Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Smitsje, fijne vakantie! Lekker genieten van elkaar als gezinetje.

Mutz, jou was ik vergeten! Nou, die jurk wil ik ook wel zien! Wat goed dat je zo relaxed blijft en al zo geniet! Hoop dat de Clomid dit keer aanslaat. Was dit de eerste keer dat je er lichamelijk wat van merkt?

Manon, tjee hee wat spannend dit. En dat de testen verschillen maakt het er natuurlijk niet beter op! Ohw, ik hoop het zo!!

Kris, die Chris, daar maak ik geen woorden aan vuil. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de liefste man soms gewoon het engst is. En het bij jezelf kan liggen dat je hem niet toe laat. Ze kunnen je zo breekbaar maken. Onlieve mannen, lijken aantrekkelijk, je weet dat je ze toch niet krijgt en je hoeft je niet open te stellen...
    Tot zover de overdenking haha. Ik hoop dat je papa snel beter is en dat het been dat minder dik wordt, een voorbode is voor het andere. En ze hiermee het probleem oplossen. Wat een zorgen, leef met je mee.
    Bietje, fijn van je te horen. Heb je foto's van de katjes? Kan me voorstellen dat het toch wel enigszins confronterend is, een jaar geleden alweer.. Ik blijf hopen dat een andere wens misschien nog vervult wordt..

Oh, morgen verder. Visite!
    Enneh Super, prachtig kaartje. Die sticker op de achterkant, stempel dan, vond ik het ook helemaal afmaken!
    Knuffel

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Vreselijk op tel posten.

maar dank je voor jullie reactie. julesz vooral jouw overdenking! helemaal waar. :)

bi en manon al 'gesproken'. reactie gegeven in ieder geval.

super. helemaal eens met julesz. wat dom mooi kaartje. bij elk geboortekaartje wat ik van jullie allen heb gekregen, zeg ik: zo moet mijn kaartje er later (als ik groot ben) ook zo uitzien. goed teken toch?!
    hoe gaat het met ritme, eten, kraamhulp, visite en bv?

nou mutz. kom vandaag weer richting jou. ga genieten van de zon en van sander :)

Liefs kris.

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Loestig. jou bijna vergeten. kan niet. zelfs niet als je met je tel post

afwachten dus. en vk goed. lekker.

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...wat een mooi kaartje! en idd de gouden voetjes vond ik helemaa super...als het voor ons ooit nog zover mag komen hoor ik graag waar je die vandaan hebt:D

Ja meiden hier vandaag toch niet kunnen laten om vanmorgen een test te doen en heeel negatief, witter dan wit......mijn ongi zal vast wel snel komen nu...:(Maargoed dan wel snel met de cryo aan de slag!

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo daar ben ik ook weer even. Eens even kijken hoe lang ik krijg even te reageren. Ik lees steeds half mee maar echt ik vergeet alles wat ik lees snel weer. Bedankt voor alle lieve woorden en kaartjes die ik al binnen heb.

Het voeden gaat gelukkig beter. De tepelhoed werkt voor ons goed. Helaas afgelopen nacht de hele nacht in de weer geweest met Nick. Alleen maar huilen en niet slapen. Niet willen eten en helemaal over zijn toeren. Ik dus ook op een gegeven moment.Mooi moment voor kraamtranen :)

Nou ja de kraamverzorgster heeft vanmorgen Nick mee naar beneden genomen en mij en mn vriend lekker even laten slapen. Ook tussen de middag weer. Verder hielp ze ons weer structuur te krijgen in alles. Dus het loopt weer. Nu hopen op een iets rustigere nacht.

Maar o wat ben ik verliefd op onze kleine man. Heel bijzonder allemaal. Ik vind het ook wel een beetje overweldigend hoor. Jeetje wat komt er veel op je af. Lichamelijk gaat het gelukkig steeds wat beter. Alleen mn hechtingen gaan nu een beetje pijn doen. Hoop dat die er morgen uit mogen. Ook wordt Nick dan weer gewogen maar ik vetrouw erop dat hij het goed doet. Bijzonder hoor die grote opgezette lekkende borsten, hihihi normaal heb ik bijna geen borsten.

Smits: fijne vakantie (je bent vast al weg)

Sab: gebruik jij de puckababy omdt Mirza ook zo druk kan zijn? En werkt het?

Kris: je hele verhaal van Chris heb ik nog niet tot mij kunnen nemen. Hoop wel dat je vader beter gaat trouwens!

Manon: wat balen zeg die test. Ik werd er al helemaal blij van. Jammer dat het niet zo mocht zijn.

Zo meer weet ik echt niet meer. Hoop op een betere nacht.

xx

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Super..het is ook allemaal overweldigend..je hele wereld staat in een keer op zijn kop. Wel op een leuke manier natuurlijk, maar zo'n bevalling hakt er ook in. Don't worry komt allemaal goed. Fijn dat het tepelhoedje werkt, bij mij ging dat ook niet.

En die tranen, nou die heb ik nu nog af en toe, haha. Om niets..gisteren weer hoor, omdat ik me dan druk maak dat Mirza zo'n sterke voorkeurshouding heeft en ik dan bang ben dat hij met een scheef hoofd voor de rest van zijn leven rond moet lopen. Gelukkig is Jas er dan die boel weer even relativeert.

