Gister de kinderarts gesproken. Belde 's-middags keurig terug. Wat dat betreft echt de complimenten aan de kinderafd in Gouda. Moet nu de voedingen Pep en Allergycare mengen. Ligt dus toch aan de smaak. Hoop dat hij snel went, want op de Pep reageert zijn lichaampje ook niet helemaal goed. Trouwens wisten jullie dat je koemelk kan overbrengen met bv???? Ik niet en baal dan ook als een stekker dat het cb dat niet heeft gemeld. Had een hoop ellende gespaard en had ik niet hoeven stoppen met bv.
Super wat een mooi mannetje zeg! Laat je lekker verwennen de kraamdagen en geniet!!! Hoe is jullie 1e nachtje verlopen? Keano komt al 2 dagen om 5.15 uur...pfff beetje vroeg, terwijl die daarvoor meestal tot 6, half 7 sliep...Hopelijk komt hij morgenochtend niet zo vroeg...
Jeetje Smits dat is idd balen! Nu maar hopen dat Tim goed gaat reageren op de voeding en dat je eindelijk weer wat dagen achter elkaar kunt genieten van een blije Tim... Zo sneu voor dat kleine mannetje! Ga je eigenlijk al beginnen met rijstebloem en hapjes of nog maar even niet door al het gedoe? Naat hier t zelfde hoor! Charlie komt hier nu ook ineens 's nachts. Ze hoeft geen eten, maar wel een speen. Soms denk ik dat ze heeft gedroomd want dan huilt ze zo hysterisch. De tijden van 23uur laatste fles en 8uur de 1e zonder tussendoor iets te hoeven doen zijn hier ook al een poosje verleden tijd Manon en Kris wat leuk dat jullie t zo gezellig hebben gehad. Bijzonder he! Super hoe voel je je? Overweldigend allemaal he. Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van jullie mooie man! En neem je tijd wij horen je wel weer! 1979 kan maar 1 ding zeggen... KLOTE! Had echt goede hoop voor je joh... Julesz lekker zeilen! Heerlijk op t water daar kan i kzo van genieten!!! Sorry verder weet ik het even niet meer... Sab vroeg gisteren via hyves waarom ik een bit nervous ben. Nouhou ik ben zwanger!! GRAPJE!!! Ik heb gesolliciteerd op een kinderdagcentrum. Op de groep waar de vacature is komen kinderen van 7-12 jaar. Het is een structuurgroep en vooral ontwikkelingsgericht. Ben mijn werk zo zat en vooral de weekenden, avonden en feestdagen! Deze baan is voor 28uur en de weekenden en feestdagen en avonden vrij!!! Ik hoop zo dat ik het word, want dat betekend dat ik elke avond mijn meisje naar bed kan brengen en haar eerste kerst meemaak, zonder dat ik naar mijn werk moet... Als ik er alleen al aan denk moet ik janken! Je kan tot 26aug reageren en dan worden er op 30 en 31 aug gesprekken gehouden. Hoop zoooo dat ik word uitgenodigd! Duimen jullie mee???
