@1979...jeetje wat lees ik nu meid! pfffff nu wordt je weer ff met je neus op de feiten gedrukt zeg, wat een vervelend nieuws. Tuurlijk doet t zeer meid. Dikke knuffel! Heb niet veel tijd om verder te reageren!!!Druk met werk en thuis. Pascal gaat t niet zo lekker met z'n lies. Hij krijgt er steeds meer last van(liesbreuk), 28e krijgt die een intake en dan horen we denk hoe of wat wanneer die geopereed wordt. Dus thuis ook niet zo lekker met hem en die kleine blijft ook maar verkouden...kijk t nog ff aan dan toch maar weer ff naar de HA. sorry...xxx
1979 tjee wat een nieuws zeg. Ik hoop zo dat ze vrijdag toch een hartje zien kloppen, maar ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven. Heel veel sterkte en mijn duimen draaien overuren voor je. Dikke knuffel vanaf hier. Naat voor jou ook niet zo'n leuke tijd. Hopelijk Pascal snel een operatie waarmee het goed komt met zijn lies. En kleine Keano ook ziekjes, bah die vervelende herfst. Gewoon naar de HA gaan hoor.
Ja ik kijk t nog even aan met die kleine en anders bel ik morgen even of ik morgen of vrijdag even langs kan komen en met Pascal is t ook allemaal zo'n ellende bahhhhh word je toch niet goed van!!! Jij bijna met verlof of is het inmiddels al zover? Lekker hoor, lekker genieten van je rust (nu kan t nog he)...
Jeeeetje 1979 hoe kan dat nou! Ik schrik me rot, maar had al een beetje een gek gevoel, omdat we nog niks van je gehoord hadden... Hele dikke knuffel voor jou... Ik duim dat er toch iets te zien gaat zijn... Heeel veel sterkte joh BAH!
Och 1979, wat een kut nieuws zeg. Je hoopt natuurlijk toch nog wat te zien maar dit klinkt niet heel erg hoopvol zeg.. Wat een klap. Ik vreesde er al een beetje voor, je was zolang stil.....Denk aan je. ----------------------------- Manon, ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan. En lieverdje, laat lossssssssssssssssss. Maar ja, met al die hormonsters. Natuurlijk weten die lieverds van een dinnetjes wel wat jij leuk vindt. Daarom zijn het je dinnetjes toch. Laat je verrassen! En ik hoop dat je niet belazerd bent met de bloemen en dat er toch nog iets komt. Anders je richten op een iets bekender iets of zo'n stal waar je idd komt. Smits, wat vreselijk om je kindje dan zo te zien. Stomme stomme test... Hoe is het nu dan met de kleine man? Hoe is het nog met die stomme collega afgelopen? Jouw deel opeisen! Jouw klanten. Hij weet toch dondersgoed dat jij terug bent en dat het JOUW stekkie is. Laat hem maar lekker zwoegen. Poep op broekie, Smits is back. ( Dat soort dingen wordt ik zo giftig van. Het is ook een beetje zo van, nou ja, daar riekt het wat naar. Echt zo'n actie van een man naar een vrouwelijke collega. Alsof ze dat dan kunnen maken. Want een vrouw moest zonodig baren. Potverdikkie!!!!!! Zal ik anders even langs komen? Heb last van drievoudige-geen-blad- voor-de-mond-syndroom. Mutz; al uitgeput van het klussen haha. Spierpijn in je beentjes van het omhooghouden. Hoe nu verder? Super, hoe was het bij het CB nog tips meegekregen? Jojo. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk blijft zo'n datum en dan is het verhaal van Gelukkig natuurlijk ook een trigger.. Hoe gaat het verder op je werk. Zo, zo 1,8 kilo afgevallen. Man, je werkt je te pleuris. Bietje, tjee, goed bezig zeg... Is M ook gestopt met roken? Loestig, dit zijn geen tijden meer he? Maar zoals Smits het omschreef is ook wel mooi. Dat je het ziet als voorbereiding.. Jij had toch vanaf volgende week verlof? Naat, vervelend dat het thuis wat minder gaat. Kris, hoe is het met jou verder? Nog wat leuks meegemaakt. Alweer wat meer aan het genieten van de