Mirza heeft volgens mij een keer of 4 in de puck gelegen. Inderdaad omdat hij zichzelf elke keer wakker sloeg en helemaal kapot was van vermoeidheid. Vanmiddag wilden we hem weer aan doen bij hem, maar hij past er niet meer in, haha. Dusse interesse?? Ik moet hem nog betalen aan Smits, maar die is nu toch op vakantie, haha

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Manon..wat balen van die test zeg. Ik had zo'n goede hoop, maar wat kan het dan geweest zijn? Is toch vreemd? Gelukkig zie je het weer positief in...as usual.

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik zit er totaal doorheen....zie hyves!

Houd het a.u.b. ook daar omdat er een moedertje van me werk op dit forum zit!

Reageer later op jullie....

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab: jazeker heb ik interesse! Dan betaal ik hem aan smits! MOet je me maar even pb-en waar ik kan storten.

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Gelukkig, ga het even lezen zo.

@ Super..dat is dus het probleem, ik heb nooit een rekeningnummer van Smits gekregen, dus ik had al bedacht dat ik het geld mee zou nemen naar de Bbq bij Bietje...

Ik ga hem naar je opsturen vandaag, dan heb je hem maandag. Hij is gewassen, maar niet gestreken, haha.
    Als je het nou niets vindt, dan stuur je hem maar weer terug en dan betaal ik hem aan Smits.

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gelukkig: ik kan niet op hyves maar denk dat de overige meiden je gaan voorzien van het nodige steun en denk werk. In ieder geval een knuffel voor jou!

Oh enne....jeej vannacht drie uur achter elkaar kunnen slapen...toen drie uur wakker en toen nog 2 uur geslapen. Woehoeeee....

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Gelukkig...pfff een hele dikke knuffel voor jou... Heb verder op hyves gereageerd...

X

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zucht................... :)

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Wat is het ook een poppie he... Heerlijk, kun je de hele dag naar kijken.
    Alhoewel, Mirza ligt hier nu te brullen, dat is minder leuk, hahha. Hij moet gewoon even gaan slapen, maar is weer eens eigenwijs...tjee van wie heeft hij dat toch??

Ik ga ook ff een leuke foto zoeken..

15. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Super...Wat een plaatje zeg! Daar kan je trots op zijn.

Omdat je geen hyves hebt heb ik je een privebericht gestuurd.

Vandaag trouwen vrienden van ons, we zijn daggasten dus ga me zo maar ff douchen/aankleden/optutten!

Heb er weinig zin in maar is denk wel ff goed voor me, ff aan wat anders denken!!!

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    En hij slaapt, haha....

Deze foto is zo grappig...Hij kan zo lekker geirriteerd kijken, geweldig.

Bekijk bijlage 95773

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gelukkig: op jou heb ik op hyves gereageerd... Veel sterkte.

Super: wat super om weer even van je te horen! Fijn dat de bv goed gaat! Misschien ook wel prettiger met een hoedje voor jezelf ook? Haha, ben ook altijd benieuwd hoe mn borsten zullen veranderen, heb namelijk ook niet zo veel, hihi.
    Misschien beetje vroege vraag omdat het nog zeker 5 weken duurt, maar ga je proberen bij de BBQ te zijn de 26e? Zou wel super zijn!

Oh ben zo benieuwd naar alle kleintjes!! De foto's zijn geweldig. Heerlijk dat koppie van Mirza en wat een stralend mannetje Nick!

Kris: ik was gister ook op het strand. Misschien dat je wel heel erg in de buurt was, hihi.

Hier geen bijzonderheden. Ga mn zus even helpen verhuizen en daarna naar mn werk... Geen zin...

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Sorry Manon, ik vergat jou helemaal!! Wat verschrikkelijk k*t dat de test wit was... Grr.. Ik had ook goede hoop, want wonderen zijn de wereld nog steeds niet uit en ik had jou er eentje gegund... Hopelijk dat de ongi dan nu maar doorzet en je kan starten met jullie cryo. Liefs.

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gelukkig (en sab) bedankt voor het pb'tje. Jeetje meid..geen woorden voor. Heb je een pb terug gestuurd.

Sab: hihi wat een stoere foto zeg! heerlijk zo'n eigenwijs koppie...Heb je mn reactie op de puck gelezen?

Mutz: inderdaad zijn die hoedjes wel lekker voor mn tepels, al zijn ze evengoed nog erg pijnlijk. Maar ben blij dat de bv loopt. En over borsten, hahaha tijdens de stuwing auwie, waren ze echt groot. Haha heb lang in de spiegel gekeken. En ik ga zeker kijken of ik op de bbq kan komen. Ik hoop dat Nick het zo goed blijft doen en ik lekker bij kom. Wil jullie allemaal wel even zien nu hoor.

Sab/bietje: ik sms echt nog hoor over welke vrijdagen ik zou kunnen!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Super..ja die heb ik gelezen. Zou hem gisteren posten, maar ja met een kleintje lopen de dingen niet zoals je plant, daar ben ik inmiddels wel achter. Had laatst met Bietje om 9 uur afgesproken. Zou ik net weggaan, poept Mirza alles onder, natuurlijk naast zijn luier:D, dus kon hem weer helemaal opnieuw aankleden en verschonen, hahah.. Werd dus kwart voor 10 ipv 9 uur.

Ik ga hem vandaag echt echt op de post doen.

Heeft Nick het vannacht weer zo goed gedaan??

En natuurlijk blijft hij het zo lekker doen, dus je komt gewoon op de Bbq. Je neemt gewoon je man (partner dus he) ook mee, kan je hem af en toe overdragen.

Wat lekker dat de BV zo goed loopt. Lijkt me wel heel bijzonder als het allemaal werkt. Lekker intiem met je kereltje.

We wachten vol spanning je sms af.:D

Deel Deze Pagina