Even snel voor Super.. GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOOOOOON! Wat super fijn dat het heeft doorgezet!!! En super stoere naam!!! Geniet lekker en als je weer een beetje op aarde bent ben ik heeeel benieuwd naar je verhaal : Dikke knuf voor jullie!
JEEEEEEH, weer een kleine man in ons midden!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! We horen wel van je als je er zin in hebt. Nu eerst bijkomen en genieten! Veel liefs!
Super, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geweldig!! Ben zo blij dat hij er eindelijk is voor jullie. Heel veel geluk en knuffel plezier.
Super...GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb je natuurlijk al even gesproken via de sms, maar ben heel benieuwd naar je verhaal. Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat jullie lekker aan het genieten zijn van jullie mannetje. Smits.. Jeetje wat vervelend zeg dat Tim niet wil eten. Wat zei de kinderarts? Ik hoop dat hij snel weer gaat eten. Eehh de rest heb ik even vluchtig gelezen. Zal straks beter reageren. Zit nu bij mijn moeder om Mirza op te halen. Vanochtend naar het werk geweest...bleh..ben blij dat ik nog een maandje vrij ben.
Super, natuurlijk ook van mijn kant feliciaties! Ik hoop dat de bevalling niet veel complicaties had! Ga maar lekker genieten van jullie kleine mannetje!!! Xxx
Jeeeej Super van harte met de geboorte van jullie zoontje. Ben erg benieuwd naar zijn naam en natuurlijk je verhaal... Geniet lekker met z'n drietjes!!!!!!!!!!!!!!!
Super VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!. Het lange wachten is het helemaal waard geweest. Ga lekker genieten van jullie zoon. Ik ben benieuwd naar de naam en je verhaal.
Super..GEFELICITEERD!!! JEEEEH eindelijk ben je verlost! hihi... en ik vind het een superstoere en wel heeeele leuke naam want het is ook onze naam als wij een tweeling hadden gekregen en het waren twee jongens geweest...Hij staat bij ons dus op nummer twee!! En eerlijk gezegd wisselen 1 en 2 nogal eens van plek dus you never know.....hihi toevallig hé!!Echt heeel leuk. Ben zo benieuwd naar je verhaal ook! Smits...jeetje wat is er met Tim? Misschien was hij gewwoon een dagje niet zo lekker? Ben je al bij de kinderarts geweest? Hier lekker dagje sauna gehad en heerlijk weekendje met Kris. Leuk dat het echt goed klikt en dat weet je eigenlijk pas goed als je een paar daagjes op elkaars lip zit. Maar helemaal goed gegaan en was supergezellig! Ze is net weg, nog even op bezoek bij haar pa en daarna door Zumbales geven. En ik ga zo strijken haha.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Daar was 'ie dan! Super wat fijn! Hoop dat alles goed met je gaat. Geniet ervan!!!! Ben heeeeeeel benieuwd naar de kleine man.... Liefs!
Smits, hoe is het met jouw kleine man, wil hij alweer eten? En heb je de kinderarts nog gesproken? Manon en Kris wat knoert gezellig zo samen! Leuk dat jullie zo'n klik hebben! Dat beter leren kennen is heel waardevol. Heb ik afgelopen midweek ook gehad met een aantal mensen die ik al kende maar beter heb leren kennen tijdens het zeilen. Dat worden vast nog vele gezellige daagjes samen voor jullie! Dit was het voor nu even. Nog steeds niet terug gelezen! Xx
Super!!!!!!!! There you are..moet jij op dit tijdstip niet lekker in je bedje liggen rusten of sta je stijf van de adrenaline??? Ik wens jullie een relaxte nacht met zijn drietjes, maak je niet druk..het gaat allemaal vanzelf.
Wat een lieffie.... En wat is ie groot... oh..ik ben niet alleen verliefd op mijn eigen zoon maar ook op die van jouw... Geniet ervan..X
Super wat een superkind. Echt al groot hè, als je het vergelijkt met de anderen. Wat een heerlijk ventje en ook zo'n leuke naam. Hebben jullie een goede nacht gehad?
Dat is een mooi gezicht om de dag mee te beginnen! Wat een mooi gaaf gewichtje heeft hij. Prachtig. Geniet ervan lieverd. X
Oh super wat een kanjer!!!! Hij kijkt al zo wijs de wereld in!!! Als ik het zo zie lijkt het net of hij al 3 weken oud is zoooo wijs! Prachtig! En die blonde haren wow! NOg een potentiële schoonzoon erbij
Wat een heerlijk knulletje Super. Hij heeft echt een jongentjes gezicht en idd wat kijkt hij al wijs de wereld in. Hoop dat je een beetje goede nachtrust heb gehad. Geniet maar volop van de kraamtijd, laat je lekker verwennen. Een week lang mag je alleen maar kroelen met je zoon (hihi wat klinkt dat goed hè... je zoon).