positieve dingen om je heen? Sab, hoe is het met joe? Heb je alweer een werkdagje gehad. En ben je alweer bij die speciale fysio geweest met de kleine man? @ hier, alles goed. Vandaag intake gehad. Dat was vrij kort maar krachtig. Vandaag verder een primeur. Kotsen op mijn werk. Ik was net te laat met ontbijten. Een wijze les. Een been buiten bed, eten! Verder een doos met zwangerschapskleding gekocht op marktplaats. Want ik groei behoorlijk. En uiteindelijk is het wel fijn om iets aan te kunnen na die twaalf weken. Echt een enorm koopje. 30,- voor een hele doos vol noppies, miss etam en prenatal. Vind het wel eng hoor. Zo'n aankoop maar ik heb tegen mezelf geroepen dat ik moet genieten van het zwanger zijn. Angstig zijn is aantrekkelijk. Maar ik probeer mezelf in de teugels te houden.. en mezelf aan te sporen tot dit soort dingen... Xx
1979...wat KL*TE zeg!!! verdorie!! waarom nou....zit hier met tranen in mijn ogen(wordt gek van die hormonen!)....had het je zoooo gegund...... Maar wil je toch meegeven dat je nu wel weet dat jullie zonder hulp zwanger kunnen worden...dat is een schrale troost..ik weet het..maar probeer je aan deze gedachte vast te houden..het helpt. Hopelijk komt het als nog goed en anders hoop ik op een miskraam zonder veel problemen zodat je snel weer kunt gaan proberen... Vandaag met mijn ma naar het ziekenhuis geweest. Ze vond het erg leuk om te zien..al die eitjes...het zijn er nu 12 van 14 tot 18 mm groot. Een aantal van 16 mm en van deze gaan ze even uit...Ik moet morgen mijn pregnyl prikken om de eitjes te laten rijpen en dan worden ze zaterdag gehaald. Volgende week dinsdag is de terugplaatsing van als het goed gaat 2 eitjes...fingers crossed dus... Wat betreft de rest ben ik alweer wat gekalmeerd...ik heb een bruisboeket..mooie kunstbloemen gekocht bij de bloemist en zelf een boeket gemaakt hiervan..nog niet helemaal af maar als het af is met lint e.d. dan maak ik wel een foto. Wat betreft het feestje ben ik ook gekalmeerd..denk dat ik vooral zenuwachtig was om vandaag en dat heb gebotvierd op andere dingen... Julesz hoe is het met jou en je zwangerschap? Neem je ook een banner?? Is wel leuker bij houden voor ons Krisje..hoezo geen internet? Loestig...kan geen datum zeggen hier..maar het staat op de agenda van hyves. Wat betreft je slapelozen nachten...je zegt het zelf al..daar komt geen einde meer aan vanaf nu Bietje...beter wat zwaarder dan een enge ziekte hoor meis...Enne van lollies wordt je niet veel dikker hoor...weet je dat je beter snoepgoed kan eten dan koekjes en drop...Er zit veel suiker in waardoor je meer gaat bewegen en dus meer energie verbruikt, koekjes zit vooral vet in en veel calorien...dus meiden die willen lijnen en toch iets lekker willen tussendoor..neem lekker zuurtjes(het zuur zorgt er ook nog eens voor dat je maag samentrekt waardoor je minder hongergevoel hebt, werkt ook goed met water en een beetje citroenzuur erin of jus d'orange)..maar niet teveel natuurlijk! Naat...wat rot allemaal..kan alleen maar weer beter gaan vanaf nu zou ik zeggen...hopelijk kan Pascal snel worden geholpen..en Keano wordt ook vast wel weer snel beter.. Smits..hoe gaat het met je werk nu en die collega? Super..hoe is het afgelopen op het cb? Jojo...jeetje meis..en 6 november komt al dichtbij...hopelijk heb je er niet al teveel last van maar natuurlijk gaat er op zo;n dag heell wat door je heen..zal aan je denken hoor..X
