Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sabrina79, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Voor ons is het wel duidelijk wat voor voeding Tim vandaag bij de test heeft gehad. Koemelk:(. En wat voelt ons mannetje zich rot. Kan geen glimlach meer vanaf en hij kijkt heel sip, zo zielig.

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ah Smits...wat zielig zeg...Hoe lang blijft hij daar last van houden dan? Ik hoop maar dat het snel over is.

Een ding is wel zeker, maar dat wist je al..allergisch is tie

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Arme Tim...hopelijk heeft hij van de tweede test straks geen last...Wanneer is de tweede test eigenlijk?

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Manon..dit was de tweede test voor Tim

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ah ok...dat had ik gemist:)... dan is het dus wel duidelijk dat de eerste geen koemelk was...en hij dus echt allergisch is helaas. Het goede nieuws hiervan is dat je nu speciale voeding vergoed gaat krijgen toch?
    Is er nog een kans dat hij er ooit overheen zal groeien?

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH lieve Manon ik hoor de hormonen hier knallen!!! En ik begrijp je hoor! Ik vond het ook verschrikkelijk dat ik het niet in de hand had wat we zouden gaan doen met mijn vrijgezellenfeest. Het is echt goed gekomen en het gevoel dat al je vriendinnen samen zijn om jou de dag van je leven te geven is dan heel speciaal!!! (kunnen de andere getrouwde meiden waarschijnlijk wel be-amen!) En wat een k*t zooi zeg van je boeket. Wij hebben mijn boeket laten maken bij een bloemenstal waar ze altijd prachtige bloemen voor weinig geld hebben. Dat zou je ook nog kunnen doen. Gewoon bij je favo bloemenkraam/winkel. Dan weet je wat je krijgt!
    Komt goed meid! Jullie dag wordt prachtig!

Smits die arme Tim. Getverdemme wat een kloterige bende dan. Echt hoor waarom doen ze dat die kleintjes aan! Hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt, want dit is zoooo zielig... Zie dat pruillipje voor me ah gossie.

Mutz wat een suuuuuuuuuuuuuper goed nieuws! Wil jou natuurljk de komende dagen niet online zien he! Aan de bak met die dunne kont van je :D:D:D Have fun en succes ;)

1979 hoe is het gegaaaaaaaaaaan??? Ben zo benieuwd!!!!!!

Sabje hoe gaat t met de kilo's??? Hier in 1 week 1,8kg kwijt dus gaat goed! Hopen dat het zo blijft gaan!!! En hoe is het nu met Mirza en zijn luchtalarm rond bedtijd?? Al iets beter??

Zelfde vraag voor jou Super hoe gat het nu met Nick? Is hij al wat rustiger? Hij slaapt wel goed he! Fijn voor jullie, want je nachtrust is heilig!

Loestig alles nog rustig daarbinnen??? Je hebt nu verlof toch??? Of na deze week?? Oh heerlijk ga er maar lekker van genieten!
    Gelukkig van dit nieuws word ik misselijk en krijg ik tranen in mijn ogen. Wat verschrikkelijk.,,, Mijn moeder was 36 toen ze het zelfde meemaakte... 6november 18jaar geleden. Dus jeetje wat heb ik met haar gezin te doen.... Pffff heftig en brengt hier veel herinneringen en pijn terug... Veel sterkte!

7. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Ff snel;

Manon: voor jou een enorme knuffel tegen al die rondvliegende hormonen! Komt allemaal goed.

Smits: ook voor Tim een knuffel! Hoe lang houdt hij daar last van?

Nick is nog steeds rommelig. Sinds eergister drinkt hij steeds slechter en komt hij niet meer aan het minimum. Zucht......zorgen dus bij mama. Ook 's nachts weer drama 3 uur 4 uur 5 uur....
    Tweede kuur Nystatine gehad voor de spruw, gaat volgens mij ook niet werken. Arm manneke. Morgen naar het cb dan kan ik alles even voorleggen. Hoop dat het snel beter gaat met hem :(

8. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jojo: beladen dag 6 november :( brrrrr...Heftige emoties.

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Super dat is balen zeg. Denk je dat het door de spruw komt dat Nick zo slecht drinkt? Kan trouwens ook te maken hebben met het sprongetje.

10. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Super: Jemig wat vervelend met Nick. Heb je het idee dat het slechte drinken van de spruw komt? Let wel dat het cb geen recepten etc kunnen uitschrijven. Ze kunnen alleen advies geven. Als je het niet vertrouw gewoon naar de ha gaan en als deze het niet weten je niet laten afschepen en een verwijzing vragen voor de kinderarts. Vandaag in het zk hadden we ( ik + andere moeders) het er nog over dat je met je eerste vaak niet sterk in schoenen sta om tegen het cb in te gaan.

Manon: Vaak groeien kindjes over een koemelkall heen. De één met 6 maanden de ander met 2 jaar en een enkeling nooit. We zullen zien waar het schip strand.

11. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Bi: Las dat je goed bezig bent met het niet roken. Knap hoor enne vol houden!

