Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jeetje Smits..dat zijn nog eens bedragen..ik vind die pakken nutrilon al aardig aan de prijs..Gelukkig maar dat het vergoed wordt, als je bedenkt hoelang hij die voeding nog nodig heeft dan had je man er een baan bij moeten zoeken, haha

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

sorry mijn excuses ;) ALWEER! :p heb dus thuis mijn laptop op dit moment en moet alles doen met mijn gsm... en zp op mijn tel kijken gaat onderhand onmogelijk... 1/2 uur gister om wat te lezen... laat staan te posten :( dusss nu bij mijn ouders thuis even de computer misbruiken... nou ja, overbelasten :D

'even ' reageren... op posten van 8 pagina's :(

super!!! wat gaaf.. maar ja dat had ik al gesmst :) ben benieuwd naar het kaartje. ... Maar ik smelt gewoon van je ventje!! wat een mooie foto (even traantje wegpinken ik wil ook :() en een super mooie en stoere jongesnaam!!! :)
    De bevalling ook redelijk ok... Mijn onderste reageert gewoon op jouw verhalen.. AUW! respect voor alle bevallende vrouwen! ;)

smits... Eten tim blijft een moeilijk probleem....Fijn dat de kinderarts je wel heel serieus neemt en gelijk reageert door terug te bellen die middag... En lullig van het cb zeg... Anders had je nu gewoon nog bv kunnen geven?? of begrijp ik het nu verkeerd??

1979.. weet niet of ik het al had gezegd... Maar balen van je ongi... En vond het best knap van mezelf dat ik gewoon nog jouw nummer had :D in ieder geval dat ik dat besefte op het moment dat we wisten dat Nick er was ;) was je gelijk op de hoogte...

mutz... hoor hier ook zo'n tik tak in mijn hoofd... Ben je nog stress vrij door je ceremonie meester of doe je zo cool terwijl je van binnen uit denkt WAAAAAAAHHHHHH! ;) 150 gr... Ben benieuwd hoe het gaan met deze dosis...
    Enne, ik ben helemaal geen maf mens :D ;) Hoe kom je erbij :D

bietje... Meid ik vind je zo stil.. weet dat je meeleest... Zoek anders via mail/sms eens contact... Gaat het wel met je? of doet het zp veel pijn of steken jaloezie??? omdat je ook graag wilt?? Of ben ik nu gewoon spoken aan het zoeken en heb je het gewoon heel druk omdat school weer bijna (toch??) van start gaat?

sab.. wat een dozen bij het cb zeg... dus toch reactie op de 3 spuiten.. dat die doos de klachten van mirza krijgt en jullie ventje gewoon blij en vrolijk is ipv pijn en zielig is!
    Oja, beide (ook bietje) gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie broer (toch :()...
    En werken? wat is dat?? ik mag nog 2,5 week thuis zijn :D Maar als je weer moet gaan werken, 4 okt (die datum zal ik niet zo snel vergeten vanwege mijn verleden, 1 okt zouden we trouwen, 3 okt hadden we 9 jaar gehad) heb je dan dezelfde groep? of moet je dan wisselen omdat je naar de andere locatie gaat? en volgens mij heb je het al verteld maar ik ben het helemaal vergeten... :(

julesz... heerlijk zeilen.. Volgens mij ben je helemaal tot rust gekomen.. merk dat je weer wat positiever bent volgens mij en weer de hele wereld aan lijkt te kunnen?? Eisprong...wat is dat haha... Nee, ik weet dat ik er elke maand 1 krijg omda ik ongi wordt... maar wanneer :D haha I don't know :p

loes... vind de efteling ook altijd super leuk, maar vermijd de vakanties bewust ivm rijen.. En voor jou is het nu extra lang wachten omdat je nog maar in weinig attracties mag... Droomvlucht, Carnavalfestival, mmm nog meer dingen waar je in bent geweest?
    En hoe is het met het kamertje?? nog iets gehoord erover??
    En inderdaad k*t met peren is het weer... Ok, vandaag met het redelijke zonnetje mogen we niet klagen maar over het algemeen is het bagger...

