Mutz...wat zie je er mooi uit!! En oooh weet niet waar ik het moet plaatsen nu...maar 1 berichtje kan geen kwaad denk ik...hij heeft wat weg van de mijne(nou ja..alleen het model dan)...ja ik heb hem ook al! Ik zag hem en wist dat is hem! Er was er nog maar1...28 aug terug met vriendinnen en dan gaan we de rest erbij zoeken, schoenen, korsetje enz..en gaan ze hem afspelden...Maar hij gaat nog niet weg om op maat gemaakt te worden want wie weet ben ik zwanger en pas ik er straks zo wel in haha( in het geval dat hij straks te krap zit gaan ze een rijgveter op de rug maken) Mijne krijgt dus strak een spoedopdracht tegen de trouwerij aan. Zo nu hopen dat niemand meeleest haha...Ik zal tegen die tijd melden als ik er foto's op heb staan. Maar het wordt een superdag voor je Mutz..dan kan niet anders met zo'n jurk!
ow manon.. die van jou is ook zo mooi ik wil de mijne ook aan kunnen nee hoor.. mijn dag komt nog wel.... En super welke disney film is het geworden??? mutz... je jurk ís ook gewoon mooi! meiden, was vanmiddag bij een vriendin en had heel het verhaal van de paragnost verteld en dat ik rust moet krijgen en dat ik niet goed kon... Zij gaf het advies een keer confrontatie met leon aan te gaan... wat vinden jullie??
Kris: heb Bolt gekeken. Grappige film. Manon: ga ik zo ook even spieken bij jouw jurk. Iemand al antwoord op ons club mysterie????
Nee super nog geen bericht terug gehad..maar zag wel dat het niet aan de instellingen ligt...de andere clubs op ZP zijn allemaal leesbaar nu!! Dat was eerst echt niet... Krisje..zoals ik Leon ken nu via jouw verhalen, ben ik bang dat een confrontatie op een grote teleurstelling zal uitlopen. Die familie is zo zuur, dat ik bang ben dat hij je on deruit zal proberen te halen, dat is niet goed voor je ego en zeker niet op dit moment. Als je je weer sterker voelt dan kan het misschien een keer maar zeker niet doen nu. Maar dat is slechts mijn mening... Krisje...als ik weer een keer bij jou ben (komt er toch wel een keer van? Ben benieuwd naar je huisje dus...) dan zou ik ook heel graag naar die paragnost van je willen..zo te horen was ze erg goed! Ik moet de 28e terug dus hoop dan betere foto's te hebben...
is goed manon... gaan we gewoon saampjes... en tnx voor je reactie.. ik ben er zelf ook niet gerust op... mijn eerste reactie naar haar was.. wil die confrontatie niet aangaan.. hoef niet te zien hoe gelukkig meneer is.. hoezo ken je elkaar viritueel niet goed
WOW wat een hoop gekletst hier! Gezellig! Wat een gedoe met de club zeg... Lekker idd voor alle persoonlijke stuff... Ben benieuwd of de moderator snel antwoord geeft. Kris wat een moeilijke tijd zo met je vader. Las op hyves dat hij nog minstens een week moet blijven? Hij is daar iig in goede handen (als ze hun stomme fouten laten, want daar stijgt zijn bloeddruk nog meer van grrrr) Sterkte joh! 1979 wat spannend zeg! Je syptomen klinken idd erg goed! Ik was ook misselijk bij bepaalde dingen en luste ineens tomaat terwijl ik dat echt niet lekker vond. Ook was ik heeeel duizelig, maar dat kwam door mijn lage bloeddruk. Spannend hoor ik duim voor je!!!! Loestig heb je de foto van de boom ook op hyves gezet? Ben er erg benieuwd naar! Meiden ik ga zo jullie jurken bekijken! Oh nee eerst vriendjes worden met Mutz! Smits Charlie heeft idd reflux. Ze heeft er geen medicatie voor gekregen. Hier doen ze dat als laatste redmiddel. Eerst krijg je t advies om haar na de voeding 30 min omhoog te houden. Dan het hoofdeinde van het bedje omhoog. Als dat niet voldoende is, dan Nutriton door de voeding. Helpt dat niet dan Anti Reflux voeding. En dan als je alles geprobeerd hebt krijg je maagzuurremmers. Maar bij Charlie werkte de AR voeding zoooo goed. Ik had een ander kind. Van 4 tot 6uur krijsen op een dag gingen we naar max een uurtje huilen. Wat een verademing was dat. Ze geeft nog wel regelmatig een sloot zuur terug hoor en dat doet haar dan ook zeer, maar het is niet meer zo vaak dat haar slokdarm aangetast raakt gelukkig! Tsjoh het zal wat zijn als hij koemelk allergie heeft! Dan zit je nu aan de Pepti