@ Jojo..wat een doos ben ik ook. Ik weet heus wel dat Charlie al 5 maanden is en dus allang haar prikken gehad heeft. Slapen met doperwten in je mond...hahaha. Toch wel een foto genomen he...
hahaha nee toen ik op wilde staan om de camera te pakken schopte ik tegen de wipper en was ze weer wakker haha gelijk weer die mond open voor een nieuwe hap!
Super...GEFELICITEERD met jullie zoon. En wat een leuke naam. Je hebt de bevalling lekker achter de rug, en nu genieten van je mannetje! Laat je lekker verwennen en die beurse onderkant komt vast wel goed. Manon...JOEHOE, ook ik zie een heel licht streepje hoor. Dit is echt een wonder zeg! Hoop dat je test morgen duidelijker is en dat je dus gewoon zwanger bent. Kris...Leuk dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad. Iid. bijzonder dat je nu zo'n band hebt met elkaar. De rest....ben het weer kwijt. Ik ben de laatste tijd niet helemaal mezelf. Ben behoorlijk bang voor dokters en tandartsen. Nu moest ik vorige week voor dat HSG onderzoek, gisteren naar de tandarts, had een gaatje en er moest een vulling vervangen worden. Achteraf viel alles erg mee maar ik kan daar zoooo tegenop zien dat ik niet zo lekker in me vel zit. Nu moet ik nog een afspraak maken bij de huisarts omdat ik een moedervlek heb op me schouder die er niet goed uitziet, weet zeker dat die verwijderd moet worden, ook hier zie ik zo verschrikkelijk tegenop. Maar eerst 3 weken vakantie na deze week en dan ga ik maar eens een afspraak maken. Door dit hebben we amper geklust, en al helemaal niet rond de vruchtbare dagen, dus deze ronde geen kans op zwangerschap. En dan nog wel na het HSG onderzoek. Volgende ronde beter.
Ahhhhhhhhhhhhhhh Manon! Wat vreselijk spannend. Heb je wel binnen de tijd afgelezen? Had ik met de Kv test na 7 of 8 minuten. Minstens zo'n streep maand geleden met middag urine. Maar s'ochtends niets. Had ik nog nooit met kv testen gehad. Meestal alleen spierwit. Maar wat zou het gaaf zijn meisje. Zit helemaal te stuiteren hier. Wou bijna ff bellen! Ik hoop het zo voor jullie, zou vet zijn zeg!!! Morgenochtend dus weer testen... En wanneer zou je dan naar het Zk moeten? Jojo, wat spannend! Zou wel heel fijn zijn als je die baan zou krijgen zeg! En eenmaal bezig met solliciteren geldt toch wel een beetje, als er een schaap over de dam, volgen er meer. En in jou geval, je bent aan het kijken naar een baan, dan vind je zeker wat geschikts mocht dit het niet worden. Maar daar gaan we lekker niet van uit! Snap je helemaal hoor, niks aan als je dat soort eerste momenten van je beeb moet missen.... Sab, wat suf! Tjonge jonge zeg wat een misser. Zo stom! Krijgt hij vanalles tegelijk binnen. Niet ideaal.. Hoop dat hij er niet last van krijgt.. Smits, vervelend dat je die info nu pas krijgt. Wist ik ook niet.Wel fijn dat de arts je snel terugbelt. Nu maar hopen dat de voeding nu in balans komt. Fantastisch hoe je het aanpakt. Vind het echt geweldig van je. Super, tjeeeeeeeetje, alsof er niets gebeurd is nog even tijd maken om te posten! Heftige bevalling zeg. Kan me fvoorstellen aan de hand van je verhaal dat het beurs is daaro. AAAAUW!!!! Zielig is dat dan he, dat zo'n klein mannetje dan even wat van slag is. Is natuurlijk nogal wat, op de wereld komen, Prikkels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoop dat het lukt met de Bv. En echt, wat een knap koppie zit