pppfffhhhhh... stop met praten!! kan het niet bijhouden vandaag hoor sorry sab... wil je mijn smsen dinsdag, heb dan een vergadering, waar in hét nieuws moet gaan vertellen, maar ben ook wel benieuwd naar jouw meisje ik stem mee met jojo.. maar niet voor drop want dat lust ik niet hoor en heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat dat stinkende scheten met zich meebrengt jojo... fijn dat het is uitgepraat met je vriendin, en geef je schouder maar live aan je vriendin, viritueel heeft hij voor mij al geholpen bietje.. en gelukt met het behang?? ben ook wel benieuwd... julesz.... je moet ook eerst een tent/vouwwagen uitproberen... haha.... verder, no idea wat je hebt gezegd... Ojawel je link, zie verder wat ik voor ogen heb voor 'mijn' kamer... oja, enne leuke katten... manon.. goed dat jij de duidelijke uitleg heb gegeven, anders moest ik mijn verhaal aan gelukkig nog vertellen.. Gelukkig... 2 ha is geen probleem trouwens... 1 nodig voor de verwijzing, de ander slaat de dingen van de ander op in dossier..Sterkte meid, weet hoe je je voelt.. heb hetzelfde gehad SMits, enne goed afscheid genomen?? op naar de polo!!! super.. euhhh... sorry vergeten wat jij hebt verteld.. mutz, hoe is het met jou??? weinig gehoord deze week!?!? Hier vanmiddag de spullen opgehaald, kleding/sieraden/make up en dat soort dingen... Van de week uitzoeken wat de inboedel/uitzet heeft gekost om een prijs te bepalen.. Weet alleen dat mijn vriend het geld heel hard nodig heeft zonder mij, en geen geld kan missen om de dingen te betalen aan mij.. Maar ik moet ook aan de toekomst denken natuurlijk... Daarna de zolder, waar mijn kamer was, leeggeruimd.. Morgen nieuwe vloerbedekking halen, verven en daarna dinsdag/woensdag een bed kopen... Er komt een kast die gemaakt gaat worden... Mama en papa willen me zeker eind van de week gesetteld hebben zodat ik met rust aan mijn baan kan beginnen kleuren worden wit met bruin en lila tinten... Heb ik ook al maar besloten tot morgen misschien....
whahah logisch Kris..Mutz kreeg geen kans, ze kwam gewoon niet tussen het geklets hier door... je nieuwe kleuren klinken mooi, hoop dat je snel een thuis gevoel zal hebben op je nieuwe stekkie en dat je snel weer iets voor jezelf kan gaan opbouwen. Zijn er geen kleine meubeltjes die je mee wil/kan nemen en op je nieuwe kamer passen? Scheelt hem weer geld en jouw weer nieuwe dingen aanschaffen... Hou je taai lieffie, dikke knuf!
Pfff, ik moest gewoon meer dan 20 pagina's bijlezen!! Nu wil ik erg graag gaan slapen... Morgen weer fijn maandag, is niet mijn dag... Kijk al weer uit naar donderdag, haha! Ik ga morgen op iedereen reageren, ok? Heb erg gelachen om het gekletsen van jullie. En bedankt Sab, ik praat niet raar, haha Praat ook netjes ABN, misschien heel af en toe bietje anders Super, ik krijg trouwens donderdag de uitslag van het zaadonderzoek en hoop dat ik dan ook de gyn nog wat vragen kan stellen over mijn pillen en hormonen. Word een beetje ongeduldig.... Kris, laat je even weten dat ik aan je gedacht heb van het weekend. Wat zal je het zwaar hebben. Een gebroken hart doet zo'n pijn... Het gekke is dat ik nog weet dat het pijn deed, veel pijn deed, maar niet meer hoe het voelde. Het komt een keer goed. Door deze verschrikkelijke fase moet je heen. Koop dat boekje, echt zo fijn om te lezen! (vond ik en ik ben echt heel nuchter en geen lezer, maar dit hielp me echt). Fijn dat je ouders zo lief voor je zijn (daar zijn het gelukkig je ouders voor). Dikke knuffel!! Tot morgen!! Liefs Mutz
Gelukkig doe wat je hart je ingeeft, als jullie er nog niet klaar voor zijn om naar de HA te gaan, niet doen. Dat tempen zal heus lukken meid, geloof me. Lukt het binnen die 3 maanden niet, ga je wel gewoon naar de HA. Dat moet je wel voor jezelf vaststellen hoor! Krisje, ik vind het zo knap hoe je er allemaal mee omgaat en het hier beschrijft. Succes met het kopen van een nieuw bed en idd je moet aan je eigen toekomst denken hoor, echt doen!! leuke kleuren heb je gekozen voor je kamer! Smits ik heb de foto's gezien, ziet er erg mooi uit hoor! En je buikfoto ook, echt super! Ik heb hier mijn navelpiercing eruit gehaald, had um nog steeds in whahahaha...echt kaal nu als je zo'n ding gewend bent. heerlijk zeg zo'n dagje vrij! Ben gewoon helemaal ontspannen en natuurlijk wel wat zenuwachtig voor de echo van vanavond Had zaterdag weer veel last van bandenpijn, ga 't toch maar is bespreken dinsdagochtend bij de verloskundige. Ik piep straks nog ffies langs !!
