Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Zo Dames lekker aan de klets geweest.

Vreemd verhaal over de club. Dan zolang maar de hyves weer gebruiken?

Kris: Wat is jouw vader zike geweest zeg vannacht, 7 liter vocht verliezen pffffffff. Gelukkig ziet het er naar uit dat de nier het blijft doen. Inmiddels al weer nieuws ontvangen.

Loestig: Nog twee nachtjes en dan kunnen de kleertjes het babykastje in:):D. Leuk, leuk, leuk. Heb Gisteren nog even een glimp op kunnen vangen van de boom. Ziet er echt gaaf uit. Kon alleen jammer genoeg het kleine fotootje bewonderen.
    Tim heeft in het begin gewoon onder een dekentje geslapen. Ik zou er wel maar 1 kopen aangezien ze best snel een slaapzakje aanhebben. Een klein slaapzakje kan je bij de Hema kopen. Volgens mij zijn zij de enige die maat 56 hebben.

Sab: En gebruikje de Puck nu voor ieder slaapje?? En hoe gaat het met de middagslaapjes? En me het spugen, pfff wat een vragen.

Jojo: En helemaal tevreden met de nieuwe vloer? Ik wist trouwens helemaal niet Charlie ook reflux had:(. Heeft zij er ook medicatie voor gekregen?

1979: Ooooo wat is het spannend voor jou. Het zou zo leuk en mooi zijn als de test positief is. WE kunnen wel weer een zwangere gebruiken.
    Trouwens jij kon toch ook niets zien op de club voordat manon je had toegevoegd?

Mutz: Nog precies 1 maand en dan ben je getrouwd!!! Al aan het oefenen me je nieuwe achternaam:D.

Julesz: Al merkbare veranderingen met de pillen en oefeningen??

Gelukkig: Wat een opluchting dat het onderzoek goed was. Minder van de pijn. Nu maar profijt hebben van de schone leidingen.

Gisteren ben ik met Tim naar de fysio geweest voor de afplatting. Gelukkig vond de fysio het meevallen en hoef geen oefeningen te doen of zijn hoofdje te draaien als hij slaapt. Gelukkig slaapt hij voldoende uitzichzelf op de nog bolle kant. De therapeut vind het belangrijker dat hij goed slaapt (en dus blijft slapen) omdat ze aan zijn verhoogde spierspanning kon voelen dat hij veel huilt.
    Overigens is het huilen flink afgenomen sinds we ook koemelkvrije voeding geven. Hoop zo dat dit het is en dat we dit hoofdstuk kunnen sluiten.
    Vandaag met de kinderarts gesproken en krijg nu voeding voor Tim op recept en met de refluxmedicijnen moeten we ook nog 2 maanden doorgaan.

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    al het goede van zijn mams en foute van zijn paps zeker Sab

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    hihi net als bij ons

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh Smits wat lekker dat Tim verder geen oefeningen hoeft te doen van de fysio. Wij moeten dinsdag weer naar het cb en ik ben bang dat er ook iets over Mirza zijn hoofd gezegd gaat worden. We stimuleren de andere kant wel en als hij in de box ligt dan ligt hij net zo vaak op zijn bolle kant, maar als hij gaat slapen draait hij toch zijn hoofd weer naar de platte kant. En dan leggen we hem echt op zijn bolle kant te slapen.

Het slapen 's middags is wisselend. De ene dag slaapt hij veel de andere dag weer minder. We leggen hem in de puck als hij echt heel druk is en te moe is om in slaap te vallen.
    Het spugen is nu ook minder met de nutriton. We maken 120 met 1 schepje. Deden er eerst twee maar dan werd het griesmeelpap zo dik, haha.

Wel fijn dat het bij Tim nu beter gaat met het huilen. Als hij wel allergisch zou zijn voor koemelk daar kunnen ze toch overheen groeien? Nou ja en anders een aangepast dieet, als je kindje maar gelukkig is toch.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ze groeien daar idd overheen. Over twee maanden wordt hij getest en dan weten we of we de standaard opvolgmelk kunnen geven.

Sliepen die kleintjes van ons maar op vaste tijden. Zou zo makkelijk zijn met dingen plannen etc.

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey Mutz, zijn het nog nieuwe "muren" geworden;)

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Smits: wat fijn dat het huilen minder is nu jullie andere voeding geven. Ik hoop zo voor je dat het nu echt alleen maar beter gaat!!

1979: zooo spannend! Ik hoop echt dat je positief test!! Ga je echt nu 5 dagen wachten? Wanneer is je NOD?

Loestig: wat super dat je kamertje er bijna is! Vind de boom en de meubeltjes erg mooi, ben benieuwd naar het totaalplaatje.

Sab: wat een heerlijk mannetje hebben jullie (heb nog even foto's bekeken). Hoe is het met Bietje? Heerlijk bij kunnen komen? Was Mirza erg gegroeid voor haar?

Julesz: hoe is het met jouw cyclus? Weer ongi begreep ik. Hoop dat de 'medicijnen' zijn werk doen.
    Jouw schrijfwijze is inderdaad geweldig grappig en goed! Mis je daarom ook hier hoor!

