oja, Nathalie, wat fijn dat alles goed was en dat het dus echt een jongetje is!Leuk leuk leuk. Lekker genieten en voorpret hebben. super hoe is het verder met jou en met je moeder? Sab, ik ben heel erg benieuwd naar morgen. Wat zou het toch worden he? Had je zelf nou ook een idee? Is me even ontschoten. Gelukkig: Fijn dat je er weer wat positiever tegenover staat. Dat wil zeggen dat je het prima vind om te beginnen met temperaturen. Misschien een stomme vraag, maar uhm, Kun je daar ook een uhh oorthermometer voor gebruiken ipv elke keer zo'ding in je achterste te moeten stoppen? hihi, stomme vraag.
Julesz: gelukkig gaat het wel redelijk met mijn moeders. Althans laat ik zeggen het gaat niet slechter dan dat ze al was. Moeilijke en verdrietige situatie. Best lastig om je moeder zo te zien wegkwijnen. Van de vrouw die ze ooit was is helemaal niks meer over. Ook voor mijn vader niet gemakkelijk. Hij is 55 een mn mams 56. Dus tja eigenlijk zouden ze nu samen moeten gaan genieten. het kan soms raar en oneerlijk lopen in het leven. Met mij gaat het wel goed hoor. Heb vandaag wat buikpijn en dat is wel weer even slikken maar ik vetrouw erop dat het vast gewoon mn darmen zijn. En jij? zie je het nog een beetje zitten al de zwanger worden perikelen? Lijkt me ook elke maand moeilijker worden..
Ik kan me voorstellen dat het vreselijk moeilijk is. Soms bijna niet te bevatten lijkt me. Ik vind wel dat je je er zo sterk onder houd... En die buikpijn, idd je darmen maar tuurlijk heb je natuurlijk stiekem die stomme angst die om de deur komt kijken. Daar hoort ook eigenlijk geen maar achter.. Is gewoon zo dat je dat zo hebt. En hopelijk wordt het met de tijd minder. Maar wat sab ook zegt dat ze niets meer als vanzelfsprekend ervaart. Ikzelf heb dat in die zin, dat het natuurlijk moeizamer gaat dan gehoopt. Ik van zonet een test gedaan, had eigelijk al geplast, maar er nog wat uit weten te persen haha. En het was een wat onduidelijke test. Zo'n deluxe van kv want die andere was uitverkocht. Er moet bij positief een plusje komen. Ik had een min met de helf van een verticaal lijntje, zo dun als een draadje van garen. van boven tot aan de horizontale streep. En dat was gelijk al. Niet ingedroogd vanwege het lange wachten. gemiddeld genomen van alle cyslussen had ik gisterren ongesteld moeten worden. ( dat is inclusief die van 74 dagen). Dus tja ,wat zal ik zeggen. Niet een complete nee nog voor deze maand. Volgende week maandag ga ik er nog een doen als er nog geen rood is. Maar leuk is anders..
Jojo Das ff schrikken lijkt me idd. Nu je lekker rustig houden, hoe moeilijk dat soms ook is. Julez Jeetje, wat een vage test dan. Spannend zeg, nu zit je helemaal in twijfel. Succes met het wachten tot de volgende test. Hoop voor je op positief nieuws. En over dat temperaturen......een oortermometer raden ze echt af, hier doe ik het rectaal. Is idd. ff wennen, had niet eens een termometer in huis want temptte me echt nooit! Maar nu alles voor het goede doel hahah.
Julesz, het is zo verschrikkelijk die onzekerheid elke keer..en dan de teleurstelling.. Ik weet nu, na alles wat er gebeurd is en nog gebeurd met bijvoorbeeld jou, gelukkig, mutz, manon, kris, super, bietje...dat het een wonder is als je zwanger wordt en een geschenk als je het blijft.. en die vijf maanden klussen van ons, vond ik ook lang duren, maar achteraf (tja achteraf kijk je een olifant in zijn kont, zou mijn vader zeggen) toch wel snel... Niet de moed opgeven ...je hebt nog geen bloed en zoals je het beschrijft was de test ook niet heel negatief... Mijn duimen gaan voor je draaien, want het wordt wel weer eens tijd om wat nieuwe zwangere te verwelkomen...