er op hee!! Gelukkig, kan me voorstellen dat het je allemaal niet koud laat en je dus ook niet geweldig in je vel zit. Het is ook niet niets allemaal wat je moet doen, laten onderzoeken, spanning over uitkomsten van onderzoeken etc. Neem je rust. En inderdaad, als je geen zin hebt in klussen, dan ook niet forceren. Je bent ook al een flinke tijd bewust ermee bezig. Verwen jezelf maar ff straks eerst vakantie vieren en dan weer verder. Knuffel voor jou. Krisje, hoe gaat het met je vader? Wat is de laatste stand van zaken? Hoe is het verder met jou zelf? 1979, wat balen dat je ongi was geworden, had ik dat al gezegd? Toch weer een teleurstelling denk ik? Hoe gaat het verder met je? Bietje, hoe is het daar? Knuffel. Gut, meer weet ik niet. Hier weer een dagje gewerkt. Druk! Stond op een andere groep, andere vestiging. Even invallen omdat niemand anders kon. Is wel vermoeiend! Nu lekker even relaxen. Ben heel benieuwd naar de komende weken. Hoe het zal lopen. Of de homeopatische middelen effect hebben.. Ben wel weer wat hoopvoller gestemd dan eerder. Wie weet hoe het gaat lopen... Even een algemene vraag; op welke dag hadden jullie je eisprong/vruchtbare periode? Xx
Julesz...ik weet niet of hij net binnen of net buiten de tijd kwam..heb er niet echt op gelet, eigenlijk omdat ik het helemaal niet verwachtte. De vorige keer toen ik zwanger was kwam hij buiten de tijd maar was ik wel zwanger. Ook toen ik het wist heb ik er toen extra op gelet en werd hij pas binnen de tijd zichtbaar toen de streep veel sterker van kleur was en toen was ik ook weer bijna een week verder. Ik denk echt dat morgen wel uitsluitsel zal geven en anders overmorgen wel. Ik heb nog een tweede test gedaan voor de zekerheid maar dat was geen ochtendurine meer en deze was dan ook haast niet af te lezen. Er kwam wel een nog lichtere streep maar deze was wel zeker weten binnen de tijd, want toen heb ik er natuurlijk wel goed op gelet. Wat leuk om weer van je te horen trouwens...waarom je vraag over de eisprong? Als je een klein beetje regelmatig bent hoort je ei geloof ik ongeveer tussen dag 11 en 18 te vallen. Bij mij is dat vaak wel het geval. Meestal raden ze dan ook aan vanaf dag 11 om de dag te klussen tot ongeveer dag 18 en als je vaak later bent kan tot dag 20 ook geen kwaad natuurlijk of gewoon tot je ongi...dan kan het niet missen hahah. Waar zit je nu in je cyclus? Is het weer tijd om te klussen of om te testen?
@ Gelukkig..hier nog een die niet van ziekenhuizen, doktoren en tandartsen houdt. Je kunt gerust zeggen dat ik er een fobie voor heb. Maar je bent een topper. Je doet het toch allemaal ook al zie je er ontzettend tegenop. Je kan trots zijn op jezelf en natuurlijk zit je even niet lekker in je vel, het is niet niks wat er de laatste tijd allemaal gebeurd is. Zeker als je er niet van houdt dan vreet het energie. Probeer de dag voordat je naar de huisarts gaat iets te doen wat afleid....maar eerst........VAKANTIE!!!! Julesz..jeetje een eisprong..euh..hoe zat dat ook alweer. Volgens mij zat ie bij altijd rond dag 14, maar mijn cyclus was ook altijd 28 dagen dus dat was lekker makkelijk. Is het niet een idee om ovulatiesticks te gaan gebruiken?? Hier nog steeds wachtend op mijn eerste ongi na de bevalling..tjee nooit gedacht dat ik ongeduldig zou gaan worden om ongesteld te gaan worden...Wil gewoon weten of alles nog werkt.