zeker? Het zou fijn zijn als hij nu ook gewoon lekker verder kan als een blije en relaxte baby. Dat mag wel na bijna 4 maanden he... NOgmaals respect hoe je ermee omgaat! Ik had allang in een depressie gezakt. Sab wat een super foto van jou en Mirza op hyves echt prachtig! Fijn dat de Nutriton zo goed helpt! Ben zo benieuwd hoe hij nu in t eggie is! Hij was toen nog zooo mini!!! Leuk dat jullie in sept op vakantie gaan heerlijk! Wij gaan ook maar weten nog niet waar precies. Manon spannende tijden komen er voor jou weer aan. Hoe sta je er nu in? Ben je bloed nerveus of juist erg koel? Ben ik ergbenieuwd naar! Super heb je al trappen gelopen?? Heel vaak op en neer? Mijn moeder zei dat dat ook de bevalling op kan wekken hahaha (of je er fut voor hebt) Geniet lekker van je rust op de momenten dat je er zelf ook van kunt genieten (snappie?) Ik zal vanavond de weeën dans voor je doen. pff pfff hiier en de pff pfff daaar (handen in de lucht en stampen met je voeten whoeha!) Gelukkig fijn dat je bent "doorgespoten" Hopen dat het ook snel een positieve test oplevert en je verdere medische behandelingen niet nodig hebt. Jeetje ik merk dat het me steeds meer moeite kost om alles bij te houden hier... Komt door mijn werk. Ze plannen me soms gewoon full time in waardoor ik helemaal gebroken ben en Charlie zo verschrikkelijk mis! Ik ben druk aan het kijken voor iets anders. Nu is er binnen de stichting een winkel waar mensen met een verst handicap werken en daar eigen gemaakte spullen verkopen. Super crea. Er zit daar ook een atelier bij en dat lijkt me zooooooooo gaaf! Gewoon lekker overdag werken en de weekenden en feestdagen vrij... Ben t zooooo zat! Nu maar eens voorzichtig informeren of ze daar nog om personeel verlegen zitten... Verder is de vloer echt heel mooi geworden! Morgen komt mijn ge-whitewashte tafel van stijgerhouten planken eindelijk!!!!! Ik krijg van Ro voor mijn verjaardag er ook een salontafel van Als het staat zal ik een foto maken! Ik ging net bij Charlie kijken en ik schrok een beetje want ik zag haar hoofd niet waar het moest liggen maar alleen een stuk slaapzak. Dacht dat ze er op 1of andere manier ingezakt was. Kijk ik goed hahahah ligt ze met haar hoofd aan t voeteneinde hahahaha en normaal ligt ze doodstil in bed hahaha Stemmen jullie nog op mijn mopsie? www.blijstebaby.nl/foto/12413 Dank jullie wel!!!!
Uhhhm meiden ik kan gewoon nog de foto's op de club zien... Ook in t groot. Heb nl net nog gerageerd op loestig haar boom MOOOOOI super crea en echt heel gaaf!!!! Knap hoor!
Jojo...klopt dat je de foto's kan zien..dat heb ik weer opengezet. Hier stonden naar mijn weten geen geheime foto's meer op. Die had Mutz al weggehaald. Als het wel zo is ff melden dan zet ik hem weer dicht of moet je hem zelf weghalen daar en alleen bij jezelf neerzetten. Ja dacht wat heb je nou aan een club als je er zelf niet eens op kan kijken...Dus foto's die je wilt delen kun je er gewoon opzetten maar zijn ze heel prive dan alleen bij je eigen profiel.... Hoe ik er nu insta Jojo...ik ben bang dat ik té optimistisch ben...ik heb er erg veel zin in om weer te beginnen. Na eenmaal zwanger te zijn geweest smaakt het naar meer. Ook goede hoop omdat je vaak hoort dat je na een miskraam extra 'vruchtbaar' bent. Je lichaam weet al wat het is en schrikt niet meer en snakt blijkbaar ook naar meer. Het is niet bewezen maar je hoort het zoveel dat het waar moét zijn! Ik zal dus extra verdrietig zijn als de embryo niet goed ontdooit of als het mislukt..ben ik bang...blij dat we snel daarna op vakantie gaan om dan bij te komen van weer een teleurstelling...maar nogmaals ik heb goede hoop en zal blij zijn als ik op vakantie niet al die lekkere dingen mag hebben zoals geitenkaas(waar ik zoooo dol op ben en daar hebben ze zoooo lekkere!) en alcohol....haha Hihi grappig dat Charlie andersom lag...ze is dus al beweeglijker aan het worden...fijn dat bij haar de voeding goed werkt tegen de reflux! Ze wordt al echt een grote meid! Oh en ik heb ook weer gestemd vandaag. Hoeveel stemmen loop je nog achter eigenlijk?
