Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou idd Super het is altijd zo dat als er visite is dat ze stil zijn. En dan zei mijn schoonmoeder altijd dat ik niet moest zeuren dat ze zo zoet en tevreden is, maar zodra ze de deur dicht deed begon ze weer te huilen en te krijsen! Tot ze er op een dag was en ze begon te huilen. Ik heb haar aan haar gegeven en ben een sigaret gaan roken en ze kon haar dus mooi niet stil krijgen (uur lang) dus toen moest ze me wel gelijk geven. Ze werd er dood nerveus van.
    Hoop echt dat het helpt bij Nick hoor! Het zal je een hoop rust geven als je de controle er een beetje over krijgt he. Maar je bent gewoon al zo moe dat dingen je snel te veel worden!

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hahaha das een goeie Jojo; zo mag jij het even oplossen. Nick ging vanmorgen bij mn schoonmoeder uit zn plaat. Ze had hem 5 minuten en kreeg hem niet stil (ik dronk mn kopje koffie) Wat denk je legt ze hem zo krijsend op de bank en gaat er naar staan kijken.....Ja dag niet mijn kind zo wegleggen na 5 minuten. Bij mij was hij toen ik hem van de bank grisde (toeval) in 1x stil whahahaha.....En de vermoeidheid klopt hoor. Word je ook niet vrolijk van. Maar als hij dan volmondig naar me lacht en begint te brabbelen is mijn dag ook weer goed. Jantje huilt Jantje lacht

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Super mooi is dat dan hè? Dat je dan kunt bewijzen van bij mij voelt hij zich op z'n gemakt. Je schoonmoeder wil dus nooit meer Nick vasthouden, grapje. Zijn je tantes inmiddels op bezoek geweest? Zou leuk zijn als hij daar ook helemaal door zijn plaat gaat, weten ze ook eens wat zorgen is. Misschien gemeen, maar ik vind het ook gemeen hoe ze met jou en je vader zijn gevoelens omgaan.

Manon die regelmaat op je werk is misschien wel heel goed voor je lijf. Misschien dat nu alles beter aanslaat en je snel zwanger bent. Ik hoop het ik hoop het.

Smits bij jou dus ook een huilerige Tim. Zielig hoor. Wanneer moet hij nu voor de 2de test? Ik moet trouwens nog 1 week werken en dan heb ik een week vrij en daarna begint officieel mijn verlof. Op die manier heb ik 2 weken extra na de bevalling en toch gewoon met 5 weken dat ik al van tevoren thuis ben. Dat is dan weer een voordeel als je nog vakantiedagen hebt die op moeten.

Jojo auw rode open billetjes. Dat zal geen pretje zijn. En dan die luiers dat prikt natuurlijk gigantisch. Knap hoor dat Charlie dan geen kik geeft.

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    heb gereageerd op de link... heel verhaal.. dus ga het niet nogmaals doen... :p

ben lui, moe en heb net een hele dag gewerkt.. (niets gewend als part time juf en dus maar 1/2 dagen werken haha)

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Euh, waar heb je gereageerd Kris? Kan niks vinden...

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh trouwens, mijn ei is er klaar voor. Zet straks een spuit en dan zal hij springen binnen 36 uur. Joehoe!!

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Haha Mutz, ik dacht al dat het aan mij lag dat ik niets kon vinden....

Yeah..wat goed van je ei, dus dat wordt lekker aan de klus de komende dagen...ga voor je duimen

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Mutz veel plezier met klussen. Hopelijk gaan de zwemmertjes je ei vinden. :D

Kris ik zie je verhaal niet hoor!! Maar ik ben zo te zien niet de enige.

1979 morgen je echo spannend!!!!

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: jeej wat spannend!!!!!!!!!!! Zet hem op, hahahahaha

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutz: Wiehoeeee dat wordt klussen en daarna met de beentjes omhoog:D Succes en vooral veel plezier.

Manon: Heb je grey's gezien??? ( kijk jij toch altijd naar). Heb je je hormonen een beetje onder controle of schieten ze alle kanten op?

