Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Gelukkig ik had al op je gereageerd op hyves. Nog steeds geen woorden voor, snap het gewoon niet. Hopelijk was je bruiloft gisteren wel leuk zodat je wat afleiding had.

Super en Sab wat een geweldige foto's van Nick en Mirza. Echte schatjes!

2. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Oh meid, wat verschrikkelijk balen! Ik was wat dagen niet op 't forum geweest dus lees nu achter elkaar van de lichtpositieve test, de hoop, een daarna jammer genoeg de teleurstelling...

Hier geen nieuws. Cyclusdag 10, dus nog even wachten ;)

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo Nick was vandaag weer ietsjes zwaarder dus we gaan vooruit. De borstvoeding loopt goed. Ga alleen wel met twee weken al beginnen met kv ernaast. Hij mag geen flesweigeraar worden. En dat afbouwen ga ik gewoon heeeeeeel langzaam doen. 1 stap per week.

Vanmorgen de hielprik en gehoortest gehad. Is goed gegaan allemaal. Net afscheid genomen van onze kraamzorg, pffff moest toch bijna huilen. Heb echt wel last van mijn hormonen hoor. Gister liep ik ook al weer te huilen. Herkenbaar voor de andere????
    Dus we staan er nu alleen voor. Raar hoor........

De kraamvisite komt nu ook een beetje op gang maar ik vind er niks aan nog. Alleen maar druk en Nick is de eerste uren daarna alleen maar aan het huilen.

Sab: super dat je de doek hebt opgetsuurd/ gaat opsturen. Heb jij nog een rekeningnummmer van smits? Hoeveel was het ook alweer?

Kris: hoe is het met je vader en het hele Chris gebeuren?

Manon: hoe voel je je na de grote teleurstelling? Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hey Super,

Zo herkenbaar die tranen ik kon al huilen als Mirza in plaats van na 3 uur te komen voor het eten 4 uur sliep, haha.. Enne bereid je alvast maar voor, heb er nu nog last van.

De puck heb ik gisteren gepost of eigenlijk Jas heeft hem gepost, dus als het goed is krijg je hem vandaag. Al twijfel ik eraan of ze op maandag wel post bezorgen, maar goed hij is onderweg. Heb geen reknummer van Smits, zou haar op de bbq betalen. 20 euro wilde ze ervoor hebben.

Fijn dat Nick zo goed drinkt en groeit. En is toch goed lekker rustig aan afbouwen? Je moet vooral doen waar jij/jullie je goed bij voelen.
    De eerste dag zonder kraamhulp is even wennen, maar daarna is het alsof het nooit anders geweest is, let maar op. En dan gaat het een keer niet zoals je dacht, so what.....

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab; ik heb hem ontvangen hoor! Ik neem het geld dan mee naar de bbq. Fijn te horen dat die tranen niet aan mij liggen. Minder fijn te horen dat jij het nu nog soms hebt!!! Pfff...ben mezelf dan echt even kwijt hoor. Nadat de kraam weg was kwamen we erachter dat ze de vitamine d en k druppels is vergeten uit te leggen en ja hoor daar waren de tranen...................gelukkig komt vanavond mn schoonzus (kraamverzorgster) en die kan ons dt vast wel uitleggen. En ik moet leren me niet zo druk te maken om van alles, relax laat het gaan.....

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Je druk maken is toch logisch..je bent net een week moeder, dan weet je toch niet alles, dat moet je allemaal nog leren.

Die vitamine druppels heeft Mirza alleen net na de geboorte gekregen en volgens mij moeten ze op de 8ste dag weer. Mirza moest dat niet, omdat hij flesvoeding krijgt.

In het begin maakte ik me ook zo druk om die voeding, moest perse om de drie uur van mij, helemaal in paniek als hij eerder of later kwam. Nu heb ik zoiets, als hij honger heeft krijgt hij eten, mits er minimaal 2 uur tussen zit. Als ze de borst krijgen eten ze tenslotte ook naar behoefte.

Slaapt Nick eigenlijk bij jullie op de kamer of al in zijn eigen kamertje?
    Mirza ligt nog steeds bij ons, hij heeft pas een paar keer in zijn grote bed gelegen, over loslaten gesproken, hahaha

7. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey manonnetje, hoe is joe?

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Heu gezelli jij ook hier...hier gaat het wel..heb wel minder leuk nieuws maar kan ik niet hier kwijt...

Gisteren hebben Bart en ik huizen zitten kijken beetje bij jou in de buurt volgens mij hahah...we gaan er niets mee doen hoor maar vinden we soms leuk om te doen..kijken waar mooie huizen te koop zijn...

9. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hmmmm, nou ja, als je ff via pb /chat wilt praten erover, ken allemaal..
    Jaaaajaja, hier kun je heel wat meer voor je geld kopen he? Ken het hoor, doen wij ook wel eens. Niet dat het kan, iets kopen nu, maar toch...

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Stuur je wel ff pbtje...Kristel weet er ook van hoor..heb haar net nog aan de foon gehad.
    Met jou alles goed?

11. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Ja, hier alles goed hoor. Nog een paar weken druk. Een dikke maand en dan heb ik weer wat meer tijd en daar kijk ik wel naar uit. En stiekem ben ik toch wel weer benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren met mijn cyclus. Dag 23 of 24 vandaag... We zullen zien.. Ben blij dat ik je tref want ik maakte me al wat zorgen om je...

Super, vertrouw op jezelf he! Wat doe je het al goed. En inderdaad, lekker mensen vragen stellen als je ergens mee zit. Is dat bijvoeden met kv iets wat je als tip kreeg? Hangt het flessenweigeren niet meer samen met hoe snel/laat je ook bv door je vriend of anderen laat geven. Geen expert hiero hoor, was gewoon benieuwd.
    Lijkt me wel lastig hoor, kraamtranen, kan me voorstellen dat je soms jezelf niet herkent..Lekker laten gaan! Mooi mannetje is het trouwens hoor. Super leuk dat je ook op de bbq komt.
    xx

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh ja Super...mijn buurvrouw vertelde me laatst nog dat ze altijd een harde tante was die nooit ergens om hoefde te huilen. Sinds haar bevalling is ze veel emotioneler. Huilt zelfs bij films nu hihi. Ze herkent zichzelf niet meer terug wat dat betreft. Haar jochie is inmiddels alweer dik een jaar! Dus maak je borst maar nat..het kan dus blijvend zijn..:D maar wordt wel nog minder dan je nu ervaart hoor meis!

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

gelukkig... reactie op hyves... al zijn hier eigenlijk geen woorden voor!!

manon.... moet even zeggen dat ik je een kei vind... en komt wel goed schatje ;) zal eens een goede lat vriendin zijn :p

julesz... tuurlijk ben je in spanning en dat is niet meer dan logisch... zelfs ik ben nu nog steeds elke maand nieuwsgierig naar mijn cyclus en zo tegen het eind toch misschien stiekem de hoop en angst toch niet ongi te worden.. erg he ??!?! terwijl het bij mij nu helemaal niet zou mogen/kunnen vind ik....
    zal voor je duimen...

super.. wat een droppie is nick ook... en zou het super vinden als jouw gezinnetje er bij de bbq ook bij zou kunnen zijn!!! :D

sab.. hoe bevalt het jas zo aan het werk weer??

bietje.. jij ook begonnen zeker?? of ben jij nu maandag/dinsdag vrij op werk???

jojo.. hoe is de sollicitatie zenuwen?? deze week is de laatste inschrijfweek toch??? spannend!!! :)

1979... tik tak... tijd kruipt ook door ;) ben benieuwd deze maand.. net zoals de rest en jullie nog meer vast haha!

loestig.. hoe gaat de vakatnei?? balen van het rot weer (op afgelopen weekend na zkr)

mutz... jaja, vrijdag heel de dag voor jullie locatie gelegen ;) had eigenlijk wel kunnen smsen.. Had je mijn vriendje (ow wat klinkt dat heerlijk :D) als eerste kunnen zien... ;)

zo verder reageren..nu afpoetsen bij mijn ouders... my story volgt later wel ;)

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ok...my story dan ;)

met mijn pa gaat het redelijk.. vandaag onstoken hand van het infuus en daar wat ziekjes door (niet roken, wat diarree) maar zijn nierwaardes zijn beter (ipv 200 alweer 170) en zijn bacterie waardes zijn ook aan de goede hand.. Ze verwachten eind deze week hem te ontslaan uit het ziekenhuis..

Chris-Sander kantje... Sander heeft vrijdag tegen Chris verteld dat we elkaar weer zien en dat het wel toekomst heeft... Chris vond mij triest, laag en zwak en zou mij negeren, zelfs met Sander in de buurt... En ik moest niet bij de cv (=carnavalsverening) willen komen want dat zou hij daar zelf een stokje voor steken.. En of hij Sander zou negeren wist hij ook nog niet... (later bleek van niet want ze hebben alweer contact gehad ;)) en op het feestje waar dat gesprek is geweest heeft Chris ook gelijk al de andere vrienden ingelicht over dit alles denken we...
    Ach ja.. Jaloezie/frustratie vanuit Chris volgens mij ;) Laat hem lekker hangen en moeiljik doen... Ik heb de beste keuze :D