Ohja Manon ik zal straks is ff kijken op je Hyves naar je ex, of we hem misschien wel kennen...je hoort t nog oke. Altijd leuk het centrum van Dordrecht...maar niet als je er te vaak komt maar goed dat zal zo overal wel zijn.
Kris wat goed dat je al helemaal in je hoofd hebt hoe je je stekkie wilt inrichten! Mooie kleuren hoor hou ik ook van! Is het geod gegaan het weg halen van je spullen? Ik weet nog dat ik dat zoooo erg vond om te doen. Ik heb aan je gedacht en de 27e ga ik je toch zo'n dikke live knuffel geven hahaha!!! Naat heeeel veel succes vanavond! Muts spannend hoor donderdag ben heel benieuwd! Smits het is echt een moooooi behang zeg! Heel gaaf en trendy! En je buik is echt heel mooi! Hij is een beetje ovaal erg mooi! Ik heb vanmorgen toch maar de vk gebeld en uitgelegd wat er gebeurd is. Ze sluit indalingsweeën niet uit maar wilde toch dat ik eerst mijn urine ging laten testen, want het kan ook zijn dat het een verwaarloosde blaasontsteking is wat doortrekt naar mijn nieren. Dus dat net even weg gebracht. ik moet als ik de uitslag heb terug bellen naar de vk en als het geen blaasontsteking is dan gaan ze me verder onderzoeken en kijken of er evt al sprake is van ontsluiting. Ze zei dat je daar best nog weken mee rond kan lopen maar het dan wel rustig aan moet doen. Nou we wachten maar weer af! Ik ga zo vergaderen en dan nog tot 22uur werken bah! Collega die met mij zou werken is ziek dus dat wordt wat. maar wat niet gaat, gaat niet hoor ik maak me niet meer druk!!!!!
Jojo goed dat je toch maar ff de verloskundige hebt gebeld. Wie weet zijn het indalingsweeen. Even afwachten dus de uitslag van je urine. Succes met werken voor vandaag. Hier net even twee keukenkastjes gesopt, moest stoppen door die bandenpijn aan de linkerkant, ook af en toe steekjes, lig nu lekker ff op de bank...
uuuuh jojo; als het al ontsluiting is, moet ik rustig aan doen...en gaat dat jou lukken!!?? Denk a.u.b om jezelf en je kindje. Natuurlijk gaan we ervan uit dat alles goed is, maar ik krijg een lichtelijk deja-vu...in dit geval van mijn zwangerschap/bevalling van Mika met 31+3....!! Is natuurlijk wel allemaal goed afgelopen, maar jouw meissie moet gewoon blijven zitten tot 40 weken! Dus luister goed naar oma Bi!! En anders knuffel ik je niet alleen de 27e maar krijg je ook nog eens op je donder van me....en dat wil je echt nie!!!
Jojo: ben trots op je dat je de vk heb gebeld en nu wel luisteren naar moeder Bietje. Wanneer krijg je de uitslag. Ik kreeg de uitslag een paar weken geleden gelijk (yep was ook erg verbaasd). Nathalie: succes, ben benieuwd hoe het was. Gelukkig: Er hoeft niet altijd wat aan de hand te zijn wanneer een zwangerschap niet lukt. Vriendin heeft er met de eerste ruim2 jaar over gedaan en met de tweede zowat het dubbele. Uiteraard heeft ze alle testen gehad in het ziekenhuis en steeds met een positieve uitslag. Zoals je wel vaker hoort is het bij hun gelukt op het moment dat ze dachten " we leggen ons erbij neer". Het bekende loslaten dus. Kris: Zo lezen heb je schatten van ouders. Fijn dat je straks weer een iegen plekkie heb. Heb je de tip van Mutzie al gekocht? Straks weer lekker naar de Yoga. Krijg het wel steeds spaans-benauwd daar wanneer we het persen gaan oefenen. Ben daar nog niet echt aan toe, hahaha maar zal er toch echt aan moeten geloven.
