Nou zou ik toch zweren dat ik gisteren op je gereageerd had Manon..mmm errug vaag!!!!!!!!!!!!!!! Maar als het allemaal goed gaat dan heb je nog voor je vakantie een terugplaatsing???
Sab: wat heeerlijk dat Mirza zo lekker kan slapen. Hier een klaar wakkere Nick overdag. Net even naar oma geweest in het verzorginstehuis. Iedereen was helemaal verliefd op hem. En allemaal zijn ze zo verbaasd omdat hij zo klein is. Wel even wennen met alles mee sjouwen in de auto enzo. Maar wel lekker helemaal zelf gedaan! Oh Nick woog vanmorgen 3250 gram!!! Jeej hij zit weer boven zijn geboortegewicht. Straks komt de wijkverpleegkundige. Kan ik mooi al mijn vragen afvuren. Volgens mij mag Nick nu zelf bepalen wanneer hij 's nachts wil eten. Nou ja hij komt al steeds zelf om 3 uur. Hopelijk gaat dat nog veranderen. Manon: jeetje meid wat een spannende tijd komt er weer aan. Zie je het een beetje zitten? Mutz: het is bijna zover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei al gevonden? Jojo: ben nieuwsgierig, hoe is het gegaan met proefdraaien???
oh Super wat een lekker ding is het ook... Kijkt precies de camera in, geweldig.... Wat goed dat Nick is aangekomen geeft je toch wat meer rust. En die hele onderneming als je op stap gaat ken ik. Lijkt wel een volksverhuizing, haha. Wij gaan dit weekend een weekendje weg, nou mijn god lijkt wel of we een maand gaan, haha
Waar is iedereen? Allemaal aan het genieten van de enkele zonnestralen? gister bezoek gehad van de wijkverpleegkundige. fijn al mijn vragen kunnen stellen. weer helemaal gerust gesteld. helaas gong nick zijn wekkertje weer om 3 uur vannacht. maar toch best knap want zijn laatste voeding had hij om 22.00 uur. 22 sept voor het eerst naar het cb.
Sab fijn weekend gewenst met je 2 mannen! Geniet ervan, het wordt volgens mij mooi weer. Super wat een knappie is Nick zeg. Opzich knap hoor 5 uurtjes achter elkaar slapen. En geloof me er komt echt een tijd dat die lekker door slaapt. Voor de 22e alvast veel succes bij het CB. Jojo, hoe ging je proefdag? Ben je het geworden of niet? Wat gaaf dat Charlie haar 1e tand heeft, heeft ze er veel last van gehad of viel het mee? En nog even over die rijstebloem, ik doe 1 schepje, hij doet het er prima op en heeft nog geen last van krampjes gehad, dus waarschijnlijk bevalt het hem goed. Hij krijgt nu rond 23.00 de laatste voeding en is dan tussen 7 en 8 wakker in de ochtend. Manon voor jou dus weer spannende tijden! Voor mij zit de 1e werkweek na mijn verlof er weer op, het viel best eventjes tegen hoor BAAHHHHH maar goed het is me gelukt. Nu op naar t weekend tot gauw
Ik had gevraagd of ze ons topic weer open konden zetten en tadaaa daar is ie weer. Julesz ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig hoe het gisteren ging met de echo.
Nou Loestig..wat je op hyves geschreven hebt gaat helaas niet op...was mijn punten even kwijt, maar heb ze weer teruggekregen....
niet op 3 plekken gaan kletsen... waar gaan we heen... zp, hyves of ons nieuw plekkie?!?! zo kan ik het niet meer volgen...
