Super wat heerlijk dat Nick nu zo relaxed is! Dan kan jij ook relaxen en gaan genieten! Ben zeeeer benieuwd naar hem!!!! Loestig idd jammer dat je er niet bij bent de 27e ben ook erg benieuwd naar je! Spannend hoor ik zou het niet trekken om het niet te weten wat het gaat worden! Nog even geduld voor je t weet is het november! Sab echt knap van Mirza dat hij zo lekker doorslaapt. Ik vond het zo heerlijk toen Charlie elke middag van voeding tot voeding sliep, want dan kan je echt ff wat voor jezelf gaan doen heerlijK! Mutz spannend met de ovu testen! Ik hoop dat je je ei snel vindt op een dag dat jullie toevallig net thuis zijn Hoe is het met de zenuwen? Alles geregeld?? Komt nu echt heeel dicht bij he! Heb ik er overheen gelezen of het je nu je vrijgezellenfeest nog niet gehad??? Je dacht toen op een zaterdag dat het zo zou zijn, maar je twijfelde... Ben erg benieuwd! Denk dat ik t niet heb gelezen (schaam schaam) Manon hoe gaat het met je? Julesz nog nieuws? Gelukkig hoe gaat het met jou? Kun je ondanks alles genieten van je vakantie? Ik hoop het joh! Kris heb je niet een foto van Sander??? Ben erg benieuwd Bedankt voor jullie support m.b.t. mijn sollicitatie gesprek. Ben echt heel erg benieuwd of ik het ga worden... We wachten af! Oh en ik was van de week toch aan t janken omdat Charlie omrolde? Ze lag op haar buik maar kon nog niet op haar armpjes leunen, omdat ze boven op 1 arm lag. Daarna heeft ze het ook niet meer gedaan. Nu zit ik vanmiddag even een kookboek (opperdepop van de AH) te bekijken en ik zie haar proberen en proberen en ja hoor hoppa ze ligt op haar buik helemaal goed steunend op haar armpjes. Ze keek zo trots!!! Ik weeeer janken haha. Nu wordt het al bijna irritant want ze kan zelf niet terug rollen en dus loop ik haar de hele tijd te keren als ze t zat is om vervolgens weer net zo hard terug te rollen hahahahah! Ik ben zooo trotsie!
Oh ja Mutz ik denk het wel. Ro komt gewoon mee of hij wil of niet hahaha! Waarom komt hij niet mee eigenlijk??
@ Mutz...op jacht naar je ei dus? Vond die sticks wel handig, maar af en toe snapte ik er ook geen snars van. Hopen inderdaad dat je je ei spot en dat het uitkomt dat jullie er allebei zijn, is natuurlijk wel handig he, hihi. @ Jojo... de trotse moeder!! Wat knap van Charlie zeg. En dat je de hele tijd moet opstaan om haar weer terug te rollen, hahah. Zie het helemaal voor me..ben je net weer gaan zitten..huppakee gaat ze weer. Wacht maar tot ze gaat kruipen dan is het echt gedaan met de rust. En wat Mutz aan vrijgezellenfeest betreft, daar heb je inderdaad overheen gelezen, volgens mij had ze het verhaal toen op de club gezet. Meiden heb even jullie advies nodig. Ben namelijk na de bevalling nog steeds niet ongesteld geweest. Wat vinden jullie moet ik hiervoor de dokter bellen of gewoon nog afwachten. Je leest zulke verschillende dingen op internet, ik weet het niet meer. Dat ik ooit nog eens gehoopt had om ongi te worden, wie had dat gedacht.
Oh en Mutz...mijn kerel komt ook mee, maar goed dat is natuurlijk vertrouwd terrein voor hem he....En als hij vervelend is kan ik hem mooi naar huis sturen, haha
Sab ik weet niet wat normaal is eigenlijk. Ik werd (helaas) na 8 weken weer ongesteld en niet zo zuunig ook hahaha! Weeën voelde soms prettiger Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de ha ff bellen, maar volgens mij is het niet heel gek, want je lichaam moet nog even op gang komen en heeft het ook niet te maken met de hormonen in je lijf??? Lastig!
