Whahaha das grappig...nou we zien het wel dan of het komt bij 1 van ons en dan verzinnen we we gewoon wat anders...filmpjes kijken en chips eten ofzow haha
Kris: wat lang moet je paps blijven!!!!! Jeetje zeg..... echt balen. Sab: bedankt voor je antwoord. Hopelijk voel je je snel beter en huilt Mirza niet te hard.
@ Manon en Kris... heel veel plezier dit weekend. @ Super..de hoofdpijn is over, maar Mirza had echt een rotdag vandaag..pfff heeft vanaf 11 uur vanochtend bijna alleen maar gehuild en is nu eindelijk in slaap gevallen...geen idee wat er was, hij wilde helemaal niets..oh ja een ding..eten. Hopen dat hij morgen wat gezelliger is.
Even een heel snel berichtje vanuit een zonnig Eindhoven. Gisteren belde ze dat ze die ene doos komen wisselen (waarschijnlijk had die in zijn geheel klem gezeten). Ze konden nog geen datum geven wanneer, maar goed dit is al heel fijn. Kris nog even op jouw reageren. Balen dat je pa zolang in het ziekenhuis moet blijven. Maar nu weet je gelukkig wel waar je aan toe bent. Hopelijk geen onverwachte bijkomstigheden meer, dan kun je misschien dit hoofdstuk ook weer afsluiten. Enne veel plezier bij Manon. Super nog een laatste bericht voor jou tot je bevalling dat hopen we dan tenminste. Het is vandaag je uitgerekende datum dus daar gaan we voor. Hoewel morgen nog beter zou zijn, want dan heb ik de datum goed geraden. Ik ga zo naar de Efteling dus ik lees beantwoord morgen de rest. Doooeeeeii
Meiden, heb vandaag het vrijgezellenfeest van mn schoonzus, whoehoe party! Dus als ik niet aanwezig ben vandaag op zwp of pas laat geen paniek!!!! Ga trouwens waarschijnlijk alleen het eerste gedeelte heen (high tea). Voorderest heb ik echt geen fut meer hoor. Wil het liefst gewoon wegkruipen in mn bedje. Nou ja diep ademhalen, glimlach opzetten en gaan. Loes: goed geregeld van de winkel. Ik hoop voor je dat je gelijk krijgt. Maar het mag van mij ook vandaag hoor! (zit je er in ieder geval het dichtste bij)
veel plezier loes en super...! nou meiden... het is gebeurd ik ben officieel het meest grote k*twijf dat er bestaat... Maar dat heb ik niet alleen gedaan...!! gister heeft chris tegen sander verteld over mijn avances richting heb.. (jaaaa!! flink uitlokken maar naar die 1e x een aantal weken terug is er niets gebeurd) dus sander flink over de zeik (logisch, hij had nog gevraagd of er na hem iets was gebeurd ) chris kwaad op mij... En ik kwaad op Chris... 1 ding.. hoe kom je over je verliefdheid heen van iemand.. Laat hem zo iets doen en dan zo reageren 2e ding... hoe wil je maar 3,5 slaap hebben en geen hap door je keel krijgen... Sander nog meer kwetsen wat hij niet heeft verdiend... Ja manon, ga zo weer een dutje doen en ook eten en ga heel het weekend nergens aan denken.. En doe ik dat wel, sla me dan maar
haha kris ben het niet eens met je nr 1. Hoe vaak heeft Chris jou zo behandeld?? En jij blijft een zwak voor hem hebben... Sander verdient dit misschien niet maar jij mag ook verder hoor!! Dat moet hij maar snappen dat je na hem echt geen 3 jaar een klooster ingaat hoor! En je moet de schuld echt niet bij jezelf leggen dat hij het nu weet van Chris maar bij Chris zelf wederom, hij verteld het door niet jij..jij had het beste met hem voor maar Chris moet weer ego zijn om op te scheppen waarschijnlijk en denkt daarbij niet aan de gevoelens van Sander en die van jou. Wederom de grote boosdoener: Chris...wees nou eens boos op hem!! Tot dusver mijn preek, maar verder vind ik je heeel lief hoor Krisje
Ja, mama... Ik weet het ..... ik laat me behandelen als oud vuil.. en heb sander ook echt gezegd dat er 2 nodig zijn om te tango'en..... maar wil chris ook niet te veel zwart maken anders krijg ik straks weer zooi van chris over mij heen... Vertel mijn kant en daar houd ik het bij! En tuurlijk kom ik vanavond nog!