Ja, en daar ben ik nu wel van overtuigd.. Weet nu inderdaad (ja, Julesz je had gelijk) dat ik Sander afstootte omdat hij dichterbij kwam en dat toen Chris interessant was door kriebels kwam ook alleen omdat we een band hadden doordat hij mij uit de shit haalde naar Leon...
    Ben nu ook helemaal happy met Sander en stik verliefd.. :D Vandaag ook al een week verkering haha :p lijkt al bijna 8,5 jaar ;) en het is zo'n schatje... :)
    Even een voorbeeld (jullie hebben foto's die schatjes zijn ikke situaties ;)) Ik zou hem thuis even oppikken en dan bij mij zijn fiets op laten halen... Zou alleen even boodschappen doen..En hij had net sollicitatiegesprek gehad (in pak!! man wat is hij dan lekker :D) en zou ongeveer tegelijkertijd met mij thuis zijn... Belt hij op.. Heb je zin een mc flurry (had gister verteld dat ik zo graag een keer de mc flurry stroopwafel wilde proeven :)) en meneer haalde die even... !!! Lief he?!?!
    Hij ruimt de vaatwasser in bij mij, masseert me, en is zooooo lief.... Smeld gewoon bij hem...
    Zou ik verliefd zijn :(

oja, ben natuurlijk ook erg lief terug voor mijn ventje hoor :p niet denken dat ik hem alleen laat kruipen ;)

Alleen zit de situatie Chris nog tussen ons in.. .Wat logisch is :( maar wel shit... Sander is wat terughoudender en heeft wat wantrouwen en angst richting mij.. Ik voel me nog schuldig en ben ook nog wel bang dat ik een 'terugval' zou kunnen krijgen...

Maar verder gaat het hier wel top! nog 1,5 week vakantie vieren :)

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    even kort voor alle "net" moeders onder ons; bereid je maar vast voor; nu je moeder bent, zul je nooit meer de harde tante worden van voorheen. Je mag je vanaf nu scharen onder de watjes, de emo's en de zachte eitjes...echt waar neem maar van mij aan; HET GAAT NIET MEER OVER!! Hahahaaha

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Hé Krisje goed te horen dat het met je vader weer iets beter gaat. Langzaamaan gaan we de goede kant op en met de liefde zit het ook wel snor. Heerlijk om zo verliefd te zijn op iemand. En die Chris voor eens en voor altijd uit je hoofd zetten, zeker met zo'n geweldige vriend als Sander. Die moet je volgens mij niet laten lopen.
    Geniet nog van je vakantie en hopelijk nog een paar goede dagen.

Wij wilden vandaag een dagje naar Dishoek gaan, maar ze voorspellen in de middag al regen, dus schuiven we het maar weer door naar zaterdag, als het dan wel droog is. Ik lees wel alles van iedereen, maar ben het nu eigenlijk alweer een beetje kwijt.
    Nog 1 weekje en dan weer werken.

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden sorry weer veel te lang geleden!

Manon wat is er aan de hand mop??? Hoop dat wat het ook is het goed komt! Dikke knuffel!

Super och wat herken ik je verhaal. Kraamvisite vond ik een kwelling in t begin. Mensen die van alles van je kleintje willen en jij als een moeder leeuwin die haar welp wil beschermen van de kwade buitenwereld. Visite weg en kind over de zeik.... Heel fijn ja... Geloof me het wordt beter. Op een gegeven moment is het leventje van Nick geen soepje meer en kan hij dingen beter plaatsen en dus ook beter handelen en verwerken. HEt is een pracht mannetje!!!
    Kraamtranen bleven bij mij een beetje te lang hangen. Ik kon uren snikken en voelde me zo ellendig. Ging niet helemaal lekker, maar gelukkig wordt het minder. Ik ben niet echt een watje geworden denk ik, ik jank nog steeds niet bij films maar smelt wel als Charlie naar me lacht of iets nieuws doet... Dus het kan beter worden ;)
    En bedankt voor jullie super leuke kaart!!!! Erg leuk! Ik heb hier een kaart voor je liggen maar ik vergeet hem steeds te posten. I'm sooo sorry!!!

Kris fijn dat je zo stik verliefd bent! Heerlijk lekker van genieten hoor! Die Chris is echt een mega kleuter he sjongejonge. Laat je geluk niet door hem verpesten!

Julesz spannend hoor de komende dagen. Heb je nog op de klok geklust of niet? Leuk je weer te zien met de BBQ!

Sab hoe is het met je praaaaachtige zoon? Ro vindt het zo'n mooi kereltje! Bedankt voor je sms gisteren!

Mutzieieieie gaat bijna trouhouhouhouwen! Spannend joh echt ik duim heel hard voor mooi weer! Bedankt voor je krabbel! Beter laat dan nooit toch haahah nee hoor heel lief!