Hormonen in mijn lijf?? Heb ik daar last van dan?? hahah...zou het daardoor misschien komen dat ik me zo'n ontzettende dikke zeekoe voel? Nou niet alleen voelen het is ook gewoon zo...pfffffffffffff Bestond er maar een pilletje ofzo..even innemen en hup die 25 kilo zo weg!!! Helaas... Zo weer genoeg geklaagd..Mirza ligt weer heerlijk te slapen nadat hij gebadderd en gegeten heeft.
hoi hoi meiden, Sab.. helaas kan ik je daar geen antwoord over geven maar heb toen de tijd ook heel veel verschillende verhalen gelezen.. En anders gewoon even je ha bellen voor advies... Dan weet je het zeker... Jojo... wat ben jij de laatste 2 dagen actief op zp... gezellig... Betekent dat het ook beter gaat met Charlie en dat ze zichzelf goed kan vermaken? Wat gaaf dat ze zich al steeds meer zelf kan bewegen... Maak filmpjes wij willen het ook zien mutz... tik tak tik tak... spannend!!! Al helemaal klaar?? en hoe gaat het met de ovu testen?? gelukkig... je bent in mijn gedachten hoor! julesz... nog even en je hebt weer een wat rustigere periode... loestig... november... ben je zo ben ook errug nieuwsgierig hoe we jullie mini loestig moeten gaan zien.. een hij of zij Nou meiden.. Eindelijk is het daar!!! mijn meubels komen binnen... Na 16 weken wachten!! dus de foto's komen snel, en jojo ook een aantal van mij en sander.. hebben alleen nu nog geen foto's samen ivm wallen van mij.. haha... heb echt slaaptekort en zie er niet heel goed uit (vind ik zelf, sander klaagt niet ) Heb hier min of meer een week samengewoont met sander... Ok, komen nog een aantal dagen samen... Wat is dat heerlijk samenwonen.. niet echt botsingen of steubelingen... gewoon zoals het hoort, zonder een luie ik doe niets in het huishouden vent enzo Het voelt té goed misschien.... Moet gewoon rustig aan doen, maar het liefst zie ik hem hier de hele dag en nacht zijn mmm... en dat na officieel 1,5 week verkering... dat hoort niet Oja, en volgende week even 3 dagen naar valkenburg.. JA, met sander Even weg van al dat ziekenhuisgedoe... Want pa ligt er zo wie zo nog tot maandag dusss bah... Ze wilde extra infuus geven voor de zekerheid en de ontstoken hand (vanwege infuus) goed in de gaten houden.. Verder weinig nieuws vanuit hier... Fijn weekend allemaal!!
Kris goed om te lezen dat je je zo happy voelt... En wat dat samenwonen betreft. Jas en ik gingen eigenlijk ook meteen samenwonen. Ik was een huisje voor mezelf aan het zoeken en hij kwam er meteen bij..tja als je verliefd bent houdt niets je tegen. En zie nu...nog geen drie jaar laten, nog steeds gelukkig en een pracht van een kereltje... Ik zou dus zeggen...you go girl...
wat een mooie banner sab en wat een ogen ja weet dat het altijd kan.. maar toch houd het ons tegen door ouders van beide en mijn valse start en slipper met chris natuurlijk komt wel allemaal... hebben tiet zat zouden we hier zeggen
Daar heb je ook gelijk in...tiet zat. En jullie ouders zullen altijd wat terughoudener zijn. Jullie zijn tenslotte hun kindjes. Mijn ouders stonden ook niet te juichen, maar nu ze zien dat ik super gelukkig ben, hoor ik ze nergens meer over, haha..
