Het enige wat ik van mijn ouders heb, is het karakter van mijn vader, maar ja dat kan ook aangeleerd zijn he.. en in doen en laten lijk ik wel op Bi...maar wat uiterlijk betreft ben ik veeeeeeeeeeeeeelllllllllllll knapper, hahaha... Bij ons in de familie zijn er ook rooie.. dus dat zou bij mij ook nog kunnen..nou doe maar gewoon lekker zwart haar hoor... Jojo.. je nummer staat in mijn tel hoor.. Manon..jouw kindjes hebben tenminste nog kans op krul.. die van mij niet, want Jas heeft ook geen krullen, dus dan zullen ze er nooit komen..tenzij je er natuurlijk een permanentje ingooit, hahah...En blauwe ogen bij jullie allebei dus dat is dan wel duidelijk.. Je zou trouwens denken dat donker overheerst, maar de kinderen van Bi zijn allebei hoogblond met blauwe ogen terwijl paps donker is met bruine ogen.. Mmmmmmmmmmmm twijfelachtig.. nee hoor Lynn lijkt veel te veel op haar vader, hahah
Meiden ik ga nu eindelijk ff douchen en dan naar broertjelief! eerst nog ff knoflooksaus halen bij de AH want die waren ze vergeten te halen hahaha! Ben benieuwd wat we gaan eten!!!! doeiiii
In ieder geval iets met knoflooksaus Jojo... Veel plezier Jojo... Ik gooi hem ook even uit begin weer hoofdpijn te krijgen.. Toch maar even langs de opticien binnenkort... toedelsssssssssssssssssss
hihi Sab, wat een geluk dat ze je niet hebben laten staan bij het grofvuil. Hadden ze bij mijn zus wel moeten doen, had een hoop ellende gescheeld. Vermoed dat de kleine van ons stijl haar gaat krijgen. Krul + Krul = koppig stijl hahah we zullen wel zien. Bietje: leuk retro. Heb je een ingewikkeld patroon of kan je gewoon alles in een keer tegen de muur gooien. We zijn van plan om in september op vakantie te gaan, maar willen niet te ver Italie in. Wanneer het te warm is, wijken we idd uit naar iets anders. Mooie rondreis heb je gemaakt Manon. Vind het altijd geweldig om veel van een land te zien en de sfeer te proeven.
Jeetje wat een gebabbel zeg! Krijg nu ook wel zin in vakantie. Maar kamperen???? nee echt niet hoor!! Wij huren altijd een vakantiehuis. Voor ons en de hond want die gaat altijd mee, anders wil ik niet hahahah...Vaak zitten we in Frankrijk. Ook Italie vind ik geweldig.... Jojo: fijn dat het gesprek goed ging en dat eea duidelijk is. Veel plezier met shoarma eten of gourmetten?????? Gelukkig: zou het ook wel spannend vinden hoor dat dokter gedoe. Maar wie weet is het iets wat snel te verhelpen is. Jammer dat je weer ongi bent..... Sabrina: spannend bijna voor de echo. Je zal wel nerveus zijn!!! Zou ik namelijk wel zijn. Bietje: nog wat geslapen vannacht? Hoop dat je snel weer wat rust weet te vinden. Behangwerk klaar? Kris: ben je de dag een beetje doorgekomen? Je kunt in ieder geval aardig wat terug lezen. Smits: Bedankt voor je antwoord mbt de rugpijn. Volgende week moet ik naar de vk dus zal het dan wel even aangeven als het nog niet over is. Jij nog aan het spugen geweest? Naat: spannend hoor de 20wk echo. En natuurlijk op de helft van de zwangerschap.... Nog iemand vergeten? ik weet het niet.Hier vanmiddag heerlijk gewandeld en daarna langs de mac geweest. Nu languit op de bank. Straks maar een broodje eten ofzo.