Gelukkig: Las net het verschrikkelijk verhaal van je nicht. Zo erg, je moet er niet aan denken dat je kindjes niet zie opgroeien en dat zij hun moeder moeten missen. Gaat ze nog voor chemo?

1979: Bijna is het echotijd voor je. Eindelijk! Geniet ervan!

Jojo: Ik zag vandaag bij de etos mog een middeltje staan tegen luieruitslag. Een spray in een gelige verpakking. Schijnt ook te helpen bij wondjes.

Sab: Is je werkdag rustiger verlopen dan vorige week?

Super: Volgens mij gaat Nick steeds beter slapen. Op maar een nacht met 6,5 uurtjes slaap.

Morgen deel 2 van de provocatietest en 's avonds nog errug verlate kraamvisite. Hihi die komen nog even snel voordat we ze zaterdag zien bij jarige oma. Typisch gevalletje van schaam me rot dat ik nog niet ben geweest.

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits...ik kijk idd grey's en was super aflevering...zooo spannend, ben benieuwd wie het overleefd en wie doodgaat....moeten we een hele week op wachten..bah...
    Idd schieten mijn hormonen alle kanten op. Zat vanaaf nog op de bank te janken tijdens mijn eten....(nog voor Greys hoor..)...pff ben zo van slag...zit hele dagen in over het huwelijk wat nu snel dichterbij komt..de hormonen helpen niet echt hierbij..ik ben zo ontzettend bang dat er iets mis zal gaan...zenuwen en hormonen gaan echt niet samen:(:(

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Manon: niet zenuwen hoor! Het komt helemaal goed!! Als je het gevoel hebt dat alles is geregeld, dan moet je het los laten en genieten!!
    Hoe gaat het met spuiten? Hoe lang moet je nog?

1979: spannend!!!

Ga nu lekker slapen! Morgen gaan we eens aan de klus, haha!! Truste!

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    gO mUTZIE!!!
    Enne Manon; dont worry, luister naar mutz, zij is degene met de vroegste ervaring wb trouwen he....
    komt wel goed schatje!

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, kan me voostellen dat je de zenuwen krijgt zoals mutz al schreef probeer het los te laten. De dag draait om jullie de rest is bijzaak. Echt al zou er iets mis gaan, met jullie liefde is niets mis en daarom wordt een prachtige dag.

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Vandaag om 5 uur wakker en niet meer kunnen slapen...kan het echt niet loslaten wat niet goed is voor een TP(=terugplaatsing)....
    Het boeket is aanbetaald maar ik krijg geen reacties meer. Ze beloven foto's te sturen en doen het niet...ik ben hier nu al 2 maanden mee bezig en ben het zat..ik wil mijn geld terug en naar een ander...

Dan vooral angstig om mijn vrijgezellenfeestje...kijk daar al jaren naar uit:D (je trouwt alleen maar om dat feestje toch:p:D)en ben nu bang dat alles in het honderd loopt....
    Ik wilde omdat ik geen getuigen heb 2 vriendinnen vragen het te regelen. Zodat het geen dingen zouden worden die ik echt niet leuk vind(zoals bij een blote stripper op schoot zitten ofzo) wilde ik een lijstje maken met dingen die ik leuk zou vinden zodat ze kunnen kiezen of een idee hebben. Maar toen ik ernaar vroeg(aan 1 van de twee omdat de ander er niet bij was) werd me verteld dat het al geregeld wordt en dat ik me erbuiten moet houden. Mijn beste vriendin die ik wilde vragen zit nu niet bij degene het het regelt/regelen en weet niet of ik haar nu nog moet vertellen dat ik dat van plan was. Zij heeft mijn smaak en weet wat ik leuk vind omdat we het daar al verschillende keren over hebben gehad vroeger(zij is al 15 jaar mijn beste vriendin). Wil gewoon zoiets als Mutz en Jojo....cursusje(in de trant van T'shirt/tas/slippers/lelijke vaasjes maken of buikdansen ofzo/naar waarzegster zoiets), stad in(en ja weet dat verkleden en opdrachtjes doen erbij hoort), eten en feesten....maar er werd me al verteld dat we na het avondeten naar huis gaan(en het was niet om mij op het verkeerde been te zetten)....Ben bang dat het dit niet gaat worden dus....zeker het uitgaan kan ik duidelijk al vergeten.....
    Ze gaf aan dat niet iedereen anders kan en dat er een budget is...dus heb ik zoiets van..doe het dan zo dat degene die overdag niet kan 's avond komt en andersom dan heb je nooit iemand die die hele dag niet kan toch?.....
    Budget snap ik natuurlijk! Maar ga dan niet uitgebreid uit eten, gewoon pizza of de mac is toch prima..en doe aan carpoolen enzo..geen dure high-tea maar gewoon een normale lunch...geen pakje huren maar zelf iets maken(sluier en raar T-shirt,klaar)...er zijn zoveel dingen waar je op kan besparen en ben bang dat zij andere dingen belangrijker vind dan ik en op de verkeerde dingen bespaart..zoals het uitgaan al(dat hoort er in mijn ogen echt bij en zou ik voor geen goud willen missen)...