meiden ik heb dringend jullie hulp nodig..... Wat denken jullie hiervan??: Vandaag is mijn NOD maar ben nooit echt op tijd. Ben soms iets te vroeg maar meestal een dag of drie en soms een week te laat. het kan dus gewoon nog komen. Maar afgelopen vrijdag(dag 24) een klein beetje bruine afscheiding gehad en daarna niets meer. moet bekennen dat we de avond hiervoor wel sex hebben gehad en begreep dat je dan ook wel eens laast kan hebben van een gesrongen adertje... Maargoed normaal is die bruine afscheiding een voorbode van mijn ongi maar er kwam niets..dus wij konden lekekr nog naar de sauna gisteren. Ik kon minder goed tegen de warmte dan anders maar gaf mijn aankomende ongi de schuld hiervan. Het lijkt ook of mijn ongi eraan komt...het rommelt een beetje... Omdat ik het niet helemaal vertrouwde heb ik er toch maar een testje aan gewaagd vandaag en het resultaat staan bij mijn foto albums...Je moet goed kijken want hij is erg licht maar hij is er wel degelijk. Ik voel me absoluut niet hetzelfde als vorige keer, toen was ik helemaal misselijk en duizelig zelfs af en toe, nu helemaal niets, alleen wat moe en slaap 's nachts slecht. Werd midden in de nacht en heel vroeg vanmorgen wakker. Vorige keer werd ik steeds iedere morgen om 6 uur wakker. Een test liegt niet toch? Of is hij vals poritief? Hij is wel lichter dan de vorige keer op mijn NOD...maar zegt dat iets? Begreep dat hij bij Sab ook haast niet te zien was op haar NOD...hoop dat het zo is en dat hij niet buitenbaarmoederlijk is , want hier heb ik door mijn aandoening wel grote kans op... ben benieuwd wat jullie denken en of jullie de streep kunnen vinden...hij is hier duidelijker dan op de foto hoor.
manon ook bij de foto'sgereageerd maar ik zie hem ook heel lichtjes hoor!!!! Dat zou toch een wonder zijn!!!!! Ik durf nog niet heel positief te zijn want wie weet is het een valse positieve test maar ik sta eigenlijk wel te stuiteren! Kan je geen digitale halen?? en een duurdere kruidvat? (die teste bij mij heel snel positief) OH manonie wat spannend!!!!!!!!!!
Jojo ik heb ook een test hierna nog gedaan met zo'nzelfde test maar dan niet met ochtend urine en ook die test positief maar zo licht dat ik die helemaal niet op de foto krijg. Dus hoop dat ik morgen een betere test krijg met ochtendurine! Het zou idd een WONDER zijn!! Ben in staat om het kind dan Miracle te noemen haha
Oh enne dit is al een kruitvattest...dit vond ik de beste testen vandaar dat ik alleen deze nog koop.
joh nou als je er 2 gedaan heb dan zeg ik gewoon GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!! Dit is echt een wonder! En idd hoop ik heeeeel hard mee dat hij of zij gewoon in je baarmoeder zit en niet erbuiten... Jeetje wat bizar krijg er helemaal kippenvel van! Sta jij te stuiteren of ben je te verbaasd??
Ik ben er echt nog niet zeker van...pas als hij morgenochtend weer posi is en ik bij het ziekenhuis geweest ben en zeker weet dat hij niet buitenbaarmoederlijk is zal ik pas blij en opgelucht zijn... Ben echt te verbouwereerd nog....en Bart ook...
Ja joh dat snap ik! Wie had dit gedacht! Mocht hij morgen positief zijn ga je neem ik aan gelijk t ziekenhuis bellen toch? Maar dan zul je ws nog 2 weken moeten wachten tot ze iets kunnen zien of niet? Jeetje wat een spannende tijd komt er dan weer aan pffff Het is jullie zoooooooooo gegund!
Manon...ik zie ook een streepje hoor. Moet wel goed kijken inderdaad, maar hij is te zien en op een foto is het altijd moeilijker te zien. Het zou toch helemaal geweldig zijn?? En inderdaad dan is miracle wel een toepasselijke naam. Misschien wil je het niet horen, maar heb je na je miskraam ooit nog eens getest? Ik weet niet hoelang dat hcg in je lichaam blijft zitten. Maar dat was er vast al uit en is dit jullie nieuwe wondertje...ga zo voor je duimen. Morgenochtend een knaltest. Jojo.. ik had al het vermoeden dat het met je werk te maken had. Ik hoop voor je dat je het gaat worden. Zo niet dan zijn ze gewoon knettergek, want jij bent de beste voor die baan. Smits.. jeetje wat een gedoe met die voeding zeg. Pfff..respect voor jou om hoe je ermee omgaat. Nu moet dit het gewoon zijn en moet het afgelopen zijn met dat gefrutsel met die voeding. Super.. hoe is je eerste dag als mama bevallen. Hoe doet jullie kleine man het? Genieten geblazen zeker?? Nou hier ook weer een verhaal..grrrrrrr...Mirza moest vanmiddag voor zijn eerste prikken. Dat is natuurlijk al geen leuke bezigheid, maar het werd nog erger. Had die muts zijn prikken gegeven, Mirza helemaal over de zeik, komt ze erachter dat ze de verkeerde prik gegeven had. Ze had er een moeten geven waar ook de enting tegen hepatites B in zat. Moest dat arme mannetje dus nog een prik tegen de hepatites B. 3 prikken in zo'n klein lijfje..dat kan een moederhart toch niet aan??? Ze werd er helemaal zenuwachtig van, maar goed ook. Ik hoop dat ze een hele slechte nacht heeft. Verder doet hij het prima hoor. Weegt alweer 5550 gram en is 58,5 cm lang. De bink.