Manon... nog even over het weekend... 'wel goed gegaan'... was je bang dat ik (zoals mutz zegt ;)) zo maf was dat je me zondag het huis had uitgegooid :D haha... Nee meid, vond het super super leuk en heb er volgens mij wel een lat vriendinnetje op na gehouden... ;) en bart een regelmatige logee haha :p

jojo.. Spannend van je sollicitatie... ben benieuwd.. en logisch dat je het liefste heel de dag bij charlie wilt zijn.. maar als je zo regelmatigere en makkelijkere tijden zou kunnen werken go for it... Duimen draaien hier nu al voor je ;)

gelukkig... logisch dat je ook wel eens een dip hebt.. En helemaal logisch dat je dat hebt als je al die bezoekjes zo achter elkaar hebt... Ben ook niet zo'n held erin... ben wel iets makkelijk en minder angstig geworden maar mijn hobby is het ook niet...
    Op naar de volgende ronde dan maar...

Hier dus een vreemd weekend begin gehad... Sander helemaal over de zeik bij mij thuis.. Chris kwaad op mij zoals jullie allemaal al hebben gelezen ;)
    Zaterdag voor ik wegging wilde ik sander nog even spreken. Mijn kant vertellen, want iets in mij zei dat chris me niet positief in beeld zou hebben gebracht vrijdag... Dus bij mij nog gepraat in redelijkheid en wel met een fijn gevoel richting bezoekuur en later Ridderkerk...
    Heerlijke avond gehad met manon, bart en vrienden.. Maar haha, manon is zo'n koppelaarster!!! had gewoon het liefst 3 vrijgezellen meegenomen om mij te koppelen :p maar ik zocht contact met een 23jarige leraar in opleiding :D haha... Zelf, ;) knap he!!? haha... daarna nog wat sms contact gehad op zondag en maandag... Nu niet meer ;) Why?? volgens mij vonden we elkaar de moeite niet waard...

verder veel sms contact gehad met sander.. Uit schuldgevoel maar meer omdat ik hem niet als vriend en maatje kwijt wilde... DUs laten blijken dat hij nu mijn eerlijkheid kan krijgen...

Zondag ook een gezellige meidendag gehad.. Werd door manon heerlijk in al haar dingen betrokken en heb haar ook wel in mijn dingen betrokken denk ik/.. toch manon??? Zijn daardoor ook echt wel nader tot elkaar gekomen :D

maandag sauna geweest... heerlijk ontstresst.... en richting ziekenhuis...

Staat papa...: houdt sinds zaterdag heel veel vocht vast.. Dikke benen, zo rood en warm van de druk daarvan... Dus weer een plasspuit erin en 5 liter vocht eruit.. Maar nog steeds heeft hij, totaan vandaag, nog dikke benen.. vandaag kousen aan om de druk te verlichten.. Lopen doet ook pijn zie je gewoon...
    Verder zijn de waardes van zijn nieren toch weer minder positief.. zit nu rond de 200 (en normaal was 125)... Ze doen er nog niets aan omdat ze denken dat de nieren 'gewoon' al dat extra vocht (2,5 liter antibiotica en doorspoelvloeistof) niet aan kunnen...
    Oja, en het infuus is ook een probleem aan het worden... Bij mijn pa ontsteekt de infuusnaald heel snel, na max 2 dagen ligt die er weer uit, dus steeds opnieuw een plek zoeken op de arm. Na handen, onderarmen beginnen ze nu te prikken in de bovenarm... Maar dat is natuurlijk ook zo over en is daar ook weer geen ader die ze kunnen gebruiken.. dus zijn ze nu aan het overleggen of ze de antibiotica (ook vanwege het vochtprobleem) in tabletvorm kunnen gaan geven....

Zo dat was papa.. En nu hoe het met mij gaat... :)

Ok, gister afgesproken met sander om als vrienden een uitje te doen, om de vriendschap die een deuk had te lijmen... Dus sander reed, ik had voor de rest gezorgd.. Wij richting Dishoek.. Gedronken bij jouw feestlocatie mutz ;) en daarna heel de kustlijn gehad van vlissingen tot aan koudekerke volgens mij, strand en duinen :) haha...
    Daar heel diepe gesprekken gehad... en sander heeft mijn muurtje afgebroken... gejankt en gelachen en hij heeft mij verteld over chris... En ja, merkte dat chris veel gelogen heeft.. Mij naar zijn pijpen heeft laten dansen.. Msn en hyves waren al verwijderd/geblokt door chris... En had zijn nummer al gewist.. maar in de geshiedenis stond het nummer.. jaja, een stok achter de deur.. die heb ik ter plekke gewist... Hij heeft alles bewust gedaan om mij en snader uit elkaar te drijven en ook vriendschap (door 'eerlijk' te zijn vrijdag tegenover sander) weg te laten vallen..
    En ja, weet waarom ik een zwak voor Chris heb.. Hij heeft me door een moeilijke tijd heen gehaald en was er toen voor me.. En dat schept een band.. En die band die heeft hij misbruikt en ik laten gebeuren..