Weeeeeeer niks pfffffffffffffffffff..............ben er echt klaar mee hoor. Gister weer flinke krampen bij het vrijgezellenfeest. Twee uur om de 20 minuten maar daarna niks meer. Nouuuuuuu mn rug doet zeer mn heupen mn nek. Slapen wil niet meer. Ben misselijk, labiel, chagerijnig. Kleine kom nou....... Zo weer genoeg geklaagt, hup schouders eronder en weer een dag doorkomen. Glimlach nog max 13 dagen
Oh Super en ik hoopte nog zo dat ik gelijk kreeg. Niet alleen voor mezelf maar zeker voor jou, want het is nu toch wel afzien voor je. Maar de dag is nog jong dus wie weet. En inderdaad positief denken. Het kan nog maar maximaal 13 dagen duren.
Hey skatties, even een teken van leven! Ben aan het zeilen met een club van 14 mensen, waaronder veel vrienden. Echt geweldig. Lekker opladen en uitwaaien. Vanavond weer bijlezen! Xx julesz
Ga ook weer eens mijn beste doen om te reageren... @super: jeetje wat zal jij er klaar mee zijn zeg! Heb het ook meegemaakt bij mijn zus... Was helaas ook op 3 dagen na 2 weken overtijd... Maaaar, dat ga jij natuurlijk niet halen, want vannacht gaat het hartstikke doorzetten! Je hebt immers toch niks te doen 's nachts, aangezien slapen niet meer gaat @Kris: hoe is het daar? Gezellig samen met Manon? Leuk dat het zo klikt tussen jullie!! Hoe is het met je pa? Wat verschrikkelijk al die onzekerheid en dat hij zo lang in het ziekenhuis moet blijven... Vind het moeilijk je raad te geven over het wel of niet zoeken van hulp.. Als jij je goed voelt bij dat idee moet je het zeker doen en anders misschien afstand nemen van Chris en Sander? Is niet makkelijk, maar scheelt wel een hoop piekeren denk ik... @Manon: en? Is het een beetje gezellig met die maffe Kris? haha. En ben je al ongi? Zou super zijn als je weer snel mag beginnen!! @1979: wat verschrikkelijk k*t dat je ongesteld bent geworden.. Ik had zulke goede hoop.. Deze ronde nog een keer 150? @Smits: wanneer ga je nu precies weg? Zie jullie auto helemaal voor me, haha! Zou ook bang zijn om iets te vergeten, neem altijd te veel mee (wie niet?) maar met een kleine lijkt t me toch lastig. Hoe gaat het met kleine Tim? Helpt de koemelk vrije melk? @Julesz: wat fijn om even van je te horen en nog beter: wat super dat je aan het genieten bent van je zeiltripje!! Pas weer uitgebreid reageren als je weer tijd hebt hoor!! @Sab: wat super gaaf dat je broer en schoonzus weer zwanger zijn!!! Hoe ver is ze al? Blijft vast wel even spannend voor ze... Gaat nu helemaal goed komen!! Hier alles goed. Nog een paar gesprekjes en dan denk ik wel alles hebben geregeld... Blijf maar denken: ben ik niks vergeten? Maar het komt wel goed! Heb een goede cermoniemeester, dus dat scheelt een hoop denkwerk. Ben trouwens ongi geworden. Deze ronde ga ik voor het eerst Clomid 150 gebruiken. Ik hoop zo dat ik hiermee een eisprong heb (en dan ook maar gelijk zwanger ben ook, hihi). Verder geen nieuwtjes vanuit hier... Zou toch super super zijn als we deze week weer eens een leuk nieuwtje hebben???
Mutz: ik denk dat je gelijk hebt! werd half twee wakker met flinke buikkrampen. DUs even plassen. En toen werd het nog erger. Toen aan de diarree (excuus) en nu om de vijf minuten een wee van ruim een minuut.........Oh wat spannend zeg. Zal het nu doorzetten??? Ga geen sms versturen hoor zo midden in de nacht. Nu toch mooi even afleiding zoeken. Heb vriendlief nog even laten liggen. Nu al een half uur om de vijf minuten. Maak hem over een half uur wakker denk als het door blijft gaan en dan lekker even douchen. Oh zal het?
Gossiedorrie hier heeft het volgende probleem zich aangediend. Sinds zaterdagmiddag kijkt Tim niet meer om naar zijn voeding. Steeds de speen uit zijn mond duwen en hoofd schudden. Hebben pure rijstebloem geprobeerd en ook dit pakte hij niet. Ligt dus niet aan de voeding. Gisterochtend 1 x een diarree luier, maar verder niet. Gelukkig is hij hardstikke vrolijk, maar ik snap er niets van. Van een hongerbaby naar een niet etende baby Straks de kinderarts maar even bellen Sab en Bietje, ben jullie vergeten te feliciteren met het aankomende nichtje of neefje. Julesz: Hij heb een leuk weekend gehad. Spierpijn van het lachen??? Manon en Kris: Wat hebben jullie allemaal uitgespookt dit weekend? Hopelijk geen sauna vandaag, maar een ongi Manon. Kris: denk dat je na dit weekend geen prof. hulp meer nodig heb. Heb zo'n mijn vermoeden dat Manon dit heeft overgenomen en je goede hulp en luisterd oor heb gehad. Mutz: Aftellen!!! Wat komt het dichtbij nu. Ach meid het belangrijkste wat je niet moet vergeten op de dag is je aankomend mannetje, de rest maakt niet uit.