Ja hoor Sab wat een gigantische doos dan! Charlie krijgt geen hep B. Dat is alleen als je uit een 3e wereldland komt ofzo hier apart he! Nou dat arme kereltje! Heeft hij geen koorts gekregen? Hoop het niet is zo zielig! Hij is bijna net zo groot als Charlie! Hahah wat een binkie al super zeg! Ik moet 24augustus op mijn verjaardag weer Ja spannend he van t werk ik wil echt weg uit de onregelmatigheid. Heb een enthousiaste brief geschreven en mijn CV is ook vind ik wel ok dus hopen maar!!!
Sab...wat zielig voor hem...als ze een beetje had opgelet had het niet gehoeven! idd wat Jojo zegt..wat een DOOS! Ik heb toen na mijn miskraam nog getest en helemaal niets te zien toen! HCg blijft nog wel een tijdje zitten maar dat is maar en week of 2/3... Jojo..ik ga duimen dat ze jou aannemen...zou wel beter zijn zeg als je die onregelmatigheid kwijt bent. Ook voor Charlie lekker als ze haar moeder met meer regelmaat ziet.
Hij heeft het gekregen omdat zijn vader uit voormalig Joegoslavie komt en wij daar natuurlijk wel eens heen gaan. Het is dus niet standaard hier ofzo hoor. Vanaf volgend jaar gaan ze alle kinderen enten tegen hep. B Voor alsnog is hij lekker vrolijk, net temp gemeten en die was 37.4 dus dat is mooi. Manon..2 tot 3 weken... dus..... dan ben je nu gewoon zwanger.. Oh ik hoop het zo voor jullie..na alle ellende hebben jullie dat wel verdiend. Jojo.. ik begin alvast met duimen voor je. En op je verjaardag weer heen?? Leuk cadeautje ahum.. Maar...daarna pas weer bij 11 maanden toch?