Ben benieuwd of ik me zonder mijn hormonen ook zo druk zou maken hierom..:(

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Manon...5 uur dat is wel vroeg zeg. Poeh, dacht dat ik vroeg was met mijn 6 uur.
    Aan je berichtje kan ik merken dat je gewend bent om alles zelf te regelen en nu dat je het moet loslaten je dit veel moeite kost. Laat het feestje gewoon over je heen komen joh, gaat echt wel goed komen, dus lekker genieten.

Wat betreft je boeket, kun je niet naar die zaak bellen en zeggen dat je je geld terug wilt. In dit geval kan ik me namelijk wel voorstellen dat je het zat bent.

Knuf

@ SMits...succes vandaag met deel 2 van de test.

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Wat betreft het boeket..dat is via internet gegaan en ik heb alleen een mobiel nummer. Ik heb die man al een paar keer aan de lijn gehad en hij beloofd veel maar doet niets...kan naar mijn geld en boeket fluiten ben ik bang. Ik heb ingesproken op zijn mobiel maar hoor niets terug ook op mijn mails niets meer...ben gewoon opgelicht ben ik bang....

En ja..ik regel idd altijd alles zelf..:D

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Dat is wel flink k*t dan zeg maar. Had je erg veel aanbetaald? Buiten het feit dat je waarschijnlijk je geld kwijt bent is het gewoon verrot dat je nu op zoek moet naar een ander.
    Als ik jouw verhaal zo hoor, zou ik dat in ieder geval wel doen.

En dat andere...laat het losssssssssssssssssss....zennnnnnnnnn

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, één van de regels bij een vrijgezellenfeest is de bruid op een verkeerd spoor zetten. Zo te lezen is dit bij gelukt. Mocht het toch uitkomen waar je zo bang voor bent, dan gaan wij (en meer topicvriendinnetjes zullen zich hier bij aansluiten neem ik aan) flink stappen en overdags creatief met kurk. Dus wat betreft je vrijgezellenfeest, chilllllllstand aan.

Je boeket klinkt minder hoop vol. Heb je veel geld gestort?? Als dit echt zo is, vergeet je dan niet om aangifte te doen?

Wat betreft je beste vriendin. Ik zou vertellen dat je had gewild dat zij het vrijgezellenfeest zou regelen. Kunnen daar geen misverstanden over komen.

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik had 30 euro gestord dus gelukkig niet heel erg veel maar toch genoeg voor iets wat ik niet ga krijgen....
    Ik ben idd al op zoek naar een ander boeket en blijf proberen deze man nog te pakken te krijgen. Ik ga ook zeker aangifte doen, maar hiervoor moet ik eerst nog mailen dat hij in gebreke is gebleven en hem de kans geven om mijn geld terug te storten...

Deel Deze Pagina