@jojo: had inderdaad mijn vrijgezellenparty gepost op de club (mis deze trouwens wel een beetje...). Maar de korte versie spreciaal voor jou: het was idd op die dag. Ik ben naar Breda geweest. Daar gehigh tead (mooi woord zo), t-shirts gepimpt, een quiz gedaan en natuurlijk gestapt. Moest ook nog wat opdrachtjes doen en liep met een diadeemsluier. Ik heb een topdag gehad! Hihi, wat stoer van je kleine meid dat ze het rollen naar haar buik onder de knie heeft! Nu nog terug... Gewoon niet te vaak en te ver helpen, dan snapt ze t vanzelf. Heb ik ook gezien bij mijn neefje. Ging als een jekko! Haha. @Sab: denk niet dat je je al te veel zorgen hoeft te maken dat je nog niet ongi bent (tenzij jullie t gezellig in bed hebben gehad en je dus weer zwanger zou kunnen zijn..). Je was zo regelmatig, er is niks schokkends gebeurd tijdens de bevalling, dus dat komt vanzelf wel weer. Maar idd, als je er niet gerust op bent, gewoon even de HA bellen. @Kris: fijn toch dat het 'samenwonen' met Sander zo goed voelde? Ik woonde ook vrijwel gelijk samen. En zie nu, 2 jaar later, haha! Mijn man kan niet meekomen naar de BBQ omdat hij helaas wel moet werken (ik in eerste instantie ook en t heeft me nog wat moeite gekost om vrij te zijn...). Dus tis geen kwestie van niet willen (ok, misschien een klein beetje ). Toch hoop ik stiekem wel met z'n twee te komen, maar dan niet met man... Wat zijn jullie weekendplannen? Ik zit vanaaf weer eens alleen op de bank na een dagje werken... Morgen vrienden op visite..
Zo even bij gelezen en nu mn best doen even knap te reageren op iedereen. Mutz:: je ei al gevonden? spannend hoor. ZOu toch wel geweldig zijn om stiekem met zn drietjes te trouwen!!!! En ik weet nog niet of mijn vent mee komt. Meestal wil hij wel mee hoor naar dit soort dingen. Maar gezien hij jullie echt helemaal niet kent. Kris: wauw je klinkt echt super verliefd. Heerlijk hoor meid! Heb denk ik even gemist wanneer en wat de ommkeer is geweest maar ik vind het echt heel leuk voor je. En lekker doen wat goed voelt hoor. Al wil je vanaf nu dag en nacht samen zijn. Geniet er van. Sab: wat een gave banner zeg!!! En over je ongi....tja geen idee eigenlijk. Geen brusje voor miza ??????? Hier nog alles goed. Vandaag mn eerste avondje alleen met Nick. Maar we vermaken ons prima. Net uitgebreid gedouched. Nick in de maxi cosi voor de douche. Anders kan ik nog niet rustig douchen hoor hihi. Nu kon ik hem mooi in de gaten houden en sliep hij al snel. Eindelijk mn benen weer eens geschoren. Heeeeeeeeerlijk............bodymilk, creme.......ik voel me herboren. Moet mezelf wel weer even afremmen. doe alweer veel te veel terwijl ik nog gewoon in mn kraamtijd zit. Jawel vannacht sliep Nick zowaar van 01:30 uur tot 06:00 uur!!! Goed he? heerlijk was dat want ook mama heeft al die tijd geslapen zonder stiekem in de reiswieg te kijken Jojo: wat goed van Charlie zeg! geweldig steeds weer wat nieuws ontdekken. Zou ook beretrots zijn hoor. Zo ga even genieten van even niks doen. Fijn weekend allemaal
M'n ei is zoek.... Tis nog maar CD15 en in de meeste gevallen is het ei later met Clomid... Blijf nog positief... Wauw, wat heerlijk super dat Nick het zo goed doet! Merk aan je verhalen dat het met jou ook goed gaat! Als jouw vent niet meekomt ben ik in ieder geval niet helemaal alleen... Jij bent natuurlijk niet echt alleen, want Nick komt toch wel mee he?? Jullie hebben geloof ik genoeg te doen, haha... Zit hier in mijn eentje "My name is..." te kijken...
