het avondbezoekuur is nu... daar is mijn moeder en broer.. na half 9 bel ik even.. dan zijn ze thuis... ben heel benieuwd of de zaalarts nog nieuws had... ja hoor mutz.. je hebt haar weggejaagd
Sab ben je in slaap gevallen? Het wil niet zeggen dat als ik over slaapzakjes begin jij moet gaan slapen.
5,5 jaar... het is een donornier van zijn broer... in principe werkte die zo goed dat doktoren zeiden dat die levenslang mee zou gaan.. nog ongeveer 20 jaar dan... Voor een donornier van de wachtlijst moet je ongeveer 5 jaar wachten.. Mijn pa zijn lichaam kan 5 jaar dialyseren niet meer aan.. Toen al niet, maar nu zeker niet meer... Dus is hij van familie afhankelijk.. Ik mocht het niet doen, toen al niet en nu zou dat ook niet mogen... Maar de nier doet het nog wel gewoon... Maar zeg dat hij voor dit alles 80 % werkte en nu gezak was na 45 % bij wijze van.. Weet niet precies de percentages enzo... Dus hij werkt maar wel minder... Al waren de waardes vanmorgen voor de narcose verbeterd.. Waarschijnlijk door de narcose gaan ze weer schommelen...
Dat is wel heftig Kris. Hopelijk is het inderdaad door de narcose en het feit dat hij al niet zo fit was en gaan de waardes daarna weer omhoog anders is het wel heel erg moeilijk om weer aan zo'n goede donor te komen. Ik duim voor je dat alles goed mag komen. In ieder geval een knuffel vanuit Eindhoven!
Pfff, heftig hoor Kris! Waarom mag jij niet doneren? Nou Loes, jij bent ook goed in wegjagen. Het is alleen niet de bedoeling dat je dat doet bij onze topicvriendinnetjes
mijn pa vind dat te heftig.. je levert toch iets in dan... en je kan heel goed met 1 nier leven.. Maar hij wil niet dat zijn kids dat moeten doen... Maar gelukkig hoef ik er nog niet aan te denken... Zijn nier doet het nog he
Ik ben er weer hoor, was even ja wat was ik eigenlijk aan het doen...Mirza eten geven, poepbroek verschonen, en dingen aan het zoeken die ik van Dr Frank mag eten, hahah... Loestig.. wij hebben allebei, maar Mirza slaapt in een slaapzak. Als we een dekentje op hem leggen dan blijft hij net zolang trappen totdat het dekentje van hem af is. Hij vindt het denk ik niet lekker om iets op zijn benen te hebben ofzo... ach dat rare heeft hij vast van zijn vader, haha