Tjeemig de pemig, wat moest ik een boel bijlezen hee! Gelukkig: Ik leef met je mee. Wat STOM dat je ongi bent geworden. www.nietsaanenwatontzettendteleurstellend.nl want hoe je het ook went of keert, je blijft hopen als bloed uitblijft... Een HA is misschien wel een optie ja, als hij niet zo is als bij mij. Hoe meer ik erover nadenk, hoe suffer ik het vond. Zo'n uitspraak om mijn cyclus te resetten met die hormonen op basis van nul info over mijn gezondheid. Dus ik duim voor je. Misschien is idd die optie over je laten doorverwijzen nog wel beter... Keep us posted over de ontwikkelingen... Manon, wat een verschrikking zo'n ongeluk. Brrrr, daar was mijn kus met de vangrail niets bij. Gelukkig dat je ongedeerd bent! Mmja, lastig van die rare ongi. Maar wat er al gezegd werd, de invloed van hormoonsels, kan maar zo. Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om even te wachten met overleggen tot wo. Of iig to wanneer je weer een gyna kunt spreken. Shit, nu weet ik de helft niet meer... O ja, KRisje; wat fijn, tot zover je van fijn kunt spreken, dat je ouders zo rustig reageerden. Daar heb je meer aan dan een groot drama vol heftige emoties... En fijn dat je Pa voor je zorgt dat je niet jezelf in de vingers snijt. Mocht je nog een leuk goedkoop bed zoeken. Ik heb deze IKEA | Bedden & matrassen | Tweepersoonsbedden | LEIRVIK | Bedframe Zit snel in elkaar, goedkoop, mooi hoog, goed stevig. Was er gelijk verliefd op.. Nou sterkte met alles meis, wat houd je het toch vol allemaal. Denk aan je. Jojo, wat goed dat je de confrontatie bent aangegaan en gewoon vragen hebt gesteld en nu weet hoe de vork in de steel zit. Het moet gezegd, een sms zoals ze gestuurd heeft is een beetje jammer. Een beetje emotionele chantage. Want uiteindelijk kun je natuurlijk niet ruiken wat met zo'n sms moet doen. MAar goed, het is nu allemaal besproken en dat is fijn. Lucht weer geklaard! Bietje, ben heeeeeel benieuwd naar je retrolook. Luv that. Mijn vriend gaat misschien een soort van oldschool radio kopen uit jaren 50. Pas mooi bij mijn lamp met trektouwtje en geel groene bloemmetjeskap. Misschien kunnen we de 27e heel even loeren Over het vakantievieren, ik houd ook erg van kamperen. vorig jaar een vouwwagen gekauft, maar we hadden uitgerekend in onze impulsieve bui, de meest lastig in elkaar te zetten exemplaar gekocht. Echt waar, je wordt niet blij van 40 tentstokken en geen handleiding. En natuurlijk nog niet een keer van te voren opgezet.... Nee, joh.. Uiteindelijk na 5 uur klooien minimaal stond hij. Whahaha, ondertussen kwamen vrienden nog langs om ons even uit te lachen. Dus die vouwwagen gaan we weer verpatsen. Zit te twijfelen waar we nu voor zullen gaan. Wat voor tent, die te betalen is en stevig. Maar ook iets waar je goed op kunt liggen. Nog tips? Vriend heeft niet een toprug namelijk.. En dan nog een camping in La France vinden. Niet te ver rijden.... MAar het is heerlijk, in de natuur, het geroezemoes wat je sávonds door de tent heen om je heen hoort...... Ik compenseer jullie gebrek aan beweging wel met mijn fietsje van fietsplan. Stout hoor dames! Daar wordt je natuurlijk een keer op afgerekend. ( houd ik mezelf altijd voor). Maarrrr met typen verbrand je vast ook wel een callorie,,,, hahahaha Verder snotverkouden ( te hard werken met weinig slaap, wordt ik nu op afgerekend) . En nog geen ongi ...
Hahhaha Julez, dacht dat het echt een site was, dus ik aanklikken.........staat er deze pagina kan niet worden weergegeven. hahaha.
Balen van je ongi Gelukkig. Ben benieuwd wat je ha gaat zeggen. Julesz: Fijn dat je opdrachtgever je insteek heeft goed gekeurd. Scheelt een hoop tijd. Nu ff wat rustiger aan gaan doen hoor Heb net foto's op hyves gezet.
Meiden, heb net ff een flink potje zitten janken bij me vriend. Gelukkig zien mannen het positiever in, hij was zo lief en weet zeker dat het hoe dan ook goed komt bij ons! We hebben nu besloten om toch nog maar geen afspraak te maken bij de huisarts. Ik ga nu eerst 3 maanden temperaturen, en we gaan het gewoon 3 maanden lang om de dag doen. Als het dan nog niet raak is ga ik ECHT naar de huisarts! Zal wel zwaar worden, die 3 maanden tempen en klussen om de dag, maar we moeten er wat voor over hebben. Misschien denk ik vaak me eisprong te voelen maar springt hij later ofzo, en omdat we dan niet meer zo hard klussen missen we hem ........je gaat vanalles bedenken!!!
Hey gelukkig, ik weet dat je het heeeeeel graag wil...maar om de dag klussen gaat je niet lukken hoor 3 maanden lang en dan gaat het jullie alleen maar tegenstaan en dan lukt het helemaal niet meer juist. temperaturen is altijd een goed idee! Doe het klussen om de dag pas vanaf 10 dagen na de eerste dag van je ongi tot je nieuwe ongi. Ervoor heeft toch geen zin want dan heb je zeker geen eisprong! houd in een boekje of extra agenda bij wanneer je geklust hebt en wanneer je ongi bent geworden en je temp erbij! Na een maand zie je al resultaat. Tel bij je volgende eerste dag ongi 14 dagen terug(daar was je eisprong!) en kijk of je temp daar idd omhoog is gegaan en of je rond die tijd om de dag geklust hebt. Zo ja...dan weet jij zeker dat je alles goed gedaan hebt! de tweede maand kun je al eerder stoppen met om de dag klussen omdat je nu van de eerste maand weet door je temp wanneer je je eisprong hebt gehad. Enne het is niet sexy, maar doe na de daad een kussen onder je billen om het zaad een handje naar binnen te helpen. Enne lukt het je om klaar te komen dan is dat helemaal goed voor een zwangerschap!! Hihi succes!