O NEEEEEE 1979, wat een k*t nieuws. Jakkes ik ben niet goed in het tikken van steunwoorden. Ben alleen maar bang dat je dan verdrietiger wordt. Huil wanneer je wil huil en lach wanneer je daar behoefte aan heb, maar hou je niet groot. Je toekomstplan is even weg en dat doet pijn en hoef je niet te verbergen. Sterkte!! ************************************************ Manon: Je bent echt het toppunt van regelen. Zelf je bruidsboeket maken van kunstbloemen, hoe kom je erop. Je eitjes doen het zo te lezen goed. Dat zijn die rothormonen dan toch mooi waard. Ik dacht dat ze eigenlijk in de eerste fase van een poging altijd 1 eitje terugplaatsen. Is dit fout of hebben ze een uitzondering gemaakt voor jullie? Julesz: You go girl!!! Hup aan de babyshop. Knap hoor dat je jezelf zo over de streep trekt! Komt morgen uit? Wil wel even een strijdlustige Julesz meemaken. Is niet nodig hoor. Heb er vandaag even met mijn leidinggevende over gesproken en geloof dat we er wel uitkomen. Voor nu kijk ik het nog even aan hoe dingen zich de komende weken gaan ontwikkelen. Zodat hij ook kan wennen aan de nieuwe situatie. Bi: Dag 3 rookvrij is bijna feit. Ga er natuurlijk vanuit dat dit je fluitend is gelukt (met hulp van lolly's, zuurtjes, potlood tussen je vingers etc) JoJo: 6 november is dan ineens, sinds een aantal jaar, een beladen dag met veel emoties. En dan is de maand voor nov ook nogeens Pink Ribbon maand. Tuurlijk een mooi initatief, maar heel confronterend. Mutz: Ben benieuwd of je binnenkort veranderingen opmerk in je buik. Ik voelde binnen een week dat er iets gaande was in mijn buik. Ohh mutz ik hoop het zo voor jullie. Super: Hoe is het gegaan bij het cb? Met Tim gaat het weer goed. Heb hem een gisteren veel laten drinken en geen groente gegeven om de koemelk zo snel mogelijk uit zijn lichaam te krijgen.
Nee hoor Smits..geen uitzondering voor ons..Bij ons ziekenhuis mogen er maximaal twee teruggeplaatst worden. Dit is tevens het maximale in de benelux maar hangt weleens af van het ziekenhuis, sommige hebben een max van 1 helaas. Bij ons ziekenhuis prefereren ze er wel maar 1, maar de klant is koning gelukkig (tenzij het natuurlijk om medische redenen onverantwoord is maar dat spreekt vanzelf)
Hey Manon, heb hem geregeld. Moest even een drempel over. Maar ook een banner is goed om aan te maken.. Ik hoop zoooooooo dat het deze poging bij jullie goed gaat. Zou zo leuk zijn... Het is eigenlijk niet de vraag, dat hadden we afgesproken he? En de andere ladies erachter aan.... Nou bejaard of niet. Ik ga snurken. Ben kapot. Zit vol vocht als ik adem. Pieperdepiep. Niet heel tof... Trusten ladies
Lieve 1979: jeetje meid wat een domper zeg. Heel erg naar en verdrietig. Nu weer een week wachten. Een hele lange week voor jou. Oh meis ik voel met je mee. Hoop dat je snel antwoorden krijgt. Dikke knuffel Julesz: goed gedaan zeg die doos! Knap hoo dat je het zo positief (probeert) ervaart. Knap dat je gaat genieten. En dat moet je ook doen!!! Snel passen die kleren Smits: fijn dat Tim weer beter gaat vandaag. Bleeh wat ellendig toch die allergie. Bedankt voor je bemoedigende HA woorden. Bietje: wauw niet meer roken !!!! Knap hoor hou vol. Als ik weer in rustiger vaarwater ben voeg ik me bij je! En kan me je babymoeheid goed voorstellen. Sab"hoest met Mirza? Alweer wat slapen 's avonds? Zo nou heb vanmorgen een uur (!!!) bij de verpleegkundige gezeten (staat 20 minuten voor een gesprek en prikjes). Hele lieve sympathieke vrouw. Alles van Nick op tafel gegooid. Blijkt dat de "kleine"man in 3 weken tijd 1 kilo (!!!) en 3 cm is gegroeid. Een enorme groeispurt voor zo'n klein lijfje. En ja daar reageert zijn hele lijfje op. Darmen, niertjes alles zal wat ontregelt zijn. Dus alles heeft te maken met de sprong en de groeispurt. Daarna heeft ze mij even aan de tand gevoeld. Alles op tafel gegooid van mn moeder/ vader/ miskraam/ eerste week bv etc etc etc...al mn angsten verdriet frustratie...