Meiden, ik ben blij dat ik jullie heb. Sab, zat ontroerd je bijdrage te lezen. Even extra knipperen. ps. mijn vader zei altijd; achteraf kijk je 'n koe in de kont
Ik had beloofd om te reageren op iedereen vandaag, maar maandag is echt niet mijn dag en dus ga ik toch zo maar naar bed. Dagje gewerkt, daarna naar mijn s-ouders geweest en nu net weer thuis.. Maar wil toch even reageren, want ik schrok ook van het berichtje van jojo... Jeetje, als ik al zo'n lang bericht zie ben ik al bang voor slecht nieuws.. Nu dus je gemak gaan houden, want die kleine meid moet nog even blijven zitten hoor!! Sab, zo spannend morgen!! Hoe laat mocht je ook al weer? Heb om 20 uur een afspraak, dus ik ga vast het nieuws pas lezen als ik terug ben? Ik ga trouwens ook voor een jongen. Naat, fijn dat alles alles goed is met jullie zoontje! Julesz, ik ken je gevoel, wat duurt het lang he? Idem voor Gelukkig natuurlijk. Wel fijn dat jouw cyclus regelmatig is (al hoeft dat niet te betekenen dat alles goed is natuurlijk). Fijn dat je zo positief staat tegenover het temperaturen. Succes ermee! Julesz, ik ga enorm voor je duimen dat je test maandag (kan je zo lang wachten??) super positief is! Super, fijn om te lezen dat het beter gaat met je moeder. Nog steeds verschrikkelijk natuurlijk om je moeder zo te moeten zien aftakelen en zeker op zo'n jonge leeftijd. Ook voor je vader verschrikkelijk. Sterkte!! Met die kleine van jou gaat natuurlijk alles goed komen, ik weet het zeker Smits, je pui ziet er zo mooi uit! gaaf zeg zoveel licht en ruimte. Lijkt me ook wel vreemd, nu al oefenen met persen. Bietje, jouw behang vind ik ook helemaal super! Gewaagd hoor, maar ben je het beu plak je weer wat anders over. Ik vind het mooi. Hoe is het verder met je? Hoe gaat het met Mika en Lynn? Manon, hoe is het met je spuiten en met je ongi? Kan me voorstellen dat je wel even onzeker was, maar gewoon van je eigen gevoel uitgaan, je hebt het vast goed gedaan. Spannend woensdag bij de gyn! Krisje, hoe is het met je? Al een beetje bezig geweest met het inrichten van je kamer? Hoe reageerde iedereen op het nieuws. Blijven praten he? Keer op keer hetzelfde verhaal, dat lucht heel erg op. Wij willen echt wel 100 keer je verhaal horen en reageren. Daar zijn we ook voor! Denk aan je! Knuf. Hier alles ok. Kan niet wachten tot donderdag. Hoop zo dat het alles goed is met vriendlief en dat het 'alleen' aan mij ligt. Hoop ook dat ik weer even langs mag komen om te zien of de medicijnen aanslaan. Dus dat is mijn weekmomentje... Verder de week lekker volgepland met werken, vrienden- en familiebezoekjes.. Des te sneller is het donderdag (eind van de morgen) Oh, ik zou maar even reageren, maar das toch weer wat langer geworden. Ben ik weer een beetje bij
Oke kom je terug super relax van de yoga lees je zo'n bericht. Jemig Jojo liet je me even schrikken. Vanaf nu wordt je verplicht lui en ga je ook nog van genieten. Geen even dit en even dat meer voor jou, maar gewoon chilllllllllllll. Julesz: Van zo'n wazige test krijg ik de bibbers. Je bent wel een bikkel om pas volgende week weer te testen. Ben benieuwd of je dat volhoud. Naath: Fijn dat alles in orde is met de kleine kanjer. Kris: Hoe gaat het met je?
Mutz, ik duim met je mee dat er niets aan de hand is met de zaadjes van je mannetje en dat bij jou de medicijnen aanslaan. Ik gun het je zo! Ga maar lekker snurken. Morgen weer een dag. Wat een geduld moet je in zo'n week hebben he? XX
Julesz lees ik nu dat je test dus half positief is???? zou je morgen niet even een nieuwe gaan halen en toch nog eens volledig plassen???? Het is toch een volledige - en dan het stokje van de plus tot heb bovenrandje van de -??? Dit klinkt nl echt als te weinig urine en een plus onderweg!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop het zo voor je!!!!!! Mutz ik ga heeel hard voor je duimen! Heb ik nu alle tijd voor! Sab nog een paar uurtjes en dan hoor je dat je een dochter krijgt!!!! Ik vind het zooo spannend! Ik ga met mijn telefoon in mijn hand klaar zitten zo tegen 20uur hahahah! Heb nu al trek in mijn dropjes! Kris hoe is het vandaag met je???