Super succes met de bevalling!!! Denk aan je, alles komt goed...en dan heerlijk genieten van jullie kleintje! Sab en Bietje van harte met jullie nieuwe neefje of nichtje op komst! Leuk hoor. Mijn vriendin is ook weer zwanger van haar 2e. Julesz leuk hoor zeilen, kijk je wel uit!!! Smits wat vervelend dat Tim nu niet wilt eten zeg, ook vreemd omdat hij juist zo'n hongerige baby is, toch? Gelijk heb je dat je even de kinderarts gaat bellen. Ben benieuwd naar zijn reactie. Keano heeft bijna 1,5 week last van diarree gehad, ook diverse keren echte spuitluiers, zelf mama heeft die ermee verrast op haar nieuwe kleding hahaha...zijn ontlasting was op kweek gezet maar er is niet uitgekomen van een virus of bacterie. Nu is het weer normaal, 1 x per dag en soms slaat hij 1 dagje over. Mutz de grote dag komt steeds dichterbij!!! Zo ik ga even onse kleine man eten geven...papa is ook weer werken dus ben nu nog 2 weekjes met Keano en dan moet mammie ook alweer werken, 31 aug is de dag! Zie er zwaar tegenop hoor BAH!!!!!!
Super zou het dan eindelijk?! Ik denk het wel anders had je hier allang weer een berichtje gepost. Ga gewoon heel goed je best doen voor deze knul en voor je het weet heb je hem in je armen. Julesz goed om van je te horen. Fijn aan het zeilen dus, heerlijk. Ben je nu in Nederland of het buitenland aan het zeilen? Ik hoop voor je in het buitenland na dat weer van gisteren. We horen snel weer van je. Smits wat balen zeg dat Tim niet eet. Daar kan je inderdaad niets van snappen. Eerst alleen maar eten en nu dus niet. Heb je de kinderarts al gesproken? Mutz alles is gewoon geregeld en wat je zegt de ceremomiemeester denkt weer aan die dingen waar jij niet aan denkt. Gewoon heerlijk gaan genieten en aftellen maar. Sab en Bietje de familie wordt weer groter bij jullie. Gefeliciteerd! 1979 volgens mij had ik al gereageerd op jou. Echt heel erg balen, ik had zo gehoopt voor je dat je gisteren een positieve test zou hebben. Manon en Kris gezellig daar? Heerlijk naar de sauna of is het een filmpje geworden? Naat wat goed om weer van je te horen. Voor jou dus al weer bijna gaan werken. Nog niet aan denken eerst lekker nog 2 weken verlof. Gaat Keano trouwens naar de opvang of heb je ouders die oppassen? Gelukkig hoe gaat het bij jou? Ik ben even kwijt hoe je cyclus nu ook alweer is. Geef ons maar even een update als je wilt. Volgens mij ben ik niemand vergeten. Hier alles goed. Zit te genieten van mijn vakantie alhoewel het weer wat mij betreft wel iets beter mag. Gatsie. Al een week lang niet echt geweldig weer geweest. Afgelopen zaterdag dus naar de efteling geweest. Volgens mij was heel Nederland daar. Rijen dik zelfs bij het eten een half uur in de rij gestaan. Ik mocht nergens in dus heb ook maar 1 atractie gehad, maar de anderen hebben overal lang moeten wachten. Vandaag een beetje rustig aan doen. Ik heb nergens zin in. En oh ja Super hier natuurlijk in de gaten houden.
Super...hier Manon en Kris...we zijn zooooo benieuwd hoe het met je gaat...je zit niet op ZP dus denk dat je ligt te bevallen..Zet hem op meid...eindelijke is jouw dag gekomen!!!! Je geduld wordt vandaag beloond met een heel mooi kereltje! Wij zijn zaterdagavond naar de pub geweest en daarna nog even door naar het stadhuisplein. Ik had nog vrienden meegenomen maar Kris had liever een onbekende uit de pub uit Spijkenisse! Whaha Gisteren niet uit onze pyjama gekomen...waren pas om 5 uur thuis en wel wat gedronken dus waren een beetje brak. Lekker hele dag filmpjes gekeken op de bank...'s avonds lekker pannekoeken gemaakt! Vandaag is bij beide de ongi uitgebleven dus gaan we zo lekker naar de sauna! Jeeeh....Nog een dag je luieren dus eigenlijk haha... Iig geval een heel gezellig en geslaagd weekend geweest en zeker voor herhaling vatbaar...!