Ok ok ik ben een watje... Ik zit hier keihard te janken. Het lukte Charlie steeds net niet om op haar buik te draaien en ik kijk net is het haar onder luid gekreun gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo trots!!!!!
Natuurlijk ben je geen watje Jojo..is toch ook super knap... Ik krijg al traantjes al Mirza weer eens een van zijn geweldige glimlachjes opzet, hahah... En ook traantjes van Super haar berichtje..pffff weet nog goed hoe ik me die eerste nacht voelde.. Hier heel veel respect voor jou Super...en het komt allemaal goed, believe me... Mirza had ook van die dagen dat hij alleen maar huilde..eerst van de honger en na het eten van vermoeidheid maar niet willen slapen.. daar ga je zelf ook stuk op..maar echt echt echt..het komt goed. Ben nu zo verliefd op mijn kereltje....Knuffel
Nou idd hartstikke knap hoor Super dat je er mee stopt. Ik heb ook vreselijk gehuild toen het bij mij niet wilde lukken met de bv. Maar dit geeft zo veel meer rust. Je weet nu precies wat hij binnen krijgt en je zal merken dat hij zo veel verzadigder is. Ze zeggen altijd dat tussen 9 en 12 weken dat het beter wordt. Dan zijn de kindjes wat rustiger en wat meer "op aarde". Geef lekker toe aan je tranen, want ophouden is nog veel vervelender toch? En hou het goed in de gaten. Kun je dingen niet meer positief zien, meld dit dan ook op het consultatiebureau of bij de huisarts, want dan gaat het niet goed, maar nu is het hartstikke logisch dat je je zo voelt! Praat hier maar lekker van je af. Wij weten hoe het is en kunnen je wanneer je wilt ALTIJD tips, adviezen en een luisterend oor geven. Sab heerlijk he dat een kind dit in je los kan maken. Die lachjes zijn zooooo heerlijk en zo dankbaar vind ik altijd! Charlie kletst nu ook heel veel op allerlei toontjes. En heeft ze eten in haar mond dan doet ze lekker pppprrrrrrrrrrrrtttttttttttttt hahahhaha Ze ligt nu onder de speelboog tegen een kikker te kletsen. lijkt soms net of ze het op een manier doet hoe ik ook tegen haar praat hahaha
word weer blij van alle lieve woorden. Als ik mn mannetje nu zie liggen slapen weet ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Komt af en toe wat melk uit pruttelen maar verder ligt hij zo ontspannen. Daarbij hoorde ik hem net flink zijn broek vol poepen hihihi... een jojo: zou ook trots zijn als ik jou was hoor! Weer een stapje verder voor Charlie!!! Zo nu heerlijk aan de pizza.
Hey Super. Eerst jou even. Goede keuze! Als je je er goed bij voelt, is het goed toch? Zo kun jij ook je rust pakken. je zult zien, als je wat meer je slaap kunt pakken, Nick wat rustiger en meer tevreden is, jij ook beter in je vel gaat zitten. Na een nachtje slapen is de hele wereld beter. Het is nogal wat voor jou/jullie. Ineens een kind. En Nick denkt vast: "crisis waar ben ik nu weer beland en kon ik eerst zonder moeite te doen, al drinkend baantjes trekken. Moet ik nu al die kunsten uithalen! En waar is mijn instand zwembad......Maar, wat is dat voor lieve mama die daar verliefd naar mij kijkt, *zwijmel* het is die van mij. Kan ik haar eindelijk zien... Ik liet even mijn fantasie de vrije loop maar je snapt wat ik bedoel denk ik he meis? Jij doet het fantastisch. Knuffel
Nick denkt vast: "crisis waar ben ik nu weer beland en kon ik eerst zonder moeite te doen, al drinkend baantjes trekken. Moet ik nu al die kunsten uithalen! En waar is mijn instand zwembad......Maar, wat is dat voor lieve mama die daar verliefd naar mij kijkt, *zwijmel* het is die van mij. Kan ik haar eindelijk zien... Pff en bedankt he Julesz...oh heb ook weer zo'n traantjes dag, haha.. Maar je schrijft het weer zo super op.
