Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: jaaaa hoor het graag!!! Dacht zelf ook aan een groeispurt ofzo. Pffff hoe doen mensen met een huilbaby dat??? Volgens mij kan ik dat echt niet aan........
    Wat ben je knap bezig op je nieuwe werk! Goed hoor! En erg zwaar dat geloof ik wel. Die kilo's wel mooi meegenomen!

Smits: ook een but dag??? Geniet van het weekend.....Tim wel weer goed geslapen? En Serge snapte ook niks van mijn strafpunten verhaal.

Oh en ik bedoelde ego verhaal....was nog in de ban van Julesz

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh Smits ik lees het al. Dat is wel heel gemeen zeg! Lekker makkelijk, jouw welverdiende klanten houden.....HALLO die zijn van Smits. Zou ik ook niet tegen kunnen. Beetje van iemand anders werk proviteren...

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super: Met een huilbaby was je er ook gewoon in meegegaan.

Lees mijn but dag een bericht voor jouw post. Vond je echo dag wel lachen, creatief in spelling

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Beetje jammer dat ik de laatste 10 berichtjes heb gemist...

@Super: wat lijkt het me moeilijk; je zo voelen en toch dat kleintje bij je hebben... Fijn dat S er was om je een beetje te ontlasten...

@Smits: kan me heel goed voorstellen dat je je eigen klanten terug wil! Als hij ze binnen had gehaald, dan was het wat anders geweest...

@Jojo: wat fijn dat het zo goed gaat op je werk! Snap wel dat het doodvermoeiend is! Went hopelijk snel!

Mijn eitje groeide dus goed, dus volgende week waarschijnlijk een sprong!!
    Ga nu mijn weekend inluiden met een drankje in de kroeg!!!

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hahaha Mutz breek me de bek niet open over een sprong!!!! nee de jouwe is natuurlijk een supersprong.....spannend hoor.

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutz: Wat goed dat je eitje zo goed zijn best doet. Over drie weken ben je dan waarschijnlijk onze nieuwe zwangere ( of Manon moet je ineens inhalen)

Hoe heb ik het kunnen afspreken??!? Moet om 08.00 uur bij de kapper zijn.

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Smits zit nu lekker bij de kapper. Inderdaad wel errug vroeg. Balen zeg van je werk, net alsof jij in die 5 maanden ineens nergens meer recht op hebt. Bleeh niet leuk.

Julesz supergeweldig nieuws. Mooi hè om het hartje te horen. En 8,5 week dat is toch gewoon super. Er groeit een lief klein minimensje in je. 27 weer een echo, is dat omdat je vriend er niet bij kon zijn of gaan ze je gewoon goed volgen ivm met de miskraam en dat het zo lang duurde voor je zwanger was? Wel leuk hoor meer echo's. Aan de ene kant iedere keer spannend, maar zolang je het hartje nog niet zo kunt horen is dat toch wel iedere keer een bevestiging van dat levende kindje.

1979 jij hebt volgende week net zo goed een mooie echo. Nog een paar dagen aftellen.

Mutz een mooi groeiend ei voor jou. Dat wordt klussen geblazen volgende week.

Manon hopelijk voor jou ook snel weer raak, volgens mij moest jij over 1,5 week weer, klopt dat?

Jojo lekker vermoeid van het harde werken. Geeft denk ik wel voldoening op deze manier. En dat afvallen is een mooie bijkomstigheid. Ben je de kilootjes die zijn blijven zitten van de zwangerschap direct kwijt, of was je al helemaal terug op je gewicht?

Super hoe is het nou? Heb je toch een beetje een goede nacht gehad?

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou Smits das lekker dan!! Kan hij dat zomaar doen dan? Jouw klanten afpakken. Weet niet hoe daar de regels voor zijn of heb je op voorhand wel tegen hem gezegd dat hij ze moet teruggeven of niets afgesproken? Hij heeft toch ook 5 maanden de tijd gehad om er nieuwe bij te werven..die mag hij voor zichzelf houden zou ik zo zeggen, maar die van jou zijn van jou en blijven van jou als het aan mij zou liggen. Ook raar van je collega die hem gelijk geeft, die weet toch ook hoe het moet zijn voor jou of werkt die nog niet zo lang? Hoe sterk sta je hierin? Want als je minder bent gaan werken kan ik me wel voorstellen dat je het met een paar klanten minder gaat doen en dat jij er een paar aan hem kan geven. lijkt me wel dat jij beslist welke wel en welke niet....
    Hoe heb jij moeten beginnen? zonder klanten? of heb je er toen ook gehad om mee te beginnen?