ja zo was het wel Maar het was meer een draadje dan een lijntje vond ik. Dat was niet zo dik als de streep. Ik moest er heel goed voor gaan zitten om het te zien. Maar het was er wel gelijk....Maar wordt vervolgd wordt vervolgd.. Ik durf er nog niet echt hoop van te hebben... Nee, niet morgen. Ik wacht wel een paar daagjes. Even uitstellen, even kijken wat er gebeurd.... Flauw he?
je moet mijn eerste test maar bekijken op hyves hahah dat was een heeeeeeeeeeeeel dun licht streepje maar wel echt waar! Ik zou echt niet meer kunnen wachten, maar snap dat jeje ook beschermt voor weer een teleurstelling! Ik ga ook voor jou dus heel hard duimen!!! Heb ik toch nog wat te doen Maaruuuh Juleszie het klinkt wel heel goed hoor dit!!!!! Manlief komt net thuis van zijn werk dus ik ga heel even met hem kletsen en dan lekker naar bed, want ik ben doodop van alle opwinding!
hoi meiden, weer even lang reageren, veel reacties geven Mutzie, maandag is altijd een k*t dag om te werken.. Maar hij is weer voorbij! goed gevoel he, als je nog zo'n lange reactie kan geven zijn we toch wel belangrijk voor je Boekje heb ik vandaag bij bol.com besteld.. Dus waarschijnlijk morgen in huis.. Kan ik 's avonds lezen.. Manon, hoe is het met het prikken.. weet dat je al hebt verteld wanneer je terug mag naar de gyna maar wanneer is dat mijn geheugen is niet zo goed de laatse dagen.. Smits... Ten eerste xxx voor je kaartje.. Was erg lief, ook mijn ouders vonden het lief dat 'onbekende' meiden zo konden zijn.. Al weet mijn pa niet dat jullie van het zwangerschapforum zijn, maar denkt een ander forum en laat dat maar zo haha... Je pui is mooi geworden... Later wil ik dat ook Zulke dingen kan ik nu weer zeggen.. En wat word je buikje mooier en mooier... Oja, ik heb wel zin in de 27ste knuffel van je hoor En was je relaxed van de joyo laat je je zelf schrikken door jojo! Jojo... MUts ben je ook.. Doe dan gewoon ook rustig aan!!! Verplicht in bed/bank hangen de komende dagen, en doe je het niet dan kom ik wel langs, en dan niet met de knuppel van sab maar met mijn majorette baton en die zijn ook pijnlijk hoor Straks kan je de 27ste er niet bij zijn, en dat MOET gewoon ook!! Bietje... zo oud ben je helemaal niet meid... je bent nog piep jong met wat levenservaring Hoe was de 1e dag van de week?? moet je nu vandaag terug naar de arbo of later deze week??? het was toch wel deze week?? Naat... wat fijn dat het goed gaat met je ventje Genieten nu he!! en was de vrije dag lekker? Gelukkig... hopen dat het tempen gaat en dat het vol te houden is.. Mijn lijkt het heel moeilijk om vol te houden, omdat het zo gestructureerd moet zijn, wat logisch is... Julesz... maandag pas testen?!?! hallo waar is je gevoel!? wij zouden allemaal allang en breed een extra test hebben gedaan.. Maar snap je onzekerheid en angst voor een teleurstelling ook goed.. Houd ons op de hoogte he!?!? Nou meiden, van allerlei vragen ga ze proberen te antwoorden... Gelukkig, ik ben deze week 'gelukkig' vrij. iK zou eigenlijk deze week beginnen op mijn nieuwe werk, maar dat is een week verschoven, vandaar dat ik alleen mijn lesgeven bij de majo/zumba/street nu doe... Maar volgende week moet ik gewoon aan de bak. En hoe leuk ik het ook vind dat ik nu nu werk heb, in het onderwijs zelfs , zie ik er nu best tegen op.. Manon... Ik wil niets vanuit het huis. Zelfs nog geen pollepel bij wijze.. Meneer zal maar een oplossing moeten zoeken.. Geld wil ik zo wie zo, al doet hij er jaren over... Zo net of ik zo'n geldwolf ben... Is niet, maar mijn pa heeft me