Ben daardoor anders naar sander weer gaan kijken.. Sander heeft ook wel toespelingen gemaakt en me uitgedaagd en hij heeft mij geprikkeld... Ik wilde heel graag zoenen om te kijken wat het was en betekende... Manon nog gesmst met de vraag wat dat was.... en wat dat betekende... Vlinders had/heb ik... Maar was bang dat ik het deed om chris te vergeten, of om niet eenzaam te zijn...
    En ben nog bang daarvoor hoor.. Maar gisteravond heeft Sander me naakt gezien (met kleren aan ;)) en heeft de muur afgebroken... En dat is knap... En uiteindelijk gezoend.. En toen schoot ik de verdediging in... Bang hem pijn te doen.. Bang hetzelfde te doen als Chris.. Want ja, sander was nog gek op mij en had nog hoop.. Misbruikte ik dat???!!

maar na praten besloten dat het moeilijk zal zijn... Dat die angst er is omdat ik hem niet wil kwetsen.. En heb ook gelijk met hem alle negatieve punten van eerder besproken en dat ik die niet fijn vond...
    Vanmorgen elkaar weer gezien omdat we beide behoefte eraan hadden.. Ik vooral..

En voelt goed. Heb het mijn ouders verteld en hij straks vast ook zijn ouders. .Waar het schip strand... I don't know? of ik er goed aan doe? i don't know? of ik bang ben... zeker...

zo mijn post.. ben bijna 3/4 uur bezig geweest :D haha

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Zo Kris dat is me nog eens een reactie...Daarvoor al mijn respect, haha.

Om een lang verhaal kort te maken is Chris dus gewoon de grootste L*L op aarde die normaal vindt om iemand te misbruiken alleen om er zelf beter van te worden... Jammer dat je zijn nummer niet meer hebt, anders had ik hem even flink de waarheid kunnen vertellen...wat een eikel zeg...bah..

En ja wat Sander betreft..jij alleen bent degene die weet wat je voelt en of het voelt goed. Ik zou zeggen ga ervoor en zie inderdaad maar waar het schip strand..Blijf er wel altijd aan denken dat jij het belangrijkst bent en dat je de dingen doet, omdat jij het wilt... schuldgevoel is zo'n slechte raadgever, luister daar alsjeblieft niet naar...

Nu even antwoord geven op jouw vraag. Als ik weer ga werken dan ga ik naar de andere locatie en daar sta ik voor een 5/6 en niet meer voor een 6/7/8, dus ik zeg makkie, hahah... We bijna het dubbele aantal leerlingen in vergelijking tot vorig jaar. Vorig jaar 15 leerlingen en nu 29..vraag me af of die allemaal in het lokaal passen, haha.

En ja mijn broer wordt vader, want we gaan er natuurlijk vanuit dat het deze keer allemaal goed gaat.

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Thanx Sab..heb over Sander en Chris hetzelfde gezegd...hoop zo dat het deze keer goed gaat Kris...

Enne Kris..deze koppelaarster had niet 3 mannen geregeld om je te koppelen hoor, wat denken ze nu wel niet van me hier haha Wel eentje maar die kwam niet opdagen:D haha...Maar Rogier had ik niet voor jou laten komen maar gewoon omdat we daar altijd mee omgaan en omdat Bart anders omgeven was door vrouwen(niet dat hij dat heel erg vind hoor hahah:D). Wist vantevoren dat Rogier niet jouw type zou zijn doordat ik Chris had gezien en foto's van Sander op hyves...dat Rogier een vriend zou meenemen wist ik echt niet, eerlijk waar! Hij had die trouwens alleen maar meegenomen omdat hij dit weekend al met hem gepland had en ze waren al samen in de stad die dag...