Sab, morgen een spannende dag voor jullie. Over 24,5 uur weet je of je mama wordt van een zoon of dochter en wie de zal drop gaat winnen.
Alles was goed meiden bij de 20 weken echo, we hebben weer 3 mooie echo foto's gekregen. En ja het is dus echt een jongen hoor, geen twijfel mogelijk volgens de echoscopiste Leuk hoor. Nu lekker rustig relaxen op de bank...morgenochtend controle bij verloskundige om 9 uur.
Krisje Ben je eigenlijk vrij deze week? Of ben je gewoon aan het werk? Hoe gaat het nu met je? Heb je veel verdriet, of kom je de dagen aardig door? Heel veel sterkte met alles. En succes met je nieuwe kamer inrichten. Natalie Spannend zeg....de 20 weken echo! Lijkt me zo leuk maar ook wel een klein beetje eng. Ze gaan dan natuurlijk heel je kindje na of alles goed is. Smits Jaja, goed oefenen met persen hoor bij de yogales. Hoe moet ik dat eigenlijk voor me zien? Ik weet iid. dat er zoveel mis kan zijn met mij of me vriend of de combinatie samen, dat het zwanger worden niet (snel) lukt. Ben vanmorgen begonnen met tempen en vind dit eigenlijk ook wel leuk om te kijken wat hieruit komt. Of me eisprong die ik zelf opmerk dus ook echt klopt door achteraf me temp te bekijken. Zo gaan we maar ff verder en ooit zal het ons lukken! En......als ik over een tijdje naar de huisarts ga kan ik iig. me tempkaartje meenemen.
Natalie Super zeg dat alles goed is. En het is dus echt een jongetje, hahah. Veel plezier morgen bij de vk. Manon Hoe gaat het met de prikken? Is het al minder pijnlijk? Voel je de hormonen al? Is je ongi weer erger geworden? Wat een vragen he.......En wanneer mag je voor de echo om te kijken hoever je eitjes zijn?
Naat wat super fijn dat alles in orde is met jullie mannetje!!!! Wat een opluchting he! Meiden ik beloof hierbij plechtig dat ik voortaan naar jullie ga luisteren en me vanaf nu rustig ga houden.... Dit alles niet zonder reden.... Urine gaf niks bijzonders aan. Dus de vk gebeld en ook verteld dat ik haar sinds gisteren niet zo heel veel voel. Voel haar wel maar wel minder. Ik moest meteen komen. Dus mijn werk ingelicht en weggegaan met het idee dat ik nog wel weer terug zou komen. Vk heeft eerst het hartje geluisterd en dat klonk allemaal goed. Ze voelde wel wat spanning op mijn buik en ik kreeg daar op de tafel ook een flinke harde buik... Hoe ze ligt kon ze niet goed voelen, maar ze dacht met het koppie naar beneden. voor de zekerheid ben ik toch doorgestuurd naar het zh voor een CTG... Ik heb Ro gebeld en die is van zijn werk gekomen om me op te halen, want ik was ineens toch wel een beetje heel erg van slag. Aan de CTG zag het er allemaal goed uit. Mijn harde buiken kon je ook goed zien op de monitor. Wel vonden ze dat ze in het begin van de CTG wat minder lichaamsactiviteit toonde dus ik heb er totaal 1,5uur aangelegen. Daarna werd t wel wat beter. Gelukkig hele lieve mensen daar in het ziekenhuis echt fijn! Ik heb ook nog een echo gekregen om naar mijn vruchtwater te kijken en de ligging te bepalen, omdat dit niet goed te voelen bleek. Vruchtwater is prima en ze ligt dus in onvolkomen stuit! Hopen dat ze nog wil gaan draaien! Wel willen ze me morgen nog een keer terug zien voor nog een CTG om te kijken of het morgen anders is. Verder mocht ik absoluut niet meer terug naar mijn werk en moet ik nu 2 dagen in bed blijven waar het kan. Dit om mijn buik de rust te geven die het toch blijkbaar (jajajajaja) zoooo hard nodig blijkt te hebben. Ik lig niet in bed maar op de bank, want hier in de woonkamer is t lekker warm, maar ik hou me wel echt rustig en doe niks wat niet strikt noodzakelijk is. Ik ben me toch wel kapot geschrokken en moest idd gelijk aan Bietje denken en aan Mika. Ik hoop echt dat ze nog even lekker blijft zitten waar ze zit. En als ze dan toch nog een paar weken eerder wil komen, doe dat dan zo rond week 36/37. Oh en het gewicht wordt nu geschat zo rond de 2kg!!!! Sorry meiden dat ik zoooo eigenwijs ben! Heb van de Vk, verpleegkundige en de gyn ontzettend op mijn kop gekregen dat ik niet eerder heb gebeld. Dus vanaf vandaag ben ik nederig hahahaha!