Manon wat lees ik nu!!!!!whaaaaaa zou het echt......hoe was de test vanochtend. Ooo wat zou dit mooi en speciaal zijn. Super, wat een indruk maakt een bevalling op je hè. Heftig momentje onder de douche en dan denk je Yes over een puur minuutjes is ons kleintje er en dan dan zit hij vast. Zo zielig. Misschien heeft hij wel last van hoofdpijn door het klemzitten?? Auwie je onderkantje, maar echt waar zoals Sab al schreef het komt echt weer goed. Ik heb de bakerdoeken bestelt bij de Bakermat van Ria Blom. Even googlelen en dan heb je het. Wij hadden trouwens wel 2 paar doeken, zodat we ze ook nog konden wassen tussendoor. Jojo: Altijd zenuwslopend een solicitatie. De stap zetten om het vertrouwde honk te verlaten en ergens anders opnieuw te beginnen valt niet mee. Maarre ze zijn gek als ze je niet aannemen. Komt goed schatje. Julesz: Mijn eisprong lag altijd op dag 18. Dankzij de ovutesten wist ik dit ook zeker. Sab: Wat een licht zeg (van zeg maar 100 Watt) bij het cb. Zulke stomme acties bij entingen getuigen niet van slimheid. Hoe heeft hij verder gereageerd? Gelukkig: Ach meid jammer van de hcg, maar het is belangrijker dat je je goed voelt. Al die vervelende onderzoeken en tandarts bezoeken, brrrrrrr. OP de vrije momenten lekker tijd aan jezelf besteden om op te laden. Kris: Hoe is het met je paps. Kan hij zich nog een beetje vermaken? En hoe is het nu met jou? Ben je er al uit of je gaat praten met een prof? Mutz:tiktaktiktak nog even en dan......daar komt de bruid. Wanneer begint de huwelijksreis eigenlijk? Bietje: Lees je nog een beetje mee. Volgens mij nog 1 weekje vakantie voor je of ben al druk met de voorbereidingen van het nieuwe schooljaar.
@ Smits.. oh ik ben zo trots op mijn kereltje, het is echt een bikkel. Gisteravond een lichte verhoging van 38.1. Voordat we gingen slapen was het alweer wat gezakt. Vannacht nog eens gemeten en toen was zijn temp alweer 37.4 en vannochtend was het 37.1 hij is er dus goed doorheen gekomen al zeg ik het zelf. Verder ook niet huilerig of hangerig. Hij was zo zielig gisteren met die prikken. Ik heb hem nog nooit op die manier horen huilen, je kon echt horen dat hij pijn had. Jas had hem bij zich om te troosten. Op een gegeven moment zei ik tegen Jas: Mag ik hem aub..ik moest hem gewoon even knuffelen, misschien wel om mezelf te troosten, hahah. Volgens Jas keek ik ook heel zielig toen ik het vroeg, hihi. Hoe is het met Tim, reageert hij beter op de voeding nu? Heeft hij sowieso alweer gegeten? Het blijft wel zoeken zo steeds he. Ik hoop dat dit dan de goede combi is. Kris..ben ook wel benieuwd hoe het met je vader is? Dat je een leuk weekend gehad hebt, dat hebben we al van Manon gehoord. Hoe voel je je verder? Mutz ook online zie ik...alles nog steeds onder controle?? Wel kunnen klussen de afgelopen dagen of was het nog niet zover? Volgens mij zou je rond je trouwen ook je nod hebben toch?? Manon....EN EN EN EN ???????????? Vind het zo spannend voor je....