wel wakker gemaakt over het feit dat ik dan weer spaarcenten heb en dan ook toekomst kan gaan opbouwen.. Vandaag was weer een heftige dag... Van morgen om 9 uur bij de Praxis verf gehaald, wit en bruin. Staan ze te mengen komt ons nummer (guus m met dat komt door jou) door de speakers.. Fijn!!! en bij de kassa gekomen was de helpende medewerker een oud team lid van mij van de majo.. Gelijk, oh leuk waar ga je wonen kris?? euhh.. stond gelijk vol mond met tanden!! heb me eruit gered zonder janken goed he Daarna bij ikea en leenbakker gekeken voor een bed. En ben bij leen bakker geslaagd voor een wit/creme bed. Wat landelijk en het tegenovergestelde wat ik voor onze inboedel (koloniaal) had... Alles moet nu ook anders zijn voor mijn gevoel... matras, lattenbodum, dekbed, kussens.. alles ook gekocht.. En een deel van mijn ouders gekregen, morgen bloemetje voor ze halen.. Dit is te lief ook eigenlijk Zelfs ook gordijnstof gekocht! Vreemd om te pinnen voor dingen waar je van het weekend nog niet aan dacht. Van het weekend dacht ik aan boodschappen doen en sparen voor carnaval/bruiloft... Nieuwe vloerbedekking besteld, donkerbruin, die nu ligt is niet mooi meer en afgelopen... ook tnx aan papa en mama... daarna zumba en de jongste majo getraind zonder iets te vertellen. En bij het team wat vorige week bij ons had geslapen heb ik het verteld. Met wat tranen in mijn ogen.. Gelukkig niet hysterisch gejankt... En ze waren echt super lief.. Kreeg knuffels en dat soort dingen wordt warm als ik eraan denk... Daarna naar de andere vereniging waar ik majo lees geef.. Weer vertellen, en dat wat weer met wat vochtige ogen.. Vind het ook gek hoor... Net of ik geen gevoel meer erbij heb ofzo... Huil niet meer als ik het vertel, heb vandaag ook niet eens echt gejankt... net of ik er emotioneel niet ben ofzo nu... Jojo, op jouw vraag hoe het gister ging met spullen halen.. Dat was heftig, mijn moeder vond het ook heftig... HEbben beide flink gejankt, vooral toen we hier weer terug waren... Daar waren mijn schoonouders (om ons in de gaten te houden!?!?! denk ik dan maar) en dan is dat toch anders.. Mijn kleding en persoonlijkere dingen zijn nu hier... Ook een lijst gemaakt van spullen die daar in de kastjes staan qua uitzet en wat voor inboedel het is... Van de week nog een dressior leeghalen, weegschaal en op zolder mijn jeugdherringen en foto albums halen... Kamer afmaken en prijs bepalen wat ik wil..
Jojo, wat schrok ik van jouw bericht...jouw meisje moet echt nog even blijven zitten hoor...blijf jij maar lekker relaxen thuis onder je tell sell dekentje en als je iets wilt hebben dan bel je gewoon Ro met je nieuwe foon...mooi dat je haar al weer wat drukker hebt gevoeld. Julezs, Je mag niet testen als je al hebt geplast he stoutert. Tenminste ik las dat een keer op de gebruiksaanwijzing. Dan zit er te weinig HCG in je plas. Ook het beste is met ochtendurine. Dus ik zou zeggen als hij met dit kleine beetje 'foute' plas al dit aangeeft....Ik zou morgen een test doen met ochtendurine dan weet je het helemaal zeker...maar kan me voorstellen dat je niet durft hoor voor eventuele teleurstelling...doe gewoon wat goed voelt...(Maar ik heb goede hoop voor je) hier wordt geduimt voor je hoor!! pff het is laat en ik ga naar bedje toe...Nou ja ik lig al met laptop en al en wilde eigenlijk alleen ff lezen wat jullie vandaag hebben getikt. Oh ja, ik heb foto's van het prikken enzo gemaakt..ze staan bij mijn profiel in het fotoboek compleet met uitleg!, dus alleen kijken als je een sterke maag hebt.