(en dat was een hoop) Ze heeft mij eea gevraagd en vertelde mij daarna dat ik erg dicht tegen een pn depressie zit. Daar was ik al een beetje bang voor. Ben soms de grip op mezelf volledig kwijt. Met haar een plan gemaakt (sporten, SLAPEN TUSSEN DE MIDDAG, rust rust rust, en naar de psycholoog). Was even nodig met mn neus op de feiten. Ben opgelucht dat het er allemaal uit is. Moet haar bellen als ik een off dag heb. Dan komt zij bij mij langs en helpt me alles weer op de rit te krijgen. Maar heel gek, ik heb er opeens wel weer vetrouwen in! Nick heeft heel stoer de prikjes ondergaan. Even heel hard brullen en daarna niks meer aan de hand. Tot nu toe geen verhoging, wel wat hangerig. Nou to zover mijn verhaal.
Oh manon, ben je weer de dupe van de warboel in mn hoofd!!! Wat spannend zeg! Oh het komt weer dichtbij nu zeg. Ik hoop zo op beter tijden voor jullie........aftellen naar de terugplaatsing. En loestig: herkenbaar de slapeloze nachten in de zwangerschap. Ik had daar ook zo'n last van. Probeer overdag je rust te pakken (ik heb er nu spijt van dat ik dat niet genoeg deed) Je hebt geen vakantie maar zwangerschapsverlof! En nee ik ga niet heel flauw zeggen wen er maar aan. Wakker voor een kleintje is heel anders dan zomaar wakker liggen!
Super heftig zeg dat bezoek bij het CB. Wel goed dat ze de tijd namen en dat je alles hebt kunnen vertellen wat je dwars zit/zat. Dat geeft inderdaad vaak al wat verlichting. En je moet hier ook gewoon lekker van je afpraten, we zijn dan wel geen psycholoog, maar het lucht gewoon zo lekker op. Hopelijk ga je je met deze behandelmethode snel weer lekker in je vel voelen. En Nick wordt snel groot, zo'n spurt is ook niet niks. Wel fijn dat je nu weet waar het allemaal vandaan komt. Manon volgende week dinsdag dus weer een spannende dag. En wat betreft die datum een hele mooie datum. Dat kan wel eens een heel bijzondere dag voor ons allebei worden. Dat is toch geweldig!!! Wat goed van je dat je een oplossing hebt bedacht voor het boeket, maar nu moet je echt alles los gaan laten hoor, al die stress is niet goed voor de terugplaatsing. Hoe ontspannender jij bent hoe meer kans dat het goed gaat deze ronde. Het geeft geen garantie, maar het is te proberen. Dus zzzzzeeeennnnnnnn. Julesz lekker aan het shoppen op internet. Leuk hoor, heb je straks inderdaad meteen wat om aan te trekken. Je wilt niet weten hoe vaak mensen in je omgeving nog aan komen zeulen met kleding. Echt heel erg fijn. Ik heb op die manier weinig zelf hoeven kopen. Gewoon 1 goede spijkerbroek zelf gekocht en nog wat zomerspulletjes (toen het zo heet was) en de rest allemaal gekregen. Leuk om te zien dat je er zo van geniet. En nog maar 3 weekjes en je bent over de magische grens heen. En de eerste kwaaltjes ook al. Overgeven heb ik nooit gehad, maar het is voor een goed doel. En wat betreft je drievoudige-geen-blad- voor-de-mond-syndroom, is dat een nieuw zwangerschapssymptoom ? Inderdaad volgende week mijn verlof, woensdag de 20ste werk ik voor het allerlaatst. Mutzie goed geklust? Nu een paar dagen bijkomen voor jou
Dank jullie wel, lieverds! M'n mannetje is vanmorgen vertrokken voor 2 weken (voor 't werk). Wat een ellendige timing is dat zeg! Ben best emotioneel nu en ben 'n beetje bang voor wat komen gaat... een miskraam kan best heftig zijn, en dan is alleen thuis zijn niet fijn... Xxx
Ik moet zo naar mijn werk maar wil even zeggen aan 1979 en Super....dat ik vandaag aan jullie zal denken..dikke knuf voor jullie!
