Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    je stomertje is besteld hoor....levertijd eeeeh ben ik weer vergeten. Nou ja hij eet toch nog geen potjes haha

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ga ff happie eten....heb gekozen voor mais ipv wortels. Mijn ogen zijn al goed genoeg

3. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Zusters, niet ruzie maken whahaha _ wou ik altijd al een keer zeggen-. Lijstje lijkt me dan wel handig. Krijg je een lollig gevarieerd eetfeest van! Niet van het lijstje maar van , nou ja, jullie snappen het wel.
    Ik ga beginnen aan mijn soepje. yummie.

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik heb gekozen voor een bruine bol gezond.. heb zo geen trek in aardappelen en al zeker niet in worteltjes, die warme slappe gore woreltjes, haha.

Eet smakelijk en bedankt voor het bestellen.

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hebben jullie trouwens hart van nederland gekeken?? Schijnt hier in Wormer/Wormerveer een enorme windhoos geweest te zijn. Heel erg veel schade. De windhoos is schuin door Wormer gegaan, de buren van Bietje hadden ook flinke schade, maar hun huis is gespaard gebleven. Bij ons in de straat is er helemaal niets en hebben wij dus pas vanmorgen iets over die windhoos gehoord en gezien... Vreemd toch wel, dat het zo vlakbij is geweest en je er niets van merkt...

6. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hihi, Wij zaten net al, KIJK< WORMER! Ik dacht al, heb ze er niet over gehoord. Ik nog even goed kijken of ik een van jullie nog zag hahaha

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls..,

even een korte reactie met een glimlach :)

heb de kletsende zussen gelezen.. tjonge jonge jonge,... ga gewoon bij elkaar thuis zitten ofzo ;) hoef ik niet zoveel te lezen :p

julesz... logisch dat je erover nadenkt.. komt wel goed schatje... probeer de komende dagen/weken druk te plannen en dan draai ik hier wel mijn duimen voor je...

super... knap meisie... logisch dat het allemaal niet van een leie dakje gaat... mama zijn is niet alleen rozengeur en wodka lime :p

hier nu heerlijk genieten van sander... :) hij is er weer :D moest vanmorgen werken en nu samen nog ruim een week vakantie :D:D dusss veel samen zijn en genieten van elkaar zonder de rest inderdaad ;)
    Waarschijnlijk van het weekend de eerste voorstelronde bij ouders van een vriend van hem :( spannend... en ook hier in het stadje bij een activiteit als stelletje zijn :)
    oja, en ook misschien nog volgende week even 4 dagen weg.. richting limburg... :D komt helemaal goed verwacht ik...
    Verder wat weerstand vanuit een vriendin van mij..:( beetje minder want ik wil sander wel.. :D

tot snel

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Kijkt iemand van jullie toevallig sos Sonja.. Die chantal zit hier ook op het forum.

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe weet jij dat nou weer?

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    de lounge lezen bietje ;)

nee, ik was met andere dingen bezig :D

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Precies zoals Kris zegt Bietje....staat in de lounge... Werkse vandaag..het is in ieder geval heerlijk weer om te werken, lijkt wel herfst zeg...

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    'Zo zussen jullie kunnen gezellig beppen. Volgens mij is het altijd feest als jullie ergens zijn. :D Leuk om Bietje hier weer wat activer te zien de laatste tijd. En begrijpelijk dat je iedere maand toch ook een stille hoop hebt. Wie weet, wij wachten rustig met je af.

Jojo je gaat al hard hoor. Charlie is alweer ruim 5 maanden. Tjee, jij was degene die aan het bevallen was toen ik net een positieve test had en nu ben ik gewoon de eerstvolgende. Jij vroeg volgens mij ook hoe het met mijn buik gaat. Nou die groeit goed kan ik zeggen. Begint nu toch al af en toe in de weg te zitten. Zeker als ik ben ga draaien of op wil staan in een lekkere uitgezakte houding vanaf de bank. Maar wel heerlijk hoor zo'n buikje.

Sab en Super lekker emo zijn hoor. Dat geldt ook voor Jojo. Heerlijk toch als je op die mooie momenten emotioneel kunt reageren. Het mag, niemand die je erop afrekent. Het zijn tenslotte je kinderen. Lekker blijven doen en hier vooral die verhalen vertellen.