Jojo ik schrik me rot zeg wat ik hier lees! Verplicht rustig aan doen meid en ook echt doen hoor, ze zeggen het niet voor niets! Hoelaat moet je vandaag voor die CTG? Krisje mooie vloerbedekking hoor donkerbruin, hebben wij ook overal. Wat vervelend dat je dan precies dat liedje daar hoort, kop op meid! Manon hoe gaat het verders met prikken meis? Net naar de verloskundige geweest en die bestuurde de papieren van de 20 weken echo gister goed, ze vertelde wel dat die qua groei iets voor ligt op 't gemiddelde, iets groter dus, niets om ons zorgen om te maken en verder zag alles er prima uit. Nu moeten we wel met 30 weken nog een keertje voor een (groei)echo.
Kris wat ben je toch een sterke meid!!! Knap hoor dat je het aan de majo meide verteld hebt. En ook heel goed dat je een lijst van inboedel hebt gemaakt. Je klinkt niet als een geldwolf hoor je klinkt als een verstandige vrouw die voor haar toekomst vecht. Klinkt mooi joh wat je gekocht hebt! Ik ben gek op landelijk! Ga je wel foto's maken??? Ben heel benieuwd hoe JOUW nieuwe plekje gaat worden! Manon staan ze in je foto boek hier op t forum of op hyves??? ben benieuwd! Naat dus hij ligt iets voor op groei? Hoeveel voor? Die van ons lag ook een week voor maar niks gehoord over een groei echo! Wel leuk hoor mag je nog een keer kijken!!!!! Echt goed om te horen dat alles goed is! Julesz lukt het nog om niet te testen??? Ik zou geeek worden!!! HEb je een dag voor jezelf bepaald wanneer je weer gaaat testen???? Ben zooo benieuwd! Hier vannacht klote geslapen. Toch nog wat te bezorgd denk ik. Zit nu lekker relaxed proberen te zijn hahaha maar dat gaat me nog niet zo goed af! Ik blijf wel zitten maar mijn handen jeuken om wat te gaan doen... Ik ben ook gewoon nerveus voor vanmiddag. Nog een CTG hopen dat alles ook nu weer goed is... Moeten om 15uur en Ro gaat gelukkig met me mee. Ik ga zo maar eens een boek lezen ofzo!
Jojo snap dat je vannacht klote hebt geslapen, je maakt je dan toch zorgen, wat logisch is. Fijn dat Ro vanmiddag meegaat, ik heb vanavond helaas geen tijd meer om te kijken op 't forum maar ik zie het zowiezo morgen dan. Hou je taai meis! Zal aan je denken. Hij ligt idd iets voor qua groei, hij is gewoon wat groter. Ze vertelde dat ik niet specifiek verder hoef te zijn in de zwangerschap, ze kijken toch gewoon naar de termijnecho van voor 12 wk zwangerschap. Maar 't kan natuurlijk wel. Ze gaan de groei gewoon in de gaten houden vandaar die echo, zien we onze spruit nog wel een keertje vergoed door de ziekenfonds We doen met ongeveer 25 wk nog een 3d pretecho. Leuk hoor! Zo fijn dat alles er goed uitzag. Was je toen ook zo gerustgesteld?
Ok nou lekker dan toch Naat! Leuk hoor om hem dan weer ff te zien! maar je ziet niet veel want hij past dan niet meer op beeld hahaha! Ik was ook ontzettend opgelucht! Helemaal door de handicap vn mijn zusje!
Jojo: Laat die handen maar jeuken. Het enige wat ze mogen doen is een bladzijde omslaan van je boek. Kan je geen lekkere zwangerschapsmassage boeken bij jouw in de buurt? Daar ga je zeker van ontspannen. Naat: Die kleine van jouw heeft er zin in met zijn groeispurt. Mijn neefje liep achter met 20 weken, maar is er als een dikke 8 ponder uitgekomen. You never know. Kris: Leuke spulletjes heb je gekocht. Enne ben het met Jojo eens. Niets geen geldwolf maar een verstandige vrouw. Goed dat je de inboedel heb opgeschreven ( zie je echt verstandig) Ga weer verder werken, doei
Dat is ook zo Smits, je weet het inderdaad nooit, wie weet is hij straks opeens te klein ach we zien het wel. Voor nu zag het er allemaal goed uit, daar zijn we al super blij om. Ja Jojo dat geloof ik best dat die dan te groot is voor de echo whahaha als die zo blijft doorgroeien helemaal Ja kan me voorstellen dat jullie zo gerustgesteld waren ook idd door de handicap van je zusje. Krisje ik vind je ook geen geldwolf hoor...je hebt gelijk!