Manon: jeetje wat een spannende berichten...........oh dat zou echt heel bijzonder zijn!!!! Ik duim super hard voor je. En leuk dat de naam Nick bij jullie ook hoog staat. Wij hadden eerst Keano....en later is het toch Nick geworden. Smits: bedankt voor de bakermat tip! Ga meteen bestellen. Zware avond/nacht. Nick dronk bijna niet meer en plaste ook al niet meer. Vanmorgen gewogen en hij is teveel afgevallen. Zit nu op 2920 gram. Na overleg met vk besloten om een tepelhoed te gebruiken. En hij dronk als een speer. MAg het nu vandaag proberen met tepelhoed. Duimen dat het werkt. Nu ligt er een heerlijk rustig voldaan manneke naast me.....zucht....heerlijk. tot snel
Tjee Super...dat is zeker een zware nacht, en omdat je zelf kapot moe bent en je maakt je zorgen om je mannetje. Met het tepelhoedje gaat het vast goed komen...en anders als het echt niet lukt heb je altijd nog de flesvoeding, daar worden ze ook groot mee...Kijk maar naar ons mannetje..die is alweer 2 kilo aangekomen... Neem jij ook even lekker je rust nu Nick lekker ligt te slapen..(ja ja voor anderen weet ik het heel goed te vertellen, hihi)
Eerst even een berichtje voor Manon het is een heel vaag streepje, maar dat kan ook aan de instellingen van ons computerscherm zijn. Dus ik durf daarop niet te juichen. Maar toen je vroeg naar het bruinverlies en daarna niets, dat herken ik wel. Was bij mij precies hetzelfde. Ik had alweer bijna ovulatietesten gekocht, maar iets in mij zij dat ik nog even moest wachten en tadaaa. Dus in dat opzicht ben ik licht optimistisch voor jou. Heb je vandaag nog getest??? Super wat een verhaal zeg. Auwie, ik wil niet. Als ik dat zo hoor heb ik er echt nog geen zin in. Ik denk zelf dat de bevalling inderdaad wel heftig zal zijn, maar dat je die pijn snel vergeet door alle emotie, maar die pijn de dagen daarna lijkt me zo verschrikkelijk. Iedere keer als je naar de wc moet. Maar knap gedaan hoor meid en gewoon lekker thuis. Helemaal geweldig, lekker genieten van je mannetje. Smits slaat de nieuwe voeding een beetje aan bij Tim. Het is toch wel zielig zeg, het zit hem niet mee. Sab wat goed van Mirza. Echt een stevig mannetje. Gewoon die extra prik moeten krijgen en nog steeds lief blijven. RESPECT! Stomme doos bij het CB. Gelukkig gewoon rustig aan doen. Je lijf moet nu ook zoveel verwerken, eerst het HSG en dan nu de stress van de tandarts en je moedervlek (heb ik ook ooit later verwijderen, doet echt geen pijn). Nog lekker een weekje werken en dan lekker bijkomen. Dan komt de rust in je lijf vanzelf terug en heb je misschien ook meer zin in het klussen. Julesz wat betreft die cyclus, hoe snel vergeet je dat ook alweer als je zwanger bent zeg. Maar het is inderdaad, afhankelijk van je regelmatigheid, de meeste kans tussen dag 11 en 18. Bij mij zat het denk ik rond dag 16. Ik heb toen zo'n persona gekocht en dat werkt erg fijn, mis je geen een ei meer. En bij mij meteen zwanger dus wat wil je nog meer. Jojo ik ga voor je duimen hoor. Ik ben even kwijt tot wanneer je kon reageren, maar jij wordt het gewoon. Mutz hoe is het met de spanning? Krisje bij jou alles goed? En met je pa? 1979 hoe is het met jou? De laatste tegenslag weer verwerkt? Ik ga deze ronde voor je duimen, gewoon net als bij Manon een miracle. Naat, niet meer helemaal slapeloze nachten voor jou dus. Wil je nog een keer een foto posten van Keano, ik ben benieuwd hoe hij er nu uitziet. Komende dagen wordt het weer gelukkig iets beter, ik moet zeggen krijg een pesthumeur van die regen. Bleeh. Gisterenavond kreeg ik ook nog eens keelpijn, dus vannacht heel slecht geslapen. Ik weet dat je een paracetamol mag nemen, maar ben toch meer van het helemaal niet nemen. Hopelijk wordt het niet erger dan dit. Morgen weer naar de VK. Kunnen we het hartje weer horen en volgens mij kunnen ze nu ook voelen hoe het kindje ligt.