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Heb deze editie zelf opgezet en ben dus met nul begonnen. In mijn verlofperiode hebben we een gebiedsindeling gemaakt waar hij zich nu niet aanhoudt. Snap ook wel dat hij sommige klanten wil houden. Deze zijn lekker makkelijk en leveren goed geld op en tuurlijk moet hij ook een goede basis hebben, maar niet uit mijn gebied. Dit soort dingen krijg je dus als je er even niet bent. Moet je potverdomme vervelende discussies voeren om je weer werk op te pakken.
    Genoeg over mijn werk anders zit ik zo weer te koken.

Super: hoe is het met Nick vandaag?

Bi: Leuke dag gehad donderdag?? Zeker heel de dag gekroeld met ja favo neefje.

Manon: Hoe is het eigenlijk bij jou op je werk. Heb je je salaris nog kunnen behouden?

Jojo: Weekendddddddddd, lekker he meid. Vanaf nu mag je dit iedere week ervaren.

Loestig: Hoe lang moet je nog werken?

Vandaag flink veel geld uitgegeven. Tenminste de betaling vind pas plaats bij levering en dan is onze nieuwe badkamer een feit. Jippie straks eindelijk weer badderen!!

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nee niet kunnen behouden maar wel een beter werkplek kunnen krijgen dat dat zij voor me in petto hadden...was dus geven en nemen helaas...Heb het wel naar mijn zin nu hoor...is wel wennen om niet meer zoveel overdag vrij te zijn maar ook wel lekker om nu een regelmatiger leven te leiden..

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeeeeeh!!! Mutz dat is goed nieuws zeg!!!!! Zou echt geweldig zijn als je deze ronde gewoon zwanger bent!!!! Misschien wil jullie toekomstige kindje zich nu pas laten zien, omdat je nu getrouwd bent hahahahahhaha Je weet t nooit wie weet is hij wel traditioneel ofzo whahaha! Nou top hoor! Lekker doorgezakt in de kroeg??? Is misschien wel de laatste keer voorlopig dus geniet er maar lekker van!

Smits wat een rotstreek zeg getverdemme! Jij het harde werk en hij met de eer strijken heeel erg vaag hoor! Kun je het niet met je leidinggevende opnemen? Dit kan toch eigenlijk niet natuurlijk. Natuurlijk als je minder gaat werken is het wel lekker, wat Manon ook zegt, maar dan is de keuze wel aan jou natuurlijk! Of op zijn minst in overleg! Hoop dat je eruit komt!
    Zijn je haren weer mooi??? Ben echt jaloers op jouw krullen zooooo gaaf!

Super je kunt je aanmelden op oeiikgroei.nl dan krijg je per e-mail een melding als er een sprongetje aan zit te komen.
    Bij dit sprongetje gaat Nick de wereld niet meer als een soepje ervaren, maar meer onderscheid maken tussen dingen. Hij gaat meer grijp bewegingen maken en gerichter kijken. Dit moet hij even verwerken en dat noemen ze een sprongetje. Er staat dat je het merkt door veel huilen, alleen maar bij je willen liggen en continu willen drinken. Dus dat klopt wel! Kan een week tot 3 weken duren, maar bij ons duurde het altijd max een week dus hou je daar lekker aan vast! Het komt ook een beetje in etappes hoor. Het is meestal niet zo dat ze dan al die tijd niet te genieten zijn, maar iets meer geprikkeld.
    Hoe is het vandaag gegaan???
    Dat boek is trouwens volop op marktplaats te koop! Ik heb m voor 5euro gekocht! Echt handig en verklaard een hoop. Maar ze doen af en toe wel alsof je kind met 5 maanden al moet kunnen lopen hoor haha dus niet alles té letterlijk nemen.

Manon trek je het spuiten nog? Lijkt me zo moeilijk omdat je, zodra je de naald pakt, weet dat het pijn gaat doen bah! Maar waarschijnlijk hou jij het einddoel voor ogen en gaat het gewoon goed!. Hoe is het met Bart. Heeft hij het relaxte gevoel van de vakantie een beetje vast kunnen houden??? Hoop het!

Hier heerlijk weekend aan t vieren. Charlie super gezellig en kletst de hele dag. Ze bleef vanmiddag 5minuten los zitten! Ben zo trots! Zij ook als je dan zegt "wat ben je knaaaap"dan straalt ze helemaal zo leuk!!
    Helaas zijn haar billen helemaal kapot. Echt open tot bloedens aan toe. Ze geeft geen kick, maar het lijkt me dat het heeeel veel pijn doet. Vanavond wilde ze niet dat ik haar ging verschonen, maar ja moet toch echt gebeuren dus denk dat ze er toch wel last van heeft gekregen.... Net de schimmel over dan krijg je dit weer!
    Heb Maizena gehaald en ben erg benieuwd of dit aan gaat slaan!
    Morgen lekker poetsen in huis en daarna hopelijk even naar het bos het wordt zulk mooooi weer!!!!

12. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Heb Maizena gehaald en ben erg benieuwd of dit aan gaat slaan!
    Hihi dat zal een lekker sausje worden.
    Vind het wel zielig voor der. Misschien kan je haar billetjes nu beter droog föhnen i.p.v vegen.

Manon: Jammer van je salaris, maar het leuk hebben op je werk is meer waard. Nu zit iig al op de juiste plek voor als je mama bent.

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo, zit je aan de baileys????

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik dep haar billen nu droog met een hydrofiele luier en maak haar billen schoon met wattenschijven met water. Geen lotion doekjes voorlopig!

Nee hoor zit niet aan de baileys maar ze hebben op hyves weer zo'n vrouwen ding wat mannen dan niet mogen weten. Je status van je liefdesleven wordt weergegeven in drank. Baileys staat voor getrouwd hahah om verwarring te zaaien! :D
    Oh ik ben zo trots Charlie heeft vandaag een potje van Friso gegeten voor 6 maanden en daar zitten gewoon stukken in! Ze at het zonder blikken of blozen op! hahah Die van olvarit is gewoon glad gepureerd!

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kleine meisjes worden groot.
    Hoor/lees goede verhalen over de frisopotjes. Vind het wel heel zielig voor Charlie. Lijkt me zo rot.
    Aha Baileys dus.

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: bedankt voor je oei ik groei verhaal. Dacht dat het vanmorgen beter ging maar vanmiddag en vanavond was het wer helemaal mis. Fijn te lezen dat dat gewoon hoort. Vind het zo erg om hem zo verdrietig te zien. Dan ben ik zo bang dat ik iets niet goed doe. Hij wil idd ook geen minuut alleen in de box en leg ik hem in de wagen om te wandelen is het ook weer krijsen. Nou weet dat ik het gewoon met geduld moet gaan uit zitten! Thanks!!!!

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja die potjes van Friso zijn top. Als je het dan proeft dan weet je wat je eet. Bij olvarit smaakt alles zo'n beetje het zelfde en weet je niet wat je eet als je blind proeft. Die mama's ideetjes zijn ook super! Gewoon stoomgroente dus veel vitamines en een pure smaak. Dan is t helemaal alsof je t zelf maakt. (doe nu alleen nog fruit zelf maken, omdat ik het lastig vind om vlees erbij te maken)
    Ja die billen zijn echt sneu hoop dat t snel beter gaat!
    Hoe is het met Tim? Heb je t idee dat hij nu de koemelk heeft gehad of niet???

18. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Moeilijk te zeggen Jojo. Hij heeft veel meer gehuild op een zielige manier, maarja geloof dat er ook tandjes aankomen. Dus waar heeft het dan mee te maken?? Wacht de bevindingen van de arts maar af,maar eerst nog deel 2 van de test.

Super: Tuurlijk doe je het goed met Nick. Op zulke momenten kan je hem alleen maar extra veel liefde geven en dat doe je vast. Verder is het maar hopen dat hij er snel doorheen is. Sterkte!!

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Niet onzeker zijn hoor Super je bent een top mama! Ik heb je met Nick gezien en hij komt niks te kort hoor! Dus als je er doorheen zit geeft het niet als je hem even laat huilen en jij gaat roken, want waarschijnlijk huilt hij ook als je hem vast houdt. Heb t ook wel eens tegen Sab of Smits gezegd dat je hardop moet zeggen "huil jij maar even dat geeft niks"want als je dat zegt leg je jezelf er op de 1 of andere manier bij neer dat hij huilt en wordt jij rustig en daardoor Nick ook. Hier werkte dat goed. Was een tip van de kraamverzorgster. En ook neurieën mmmmmm hmmmmm hmmm ofzo dat werkt rustgevent voor Nick maar ook voor jezelf. Huilt hij gewoon door dan helpt het om t geluid ff uit te zetten in jehoofd.
    Hoop dat je er iets aan hebt. Ik werd en word er ook gek van als charlie zo veel huilt op een dag hoor. Is menselijk en geeft niks. Vraag maar aan Smits die weet er alles van!!!

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: wat lief van je! Word er weer helemaal blij van. Ik ga je tips morgen zeker uitproberen. Toch even fijn om hier van je af te praten hoor. Mensen om je heen zien je kindje vaak alleen als hij heerlijk ligt te slapen en snappen niet waar je het over hebt. Fijn om hier wat tips enzo te krijgen. Jullie zijn mijn surogaatmoeders hahahahaha.....

Smits: jij ook een verdrietige Tim. Zou toch handig zijn als je ze kon vertellen wat er aan de hand is!

Deel Deze Pagina