Hihi lat-vriendin klinkt goed...ja jij ook mij in jouw dingen betrokken en volgende keer foto's bij jou kijken:D

Met je pa klinkt allemaal niet goed zeg...weet haast niet wat ik moet zeggen eigenlijk...hoop zo dat alles goedkomt en dat hij geen nieuwe nier nodig zal hebben...vreselijk om daar zolang te moeten blijven en geen vooruitgang te zien en dan nog veel pijn ook...wordt er verdrietig van..:(
    Fijn dat je nu ook Sander hebt om je bij te staan. Je mag mij natuurlijk ook altijd bellen of smssen als je het moeilijk hebt of gewoon voor de gezelligheid.

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    jou bellen??!! en smsen??? haha... je reageert niet eens ;)

nee meis weet ik... :) je bent een schatje.. en ja, volgende keer al mijn foto's uitpluizen.. :p

Sab... schuldgevoel is het niet wat ik aanpak... Dat is zkr... en heb veel steun bij snader maar had ik ook al voordat we weer gezoend hadden..
    En manon.. hoop dat het ook goed blijft gaan..

en meiden.. ongi -= kut.. haha.. de eerste dag dan.. Zou willen dat ik weer de pil slikte want met het spiraal ben ik wel heftiger ongesteld.. Maar nu wel een normale cyclus :)
    oja... manon haar vriendin zat dit weekend te vertellen dat het vervangen van haar spiraal onwijs veel pijn deed... slik, nog 4,5 jaar en ik zou ook moeten :( auw!!!

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    enne meiden.. later.. en wie weet hoelang dat duurt... :( mijn broer is neit de snelste met dingen voor mij regelen.. haha

dusss niet te veel mauwen...

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh Bart hed Rogier gister nog aan de telefoon (om over de eerste training te praten, hij zit bij Bart in het team) en zei nog over jou: haha die is niet op d'r bekkie gevallen!

Whahaha ik vind dat een understatement:p;)

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    that's me :D haha sms maar als je me nodig hebt muts ;)

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom ik ook weer eens kijken en het eerste dat ik zie is het spannende+goede nieuws van Manon!! Het zou toch super zijn he, wat een wonder! Vind 20 september ook wel far far away....man dan is het al bijna herfst! Maar goed, als je het niet vertrouwd o.i.d mag ik aannemen dat je gewoon kunt bellen toch?

Antwoord op Smits en Kris; ik heb heel lang niet meegelezen en als ik dan eens een poging waagde was het wel heeeel veel om te lezen. De highlights krijg ik natuurlijk wel van Sab te horen, dus op de hoogte ben ik wel enigszins. Is eigenlijk geen echt duidelijke reden waarom ik er niet zo vaak meer ben. Misschien alles bij elkaar of zo; heb het niet extreem druk, raak niet van slag van baby verhalen of zo. Wel merk ik dat ik daar wel "uit" ben zeg maar. Het is al zo lang geleden dat die van mij klein waren dat het wat dat betreft niet meer mijn belevingswereld is. Gek ook hoeveel je vergeet hoor van toen ze klein waren; wanneer sliepen ze voor het eerst door dat soort dingen. Je onthoudt eigenlijk de "grote" ervaringen. Opvallend ook dat ik meer van Mika heb onthouden dan van Lynn. Waarschijnlijk omdat Mika een rare start heeft gemaakt.

Kris; jouw leventje is ook nooit eens "rustig" he? In de liefde en in het familie leventje. Wat een toestand met je papa! Hoop dat het herstel snel komt! Mijn schoonvader ligt ook regelmatig in het ziekenhuis; hart en nieren, maar goed de beste man is al ruim in de 70,das toch wat anders he!
    Wat betreft de mannen; Forget about Chris! What a loser. Hij mag je dan wel door een zware periode heen hebben geholpen, dat betekent niet dat je hem je leven lang dankbaar hoeft te zijn en dat je alles van hem mag pikken he...maar goed dat weet je zelf ook wel. Sander is volgens mij een schatje, dus ook al wordt het niks, blijft wel een mooie intense vriendschap over!

Mutz; Het begint nu heel dichtbij te komen. Heb nog niet je jurk gezien, zou ik wel graag willen. Vraag is hoe????