Manon: hoe is het met jou? Wat zou het geweldig zijn als jullie cryo goed ontdooit en dat jullie snel weer zwanger mogen zijn! Daarna heerlijk genieten in Griekenland.

Jojo: prachtig meisje heb je toch! Ik wist ook niet dat ze reflux had. Heeft ze daar veel last van of is het onder controle met medicijnen?
    Ben je al weer aan het werk? Zo ja, bevalt het?

Gelukkig: lijkt me behoorlijk pijnlijk dat onderzoek, nu maar hopen dat nu alles doorgespoeld is je snel zwanger bent. Fijn dat alles goed was bij dit onderzoek.

Kris: ik begrijp je vader ook wel. Lijkt me niet makkelijk om je dochter dit te laten doen. Maar vooralsnog is het niet nodig!
    Hopelijk gaat het vanaf nu elke dag een beetje beter!

Super: je bent zo stil vandaag?! Je gaat ons toch niet voor de gek houden he? Vanaf nu moet je gewoon elke dag even 'hallo' zeggen, hihi.

Naat: lang niks van je gehoord... Nog steeds aan het genieten van jullie vakantie? Alles goed met de kleine Keano?

Nou zoals jullie al wel begrepen hadden is het aan deze kant een beetje druk... Het gaat zo opschieten (idd nog precies een maand ja Smits). Zullen we idd hyves maar weer even gebruiken? Sorry super...
    Ben nu aan het wachten op mijn ongi. Net mn laatste primolut geslikt (wekt de ongi op). Dan weer aan de Clomid (150). M'n NOD zal waarschijnlijk rond de grote dag zijn... Een positest zou dan natuurlijk wel erg leuk zijn.... ;)

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Mutz..ja hoor nog maar een maandje? De tijd vliegt echt voorbij hoor sinds ik bevallen ben, haha. Krijg je al de kriebels voor de grote dag of ben je nog steeds lekker relaxed? En inderdaad de hyves maar weer gaan gebruiken voor prive zaken.

Bietje vond Mirza heel groot geworden en hij lacht nu ook naar mensen dus dat was helemaal leuk. Ze kan niet wachten totdat ik weer aan het werk ga en zij lekker een dagje kan oppassen.

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

even snel... helemaal over de zeik hier!! de arts had het gewoon verkeerd gezien gister... hij maakte zijn excuses omdat de waardes helemaal niet veranderd waren :O Mijn pa zijn nier werkt nog gewoon normaal...

Toch is mijn pa nog wel ziek, zoals vanmiddag en had nu weer koorts... Maar toch wel wat positiefs dan ;)

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jeetje Kris, wat een blunder!!! Wel fijn dat het allemaal nog werkt. Pfff....

Wat leuk dat Bietje een dag gaat oppassen. Pas ook erg graag op mijn neefje. Zeker de laatste tijd, kan nu al zoveel. Hij loopt zelfs al! We hebben flink geoefend daarop (hij is net 2 weken een jaar) want hij is ons bruidsjonkertje... Durf eigelijk geen foto's te plaatsen op hyves... Zo bang dat anderen ze kunnen zien... hihi.

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik zag net heel even foto's van je Mutz, maar nu zijn ze weer weg..snik snik..kon alleen de eerste bekijken die samen met je neefje.

Kris..inderdaad wat Mutz zegt, wat een blunder.

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje...wat frustrerend zeg zo'n blunder...Nu verder zoeken waardoor hij zo ziek is..misschien nog de bacterie of de medicijnen?

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hihi, ging even kijken of ik ze onzichtbaar op mijn hyves kon zetten, maar eerste zijn ze dus zichtbaar voor mijn vrienden... Ben beetje bang dat vrienden van mijn vrienden ze ook kunnen zien.. Waarschijnlijk niet als ik de map zo instel... Blijft toch het (bijna) best bewaarde geheim van de dag....

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz.je kunt ze wel hier onzichtbaar op ZP zetten...zo heb ik de foto's van mijn miskraam er ook opstaan. Als je wilt kijken of dat echt zo is moet je maar even kijken bij mij onder je naam Mutz en onder je alter ego;). Als ze er dan niet staan werkt dit en kun je ze er hier alleen zichtbaar voor vrienden opzetten...

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Dan kunnen alleen jij en Kris ze zien, hihi.... Heb niet meer vriendjes :(

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ja moeten we allemaal vrienden van elkaar worden, meiden ff allemaal vrienden worden van Mutz...kunnen we foto's bij haar kijken!:D

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hihi, ja worden jullie eerst maar eens vrienden met me! Morgen zal ik er foto's opzetten.... :D

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ik heb ze al gezien :p haha

en mooi dat mutz is :D

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: hallo................................................

Wat een verhaal van de club. Ik dacht wat is er aan de hand......vanmiddag waren we pas bij blz 400.............wat is er veel gebept......

Kris: wat een flapdrol die arts!

Zo ik ga weer. Heb de fut niet meer te typen. Geen nieuws dus hier. Weltrusten meiden!

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sab.. zag dat je dr frank dingen zocht.. heb hier nog een boek liggen ;) interesse :D??

Deel Deze Pagina