Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutz: Ik wil graag vriendjes worden hoor.
    Je kan de foto's ook plaatsen op de topic-hyves. Deze zijn alleen zichtbaar voor topicvrienden

2. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hé meiden,
    Wat een berichten na één dag!

Ik kon echt niet op de club voordat manon me had toegevoegd...
    Vreemd dat 't nu wel kan :(:(:(

Ik heb zondag eigenlijk pas m'n NOD, maar had bij de sensitest ovulatietesten had ik 3 zw.sch.testen gekregen waarmee je al 4 dagen eerder kan testen. Dus dat zou vandaag zijn... Dus maar een testje er tegenaan gegooid. Resultaat: akelig steriel wit... balen!!! Nou ja, zondag nog maar een keer testen en in de tussentijd m'n vingers gekruisd houden dat er geen bloedjes komen...

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Blij dat je dat zegt 1979...nu weet ik zeker dat er dus toch bij ZP iets veranderd is..ik heb de vraag al neergelegd bij ZP en hoop snel een antwoord te krijgen zodat we hem weer kunnen openen...

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    1979:Houd moet!! IK heb 1 dag van te voren getest en toen was er een hele lichte streep. Weet zeker dat met 4 dagen er ook niets te zou zijn geweest

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Smits wat fijn dat je geen extra oefeningen hoeft te doen voor het afplatten van het hoofdje. Als je er vroeg bij bent valt het meestal ook nog wel mee en het feit dat hij nu slaapt op de bolle kant is alleen maar mooi meegenomen. En fijn is het dat ie slaapt hè? Heerlijk hoor dat die melk en medicijnen werken.

Super gelukkig nog een reactie van jou gisteren. Dus nog alles rustig. Tja de 15de komt steeds dichterbij..... ;)

Kris wat slecht van het ziekenhuis. Iedereen in spanning en dan zeggen ze doodleuk dat ze een foutje hebben gemaakt. Gelukkig wel alles goed met de nier. Dat is dan inderdaad weer positief.

1979 gewoon wachten tot zondag, hoe moeilijk dat ook is. Ik hoop het zo voor je. Ik ga voor je duimen.

Sab en Smits bedankt voor de tip van het slaapzakje. Ik ga denk ik dan 1 leuk lakentje kopen en dan inderdaad slaapzakjes. Is misschien wel het beste.

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

ja loestig.. hij kreeg een sorry van de arts :( maar het gaat nog niet heel lekker, vandaag weer diarree en tabletten voor hart ritme.. zijn bovendruk was gisteravond namelijk 170 :( veel te hoog natuurlijk, waarschijnlijk een effect op de koorts...

nog 1 dag loestig :D dan kan je gaan inrichten...

smits.. fijn dat het allemaal mee valt met het nekje van tim... Gaat het nu beter met zijn reflux??

super... tik tak tik tak..

1979... balen zeg... zal voor je duimen zondag... en waarschijnlijk ben ik dan bij manon.. dus dan heb je 4 duimen, onee, we dwingen manon's vent ook :D dus 6 duimen voor je... Heb je mijn gsm nummer nog??? laat je het dan weten, als je wilt?

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeetje kris dat is wel een hoge bloeddruk. Bah das nog niet zo mooi. Hoop dat het snel zakt allemaal. Moeilijk om je papa zo ziek te zien. Sterkte ermee!

!979: verdorrie zeg! Kan me voorstellen dat dat even een domper is. Maar zoals smit al zei geef de moed nog niet helemaal op. Ik teste 5 dagen voor nod zwaar negatief met zo'n vroeg test en 1 dag voor nod supr positief. Ik blijf voor je duimen.

Loes: bijna het kamertje! Jeuhhhhh leuk hoor.

Nou hier gebeurd helemaal niks. Volgens mij komt hij niet meer hoor.........Nou ja vannacvht in ieder geval steeds twee uur achter elkaar geslapen. Dat was wel even lekker. Nu weer het huishouden gedaan en lekker op de bank. Ben vandaag 9 jaar samen met vriendlief. Zou toch een mooie bezegeling zijn als ons manneke nu komt?????????

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zou heel mooi zijn super.. duim voor je ;)

9. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Bedankt voor de peptalks meiden! Ik ga idd gewoon afwachten tot zondag! Geen testen tussendoor meer! (Smits, dat geeft hoop :D !!!)
    Enne... gisteravond was ik m'n nagels aan 't laten opvullen en toen had ik echt 't gevoel dat ik moest kotsen... (van die vieze vloeistof geuren), dus ik moet me wel héél sterk vergissen als ik niet zwanger blijk te zijn... (maar dat is misschien de wens van de gedachte ;))

10. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Super, superdag om te bevallen! Ik ben vóór!!!