Jojo; ik hoop zoooo dat je die baan krijgt! Kan het me zo goed voorstellen dat je die regelmatigheid wil! Daarom vind ik werken in het onderwijs ook zo fijn hoor. Lekker veel tijd om met je kinderen door te brengen, gewoon de weekenden samen en ook de vakanties...echt een luxe. Ze zijn zo groot!

Julesz; jij komt idd ook relaxed over! Lekker gezeild etc...Heb ook je weblog gelezen, heerlijk.Heb er ook 1 opgestart, maar ben er nog niet actief op. Komt nog wel. Wat betreft eisprong, mijn cyclus was altijd 28 dagen, dus dat was ook makkelijk. Sinds Jona heb ik echter een cyclus van 25 dagen en op de dag af he! Ik heb mijn eisprong dan 13 dagen na de eerste dag van mijn menstruatie. (heb op mijn iphone een applicatie die dat allemaal heel goed bij houdt haha) Maar goed, deze maand onveilig gevreeen tijdens de eisprong en ervoor, maar gewoon ongi....hoe vruchtbaar ik toen was.
    Best raar ook het is nu een jaar geleden toen ik ontdekte dat ik zwanger was van Jona. Heb het daar niet heel zwaar mee, maar ben het me wel erg bewust.

Gelukkig; Volgens mij is er niemand op de wereld die graag naar dokters, ziekenhuizen en tandartsen gaat en ik denk dat jij er de afgelopen periode gewoon teveel van gezien hebt! Nu lekker genieten van vakantie, even dezinnen en de gedachten verzetten.

Super: wat een pracht mannetje heb je, zo grappig hoe al die kindjes zo verschillend zijn! Lekker blond jochie! Pittige bevalling, maar je mag echt rete trots zijn op jezelf!

Smits: wat een verhaal ook zeg met die voeding van Tim...wie heeft vertelt dat baby's alleen maar "gewoon"slapen, eten, poepen en plassen! Wat een zorg! Hoop dat je straks weer je blije mannetje terughebt!

Loestig: voor jou schiet het ook al op zeg! 26 weken! En dat je er nog niet aan moet denken om te bevallen is wel logisch natuurlijk...daar groei je naar toe (hoewel ik daar bij Mika geen tijd voor heb gehad) maar als het dan zover is, dan ben je er toch gewoon klaar voor.

1979: weer balen voor jou...kan me voorstellen dat je er lichtelijk of extreem zelfs moedeloos van wordt!

Naat: jij bent gewoon optimaal aan het genieten van je kereltje, gelijk heb je!

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad, dat moet haast wel want ik heb een boek geschreven denk ik...

Hier alles zijn gangetje, lekkere vakantie gehad, veel logeerpartijtjes van de kinderen over en weer, geen zin nog om te werken, nieuwe aanwinsten: 2 rode kittens, een geweldig superneefje en een zwangere schoonzus en broer....wat wil een mens nog meer??? Nou dat weten jullie wel he....

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan ben ik er een keer, is er gewoon niemand...da's lekker!

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Even snel een berichtje, weet ik niet of ik vandaag tijd heb om te reageren. Druk met inpakken en alles inladen in de auto. My god wat een hoop spullen voor de kleinste bijrijder.

Zal jullie missen de komende twee weken, iedereen heel veel succes met alles wat jullie bezighoud. Kris, laat Chris schieten en schrap die jongen uit je hart. Sterkte met je Pa!!! Manon mijn duimen draaien overuren voor jou.

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Smits..een hele fijne vakantie met je gezinnetje..Geniet ervan!! En alles wat niet past, gewoon niet meenemen, haha...
    Tot over twee weken...

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits..als je dit nog leest:Fijne vakantie met zijn drietjes!

Bietje..leuk van je te horen..en nieuwe kittens is heel wat anders dan een baby maar ook heeel erg leuk! Hoe heten ze? En zijn het huis,tuin en keuken katjes of is het een merk?

Ik heb vandaag nog getest maar de testen worden niet donkerder...deze was zelfs lichter dan de eerste...weet niet wat er aan de hand is...mijn buik voelt alsof ik ongi moet worden dus dan weet je nog niets, tot er daadwerkelijk bloed verschijnt dan...
    Om gek van te worden! Maar ik denk niet dat het zo is, misschien idd op de verkeerde plek en niet overleeft en dat is dan maar goed ook...

14. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Smits hele fijne vakantie!!! Geniet ervan!!! Jeetje wat kost die voeding duuuuuur, gelukkig wordt het vergoed zeg...hopelijk gaat t nu ook beter met eten met jullie kleine man.

Super wat een verhaal zeg met dat eten en dat die teveel is afgevallen, weet dat er altijd nog de flesvoeding is als het niet goed verloopt met de borst. Keano heeft ook de fles en weegt nu al meer dan 6 kilo, zijn hobby is eten!!! Hahahaha

Manon een licht streepje zag ik, heb je nog verder een test gedaan of niet? Heb je verder geen symptomen???

Loestig hoe was het bij de VK, het hartje weer gehoord en lag jullie kindje goed???
    Ik zou ff snel een foto van Keano erop zetten..

tot gauw xxx

15. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik heb foto's geplaats van Keano op de club...xxxxxxxxx

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    bi... wat ben ik blij wat te lezen van je... :) en tuurlijk dat je bewust blijft van zulke dingen.. ik moest er ook aan denken en het is mij niet eens overkomen!!!
    Dus spui hier, of pb me, sms me ;) haha... heb toch nog ruim 2 weken vakantie :D

smits... super fijne vakantie en geniet ervan..

manon... mmmmmm sooo strange.... duimen blijven hier nog draaien..

mijn pa krijgt nu verhoogde dosis anti afstoot medicatie... waarschijnlijk (denken ze nu) reageert zijn lichaam door de antibiotica minder goed op die anti afstoot medicatie... Verder is zijn 1e been al minder dik.... nu het andere been nog...

en meiden... ik ben :) wat vlinders wel niet doen met je mentale kant zeg... tjonge jonge jonge... ;)

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wrijf het maar ff in hè Kris, jij nog twee weken vakantie grrr haha.
    De kittens heten faro (vuurtoren) en fogo(vuur) we hebben er al 1 van een jaar, pyros (vuurrood) en hebben nu dus drie rode katers, gezellig hoor.
    Smits fijne vakantie, geniet van de cappucino ( mijn God, die mis ik echt en de Italiaanse zon)
    wat een onzekerheid Manon! Zou ik lichtelijk gek van worden, hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid hoe dan ook.
    Oh ja of het merk katten zijn. Nou gewoon huis tuin en keuken dus. Het zijn wel alle drie broertjes.

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Kris, je bent een schatje! ( dat jij gewoon aan mij moet denken in deze periode, terwijl jezelf ook door van alles heen gaat)

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff, wat een lange reacties zeg! Wel super leuk om te lezen! Nu ga ik ook weer eens een poging doen om te reageren.. Elke keer neem ik me voor om het een beetje bij te houden, maar dat schiet er elke keer bij in.. (net als met strijken, kennen jullie dat? Haha).

Eerst even reageren:

@Super: wat een prachtig mannetje! Ik kon met gewoon niet voorstellen dat hij op die foto nog geen dag oud was! Zo gaaf (en schoon) en wat een ogen! Wauw… Smelt…. In love :)
    Goed verhaal ook, die bevalling (‘niet lekker kort’ zoals er meestal achter het eerste deel van deze zin komt…). Heftig hoor, (vooral die 40 min alleen z'n koppie…) Pfff… Maar het resultaat mag er dan ook wezen! Hihi.
    En je kaartje, ik zie hem net, ook helemaal leuk!! Zou ik ook gekozen kunnen hebben!!

@Manon: ik was helemaal confused toen ik je verhaal las. Dat zou toch wel een wonder zijn dat je ei in je baarmoeder is geraakt? Ik hoop heel erg voor je dat de testen toch wat donkerder gaan worden!!
    Klinkt als een geslaagd weekend met Kris! Leuk hoor!

@Kris: wat een lang verhaal had jij weer! Gelukkig, had ik tenminste wat te lezen, hihi. Ik zou het super fijn voor je vinden als het goed blijft gaan tussen jou en Sander. Klinkt als een lieverd! Ik laat ik maar niks over Chris zeggen, das nu wel duidelijk…
    Wat betreft je vader: verschrikkelijk om hem zo te moeten zien kan ik me voorstellen! Nog meer hoop ik voor je dat hij snel beter is!