Super goede keuze om over te stappen op fv als de bv niet zo lekker loopt. Het is voor jezelf alleen maar frustrerend en dat merkt Nick natuurlijk ook. En met fv kun je toch net iets beter zien hoeveel hij drinkt.

Kris heerlijk aan het genieten van de liefde. Blij om dat te lezen! We horen hier graag alle details. Nou ja alle ;)

Julesz tot slot voor jou nog een bericht. Moeilijk hoor om de hoop weg te drukken alsof het niets is. Moet je dus ook niet doen. Hoop heb je gewoon of je nu wilt of niet, je bent er toch iedere maand weer mee bezig. Dus beter je hoofd legen en daarmee rust krijgen in je lijf dan het op te kroppen. Wij hopen heel hard met je mee en ik zal mijn duimen laten draaien.

13. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo wat is jullie meissie gegroeid zeg, Super. En een hele mooie buggy heb je gekocht!!! En nog van harte, had het wel al op Hyves gedaan!

Super ik herken de kraamtrane hoor, heb 't nu nog best vaak haha, ik denk ook niet dat t ooit weggaat, er is altijd wel iets waarvan je emotioneel word, zoals Bietje al zei.
    Ga je nu volledig over op de flesvoeding, dat kan toch niet direct, je moet dan toch afbouwen. Ik hoop dat t vannacht beter gaat zodat je ook wat rust hebt.

Sab ik zit nu herhaling van SOS sonja te kijken, zit ze hier op t forum??? Ze is zwanger van haar 2e, je mag trouwens toch niet op dieet als je zwanger bent? En Sab is Jas weer aan 't werk? Hoe bevalt het nu weer zo saampies. En Zumba, doe maar sportief zusjes! Goed hoor. Ik heb regelmatig te vinden om de zolder, Pas heeft daar wat fitness spullen staan. Er moet nog 5,5 kilo af dan zit ik op mijn oude gewicht, hoop t voor kerst te redden....of dat lukt???

Kris fijn dat het wat beter gaat met je vader.

Keano was vanmorgen pas om 8uur wakker. Gister de laatste voeding om 11 uur gekregen. Ik doe er nu 1 schepje rijstebloem bij, hij vind t heerlijk. Mag eigenlijk pas vanaf 4 mnd maar hij verwerkt het goed en slaapt heerlijk door dus. Wanneer mag je nu met een fruithapje beginnen, vanaf 4 mnd toch??? En vanaf wanneer ga je ong over op 4 flessen. Keano heeft er nu nog 5 van 180 + 6 schepjes. Iemand aan idee???

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Naat..vind het altijd zo mooi om jouw www-tjes te lezen. Je bent zo heerlijk aan het genieten van je mannetje..geweldig.

Ja Jas is sinds maandag weer aan het werk. Wel weer even wennen hoor, maar het gaat super zo met zijn tweetjes. De vorige keer dat we met zijn tweetjes waren, was ik natuurlijk net bevallen.

Ik kan je geen antwoord geven op je vragen, want Mirza is natuurlijk 3 weken jonger dan Keano... Mirza krijgt 6/7 flessen van 150 met nutriton erdoor. Denk dat ik de voeding wel kan verhogen, want meneertje heeft besloten om de nachten door te slapen. Hij slaapt ook sinds deze week op zijn eigen kamertje..moet zeggen dat hij veel meer en beter slaapt. Lekker voor hem en overdag voor mams, kom ik ook eindelijk weer eens overdag aan de huishoudelijke taken toe, haha