Zo even proberen een berichtje te typen. Manon: heb nog niet alles gelezen maar lees ik nou iets over een posi test???? dat zou toch wel helemaal geweldig zijn zeg. Even mijn verhaal van zondag op mandag nacht. Nou ja van twee tot vier dus gelijk om de vijf minuten een we. Deze kwamen al snel om de drie minuten. Ook werden ze snel heftig. Ik vertrouwde het niet helemaal dus vriend wakker gemaakt en die de vk laten bellen. Wilde ze twee uur later pas komen. Gevraagd of ze gewoon wilde komen omdat ik het allemaal een beetje heftig vond. Ze was er toen met drie kwartier. Zij voelen had ik pas drie cm.....nee dacht ik dit voelt veel erger dit trek ik nooit. DDe vk heeft mij onder de douche gezet en toen volgde de weeen elkaar sneller op. En wat waren die gruwelijk. IK zat daar maar te kermen van de pijn werd misselijk moest spugen. Benauwd jeetje......toen voelde ik persdrang. Ik dact nog doe niet zo raar....je ziet spoken je bent gek. Ik kon het niet tegen houden. Ik zei tegen de vk ik moet persen....nou zachtjes mee persen mag wel hoor.......nee ik kan niet zachtjes persen....hij komt eraan.......Toen moest ik toch amar uit de douche komen om nog even te kijken. En wat bleek binnen een uur van 3 cm naar volledige ontsluiting.... Vliezen braken en ik perste het hele bed onder het vruchtwater...... Toen begon het eeuwige persen. Anderhalf uur heb ik geperst alsof mn leven ervan af hing. Toen het hoofdje eenmaal stond (uhhhh auw....) zat hij vast... 40 mminuten heb ik me wezenloos geperst maar hij kwam niet.... beetje paniek. schaar werd uitgepakt (dat zag ik dan weer wel gebeuren) en toen dacht ik.....oh nee hij moet eruit...na die wee kwam hij eruit en kon ik hem zelf aanpakken. Nou toen was het huilen natuurlijk. Mooi mannetje 50 cm, 3220 gram Heb alleen (dankzij het 40 minuten staan van het hoofdje) wat kleine scheurtjes opgelopen. Wel 8 hechtingen her en der. En ow mijn god wat dvoelt mijn onderkant beurs!!!!!!! Afgelopen nacht 2 uurtjes kunnen slapen. Nick is heeeeeeeel onrustig en driftig (ja er zit een beste kop op). We zijn vandaag al begonnen met inbakeren. Moet even een goeie doek aanschaffen. Borstvoeding komt langzaam op gang (ook auw). Ben opgelucht, moe, blij en een beetje i een roes....in 7 uur was ons mannetje er. Zo nu even kijken of het me nog gegunt is de overige goede bercihten knap te lezen. xxxxx
Oh beter Sab..Zack(van mijn schoonzusje) is toen best ziekjes geweest van zijn prikken...zo zie je maar dat ze er allemaal anders op reageren... Ja ik hoop het ook zo ontzettend..maar we bekijken het van dag tot dag en proberen niet te snel conclusies te trekken...
Super..leuk dat je al zo snel je verhaal komt posten! Heftig zeg klinkt het..pfff...die pijn is toch maar iets wat wij vrouwen over hebben voor zo'n wondertje he. Als mannen kinderen konden krijgen dan waren er vast niet zoveel mensen op aarde als nu... Maar jij hebt het maar mooi gedaan en een heeel mooi kereltje op de wereld gezet! En drinkt hij goed en huilt hij niet teveel?
Tjee Super wat een verhaal... Ik vond het ook zo eng die persdrang, had ook zoiets van..dat kan nog helemaal niet..een bevalling duurt toch veel langer. Nick zal ook wel wat onrustig zijn door de bevalling. Komt allemaal goed, hij moet even wennen aan de grote mensen wereld om hem heen. Heb je een beetje een leuke kraamhulp? Zoals Smits ook al zei, laat je maar lekker verwennen en pak vooral je rust. Wat betreft die beurze onderkant, ik had het nooit gedacht, maar het gaat echt over en dan weet je niet eens meer hoe het gevoeld heeft.. (nou ja bijna niet dan, hihi)
Jeetje Super een snelle bevalling dus! Je mag trots op jezelf zijn! Dus je bent uiteindelijk gewoon lekker thuis bevallen? Heerlijk hoor! Ik vind het echt een pittig mannetje Nick! Hij is echt mega wijs, alsof hij hier al eerder is geweest!!! Rust lekker uit voor zover het lukt en idd laat je heerlijk verwennen! Nee Sab voor Charlie zitten de prikken er al in idd met 11 maanden weer. Nu gewoon wegen en meten ben zo benieuwd want ze wordt echt dikkkk!!! Haahaha Net zo scheetig ik zat haar doperwten te voeren en ze valt zo in slaap met haar mond vol. zo lief!!!
hahah Jojo..ik zie dat wel eens met lachen om homevideo's..erg grappig ziet dat eruit en vertederend tegelijkertijd hihi