Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Krisje: wat balen zeg weer! Jeetje wat een tegenvaller......ik hoop echt dat het snel beter gaat met je paps.

Loes: ook voor jou een baaldag. Hopelijk snel een oplossing voor de meubeltjes.

VK was goed. Ze schat hem op 7 a 8 pond, normaal dus. Bloeddruk was ook goed. Hopelijk hoef ik volgende week niet meer heen!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Loestig...wat ontzettend balen zeg. Kan ik zo pissig om worden,grr.. Verheug je je er al een hele tijd op, komt de kamer eindelijk, moet het weer terug. Hopen dat het dan wel goed gaat.

Super...fijn dat alles goed was bij de Vk..had ook niet anders verwacht, anders was die kleine man niet lekker blijven zitten. Enne ik vind dat hij nu wel mag komen hoor, maar dat vinden jullie waarschijnlijk ook.

Kris..ook al zo'n rotdag gehad, ga jij je van het weekend maar weer eens lekker uitleven samen met Manon. Even geen zorgen aan je hoofd en lekker los. Wat betreft je andere topic... ik zeg doen, denk dat het wel fijn is om met iemand te praten die er objectief tegenaan kijkt.

Ik ga zo met mijn kleine man richting Heemskerk. Daar gaan we in het bos samen sporten, nou ja samen. Mirza ligt in de wagen en ik mag het werk doen. Lekker gezellig met andere meiden die net bevallen zijn. Het heet Kidwalk en ik heb het vermoeden dat het uit Amerika is komen overwaaien.

Oh en nog een leuk nieuwtje..mijn broer en zijn vriendin zijn weer zwanger. Ze had twee maanden terug een miskraam na 3 jaar proberen en nu is ze weer zwanger.

Gelukkig ...zie bovenstaande..mijn schoonzusje was drie jaar bezig en is nu binnen 3 maanden 2 keer zwanger na een hsg onderzoek...heb dus goede hoop voor je..

1979...en en en...??? Heb je je kunnen inhouden?

Jojo...Ik vind je tafel super mooi!

3. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Nou, 't lijkt vandaag echt vrijdag de 13de voor mij te zijn... vanmorgen bruinverlies en ga net op 't werk naar het toilet en 't gaat al meer naar rood toe... ben er gewoon een beetje chaggie van...:(.
    Maar ik kan nog steeds niet plaatsen waar dan m'n misselijkheid vandaan kwam, dat heb ik anders namelijk nooit! Het enige voordeel dat ik zie, is dat m'n cyclus nu weer netjes 31 dagen is, net als vorige ronde!

Meiden allereerst bedankt voor de steun afgelopen dagen! In die onzekere dagen is het heel fijn hier een luisterend oor (eigenlijk heel veel luisterende oren) te vinden!

Sab, veel plezier met de kidwalk! Klinkt idd erg amerikaans, maar misschien wel heel leuk! Gewoon proberen!

Loestig, oh wat balen van je kamertje!!! Het lijkt wel of als je dingen koopt, het nooit in één keer goed kan zijn!!! Ik krijg weer flashbacks van onze nieuwe keuken een paar jaar terug... Hopelijk dat ze het snel en goed kunnen oplossen!
    En wat schrikken van je schoonmoeder! Hopelijk is het idd een klein infarct en is er geen gevolgschade. Ik geloof dat bij kleine infarcten andere delen van het hart de functies van het 'afgestorven stukje' overnemen.

Kris, wat een tegenvaller weer voor je vader! Hopelijk keert het tij snel en gaat 't dan de goede kant op! Sterkte!

Manon, mijn trouwjurk? Nou... die heb ik niet verkocht en hangt nog te pronken op de slaapkamerdeur van het strijkkamertje... ik kan 't nog niet over m'n hart verkrijgen mijn jurk in een zak te doen en op zolder te leggen... en we zijn volgende maand al 6 jaar getrouwd...
    Ik heb zowiezo een zwak voor trouwjurken hoor! Ik heb de eerst jaren na mijn trouwen ook bruidsmodeshows gelopen voor de winkel waar ik mijn jurk heb gekocht. Dus iedere keer weer jurken passen, mooi opgemaakt worden, haartjes worden gedaan en showen maar!!! Altijd wel spannend, maar ook erg leuk!!!

