Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Nog 100 pagina's te gaan....

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

ik dacht gister hetzelfde mutz.. nog maar bijna 100 te gaan dan :D

tnx.. manon... je hebt me uit mijn depri bui gehaald ;) En nee, een salto lukt me niet, dus heb het met de piroutte geprobeerd :p
    Nou sander heeft ook geholpen trouwens... Hij was terug van vakantie en had even een live oor nodig.. Sorry, dan maar misbruik maken van de lieve jongen.. ;)
    Zal je trouwens wel even terug mailen vanavond...

gelukkig.. ik kreeg om mijn ei op te sporen ook echo's.. vanaf dag 10 na mijn ongi moest ik voor follikelmetingen naar het ziekenhuis. Ze konden dan heel goed zien of ik een ei had (nope!) of hoe het eitje groeide... Dat verkleind de tijd (zoals 1979 het zegt) natuurlijk wel....

mutz.. druk bezig zeker ;)

jojo... gestemd hoor... en als ik niet vergeet, sorry heen en weer ziekenhuis zorgt voor zo'n verstoord ritme dat ik van alles vergeet...

loestig.. en het kamertje er al??

julesz... hoe is de klus gister gegaan?? jaja, je blog even gecheckt :p

super.. hier dus ook het bevallingsdansje van manon net gedaan dus moet toch wel goed komen nu??

smits... je kaartjes zijn binnen.. maar dat had ik al gesmst.. dank je wel meisie!

mmm.. iedereen nu gehad? Anders alweer excuses

Nu weer even ego, boven al wat gezet natuurlijk... :D

Weet niet wie het zei, maar ja je voelt je erg klein als je hulpeloos moet toekijken..!

1 positief puntje, de nierfunctie is iets verbeterd.... Alleen was papa vanmiddag heeel ziek van het slokdarm onderzoek (toch onder algehele narcose gedaan omdat het anders niet ging)... Had extra zuurstof nodig en heel veel last van zijn keel (ja duhh?!!?!) en sliep veel... Dan is het pas een klein ventje.. En manon, jij weet dat mijn pa al niet zo groot is ;)
    Koorts is ook weg, al had hij vannacht 7 liter vocht verloren met overgeven enzo...
    Ben benieuwd hoe het vanavond gaat met hem.. Wat de zaalarts zei... Maar krijg straks verslag van mama...

Weet je wat ik trouwens vreemd vind.. .Chris vroeg gistermiddag naar mijn pa.. n.a.v. mijn wwwtje op hyves.. Hij sprak later Sander aan de tel en heeft het toen met hem daarover gehad?!?!? Wat is dat nou weer?!?!

Sander was verder erg lief en aardig.. Hebben gefietst.. tot mijn band lek was :D en ik lopend terug kon gaan haha!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    en wat is er gebeurd met ons clubje?? geen foto's en onderwerpen meer?!?!?

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Kris wat fijn dat de functie iets verbeterd is. Betekent dit dan ook dat de nier het blijft doen of is dat afwachten.?

En ja die club..ik ging ook snel kijken om te zien wat Mutz geschreven had, is het weg? Volgens mij slaan die 100 blz daar ook op waar jullie het over hebben of mis ik nu echt iets?

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh ik ga ook even dansen voor Super... Goed voor mijn beweging en wie weet helpt het Super

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sab... bij 500 pagina's hebben we weer een nieuw onderwerp nodig hier.. daar gaat het over ;)

En dat de functie verbeterd is wel positief.. Dat betekent dat mijn pa gister niet ziek werd omdat de nier dreigde af te stoten maar waarschijnlijk omdat hij een spuit kreeg om meer te plassen.. En daarna zo ziek werd en 7 liter plaste/kotste ;)

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Over de club: iedereen kon meelezen, dus Manon is bezig om hem opnieuw in te stellen denk ik... Vandaar geen foto's en onderwerpen meer...

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh ja die 500 blz... Was ik alweer vergeten.

Ik heb de vraag over onze lege club even bij de moderators neergelegd, benieuwd wat ze gaan zeggen.

Dat is wel heel mooi dat de nier het doet. Wel een opluchting. Balen natuurlijk dat je pa evengoed zo ziek geworden is, maar waarschijnlijk niets blijvends toch? En wat betreft chris..dat is toch wel een rare snuiter hoor...

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    He hoezo iedereen kon meelezen? Het was toch afgeschermd?

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Kris, goed nieuws dat de nierenfuncties de betere kant opgang. Wel heel vervelend dat je vader nog zo ziek is...
    Jij en je mannen toch ook, hihi. Snap je wel hoor en herken erg veel in jou... Geniet nou maar, komt wel goed schatje!

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    :( Blijkbaar was het niet afgeschermd....

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    mijn motto mutz ;)

inderdaad hoezo kon iedereen meelezen?!?! :O

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    En wat ik me dan afvraag.. Hoe is Manon daar dan achter gekomen. Nou weet ik dat ze super goed kan speuren, maar ik wil details, haha

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    me 2! zal eens smsen dat ze ons ook tekst en uitleg moet geven!?!?! waarom dat zij het wel weet en dat wij lekker schaapachtig het niet wisten :D

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #4015 manon31, 10 aug 2010
    Laatst bewerkt: 10 aug 2010
    Hey meiden...even voor wat opheldering wat betreft onze club...ik heb al onze berichten gewist en even uitgezet dat we hier nog iets op kwijt kunnen.
    Ik snap het even niet...toen we de club opzette keek Naat toen ze nog niet aangemeld was en kon niet meelezen...nu kun je ineens meelezen. Dus er zijn meerdere mogelijkheden.
    Of Naat heeft toen ergens verkeerd gekeken of er is iets veranderd bij ZP of iets anders...snap er niks van iig.
    Het heeft niets te maken met de instellingen volgens mij, want er is niet veel in te stellen...ik heb gewoon de club "op uitnodiging" genomen en verder valt er niet bijster veel in te stellen...Ja ik kan foto's en krabbels uitzetten, maar dan staan ze dus ook voor ons uit, zoals nu dus...:(
    Ik ga vragen aan ZP hoe wij een club kunnen oprichten waar alleen leden kunnen krabbelen én kijken.

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz is hier achter gekomen..en maar goed ook!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoe komt mutz hier nu weer achter??

dus mutz... jij tekst en uitleg :p

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    en manon.. ja stukke goedkoper ;)

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz keek ff onder een ander naam en zag dat ze kon meelezen...ze kon alleen niet reageren..

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Dit keer was ik aan het speuren... Ik was benieuwd of iemand anders mijn foto's kon zien op mijn profiel, dus checkte ik dat onder een andere naam. Dacht dus ook even te kijken of de club afgeschermd was, maar dat was dus niet zo.. Schrok er wel een beetje van.. Heb gelijk mijn foto's er daar afgehaald.
    Ben blij dat Manon nu alles heeft weggehaald en hoop dat we binnenkort privé kunnen kletsen!

Deel Deze Pagina