij is het nu wel goed. Dus vandaag de blaadjes erop maken met gekleurd behang en dan de nieuwe laminaatvloer erin. Is het kamertje startklaar voor als de meubeltjes komen.

Deel Deze Pagina