Jojo...lieve Jojo..heb ook al op je www gereageerd, dus wist al dat het "goed" zat... Nu echt je rust gaan pakken he..potverdorrie..anders kom ik je echt opzoeken om neer te knuppelen..Heel veel liefs en maak je niet te veel zorgen..die drukte maker gaat zich echt nog wel omdraaien.. Trouwens uit je www's begrijp ik dat niet iedereen weet dat het een meisje wordt???
Jeetje jojo dat is wel weer een verhaal. Werd al helemaal nerveus bij het zien van je lange bericht. En nu dus liggen blijven!!!!! Kan me voorstellen dat dit wel even erg schrikken is allemaal. Hoop dat ze nog op tijd gaat draaien voor je. Nu lekker bijkomen op de bank en proberen te ontspannen. Gelukkig: spannend dat je met temoen bent begonnen. Kijken wat daar uit komt. Ik blijf voor je duimen dat het allemaal snel goed komt. Naat: fijn een goede 20 weken echo. Heerlijk om te horen lijkt me. Sabje: en al nerveus???Je weet onze deal nog he? jij de meid ik de jongen.... heel veel plezier/succes morgen
ALLEMACHTIG JOJO! Ik schrik me werkelijk te pleuris! Niet nog een keer! He, wat schrikken hee voor jou en je mannetje. He toch. Nou, goed dat je je nu beseft dat je even rustig aan moet doen! En dat de mensjes lief voor je waren en je gecontroleerd wordt. Dat je deze harde buiken hebt is dus omdat je teveel gedaan hebt en voel je je kindje daarom minder? Nou, laat je verzorgen. Heb je iemand die als je mannetje aan het werk is, je kan helpen? Omdat je in bed moet blijven? Dikke knuffel van hier
Nee klopt Sab ik heb zoveel hyves "vrienden"waar ik eigenlijk niet veel mee heb en ik vind het gewoon grappig om het daar nog een beetje geheim te houden hahahah! Maar hou je knuppel maar in je zak want ik ga me rustig houden! Collega en tevens beste vriendin belde net dat mijn leidinggevende al heeft gesproken over vervroegd verlof. Dus als hij dat aanbied pak ik dat aan maar onder de voorwaarde dat ik wel mijn laatste ondersteuningsplan gesprekken kan doen en het beoordelingsgesprek van mijn leerling én afscheid kan nemen van mijn cliënten die zicht, hoorde ik net, ontzettende zorgen om me maken! Maar dat zijn allemaal dingen die overdag kunnen en niet veel energie kosten dus dat is best te doen!
dank jullie wel meiden!!!! Nee Julesz heb mijn moeder weggestuurd omdat die helemaal nerveus is en me te veel betutteld hahaha daar krijg ik alleen maar harde buiken van hoe lief ze het ook bedoeld allemaal. Ik ben lekker alleen net gedouchet nu op de bank onder mijn kleedje met lekkere fles water naast me en de afstandsbediening en de laptop dus I'm good!!!! Ik ga zo wel even de laptop wegzetten en kijken of ik nog een klein tukje kan doen. Voel mijn meisje nu wel lekker bewegen dus dat is wel een heel fijn gevoel!!!! Jullie zijn lief meiden!
Mooi zo Jojo..want even naar toe racen is natuurlijk weer niet goed voor mijn bloeddruk, haha.. nee hoor ik grap maar wat.. Hopelijk kun je lekker eerder met verlof...alles voor het kleine wondertje..dat heb ik wel geleerd sinds vorige maand... @ Super..ja beetje zenuwachtig..na het verlies van Jona vind ik eigenlijk niets meer vanzelfsprekend.. elke keer is het weer reuze spannend, maar dat zul jij vast en zeker ook hebben..Net als inderdaad de 20 weken echo pfffffffff daar denk ik nog maar even niet aan...Nu op naar morgen, dan hoor ik dat het een jongetje is, hahaha... @ Nathalie..wat fijn dat alles goed is..geniet er lekker van..