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    hello ladies,
    ga ff reageren op Manon hoor, mijn god wat ben jij een regelneef zeg!! Je moet echt dingen gaan loslaten hoor!!! Dat gaat niet goed zo en dan bedoel ik niet het vrijgezellenfeest; dat gaat juist wel goed komen. Heb vertrouwen in de mensen die dicht bij je staan, zij weten heus wel wat goed voor je is, neem ik aan. Wat betreft je beste vriendin, valt ook best uit te leggen. Ik vond het zelf alleen vervelend om er niet bij te zijn omdat ik het leuk vind om dingen te regelen, maar verder had ik er alle vertrouwen in dat er iets werd gedaan wat bij mij paste...en da;s gelukt! Wat betreft je boeket, dat is gewoon echt k met peren, gelukkig ben je iets anders aan het zoeken!
    Reageer ff niet op de baby praat, kan ik niet zo heel veel mee in deze fase (GRRRRRR IK WILN EEN PEUK!! NEEN HOOR GAAT GOED) op Smits had ik al gereageerd via hyves.
    Jojo, kan me voorstellen dat het nieuws van gelukkig weer ff confronterend is!
    Julesz, hoest met u??? Nog symptoompjes?

13. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Bi, neem een lolly of iets anders maar geen peuk. Je gaat dit volhouden

14. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja joh, gaat goed komen hoor! Wil het nu ook volhouden dus dan gebeurt het ook!! Promised!!

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enne teveel lollys is ook weer niet goed voor de lijn he....oooh life is fun hahhaahaha....

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    je hebt gelijk bietje...normaal gesproken ben ik ook wel een regelneef hoor maar niet zo erg als ik nu wil zijn...
    Ik voel mezelf net een bos vlooien...loop zomaar te janken(echt om niks) en kan niet goed stilzitten en slapen
    Morgen naar het ziekenhuis...ben ik ook al zo zenuwachtig voor en voel me zo saggerijnig...ik had dit de vorige keer echt niet van het prikken, maar het lijkt wel of hormonen die je neemt niet zo heel snel uit je lichaam verdwijnen waardoor het zich nu lijkt op te hopen.
    Ik heb het gevoel dat het niet alleen de nieuwe hormonen zijn maar ook nog een deel van de oude en van mijn zwangerschap...
    Hoop dat ik me na het ziekenhuis wat beter voel maar denk van niet...

Snap dat je zin hebt in een peuk maar nog even volhouden hoor je bent al zo goed bezig!

17. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon wat kl*te zeg van dat boeket. GRR mensen maken toch ook altijd misbruik van anderen. Hopelijk snel ergens anders een boeket vinden waar je je beter bij voelt. En wat betreft je vrijgezellenfeest kan ik me bij de rest aansluiten. Ze willen je gewoon op het verkeerde been zetten, niet leuk met die hormonen die door je lijf gieren, maar het hoort er nu eenmaal bij. Komt allemaal goed. Wanneer is eigenlijk de grote dag???

Smits ach gossie wat zielig voor Tim. Hopelijk groeit hij snel over deze allergie heen en tot die tijd heb je in ieder geval voor de verzekering duidelijk aangetoond dat hij die allergie heeft. Echt nog steeds belachelijk dat je zo'n klein kindje daarmee moet plagen omdat anders de verzekering niets uitkeert. Wat leven we toch in een vreemd land.

Super ook al zo'n zielepootje bij jou. Hopelijk kan het CB je een goed advies geven en anders idd doen wat Smits zegt, naar de HA en op je strepen gaan staan. Hoor mij, ik zou daar zelf niet echt goed in zijn geloof ik.

Jojo de kilo's vliegen eraf bij jou zo te lezen. Dat is nog eens handig werken en sporten tegelijk :D. Ik heb vanaf volgende week vrij, maar het ziet ernaar uit dat ik dan toch nog 1 dag terug moet omdat de inval niet geregeld is voor die dag. Officieel gaat mijn verlof pas op 23 oktober in.

Gelukkig ik weet niet waar je verhaal staat, maar wat ik er zo van mee krijg heel erg heftig!

1979 hoe ging de echo?????
    En Julesz hoe gaat het met de symptomen?

Euhm de rest ben ik een beetje kwijt Mutz is aan de klus en Bi moet heel veel lollies eten :D. En Kris bij jou is het erg stil, alles goed daar in Leur????

Nou ik ga mijn bedje weer opzoeken, hopelijk kan ik nu de slaap weer vatten, ik lig alweer vanaf half 3 wakker en gisterennacht was het ook al niet veel soeps. Bleeh, komt dit ooit nog goed... Nee hou je mond maar ik wil het niet horen, want de komende jaaaaaaaaaren hou ik waarschijnlijk slapeloze nachten. Is het niet van de nachtelijke voedingen dan wel van de zorgen, acht het ouderschap is zwaar. 1 voordeel dan ben ik niet de enige die wakker ligt, maar Ruben ook (hoop ik, anders is het wel heel oneerlijk verdeeld in de wereld).

18. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, succes vandaag in het ziekenhuis!!

Loes: Wat een tijd zeg. Je lichaam is zich duidelijk aan het klaarmaken voor het moederschap. Wees er bij mee ( is wel heel lastig), want hierdoor ben je straks als je kleintje er is niet zo moe als je normaal zou zijn.

19. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Helaas minder goed nieuws hier.

Gisteren ben ik voor mijn eerste echo geweest: er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Het is voor 80-90% zeker dat dit zal eindigen in een miskraam. Volgende week vrijdag moet ik nog een keer voor een echo, dan gaan ze kijken of er misschien toch iets te zien is...

In een keer worden je toekomstplannen van tafel geveegd... en dat doet best zeer...

Xxx

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ 1979...wat een kutnieuws zeg. Gadverdamme...ik gun het jullie zo.

En natuurlijk doet dat zeer...Dikke knuffel voor jou..XX

Share This Page