Sluit me bij jojo aan: Hoop dat Bi snel weer een zonnetje ziet schijnen. Het eerste zonnetje zal zeker hun Jona zijn! Dikke knuf voor haar en hopen dat ze de down steeds minder mogen worden en dat de ups gaan overheersen. Beterschapjes voor Mika!
Oeps nog niet op iedereen gereageers, nou nog een poging nummer 2 Sab, wat vervelend van dat UWV voor je zus zeg bah. Wat een nare mensen, snappen ze dan helemaal niets ?! Ze moet lekker de tijd nemen die ze nodig heeft! Vervelend dat Mika buikgriep heeft, hopelijk is hij snel beter. Jojo hup hup op de schoonmaaktoer jij!!! Dan is je mannetje weer helemaal blij, maar goed als je geen zin heb lekker zo laten hoor, komt allemaal wel weer. Mutzie ook hier mijn mondje stijf op elkaar hoor! Van mij hoort niemand wat
Mutz: haha mannen en potjes. Sorry maar vergeten wat de medicijnen moeten doen bij je. Sab: Ben je al aan het bedenken wat we mee kunnen nemen naar je. Wil het zelf ook bedenken hoor. Hihi zal je zien dat we allemaal met hetzelfde voor deur staan. Grrrrrrrr heb een hekel aan artsen en instanties die zich niet kunnen verplaatsen hoe en wat iemand voelt. Hopelijk is de arbo arts liever voor Bi. Kom net weer onder de douche vandaan om op te warmen. Het is beneden wel 16 graden, brrrrrrr. Moeders kwam vanmiddagmet een schattig vestje voor de kleine. Zo lief, ze kan het steeds niet laten om iets te kopen ( ahhhh heb het niet van een vreemde). Nog even en er hangen meer kleertjes in de babykamer dan in mijn eigen kast. Mutz: Ben het met je eens......het is weer tijd voor een positieve test!!
Getverdemme ik heb er geen zin in! Heb maar even wat opgeruimd en verder niks... ziet ie toch niet en zo wel dan kan hij zelf gaan stofzuigen... doe het morgen wel... denk ik! Oh 16 graden is echt koud!!! Kun je boven niet een gezellig plekje inrichten even met verwarming zodat je het iig warm hebt??? Hebben we al foto's van jouw babykamer gezien eigenlijk??? En lief van je moeder!!! Al een echte oma!
Brrr, erg koud ja... Nu komen je 'Tel Sell' kleedjes wel van pas zeker, haha! Snap dat je niet alles van iedereen onthoudt hoor. De medicijnen zouden het hormoon prolactine moeten verminderen. Is te veel waardoor ik geen eisprong heb. Haha, goed gedaan hoor jojo! Kan je tenminste zeggen dat je íets hebt gedaan Opruimen wordt meestal eerder opgemerkte dan soppen
Foto's heb je nog gezien Jojo. Witte muren vond ik niet zo interessant. Zaterdag gaan we behangen en woensdag komt de decorette de vloerbedekking leggen en de gordijnen ophangen. Van het weekend plaatst ik de foto's van de pui en mijn buik. Nu de aannemer weg is en de pui dus dicht blijft ben ik weer flink aan het stoken met elektrische kacheltjes. Ben de slaapkamer wel even zat na zo'n dag. Hihi Jojo mannen zien toch niet of je gepoetst. Morgen gewoon nog een poging.
Ben benieuwd Smits naar al je foto's. Enne Jojo..als je nou een lekkere frisse spray koopt die ruikt naar schoonmiddel, spuit je die vlak voordat mannetjelief thuiskomt, haha
@ Sab, de haren van je katten kun je verwijderen met een washandje wat je hebt nagemaakt en goed hebt uitgewrongen. Maar je kunt ze ook wassen en in de droger doen dan zijn ze er allemaal af maar je moet wel zeker weten dat ze niet zullen krimpen!! of ken je die tupperware lapjes waarmee je een pot open kunt maken die te strak dicht zit, daarmee kun je heel goed haren van je stoffen spullen af krijgen. En natuurlijk de roller van Ikea, dit zijn plakvelletjes op een rolletje als het velletje vol met haar zit trek je het eraf en er zit een nieuw velletje onder!! deze zijn ook echt super voor je kleding en deze raadt ik het meest aan!! Zo...voldoende tips?? je buik ziet er trouwens super uit!
Whahaha ik dacht steeds, he wat is het rustig op de site, zitten jullie allemaal hier!! Moest ik weer 3 pagina's lezen haha... Smits..ben idd benieuwd naar je foto's straks! ook je buikfoto! ja al die lieve babykleertjes zijn gewoon onweerstaanbaar!!! Jojo als je een emmer met schoonmaakmiddel even een uurtje in de kamer zet ruikt het net alsof je hebt schoongemaakt Bietje, beterschap voor Mika!! verwen hem maar flink en vergeet jezelf ook niet mutz, de hyves bekijken van iedereen is idd leuk maar ik heb nog steeds moeite met iedereen zijn echte namen, hyvesnamen en topic namen hoor...Pfff Nou ik weet het verder niet meer, sorry meiden zullen de hormonen wel zijn haha.. Ik heb er tot nu toe weinig last van(even afkloppen hoor), alleen wat last van opvliegers. Vannacht heb ik liggen woelen van de warmte die ik voelde over mijn hele lichaam, ik was er wakker van geworden en kon niet meer slapen. Overdag heb ik het bij vlagen heel koud, zal er ook wel bijhoren. Van mijn humeur nog weinig last gelukkig. Maar misschien ben ik wel de enige die zo denkt en durft gewoon niemand iets te zeggen whahaha
Manon jij weet wel raad met al die huishoud-probleempjes, handig hoor. Nou meiden, op hyves staat de eerste buik foto van mij. Niet scherp helaas. Tsjaa we missen ook wat licht nu hier. Van het weekend maken we er een bij daglicht.