Blijven zoeken dus Mutz naar dat ei...zou toch geweldig zijn als jullie stiekem met zijn drietjes trouwen??? Super...lekker even jezelf verwend dus, daar knapt een mens van op. Ik heb deze week ook steeds een momentje moeten zoeken om te douchen...hup even snel als Mirza sliep. Enne nee hoor geen brusje...pff moet er even niet aan denken..aan een brusje dan he, hihi
Wat heerlijk om te lezen dat iedereen zo lekker in haar vel zit. Jojo geniet van de kunsten van Charlie. Krisje geniet van haar meubeltjes en Sander Super geniet van een heerlijke douche met lichaamsverzorging Sab geniet van Mirza en die prachtige foto op de banner En Mutz jij bent lekker aan het aftellen voor de bruiloft en op je ei aan het wachten. Bietje lekker al aan het denken aan de voorbereiding voor de BBQ!? Smits jij zit met je gezin lekker in de Italiaanse zon. Wat wil een mens nog meer. Een paar mensen zijn alleen wel een beetje stil.... Julesz hoe is het met jou? Heb je nog getest? Manon jij bent ook zo stil. Als je wilt praten en het hier niet kwijt kunt mag je altijd een pb sturen. Gelukkig ook in afwachting... 1979 ook zo stil Heb ik nu iedereen gehad? Volgens mij wel en anders vergeven jullie het mij vast wel. Vandaag lekker een dagje naar Zoutelande, Dishoek en Vlissingen geweest. Heerlijk uitwaaien aan het zonnige strand. Ook nog lekker kleurtje gekregen, ben ik in ieder geval niet zo'n bleekscheet als ik donderdag weer ga werken. Al die mensen die uit het zonnige zuiden komen en wat hebben wij gehad, tja euh veel bewolking... Wat betreft de bbq, ik ben heel erg vereerd dat jullie mij er zo graag bij hebben. Maar hoe lief ik jullie ook allemaal vind, ik hou het toch liever alleen bij het forum. Maar in gedachten zal ik bij jullie zijn. (Hoeft Mutz als ze nog niet zwanger is toch niet alleen te zijn ) Nou ik ga nog eens proberen of ik wat kan slapen. Ik word nu al een paar nachten wakker om naar de wc te gaan en kan dan gewoon echt niet meer slapen. Vandaag dus ook weer. GRRRRRR hopelijk de komende tijd toch wat betere nachtrust, want nu ik vrij ben trek ik dat best, maar als ik straks weer aan het werk ben is dat knap lastig.
hey meiden, ff ego berichtje...heb ff geen fut... Hiero nog steeds niet ongi...denk dat ik teveel stress heb..het waarom zet ik wel op hyves zometeen...ook ik mis de club nu..ik heb van de beheerders van hier ook nog steeds geen antwoord gehad waarom de clubs ineens allemaal zichtbaar zijn. Verder gewoon heel druk gehad laatste dagen en teveel aan mijn hoofd...ik ga nu naar hyves...
even kort tussendoor... gister de meubels bijna allemaal gehad.. mijn buffetkast paste alleen niet in de lift dus die moet nageleverd worden door een ander bedrijf die met een lift via het raam/balkon zou komen ... dus nog niet compleet !()@U$J maar bijna dan Verder gister heerlijk feestje gehad... de eeste als vriendin van en wat voelde dat goed!!! vandaag heeft sander zijn ex vertelt dat hij verkering heeft met mij en dat had ze wel verwacht... verder vreemd om de carnavalsvrienden van chris, daar was sander mee aan het werk achter de bar (jaja, feestje hier bij mij beneden ) te zien.. wisten van beide kanten geen houding te geven... ahja... komt wel weer... pa heeft trouwens weer een dikke arm (daarvoor kwam hij in het ziekenhuis) dus waarschijnlijk moet hij langer blijven... dusss ook niet echt vooruitgang ofzo... Meiden, reageer later op jullie... Sorry sorry sorry!
FF snel: ik kan m'n ei niet vinden deze maand... zit op dag 18 en nog geen knaltest gehad... wel netjes om de 1,5 - 2 dagen geklust...
1979: zelfde probleem hier... kan mijn ei niet vinden... Ik zit nu op CD17. Grappig dat we gelijk lopen, beetje jammer alleen dat we ons ei niet kunnen vinden. Blijven jouw testen ook wit of heb je wel een streepje? Hoeveel dagen voor de knaltest ging het andere streepje kleuren bij jou (de vorige keren)?
Hé Mutz! Idd grappig dat we gelijk lopen! Dit is de tweede ronde dat ik die testen gebruik. Vorige keer heb ik getest vanaf dag 13. Toen al vanaf die dag een héél licht streepje. Dag 17 was de meest positieve (teststreep iets lichter dan m'n controlestreep), daarna werd 't weer lichter. Nu zie ik alleen een héél licht streepje... Zijn jouw testen echt helemaal wit? Dat heb ik nog niet gehad. Op welke dag had jij vorige keer je positieve test? Succes met zoeken ! Xxx