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Naat vanaf ongeveer 6 maanden kun je 4 flessen 180+6 geven. Dan bij de fles van ongeveer 20.00uur 3 scheppen rijstebloem erdoor. Wij gaan het vanavond proberen, omdat we Charlie om 23.00uur heeeeel moeilijk wakker krijgen en dus heeft ze geen honger, maar dat kan je met Keano echt nog niet doen. Die heeft het nog gewoon nodig. Kijk je wel uit met de rijstebloem? Hij is natuurlijk nog erg jong en dat is echt wel heftig voor zijn darmen. Je zou ook bij de laatste fles Nutrilon forte kunnen gebruiken, dat geeft ook een verzadigd gevoel, maar zonder de rijstebloem.
    En vanaf 4 maanden kun je in principe met bijvoeding beginnen. Maar ze raden aan als er allergiën in de famillie zitten te wachten tot 5 of zelfs 6 maanden. Je begint altijd met 1 smaak, bijvoorbeeld wortel of peer en dan een paar lepeltjes voor het wennen. Je geeft het dan zo'n 3 dagen achter elkaar om hem aan de smaak te laten wennen. Langzaam bouw je op en voor je het weet zit je op 2 potjes per dag en gaat hij brullen als het op is hahahha (zoals Charlie :D)
    Hoop dat je er wat aan hebt! Maar nogmaals kijk eeeecht uit met die rijstebloem. Op het pak staat niet voor niks vanaf 4 maanden ;) Je moet het natuurlijk altijd zelf weten maar moest het wel ff zeggen!
    Je moet al bijna weer werken he. Zie je er tegenop of heb je er ook wel weer zin in?? Ben benieuwd!

Julesz nog getest?? Ik vind het zo spannend voor je en hoop zo dat je gevoel dit keer gewoon gelijk krijgt!

Loestig wat gaat het snel he! Jij kwam idd bij de "club"toen ik lag/zat/stond te bevallen :D en nu ben jij bijna zo ver zo leuk! Ja die buik wordt natuurlijk nog veel groter. Genieten he al die bewegingen daarbinnen! Ben je niet vreselijk nieuwsgierig of het een jongen of meisje wordt? Ik hoop een meisje, want da haalt het gemiddelde weer een beetje op hier!

Sab was suuuuper stoer dat je Mirza op zijn eigen kamer hebt gelegd! Dat duurde hier wel 4 maanden :D Lekker dat hij gaat doorslapen. Hij wordt nu iig niet meer wakker van het gesnurk van Jas hahahaha of was jij het?

Verder weet ik het even niet meer. Ben een beetje hyper, want ik ben vandaag gebeld dat ik maandag op sollicitatie gesprek mag komen voor die baan op het kinderdagcentrum!!!!!! Zooooo spannend. Heb mijn baas op de hoogte gesteld en hij zegt het erg jammer te vinden, omdat hij me een zeer goede medewerker vindt (zijn woorden :D) Maar hij snapt wel waarom ik dit moet doen en daar wil hij me in steunen met een goede referentie als ze er om vragen! Top he!
    Maandag moet ik om 14.30uur :D:D:D:D

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    even kort reageren op jojo!!

fijn meid :D:D zal ik duimen, en sander dwingen te duimen :p

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Even snel een update: Nick doet het fantastisch. Hij eet, slaapt, eet, slaapt....huilt veeeeeel minder en is veel meer ontspannen. Zelfs het badje vanmorgen was geen drama meer maar gewoon even ontspannen.

Bedankt voor alle lieve en bemoedigende woorden. Doet me echt goed even een steuntje in de rug. Krijg er weer vertrouwen in nu. We zijn vandaag zelfs even wezen winkelen (overdekt). Trots met zn drieen!!!! En na het eten hebben we met zn drieen met de hond gewandeld. Ja ik kan er weer even tegen.

Naat: omdat ik nog "maar"8 dagen bv gaf kan je nog cold turkey stoppen en overstappen. Met een beetje geluk (wat wij blijkbaar hebben verdiend) heb je geen last van mega stuwing of darmkrampen bij de kleine. Nick kreeg al infacol voor zijn voeding en dat doe ik nu nog. De stuwing valt mee en wordt al veel minden.

Jojo: wauw spannend zeg die sollicitatie! Zou te gek zijn.

Verder lees ik wel steeds even mee maar weet echt niet zo goed meer wat er allemaal speelt. Slaap gebrek? hormonen?

Julesz: oehhhh jij brengt weer wat spanning op t forum. Duimen draaien weer hier.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Jojo..oh wat goed en wat super spannend... Ik ga maandag voor je duimen...heb toch niets te doen, want Mirza slaapt als een tierelier... Hij slaapt nu al 3 nachten van 22.00 tot 7.00 uur en wat Super zegt...als je zelf ook wat rust heb, kun je de hele wereld aan. Elke ochtend word ik weer beretrots wakker...