chips... jojo je was me voor!!! wilde manon ook vragen hoe het met haar ging!! hoe ze de spanning houdt en hoe staat bart er trouwens in?? en jojo wat geestig.. Ik lig ook altijd helemaal vreemd in bed nu helemaal ideaal
Ja Manon ik vond je idd ook super optimistisch. Was erg benieuwd of dat schijn was of dat je het echt bent! Gelukkig hou je er ook rekening mee dat het niet goed kan gaan, hoewel het verdriet en de teleurstelling er niet minder zal zijn. Ik hoop zo hard met jullie mee dat het helemaal goed gaat komen!!! Een meisje van de yoga is zo'n succes verhaal. Zij waren eigenlijk opgegeven door het ziekenhuis, maar hadden nog 1 poging te goed of ze hadden nog een rietje (zo heet dat toch) in de vriezer. En toen hebben ze dat toch maar gedaan, ookal hadden ze zich erbij neergelegd dat het er voor hun niet in zou zitten en wat denk je... ZWANGER! Nu heeft ze een prachtige super gezonde zoon. Echt zo fijn voor ze! Ja Charlie gaat zo hard! Ze is echt al een dametje. Is haar stem aan het ontdekken. Gaat dan heeeel hard en hoog gillen om vervolgens te schateren van het lachen zo leuk. Gisteren zei ze ineens bbbbboooo bbbboooo hahaha Ik kan me niet meer voorstellen dat ze een mini wurmpje was van 2500gram en 46cm! Ze krijgt echt dikke spek pootjes en armpjes en lacht wat af naar iedereen die ze interessant vindt. Ook eet ze nu een heel potje fruit of groente zonder dat ze er vies bij kijkt. Ze gaat piepen als het op is hahah Ook ziet het er naar uit dat er binnenkort tanden gaan doorkomen! Ik geniet er echt van! Ik moet minstens naar de 100 stemmen, maar denk dat de strijd al gestreden is hoor hahah ach ik weet dat ik de blijste baby heb van de hele wereld!
Sorry Kris! hihi Heerlijk he dat is weer t voordeel van t bed voor jezelf hebben toch!! Nog nieuws over je paps? Super zie dat je er bent hoe is ut?
Manon ik hoop het ook zo voor jou. Ik eet gewoon geitenkaas hoor, maar dan niet de verse uiteraard. Ik vind het gewoon zo lekker, maar eet met mate. Jojo oh geweldig hè dat gedraag van je kindje. Ik kan me voorstellen dat je even schrikt als je dan geen hoofdje ziet. Het is gewoon een bewegelijk dametje. Ik ben trouwens ook benieuwd naar je whitewash steigerplanken meubeltje. Ik heb namelijk ook steigerhout in huis en dat ziet er altijd zo gaaf uit. Lekker stoer! Kris balen zeg van je vader zijn bloeddruk. Als de koorst zakt zal dat hopelijk ook weer zakken. En wat betreft Leon kan ik weinig advies geven, ik heb dat verleden niet helemaal meegemaakt. Maar zoals je zelf al schreef Manon is een goede topicvriendin en die geeft je gewoon goede raad. Super vandaag weer een disney filmpje kijken of wordt het nu toch wel eens tijd dat hij komt???? Mutzie ik heb de foto's gezien hoor. GAAAAAAAAAFFFFF Manon trouwens ook al zo'n mooie droomjurk. Ik wil de mijne ook weer aan, maar ja daar pas ik nu dus echt niet meer in. Haha 1979 nog een paar dagen en dan testen. Ik duim duim duim voor je. Maar als ik je verhalen zo hoor gaan we gewoon voor een positieve test. IK had de test van Ultrablue. Vandaag komt het kamertje in de voormiddag. Dus nog maar heel even geduld.