Loestig geniet van je vakantie! Hier is het nu prachtig weer hoop bij jullie ook! Voel je je nog goed? Gaat je buik je al in de weg zitten?

Bietje leuk om je ook weer hier te lezen. Vakantie was dus geslaagd top!!!!! Natuurlijk weer poepie bruin geworden??? De 27e wilde mijn schoonmoeder idd haar verjaardag vieren. Maar ik heb erg duidelijk gemaakt dat we dan NIET kunnen hahaha. Dus Ro en ik zijn er bij hoor en Charlie ook natuurlijk :D! Moeten even kijken hoe we het met de kosten doen. Als iedereen nu wat inlegt dan betalen we het met elkaar. Zou toch van de zotte zijn als dat alleen op jou terecht zou komen. Dus noem een prijs! :D:D:D

Naat lekker aan t genieten van je kleine mannetje?

Smits je bent er niet maar hoop dat je het heerlijk hebt op vakantie. Ben vooral erg benieuwd hoe de reis is gegaan met jullie Timmie boy!

Hier nog steeds nerveus voor de sollicitatie. Hoop dat ik op gesprek mag komen, maar ze verwachten heeeel veel reacties dus ik ga er maar niet vanuit.

Gisteren was ik jarig!!! 27 geworden. Zondag geviert en veel geld gekregen dus heb ik een nieuwe buggy gekocht. Van het merk Nuna echt een stoer ding!

We hebben ook nog een lekkere midweek weg geboekt naar recreatiepark Prinsenmeer in brabant! De 6e gaan we er heen zoooo een zin in! Lekker zwembad erbij helemaal goed!

Verder gaat alles hier zijn gangetje. Beetje druk met van alles maar ik geniet nog steeds vol op van Charlie. Ze is zo gezellig!
    Ben nu sperziebonen aan t stomen voor haar met rijst. Haar favoriete maaltje :D Ze is gigantisch gegroeid!
    Ze was 5715gram en nu.... 7195gram haha in 6weken tijd! En ze was 59,5cm en nu.... 65cm!!!!!!!!! Zo trots op haar!

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Bietje: bedankt voor de bemoedigende woorden!!! ;) hoe moet ik straks nou nog boeven vangen? Huilend???

Gister/vannacht/vnmorgen het dieptepunt bereikt. Huilen huilen huilen, Nick wil niet slapen/drinken alleen maar huilen. Weer de hele nacht in touw geweest. Vanmorgen zag ik het niet meer zitten. Mn paps gebeld. Die heeft op zijn beurt mn schoonzus gebeld (kraamverfzorgster) die is meteen gekomen. Nick gewogen.....weer meer afgevallen. Zo klaar dus....cold turkey over op de fles voeding. Mijn mannetje moet goed groeien en ik enigszins genieten van de kraamtijd. HEt werd echt een donkere wolk voor me. Nu ben ik moe maar opgelucht. Hij heeft heerlijk zijn fles opgedronken en ligt in n diepe slaap. Hoop dat het snel beter gaat. Compressen in de vriezer om mn stuwing te koelen en dan zien we het wel.

Nu even bijkomen, vriendelijk lachen naar de kraamvisite zo en daarna weer languit op de bank.

xx

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ha die Jojo....

Ons mannetje is ook prachtig dus daar heeft Ro wel gelijk in. Goed zo dat je de verjaardag van je schoonmama hebt afgezegd, die is volgend jaar toch weer jarig, haha...

Ik las al op hyves dat Charlie een groeispurt heeft gemaakt. Super hoor. Je buggy vind ik ook vet cool...daar zal het prinsesje straks heerlijk in zitten.

WIj gaan 3 september een weekendje weg. Naar Drenthe of all places, haha.

Oh nu je het over stomen hebt, Bietje zou voor mij nog zo'n avent stoom/hak ding bestellen...ga er even een sms aanwagen.

Vandaag weer voor het eerst in lange tijd in beweging geweest. Jaja..Bietje en ik zijn naar Zumba gegaan. We hadden al een goeie binnenkomer, want we waren te laat, hahah. We gaan expres woensdagochtend, want we hadden wel het vermoeden dat er dan wat meer dames zouden zijn die niet zo'n slank/gespierd/ritmisch/enz lichaam hebben.. Nou dat hadden we goed ingeschat, we halen de gemiddelde leeftijd lekker naar beneden, hahhaha.. Nu nog op zoek naar een sleutel om mijn heupen los te maken...Wat ben ik een dikke stijve hork zeg, pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: fijn te lezen dat het er dus allemaal bij hoort. Begon al bang te worden voor een depressie....maar weet ook wel dat ik met een beetje slaap me vast beter ga voelen. En die kaart...ik wacht het rustig af. Vergeet het zelf ook altijd.

Deel Deze Pagina