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ 1979 ik testte ook negatief met die sensitesten hoor. En juist positief met die van kruitvat. Oke ik moest hem wel uit elkaar slopen en tegen het licht inhouden, maar ik zag een streep, haha.. Ik heb dus hele goede hoop voor jou... zeker ook na wat je allemaal omschrijft.

@ Kris.. he verdorrie dat is flink balen dat het nog steeds niet zo lekker gaat. Die bloeddruk is inderdaad wel erg hoog. Maar zoals iemand hier al eerder schreef hij is in goede handen. Gaat helemaal goed komen met je pap...*knuf*

@ Super.. vandaag is dan wel een hele mooie dag om te bevallen ja. Moet wel even zeggen dat ik respect voor je heb...je klinkt nog zo geduldig en dan heb je hier nog van die ongeduldige zeurmutsen, hahha....Een ding is zeker...er is nog nooit een baby blijven zitten... (heb je geen fuck aan weet ik)

Oh ja..Kris ik hoef het boek niet, die heb ik.. Zit nu lekker aan de soja pannenkoekjes... jak..vind je het gek dat je afvalt, hahah

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sab... ik ben maandag begonnen met sonja... nu al 1,5 kilo lichter... :D toppie... alleen van het weekend even geen sonja ;)

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ok, de foto's staan in mijn fotoalbum... Volgens mij kunnen nu alleen vrienden ze zien... Mocht t niet zo zijn, dan hoor ik dat natuurlijk graag!!

Oh en ik was nog even met alterego aan het checken, maar ik kon de foto's op de club nog zien....

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Je bedoelt de club van hyves?? Dat klopt dat je daar de foto's gewoon kunt zien. Heb ze bekeken in je map hoor. Heb daar ook gereageerd.

Zal hier niet in detail treden, maar vind het je super goed staan.

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: heb gekeken naar de foto's hoor. Wil je met mij trouwen?? ;)

Sab: lief je berichtje hierboven. Maar geduld is ver te zoeken hoor bij mij hihi..... heb vandaag wel een goeie dag moet ik zeggen. Ben echt wel aan het genieten vandaag van het niets doen. Gooi er zo een disney filmpje in en ga languit op de bank. Maar ben er verder klaar mee hoor dat dikke pijnlijke lijf.......wil er alleen niet steeds over "zeuren", want dan duurt het voor mijn gevoe nog langer.

Kris: wauw snel al die 1,5 kilo eraf zeg! Hopelijk gaat het bij mij straks ook lekker snel. Kan niet wachten om weer lekker in mn vel te zitten.

16. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hé Mutzie, bedoel je je fotoalbum hier op ZS pagina? Ik ben nog geen vriendje van je en kon géén foto's zien (dus dat werkt!). Heb een verzoek tot vriendjes worden naar je gestuurd ;).

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hihi, word helemaal blij van jullie reacties... Lief van jullie! Dank jullie wel :D

Heb je geaccepteerd hoor 1979! Take a look!

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh trouwens: wat balen van je test, maar de meiden hier geven hoop, dus vertrouw daar maar op! Zondag een knaltest!!

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ja super, als je nu wat eerder was geweest met je aanzoek... Ik ben niet zo moeilijk, als ik maar een jurk aan kan! haha. Moest vriendlief eens horen...haha. Nee hoor, trouw echt met hem omdat ik van m hou! :D

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    1979..oh wat spannend!!!!!!!!!!...het klinkt net als ik...ik was ook zo misselijk steeds bij vlagen en ook duizelig..ben je dat ook? Dacht echt dat er een griepje aan zat te komen zo voelde ik me...maar ik had wel vrij snel een positieve test, moest wel heel goed kijken hoor maar toch. Die sensitesten die gaven mij valse uitslagen dus die koop ik nooit meer. Ik heb ze allemaal geprobeerd en vind de kruitvat 2 voor 5 euro super!! Deze zijn ook vrij gevoelig(hier 2 dagen voor NOD mee positief getest)
    Heb je nog meer dingen die je eerst nooit had? Ik was ineens iedere ochtend stipt om 6 uur wakker terwijl ik normaal altijd goed kan uitslapen en mijn temp bleef ook hoger dan normaal. Heb je je temp al opgenomen 's ochtends? Oh wat spannend..leef helemaal mee!!! Hoop dit over een maandje ook weer te hebben!

Deel Deze Pagina