Super, balen dat hij haast niet wil drinken. Dat maakt je extra onzeker. Heb je toevallig een kolf om de bv meer opgang te krijgen?? Bij bij werkte een elektrische kolf het beste. Met een handkolf kwam er echt geen druppel uit. En als je wat opgevangen heb met kloven kan je dat mooi als bijvoeding geven aan Nick d.m.v een spuitje. Hoe zwaar was hij eigenlijk met de geboorte?? Tim drinkt wel al beter, maar het is nog even zoeken. Heb net de Pep opgehaald van Friso. Deze is alleen via de apotheek verkrijgbaar en was uiteraard niet op voorraad. Deze voeding kunnen we gelukkig mengen met de allergy care. Gister zaten we echt te klote met twee flessen per voeding. Vieze voeding, lekkere voeding weer foppen met vieze voeding etc. We kunnen hier wel een handeltje beginnen met voedingen, heb alle soorten in huis. Sab: Haha ik herken dat wel hoor dat je kind wel hebben als hij zo verdriet heeft. De eerste keer heb een flesje "troost" meegenomen naar het cb. Werkte perfect.
meiden..ik kan het haast niet geloven maar ik heb twee testen gedaan..op Jojo's aanraden ook de duurdere van KV meegenomen. Allebij de testen positief. Wel beide nog superlicht kan geeneens foto's maken zo licht... Durf nog steeds niet blij te zijn voor ik een betere test in handen heb. Ik zei trouwens dat gisteren mijn NOD was en dat is qua ongi wel waar, maar meestal zijn mijn cyclussen langer dan 28 dagen en herinnnerde me ineens dat we die donderdag erna nog bij de gyn waren die nog heeft gekeken en zei dat mijn ei nog moest komen. Dit zou betekenen dat ik nog een dag of paar dagen voor NOD zit. Dus dan zou het kloppen dat de lijntjes zo licht zijn. Als ik een test doe als ik veel gedronken en gegeten heb 's avonds dus dan is de lijn er net niet op tijd dus dat zou ook kloppen... Vanochtend werd ik tegen 6 uur wakker met een temp van 36,5. Toen ik toen zwanger was, was dat een van de eerste symptomen...vroeg wakker worden zonder reden temp was steeds 36,6. Ik was ook niet bepaald vroeg naar bed gegaan dus geen reden om zo vroeg wakker te worden. Wordt vervolgd.....
ben zo zenuwachtig en bang dat het buitenbaarmoederlijk is dat ik misschien zo nog wel naar mijn dokter loop om te vragen of ze misschien tussendoor even bloed kunnen prikken en kijken...
pfff afspraak gemaakt met het ziekenhuis...die zeggen dat er nu niets te zien zal zijn nog te vroeg. 20 sept moet ik erheen en gaan ze kijken als ik dan nog steeds positieve testen heb...dus ik blijf nog even testen!
ja hoor Manon 20 september pas...weet je wel hoe lang dat duurt? Dat is bijna een maand wat zeg ik..dat is een maand... Maar ja als er voor die tijd niets te zien is, schiet het natuurlijk ook niet op. Er is ooit wel eens een topic geweest over dat vrouwen een raampje in hun buik wilden hebben..zou wel super makkelijk zijn nu... We blijven in ieder geval duimen en de positieve testen geven de burger moed. Smits.. Waarom die voeding mengen? Om hem op te maken of is dat voorlopig voor vast? Nou ja als het Tim maar helpt, dat is het belangrijkste toch.
en dat is ook nog eens vlak voor mijn vakantie...stel dat het fout is dan moet het weggehaald worden en kunnen we dus niet weg Maargoed ik wil nog niet op de feiten vooruitlopen...
Nee joh, daar moet je niet aan denken hoor. Positief blijven en vertrouwen op je lichaam.. Komt goed schatje
Manon: 20 September, My god wat een eind weg. Jullie vakantie gaat gewoon door, dit is zo'n wonder dat kan toch niet mis. Sab, we moeten de voeding mengen om Tim langzaam aan de smaak van de Allergy Care (a.c) te laten wennen. De ac is namelijk nog meer koemelk vrij dan de Pepti. Ben overigens blij dat de verzekring de voedingen vergoed. Pak kost gewoon 55 Euro en we doen er net geen 5 dagen mee
eerst even op manon reageren... zo meteen de rest... stomme t*ut!!! ik was zoooo nieuwsgierig en kan bij mij thuis niet op internet (laptop voor onderhoud bij mijn broer haha ) dat ik een sms hoopte... zooooo spannend!! en 20 sept?!?! HELLO!!! dat is over een jaar ofzo?? duurt veel te lang... positief zijn.. jij gaat gewoon op vakantie, als hopelijk zwanger vrouwtje!