Maar jij gaat die baan gewoon krijgen...je bent de enige geschikte voor deze job, ze zouden wel gek zijn als ze je niet aannemen. Wat top trouwens van je baas dat hij zo reageert, was wel moeilijk denk om het te vertellen?

@ Super...heerlijk heerlijk heerlijk dat Nick het zo super doet. Dat maakt jezelf inderdaad ook een stuk relaxter, zo kom je ook over nu. Doet me goed om te lezen. Mirza is ook zo dol op badderen, het enige moment dat hij even niet alles tegelijk beweegt, haha.
    Heeft je mannetje eigenlijk ook vrij of is die alweer aan het werk??

Hier bijna het weekend weer in. Jas nog een ochtendje werken en dan weer lekker met zijn drieetjes. Morgen komt Mika logeren, gezellig.

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo gaaaafff ik ga heel hard voor je duimen maandag. En wat betreft die nieuwsgierigheid, ik ben het nu toch wel een beetje. In het begin dacht ik steeds een jongen, de laatste weken begon ik stees meer te denken aan een meisje en nu denk ik weer een jongen. Don't ask me why. We zullen het in november zien. Aan de ene kant duurt dat nog zooooo lang, maar toch ook weer niet. haha

Super goed te lezen dat jij en Nick wat lekkerder in je vel zitten. Vooral het slapen maakt zoveel goed. Daar kun je behoorlijk sjaggie van worden. Lekker genieten van deze tijd.

Naat wat leuk om weer wat van je te horen. Als ik jouw berichten lees denk ik altijd heerlijk, zo wil ik het ook. Geen moeiliijke slaper en eter geweldig. Gewoon genieten!

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @jojo: wat spannend!! Ik ga enorm voor je duimen!
    Knappe dochter heb je toch! Al omdraaien, leuk hoor!

@Kris: ik ben blij voor je dat het zo goed klikt met Sander. Jammer dat je niet even hebt gesmst toen je in de buurt was! Ben natuurlijk reuze benieuwd naar hem :)

@super: wat fijn dat het zo veel beter gaat met Nick nu je bent overgestapt naar fv. Als jij rust hebt zal Nick dat ook gelijk voelen. Ben zooo benieuwd naar hem (net als al onze andere kleintjes!).

@Julesz: hoe is het met je? Heb je nog getest? Zou geweldig zijn natuurlijk als het raak is.

@Manon: hoe is het met jou dan? Een van je laatste berichtjes was niet heel veel belovend. Jammer dat de club er niet meer is.. Kletste toch net iets makkelijker. Denk aan je!

@Loestig: ben je nog deze kant opgekomen? Toch jammer hoor dat je niet bij de BBQ bent.. Ben erg benieuwd naar je, haha! (en wij zijn echt heel leuk en geen geitenwollensokken types :D)

@Sab: aan het sporten geslagen... *Mutz neemt haar petje af*. Ik doe het ook elke keer, beginnen met sporten, helaas alleen in gedachte.

@Bietje: leuk om weer van je te horen! Ook al zo fanatiek aan het sporten... Pff.. En weer aan het werk. Nieuwe locatie toch? Mis je je zus al als collega? Zij begint toch pas weer in oktober? Over de BBQ: misschien is het handig als we allemaal iets meenemen en dan proberen rond een afgesproken bedrag te blijven? Zodat iedereen ongeveer evenveel uitgeeft? En anders wil ik wel een bedrag overmaken, maar dan hebben jullie het zo druk....
    Laat maar weten. Misschien dat we eerst even een lijst 'wat willen we eten' maken? Is daar ook geen handige website voor? :)

@Naat: fijn dat je zo aan het genieten bent van jullie mannetje. Blijft toch handig dat je hier terecht kunt met al je vragen. We worden met z'n alleen nog eens deskundigen!

Verder weet ik het even niet meer... Sorry...
    Ik ben druk met ovutesten in de weer. Zou de komende dagen mijn ei moeten hebben... Die wil ik natuurlijk niet missen en aangezien we met onze diensten weer lekker langs elkaar lopen...:(
    Oh trouwens, ben ik nu de enige die mijn man niet meeneemt naar de BBQ?

Deel Deze Pagina