Hey, ja, dit wordt wel wat onoverzichtelijk zo haha. Loestig, kon niet posten door die storing. En had een verhaaltje gezet op het forum zie link hyves. Alles was goed! Hartje klopte en volgens de berekening EN de omvang zat ik op 8,5 week. Dat hartje, zo bijzonder. Ik had me er van te voren geen voorstelling van gemaakt hoe het zou zijn dat ik daar lag en gewoon een minimensje zag op de echo, allemaal in mijn buik. Op de een of andere manier zat het zo in mijn hoofd vastgeroest dat ik dat nu vast niet ging meemaken. Doemscenario's... Maar alles zag er goed uit. 27 okt moet ik weer voor een echo. Alles goed verder met jou?? X
He Julesz, fijn dat de echo zo goed was! Moet idd heel bijzonder zijn geweest! Jij zit dus op 8,5 week! Dan loop je iets meer dan een week voor op mij! Tenminste, voor zover ik 't zelf heb berekend Dat doemdenken komt me wel bekend voor... ik hoop zo dat wij dinsdag a.s. ook een hartje mogen zien! Wat een onzekerheid tot die tijd... Xxx
OH Julesz wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zoooooo onwijs blij voor jullie!!!! Hoe vond vriendlief het??? Zo bijzonder om dat flikkerlichtje te zien op het scherm he! Wow ben zo blij!!!! Gelukkig maar! Nu ontspannen en genieten tussen het kokhalzen door!
Wat een BUT dag heb ik gehad zeg! Blehhhhhhhhhhh..........en die dag begon vannacht om 3 uur.....jeetje Nick was niet te troosten vandaag. Veel honger veel huilen veel krampjes..... regeldag????? Was blij dat mn vriend thuis was. Heb hem Nick gegeven en ben zelf buiten (in de stilte) een sigaret gaan roken. Hij wou ook niet slapen overdag heeft denk ik in totaal een uurtje geslapen......... Net heb ik hem in bad gedaan en een fles gegeven (hij wil vaak drinken maar drinkt dan weinig) en nu is hij helemaal vetrokken. Dus nu ga ik eerst een sigaret roken. Sorry voor het echo verhaal....Julesz heb op forum 3 gereageerd.
OH Super toch ik kan er gewoon vanaf lezen dat je er vandaag even helemaal doorheen zit. Lekker even janken lucht ook vaak op he! Wel heel fijn dat S thuis is en je even uit de situatie kan stappen om tot jezelf te komen. Je weet niet wat er aan de hand is en dat frustreerd dat is zo herkenbaar en logisch! Ik heb het oei ik groei boek hier liggen en als ik zo hoor en kijk dan zit Nick in een sprongetje... Geen leuke tijden zeker niet in het begin. Als je wilt kan ik even opschrijven wat het sprongetje van deze weken inhoud? Maar dat moet je maar even zeggen want wil het je niet opdringen! Stertke meis en rook maar lekker!
Och Super zulke dagen zijn zo shit, maar morgen pakt Nick je weer helemaal in met allemaal lachjes. Geniet van je sigaret. Die Ed van mij vroeg zich net af of je ook bonuspunten kan verdienen hier. Hoe bedoel je zelfde golflengte. Hier een but werkdag, gelukkig is het weer weekend. Jojo: hoe waren jouw dagen??
Smits waarom heb je een but werkdag gehad??? Mijn werkweek was leuk maar wel zwaar. Heb overal spierpijn en ben 3 dagen 1,5kg afgevallen haha dus dat zegt wel wat over de intensiteit van t werk hahaha! Het inwerken vond ik wat minder. Je voelt je net een stagiaire omdat je gewoon niks weet. Mijn collega is lief hoor, maar zit steeds wanneer ik met een kind iets aan het doen ben waar ik me op moet concentreren er doorheen te kwebbelen met tips en ideeën hahah leuk hoor maar dan heb je zoiets van NU EVEN NIET! Vandaag alleen gestaan met een invalkracht en dat ging super! Kon echt lekker mijn eigen ding doen. Ik was het aanspreekpunt voor een jongen met autisme en een hechtingstoornis die nogal snel uit zijn tetter gaat. Ging de hele dat goed, maar 's middags toch even uit zijn plaatje gegaan, maar ik heb het wel kunnen oplossen en daar was ik best trots op. Ben nu echt kapoooot!!! Hahah maar het is weekend!!!
Tja heb in mijn verlof natuurlijk al mijn weldiende klanten moeten afstaan aan mijn vervanger. Mijn vervanger blijft en wil een aantal klanten niet teruggeven/heeft daar moeite mee. Heb daar met een andere collega een discussie over gehad en die ging nogal de verdediging in dat hij in 5 maanden wel een relatie heeft opgebouwd. JA HALLO ik 5 JAAR en heb er hard voor geknokt en hij heeft het zo in schoot geworpen gekregen. Ben daar echt pissig over