Op hyves staat een lijstje met onze echte namen he? Print uit en leer uit je hoofd, haha!! Fijn dat je nog niet veel last hebt, houden zo! Alleen denken meiden met hormonen vaak dat ze heel leuk zijn, terwijl ze niet te genieten zijn, hihi, maar ja, niemand die dat durft te zeggen Zitten jullie ook de uitzending voor Haiti te kijken? Hebben jullie gedoneerd?
Meiden even ego... Ben net ontzettend geschrokken.... Ik had vanmiddag al steeds last van mijn buik beetje krampig, waardoor er ook niks uit mijn handen kwam... Tijdens het eten deed het meer pijn maar zakte weer af. Tijdens de yoga kon ik me ook niet echt ontspannen en toen we moesten gaan liggen voor de diepe ontspanning kreeg ik ineens hele pijnlijke steken onderin mijn buik. Ik ben de les uit gelopen en het kwam echt even in golven. Ik was doodsbang dat het weeën waren. Ben naar huis gegaan en even een potje heel hard gaan huilen omdat ik best wel bang was/ben. Het was een beetje vaag alsof je ontzettende darmkrampen hebt in combinatie met met menstratie pijn. Ik ben lekker gaan douchen en nu is het gelukkig al meer dan een uur rustig in mijn buik. Ben behalve afscheiding geen vocht ofzo verloren dus denk dat dit de oefen weeën zijn geweest. Heb het maar ff gegoogled en het zou best kunnen. Stelt me wel gerust nu ik weet dat het normaal is rond deze tijd, maar het deed verrot veel pijn! Als er weer een golf op komt zetten bellen we de vk, maar nu ga ik gewoon lekker liggen en op mijn lichaam vertrouwen dat dit indalingsweeën zijn... Sorry moest het even van me afschrijven, want ik ben me echt kapot geschrokken en manlief ook. Niet dat iemand iets met dit verhaal kan, maar ik ben het weer even lekker kwijt en kan me weer ontspannen!
Jojo..kan me voorstellen dat je je rot schrikt.. Gelukkig is het nu weer rustig.. Probeer lekker te relaxen en als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen.. Dikke knuffel.. @ Mutzie..hier staat het ook aan.. Jas heeft vanmiddag op zijn school geld gegeven...
Geen sorry zeggen Jojo. We zijn toch ook voor zulke dingen hier. Begrijpelijk dat je je bent rot geschrokken. Bel je morgen zo-wie-zo de verloskundige even?! In de boeken lees je er wel over dat dit kan, maar ik zo me ook wezeloos schrikken. Hier op het dorp wordt er van alles georganiseerd voor haiti. o.a. Kids lopen/rennen een sponsorloop en daar doen we uiteraard aan mee.
Jeetje jojo, zelfs ik schrik me rot van jouw berichtje. Laat je morgen weten hoe het gaat? Ik ga naar bed...truste allemaal
Jojo ik zou voor de zekerheid ook even de verloskundige bellen, hopelijk heb je er geen last meer van gehad. Ik zou me idd ook rot schrikken hoor, dat lijkt me volkomen logisch. Doe rustig aan. Smits heb net even gereageerd op je buikfoto op Hyves, echt een super mooi buikje hoor, wees maar trots. Straks nog foto's van de pui, ben benieuwd hoor. Mutzie ik heb helaas niet kunnen kijken gister naar de uitzendig, ik moest naar een verjaardag. Ze hebben geloof ik wel heel veel geld opgehaald toch?! Pfff weet het nu al niet meer wat ik heb gelezen sorry! Zit ook weer fris en fruitig op kantoor en het is totaal weer niet druk, dat is ook echt vervelend, de dagen gaan dan zo langzaam voorbij. Gelukkig ben ik maandag een dagje vrij. Morgen is mijn moeder jarig, nog even gauw een cadeautje scoren natuurlijk, alleen weet ik nog niet wat Zondag ook weer een verjaardag van mijn nichtje, die wordt dan 5 jaar. Verder lekker relaxen en even een nieuw plantje kopen voor op mijn tafel...misschien doe ik dat vanavond wel alvast.
Hieperdepieper voor Manon!! Maak er een gezellige dag van he! Dat je maar flink verwend mag worden en dat je dit jaar je allergrootste kado mag krijgen! @Jojo, hoe is het nu?? Doe je rustig aan en altijd de verloskundige bellen zou ik zeggen...moet van mij! @Kris, hoe is het nou?? Maak me zorgen om de situatie bij super, veel te lang niets gehoord, hoop maar dat het goed gaat. Hier nog steeds hetzelfde. Je zou verwachten dat het minder wordt, maar dat is niet echt het geval. Slaap erg slecht, dus dat haal ik overdag weer in, waardoor ik een beetje uit mijn ritme begin te raken. Gisteravond valeriaan ingenomen en verhip gewoon in slaap gevallen en doorgeslapen, dus wie weet is dat even mijn tijdelijke manier om in slaap te vallen. Volgende week naar de bedrijfsarts en daarna weer gebeld worden door de uwv en naar de gynaecoloog... en zo kabbelt het voort.
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Voor Manon... Lieve Manon van harte gefeliciteerd met je verjaardag...Maak er een mooie dag van... Dikke kus...
Bietje wat vervelend dat je zo slecht kan slapen, het is natuurlijk een logische reden. Alvast succes voor volgende week bij de bedrijfsarts.