Meiden ik ben benieuwd wie van jullie getrouwde stellen hun jurk weer heeft verkocht of heeft gehouden. Het is te duur om in een kast te hangen maar heeft teveel emo-waarde om te verkopen.... Ik weet niet wat ik straks moet doen?.....Misschien kan ik hem gaan verhuren wahaha(nee dat is een grapje) Loestig..ah nog zo'n geitenkaas fan...heerlijk he...hier kan je het wel eten idd..maar daar is het waarschijnlijk vaak verse...en je kan dat niet controleren in een restaurant of het hotel...het vragen kan wel natuurlijk..maar ik weet niet of ik het antwoord zal vertrouwen.Snappen ze de vraag wel? en hun standaarden zijn toch anders...voor de zekerheid doe ik het dan gewoon niet...dan maar weer de geitenkaas uit de supermarkt hier als ik terugkom.. Suuuuuuuuuuper waar ben je vandaag?? Lig je te bevallen?? Jojo..jij hebt idd geen wedstrijd nodig om te weten dat Charlie de gelukkigste en blijste baby is! Charlie wordt al meer een mens zo te horen..die tijd is volgens mij zo leuk! Maar als de tandjes gaan doorkomen zullen jullie wel even een wat mindere periode doorgaan. Zo pijnlijk voor die kleintjes... Loestig..en? is het kamertje al binnen? en alles erop en eraan? Krisje...Hoe is het vandaag met je en je pa? Ik ga hier straks een beetje opruimen en zorgen dat je in een fris en schoon huisje terecht komt... Hoe Bart erin staat...ja mannen zijn wel wat nuchterder maar verder eigenlijk wel hetzelfde als ik. Ook optimistisch dus. 1979...kan je het volhouden niet te testen?...ik weet nog dat ik ook steeds zei dat ik vandaag niet ging testen maar deed het uiteindelijk toch...Je bent toch zo benieuwd he en het kan per dag anders zijn je test...dus wil je niets aanpraten maar..haha
Neeeeeeee lig nog steeds niet te bevallen was het maar zo. Gister de Disney film Bolt gekeken. Leuk en soms zielig, dus dikke hormoon tranen.....vandaag Marie antoinette gekeken. Geen fut om te reageren op een ieder dus een lekker ego bericht. Nu naar de vk. Misschien wil zij hem er wel uittrekken????
Super...jij hebt een geldige reden om ego te zijn hoor! Ik kan me niet voorstellen dat je geen zin meer hebt om zwanger te zijn...ik wil alleen maar zwanger zijn...Haha straks komen er voor jou dagen dat je hem weer terug wenst in je buik..dus geniet nog even van je zwanger zijn hihi... Ben benieuwd wat de VK te vertellen heeft straks...
hoi girls, sorry ook van mij even een half ego berichtje doen mijn pa heeft nu een oorontsteking erbij gekregen dus ligt nog ongeveer 2 weken in het ziekenhuis verwachtte de arts vandaag... K*t met peren.. dus gewoon tot de laatste week van mijn vakantie heen en weer ziekenhuis... dus reken er maar op manon dat ik dit weekend kom... even rust ondanks dat we lekker veel gaan doen haha super.... hoe was het bij de vk??? En zeur maar heerlijk mee... voel ik me niet zo schuldig
Hier ook nog even ego berichtje. Kregen we het kamertje binnen. Ik natuurlijk helemaal blij. Kastje in elkaar helemaal top! Halen we de commode uit de doos, grrr beschadigd. Nu moeten we foto's opsturen van de beschadiging, bepalen ze in de winkel de mate van beschadiging en hoe ze het gaan vervangen. Kan 10 tot 30 werkdagen duren (dat is dus met een beetje pech 6 weken). NIET LEUK. Verder vandaag ook gehoord dat de moeder van Ruben last heeft van druk op de borst, waarschijnlijk klein hartinfarct gehad en moet maandag op controle. En of dat niet genoeg was kreeg ik vandaag een telefoontje van een vriend die morgen op vakantie zou gaan met een vriendin. Nu is die vriendin genoodzaakt thuis te blijven omdat ze een propje in haar darmen heeft. Moet 7 dagen plat en medicijnen nemen. Als het dan niet over is moet ze meteen geopereerd worden. Die vriend gaat morgen toch op vakantie, dat wilde zij perse dus die gaan we morgenvroeg om half 6 naar schiphol brengen. Vanavond ook nog gym gehad dat was wel leuk. Dus de dag toch nog positief afgesloten. Manon inderdaad beter geen kaas eten in het buitenland. Heb ik ook gemeden toen ik in Italië was. Dan maar weer gewoon als je terug bent in Nederland. Super hoe was het bij de VK? Krisje voor jou dus ook baaldag vandaag. Daar zit je dan toch ook niet op te wachten hè, weer iets erbij. Hopelijk toch snel verbetering voor je pa. 1979 ik duim nog steeds voor een positieve test.....