Super, hopelijk idd laatste keer de verloskundige voor een normale controle! Fijn dat alles goed was! Laat die kleine maar snel komen!

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loestig: *^*%^&% grrrrr wat balen zeg van de commode. Ga er maar flink achteraan. Meen me herinneren dat het bij Naat ook zo was en puntje bij paaltje was het niet meer leverbaar. Daardoor hebben ze een niwue kamertje uit moeten zoeken.

En wat een mooie witte jurken heb ik voorbij zien komen hier. Mijn complimenten Manon en Mutz. Jullie zien er prachtig uit op de grote dag. De mannen boffen maar!!

Super:DE 15e komt in zicht. Zou leuk zijn, de derde baby die geboren word op de 15e. Maar jemig meid wat wordt jullie geduld op de proef gesteld. Eén ding is zeker jullie worden rijkelijk beloond!!

Sab; Gezellig op zo'n manier sporten. Wel een beetje doorlopen dan hè.

Kris: Gelukkig dat je Pa zich beter voelt, balen dat hij toch nog zo lang moet blijven. Het is wel goed dat ze in het gaten houden en geen risico nemen, maar leuk is anders. Succes en sterkte ermee en onwijs veel plezier dit weekend saampies met Manon.

Manon: Vrolijk jij Kris dit weekend goed op. Have fun!!

Jojo: Wat een mooie nieuwe tafel en de vloer ziet er goed uit!!
    Lullig dat ze je op je werk zovaak inplannen. Zou mooi zijn als er een leuke baan met normale tijden op je pad komt.

Julesz: Lekker druk met van alles en nog wat

Volgende week zitten we nu in de auto onderweg naar Italië. Ben erg benieuwd hoe de reis gaat verlopen. Ben druk bezig met spulletjes te verzamelen en jemig wat stappelt dat op zeg. En dan moet er ook nog eens een kinderwagen mee, uhhhhh dat wordt stauwen.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Oooo 1979, wat ontzettend klote. Dit was niet de bedoeling. En je mag chaggie zijn hoor. Knuffel voor jou

6. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Dank je Smits!

Waar ga je precies naar toe in Italie?
    Wij gaan waarschijnlijk ook een weekje naar Italie, begin September! Wij boeken niks en kijken waar we uitkomen... waarschijnlijk Toscane.
    Je hebt in ieder geval een mooi vooruitzicht!!!

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    1979 balen zeg. Die verveldende ongesteldheid altijd weer. Kan die nou niet gewoon wegblijven bij mijn topicvriendinnetjes. Knuffel voor jou.

Sab lekker aan de wandel? Leuk idee!

Jojo ik ben ook benieuwd naar je meubeltjes heb je ze op je pagina staan van ZP? Ik heb je in ieder geval uitgenodigd als vriend.

Smits lekker aan het pakken voor de vakantie... Wat je toch allemaal moet meesjouwen met zo'n kleintje.

Manon en Kris een heel fijn weekend saampjes.

Hier net terug van schiphol. Nu een beetje brak (moest al om 5.00 uur opstaan) dadelijk de strijk doen en dan in ieder geval het kastje inruimen en de foto's van de commode mailen naar de winkel.
    Hopelijk hebben ze snel een nieuwe voor ons.

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ 1979 he...&*(^(^&( wat ontzettende klote zeg. Ik had er echt een heel goed gevoel bij. Is het al doorgezet of bij het bruinverlies gebleven?

@ Smits.. nou hier net een hele flinke onweersbui dus Italie lijkt mij ook wel een goed idee, haha. En die spullen, kan me er iets bij voorstellen als ik al zie wat we meenemen als we een dagje weggaan wil ik niet weten hoeveel het is als we langer weggaan. En dan natuurlijk nog die wagenbak, dat neemt ook een hoop ruimte in beslag. Maar het feit dat je daarna lekker kunt relaxen, maakt een hoop goed.

@ Loestig...ga weer lekker je bed in joh...strijken en mailen kun je ook nog vanmiddag doen. Je moet wel om jezelf denken hoor goed je rust nemen.