Manon, jij weet natuurlijk heel goed hoe het is als je iedere maand maar weer ongesteld wordt. Ik houd al vanaf dat ik met de pil ben gestopt (nov. 2008 ) me cyclussen bij op www.menstruatiekalender.net , en daar vul ik dus altijd in waneer we klussen. Die site berekend me eisprong, en als ik me eisprong heb gevoeld klopt het altijd wel met wat de site achteraf aangeeft. Ook klussen we dus goed als ik het zo terug bekijk. Ook ga ik altijd in me vruchtbare periode met de beentjes de lucht in en kom ik klaar na me vriend. Dus naar mijn idee doen we alles goed, maar misschien duurt het bij ons gewoon wat langer voordat het raak is. Ik hoop het maar, want heb vanmiddag op internet zitten neuzen naar verhalen over allerlei onderzoeken die ze doen als het zwanger worden niet lukt. Ik ben zoooo bang voor prikken,operatie's enz. dus hoop het nooit mee te hoeven maken. Petje af voor jou Manon. We staren natuurlijk pas na me ongesteldheid met klussen, en als we het niet volhouden moeten we iig. rond de vruchtbare periode maar goed om de dag klussen. Maar ja, eigenlijk doen we dat nu ook steeds.
Zo te horen heb je het al die tijd gewoon goed gedaan dus...balen dat jullie inzet niet beloond wordt. Niet op internet kijken joh naar al die onderzoeken...wordt je alleen maar zenuwachtig van en misschien wel zonder reden. want niet iedereen krijgt dezelfde onderzoeken. Het ligt echt aan jullie persoonlijke situatie en jullie medisch verleden welke onderzoeken je zal krijgen en in welke volgorde. Zo zag je ook maar weer hier on ZP...Krisje zou de samenlevingstest krijgen..die hebben wij nooit gehad. Als ik vroeger nooit een blindedarmontsteking ha gehad hadden onze onderzoeken al heel anders gelopen en hadden wij die test waarschijnlijk wel gehad. Gaan jullie nou maar lekker naar de arts en lieg er een paar maandjes bij zodat je naar het ziekenhuis mag. de eerste onderzoeken zijn niet zo erg, bloed geven(controle op soa's), echo maken(is baarmoeder ok, zit alles op zijn plek?), eitjes meten, misschien nog een keer bloed geven(voor je eisprong) en natuurlijk je vriend moet zijn zaad een keer af gaan geven. En de nodige vragen beantwoorden natuurlijk, Ziekten in de familie, operaties die jij gehad hebt, ontstekingen in je onderbuik(blindedarm, nierbekkenontsteking), regelmatige of onregelmatige ongi, hevig met buikpijn of heel weinig bloed of juist veel stolsels, Soa's gehad enz... je moet er wat voor over hebben maar je krijgt wel antwoord op je vragen en geen onzekerheid meer...
Dank je voor de uitleg en de geruststellig Manon. Dat is wat ik wil hebben......zekerheid. Misschien heel erg, maar ben bang dat het aan de zwemmers van me vriend licht, hij rookt, drinkt bier en eet vrij ongezond. Ik rook, maar verder niks bijzonders. Hebben beide geen soa's gehad zover we weten en geen operatie's, ook komen er in beide families geen gekke dingen voor gelukkig! Omdat ik een normale menstruatie heb, me eisprong vaak opmerk en een vrij regelmatige cyclus heb zou ik niet weten wat er bij mij mis moet zijn? Nou, ik ga nu douchen en lekker me bedje in. Morgenochtend tempen!!!
Hmmm...precies wat ik dacht bij onze situatie...Mijn man heeft een cyste in zijn scrotum en een spatader. de cyste is niet zo'n ramp maar de spatader kan zorgen voor slecht zaad. Ik ben niet heel erg onregelmatig en vloei ook normaal(normaal gesproken dan, nu is het ff vreemd door de hormonen). Ik dacht toen we gingen echt dat het bij hem zou liggen. Dat maakte de klap alleen maar erger toen bleek dat het bij mij zat...ik wil je niet ongerust maken hoor maar dat je zelf niets voelt of merkt zegt dus helemaal niets blijkt maar weer...