@Bietje: wat super om weer eens van jou te lezen (ook zo lekker lang). Kan me ook wel voorstellen dat je er een beetje uitraakt, ‘al’ die babypraat!
    Jullie moeten al weer snel aan de slag.. Kan me wel voorstellen dat je er niet naar uitkijk. Totdat je er weer staat, dan komt alles goed (schatje). Wat leuk, kittens! En zeker rode. Leuke namen ook!
    En jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je broer!
    Alweer een jaar geleden.. Pff, wat gaat de tijd toch snel!

@Sab: fijn zeg zo’n prikmutz, gelukkig dat jullie zo’n stoer mannetje hebben (heeft ie vast van z’n pa, of niet?).

@Smits: wat vervelend dat het nog steeds niet geweldig gaat met Tim en zijn voeding… Ik hoop dat jullie nu wel lekker van jullie vakantie kunnen gaan genieten en dat Tim snel aan zijn voeding wendt. Heel erg veel plezier!

@Naat: wat wordt Keano alweer groot! Leuk mannetje hoor! Jouw eerste werkdag is zeker ook alweer bijna in zicht? Nog even extra genieten dan maar!

@Loes: vind het wel leuk dat je bijna gelijk loopt met mijn zus. Wanneer ben jij precies uitgerekend in november?

Euh, geloof dat ik op de rest eerder al had gereageerd…

Even de vragen beantwoorden:
    Kris: ben nog steeds stress vrij. Alles is nu wel zo’n beetje geregeld. Heb er nu vooral heel erg veel zin in!
    Ben ook benieuwd wat 150 gaat doen. Vooral last van opvliegers… Wil deze ronde wel ovutesten gaan gebruiken.
    Bietje: om mijn jurk te zien moet je vriendjes met me worden (zal een uitnodiging sturen) en dan kan je in mijn profiel de jurk bewonderen.
    Loes: met de spanning gaat het dus goed. Kijk er vooral heeeel erg naar uit :D
    Smits: de huwelijksreis begint 2 dagen na DE dag. Dus een dagje om bij te komen (en in te pakken, want ik ben bang dat dat erbij in gaat schieten).
    Morgen nog 3 weken!!! Joehoe!!

Iedereen tevreden? Haha! Ik heb lekker weekend, nou ja, niet helemaal, want ik heb een slaapdienst van zat-zon. Maar vrijdag lekker vrij!

Jullie allemaal al een heel fijn weekend! Liefs.

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Kijk Naat dat wilde we graag zien. Wat een lieverd zeg ook al zo'n grote vent aan het worden. Gaat echt super snel.

Smits je zult inmiddels weg zijn denk ik, maar zo niet goede reis en fijne vakantie. Hopelijk komen jullie lekker tot rust en gaat het met Tim zijn eten ook goed. Tot over 2 weken.

Manon duim duim duim, hopelijk wordt het streepje de komende dagen weer duidelijker.

Bietje wat een leuke namen zeg. Rode katers zijn het leukst van allemaal. Geniet nog maar even van je vakantie, want dat is zo voorbij.

Mutz geen zenuwen dus, dan wordt het gewoon lekker genieten van de laatste weken als ongetrouwde vrouw. Ik ben trouwens 19 november uitgeteld, en jouw zus?

Kris die Chris van jou spoort echt niet. Dumpen die handel. Gewoon open kaart spelen met Sander daar worden jullie allebei gelukkiger van. Mocht het dan niet tot een relatie komen dan ben je in ieder geval nog een goede vriend rijker.

Super ik heb vandaag je kaartje ontvangen echt helemaal te gek. Ik ben ook zo verkikkerd op lime groen.

Vandaag dus naar de VK geweest. Alles was goed het kindje lag nu in stuit, maar dat wil nog niets zeggen. Mag nu nog lekker bewegen en draaien zoveel als hij/zij wil. We hebben vandaag ook de box gekocht en die staat hier alweer te pronken in de kamer (ik zal de foto posten op de club). Kris volgens mij vroeg jij nog naar het kamertje. De kapotte doos is opnieuw besteld en dat kan dus tot zo'n 30 dagen duren. Verder niets meer gehoord dus we wachten gewoon af. Komt vanzelf goed.

Deel Deze Pagina