Krisje, wat fijn dat je aan het genieten bent van je tijd met Sander. wow, hihi, had ik het wel goed gegokt hoe het bij jou werkte*bloos*. Verwen elkaar maar goed. Mooie foto's btw weer van jou op je Hyves.. Wanneer begin je trouwens met je nieuwe werk en nog last gehad van je nek? Bietje en Sab, goed bezig!!!!!!!!!!!!!! Dat zou ik ook eens moeten doen! R*SP*CT. Lang leve de watjesclub trouwens. Hartstikke mooi man, is toch lekker genieten. En met die tranen helemaal intens. Jojo jij ook lekker genieten en ik duim met je mee dat je uitgenodigd wordt! Als dat lukt maak je met je enthousiasme en humor vast een grote kans! Bietje, fijn je af en toe weer te lezen! Hoe is het met je boekplannen? Gelukkig, hoe is het met jou? Ben de rest even kwijt. Sorry. Ik ben best een beetje nerveus. Goed geklust. En ja tjee....tje. Laat ik correct blijven, ik heb een hekel aan dat hopen elke maand maar ja wat moet ik met zo'n sheitcyclus. In principe ben ik gewoon elke maand "overtijd"omdat het zo lang duurt voordat er iets gebeurt. Maar, ik wil er nooit aan toegeven aan mijn kopzorgen en gezeur. En post er dan ook niet super veel over. Maar nu ga ik er toch aan toegeven, dan maar hard op mijn muiltje gaan als het weer niet zo is. Dus: Ik heb al de hele week pijnlijke steken aan de zijkanten van mijn buik. Mijn borsten doen pijn als ik een kind even optil. Ik moet sinds gisteren veel plassen. Vanacht eruit. En vanochtend de eerste uren heel vaak. En nu na mijn werkdag weer vaker. En ik werd wakker van de trek, vermoeid... Uiteraard heb ik de test die ik had liggen gedaan, kan nog niet maar toch. Kon het niet laten. Ben gewoon niet verstandig. Want uhm, het is....dag 26. Hij was dan ook negatief. Maar hoe graag ik het ook negeer. En net wil doen alsof er geen einde van de maand is. Kan er niets aan doen maar...hmm, zou het raak zijn.... Tot zover mijn waterval, moest het even kwijt, even delen..... Liefs
ahww, houd op! Straks ga ik ook. Niet om mijn eigen woorden uiteraard maar gewoon, om de dingen die we samen delen en wat elkaar steunen, woorden opschrijven kan doen... En ik ben nog niet eens moeder !
@ Julesz..klinkt wel allemaal goed die dingen die je omschrijft. Oh ik hoop het zo.. Ik wil gewoon dat al mijn forumvriendinnetjes snel zwanger zijn. Dat hun droom ook uit gaat komen. En natuurlijk spookt het door je hoofd al wil je het niet. Hoe harder je roept en probeert het weg te drukken, hoe meer je er aan gaat denken. Dan inderdaad hier maar lekker van je afschrijven, is het in ieder geval voor even uit je hoofd vandaan.
Vergeet gewoon op Kris te reageren...solly Kris... Maar je klinkt erg gelukkig nu met Sander..helemaal toppie!!! En die Chris..ach steek er je energie niet in joh..mensen die negatieve energie vragen zijn zooooooooooooo vermoeiend.. Gewoon lekker genieten met Sander en fuck de rest van de wereld..nou ja behalve ons dan, haha
@Julesz, heb ik hier of via sms al niet eens eerder gelezen; Hoop is killing?? Geen grotere waarheid dan dat! Je kunt net doen of die hoop er niet is, maar dat gaat natuurlijk helemaal nergens over! Ook ik hoop elke maand dat het per ongeluk toch weer gebeurd is. Veilig vrijen is er niet meer bij en ik roep enkel nog zachtjes; het moet nu wel veilig hoor....maar goed. Zal niet in detail treden, zit Sab niet op te wachten hahahahahah Boekplannen even op de lange baan. Staat lekker op mijn laptop te wachten op vervolg. Nu weer aan het werk..dus genoeg aan het hoofdje. Ben nog even mijn ritme kwijt; "Mijn god, hoe deed ik dat voor de vakantie?????" Vraag me af wanneer ik mijn huis door moet/ga werken en dan ook nog tijd over houden voor leuke dingen??? Pfffff Jojo, jij geen watje??? Nou sorry hoor; kijk in het woordenboek en achter jouw naam staat het hahahahahah emo mutsie! bbq bijdrage goed plan, moet er nog even over nadenken hoe en wat. (ook inventariseren; wat eet en drinkt een ieder en wat eet en drinkt een ieder perse niet!) En jojo, het is toch de 26e of ben ik nu gek hahahahaha Super, je doet het super! Gewoon (hoezo gewoon) je gevoel volgen; het beste voor Nick, maar zeker ook zijn mama niet vergeten. Allebei mijn kinders zijn groot geworden zonder bv, na wel geprobeerd te hebben, maar de hoofdjes verdwenen werkelijk waar onder/in mijn mega cup (before operation) En ze zijn groot hoor (de kinderen he) en gezond ook!!!
Je hebt gelijk. En je zult het maar al te goed kennen. Maarreh, ja, reden voor hoop is er bij jou als vruchtbare troella nou ook wel als ik dat zo lees hee. Zit stiekem wel een beetje vooruitgang in.. Ben benieuwd wat je boek uiteindelijk voor vorm krijgt. Over die bbq. Kunnen we niet american partij doen? Gewoon iedereen wat meenemen wat ie wil. Quiche bakken etc. Ik ben namelijk vegesnarier. Dus mij zul je niet met vlees zien lopen. Geen spast overigens hoor.
Julesz...bietje kan overheerlijke aubergine maken op de bbq, whahhaha.. Bietje..ik drink geen alcohol en eet geen lamsvlees, verder ben ik net een vuilnisbak, maar dat is me ook wel aan te zien, whaha
Ik hoop niet dat ze zo "lekker"smaken als bij mij de afgelopen twee keer. Dat is best wel een lastige zaak vind ik. Hetzelfde geldt voor courgette op de bbq...
Nou laten we zeggen dat er van de aubergine weinig overwas, haha. Je kan ook niet zitten relaxen, chillen en kletsen en vervolgens die dingen vergeten...
de intentie was volledig aanwezig...aubergine met cheddar mmmmm...jammer dat de aubergine incl cheddar er af geschraapt moesten worden.... maarre american party vind ik ook prima hoor....maken we een lijst met wat ieder meeneemt bijv....