Ben dus weer terug van het wandelen. Was wel leuk hoor beetje op tempo wandelen en onderweg gestopt op een grasveld om oefeningen te doen. Het wandelen vond Mirza leuk, maar het stilstaan wat minder, haha.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    1979: eerst een knuffel voor jou! Wat balen zeg. Ik had zulke goeie hoop. Wat is het soms toch allemaal oneerlijk verdeeld.

Sab: dat klinkt leuk zeg dat wandelen. Gezellig hoor. Lekker om weer even in beweging te komen. Oh daar kijk ik ook naar uit. Bewegen.........zonder te waggelen en strompelen en alles uit ,mn handen te laten vallen. En niet kunnen bukken. Gister barste ik in tranen uit alleen omdat ik een pannelap voor de tweede keer op de grond liet vallen. Heb hem voor straf laten liggen! Ik zeg het steeds tegen de kleine hoor dat hij mag komen.....maar we krijgen een klein lui, dwars aapje denk ik!

Loes: doe je een beetje rustig aan? ook om je zwangere lijf denken he? Hopelijk komen ze met een goeie oplossing voor jullie!

Smits:Oh wat heerlijk naar Italie! *jaloers*........... lekker hoor. Lastig om allle spullen voor de kleine bij elkaar te zoeken zo'n eerste vakantie.

Gisteravond rommelde het weer heel erg. Had goeie hoop dat het wel door zou zetten, maar helaas.....Vandaag voel ik weer niks bijzonders. Nou ja zit er niet in vandaag denk ik. Misschien op de uitgerekende datum? De vlos zegt steeds dat alles bij mij volgens het boekje gaat???????

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja bevallen dames; ik weet dat het allemaal niks zegt hoor maar hebben jullie je slijmprop verloren voor de bevalling?

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

gezien en gelezen... straks reactie.. eerst met mijn jarige mama (gezellig met haar vent in het ziekenhuis :S) naar het ziekenhuis...

Maar voor iedereen met klote nieuws alvast een DIKKE KNUFFEL en dank wel voor de knuffels.... voel ze allemaal ;)

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ohw Krisje..dat is geen leuke verjaardag voor je ma en het is nog vrijdag de 13e ook..ik zou de deur niet uitgaan vandaag;)(behalve naar je pa toegaan dan)

1979...wat ontzettend KL*TE zeg...ik had echt goede hoop na het horen van je misselijkheid....volgende maand is het gewoon raak! En Julesz en Mutz enik ook! Lekker 4 nieuwe zwangere in 1 X!!

Loestig..wat balen van je kastje..of had ik dat al gezegd? weet het niet meer..beter twee x dan geen x...haha...hopelijk duurt een nieuwe geen 6 weken!

Smits...jee..hebben jullie een dakkoffer of een karretje? Bij ons zit de auto zo altijd al vol laat staan met een kind erbij..pff , maar dan hebben we ook wel een grote tent bij ons...Ik denk dat wij tegen die tijd een karretje kopen...

Super...jij bevalt morgen gewoon!!

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super, ik verloor de avond dat mjin vliezen braken eerst de slijnmprop. haha hoor mezelf nog zeggen "oh maakt niets uit, kan nog twee weken duren".

Kris: geef je moeder maar een extra dikke verjaardagszoen en een taartje aan het bed van je paps.

Manon: Geen dakkoffer en ook geen karretje. Hadden we nog maar de stationwagen i.pv een prius.

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits..oei dat wordt proppen dan ja..maar jullie gaan zonder tent neem ik aan? Dan moet het net te doen zijn denk ik...
    Wij mogen over 2,5 jaar een nieuwe uitzoeken en ik denk dat we dan voor een station gaan en onze eigen station inruilen voor een kleiner autootje...

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ok... euhhh... wat had iedereen nou ook alweer te zeggen gehad :(

1979... K*t met peren!??!?! hoe gemeen kan de wereld niet zijn... En ik ga niet zeggen, next time better... Ben maar even lekker chaggie en vloek het hele werk maar bij elkaar :)

loestig.. ook jij balen met het kamertje.. Hoop iederdaad dat het goed komt en niet dat je zoals Naat een heel nieuw kamertje zou moeten uitzoeken... Vooral niet als je dit kamertje bij je mooie boom ziet...

smits... dat wordt proppen ;) Haha.. Zie nou die AH reclame van het hamsteren voor me.. JAAAAHHH HAMSTEREN!!!! ;) Wanneer gaan jullie precies en hoelang?

jojo.. heb de tafel gezien.. Gaaf zeg.. En zijn de stoelen ook al binnen?? en wat voor kleur zijn die??

manon.. hebben alweer sms contact gehad... ;) Maar je zal wel flink in de weer zijn thuis :D om te laten zien hoe goed we het allemaal wel niet gepoetst hebben als er bezoek langskomt.. :D zo doe ik het vaak... Al heb ik vanmorgen uit vrije overweging gewoon gestofzuigd :p
    En zit nu al helemaal in mijn kop te verzinnen wat ik allemaal mee moet nemen... :( word een koffer denk ik haha :D enne, zouden jouw mannelijke collega toch uitnodigen met het stappen ;) :p haha

sab... zo vreemd hoe het in 1 hetzelfde land zo kan schelen met het weer.. Toen jij postte van het onweer bij jullie zat ik gewoon heerlijk met mijn kont op mijn balkon in de zon :D en hier schijnt de zon nog steeds heerlijk! :) EINDELIJK....

super... grrrr... Moet ik even langs komen?? als de vk mini super niet eruit trekt, wil ik wel even helpen :D ik krijg altijd te horen dat ik sterk ben...

mutz... druk druk druk met alles zkr... Hoe is het met je jurk?? is hij er nu al wel?? of waren de foto's van de week van het passen...???

julesz... ook druk met alles zkr... Hoe is het met jou???

Hier dus in de twijfel of ik prof hulp ga vragen met al mijn zooi :D Psychologische hulp dan.... Ik weet namelijk niet of ik het zelf aan kan en moet kunnen en vandaar ook wikken en wegen.. En zoals super, manon en sab al zeiden, baat het niet dan schaat het niet... Heb alleen een flink irritante huisarts waar ik niet graag heel het verhaal neer wil leggen.. Dus de drempel is daarom wat hoger :(

Verder mama net flink geknuffeld en papa huilend omdat hij baalde dat hij alweer (volgens mij de 3e of 4e keer alweer) een verjaardag van mama in het ziekenhuis ligt... Oja, er is nu ook een datum bekend.. tot 26 augustus krijgt papa antibiotica.. Dus tot die tijd in het ziekenhuis :(

Verder weinig nieuws vanuit brabant, of loestig moet nog nieuwe nieuwtjes hebben ;)

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Even snel voor Super..de rest komt later. Heb hoofdpijn en een huilend kind, die overigens niets met elkaar te maken hebben.

Ik verloor mijn slijmprop tijdens de weeen. Maar goed bij mij braken me vliezen en 5 min later begon de weeenstorm.

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Kris...eh...stapoutfit...gewone outfit...pyjama...make-up+haarspullen e.d...sauna spullen(slippers, badjas, ik heb grote handdoeken hier)
    Misschien een lekker zittende broek(joggingbroek?) en shirt voor na de sauna?
    ondergoed, sokken en schoenen.
    Je spullen voor Zumba.

Verders niets nodig toch?

Oh en het schoonmaken is niet veel van terecht gekomen haha..had toch nog teveel andere dingen te doen...morgen nog even snel een doekje er doorheen en dan moet je het er maar mee doen haha

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    manon.. had al een lijstje gemaakt... ben alvast aan het vinken geslagen.. vergeet namelijk altijd standaard iets als ik te laat begin haha ;) en 2,5 dag is lang hoor :D haha

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Shit Kris...ziet ernaar uit dat ik ongi moet gaan worden...en dat is vervelend voor maandag maar weer fijn voor mij omdat ik dan weer mag gaan beginnen...!!

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou manon dat zou mooi zijn...!! :D zit net te bedenken dat ik dit weekend (als ik mijn cyclussen (ja die heb ik inmiddels ;)) moet geloven 26-26-23) ook ongi zou kunnen worden... als het 23 dagen is dan uhhh vandaag :D haha

dus misschien maandag ook ongi :p

Deel Deze Pagina