Lieve 1979, wat een verschrikkelijk nieuws!! Kan me voorstellen dat de het niet makkelijk is dat je ventje nu weg is... Veel sterkte en hier komen schrijven he, als je iets kwijt wil!!? Lieve super, wilde jou ook even heeeeel veel sterkte wensen en ik je laten weten dat ik het erg knap van je vindt dat je je verhaal hebt gedaan. Zal je goed doen om te praten met een onafhankelijk iemand. Op rest reageer ik later, momenteel erg druk druk... Niet alles met klussen, haha. Moest af en toen wel tussen de bedrijven door (werken, verjaardag, vrienden enz..) Maar het is nu afwachten. Mijn ei is denk ik wel gesprongen, vanalles gevoeld (links, want daar zat mn mega ei) en pijnlijke borsten. Natuurlijk even benieuwd wat jullie voel(d)en bij een springend ei... Denk aan jullie!!
Tjee 1979 en dan zit je ook nog alleen thuis. Lijkt me verschrikkelijk. In gedachten ben ik bij je en hier komen spuien als je je rot voelt hoor. Mutz ik voelde mijn sprong eigenlijk niet, dus ik kan je niet verder helpen. Ik kreeg net bericht dat de inval voor volgende week woensdag rond is. Dus toch nog op het laatste moment. Dat wil dus zeggen dat morgen mijn allerlaatste dag is. Wel goed dat ik alles al heb opgeruimd op mijn werk en mijn hele email opgeschoond en overgedragen wat er nog aan lopende zaken staat. Heerlijk gevoel. Morgen gewoon een dagje afkicken van mijn werk en dan lekker verlof!
@1979, vind het zo super rot voor je! En dan ook nog zonder vent...pfff geef het je te doen. Heb je wel mensen in je omgeving die er voor je kunnen zijn? Behalve wij dan he?! Super heb je al gesmst.....take care! Loestig, heeeeeerlijk kan je verlof echt beginnen.Geniet er van, voor je het weet is het voorbij (vraag maar aan: Smits, Jojo, Naat en Sab!) @Manon...volgens mij ben je nu al een stuk relaxter! Goed zo!!! Ben trots op je haha, nog een paar nachtjes dan is het weer zo ver he!!!! Kunnen de duimen weer draaien. @Mutz, eigenlijk heb jij gewoon geen tijd om te klussen hahahahaha, drukte maker. MMM wat betreft eisprong, volgens mij voel ik die meestal wel, maar zeker weten doe ik het niet. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik altijd zere memmen dus dat telt niet...maar iig voel ik wel altijd wat steken....Je hebt hier dus helemaal niks aaaaaaaaaaaaaan....pffff Stoppen met roken gaat goed, gewoon bezig blijven, het niet snoepen daarbij gaat ook goed. Zooo wie weet wordt het nog eens wat met me!
Mutz...bij een normale eisprong voel ik hem soms springen en soms niet..als ik het voel voel ik een pijnlijke steek. Ik ben hem vooral gaan voelen na de eerste ivf poging omdat mijn eierstokken gevoeliger waren daarna...logisch als je nagaat dat ze uitgegroeid zijn tot formaat tennisbal en dat er daarna een stuk of 8 keer in geprikt wordt.. Meestal weet ik dat mijn ei eraan komt doordat ik dan idd iets gevoeligere borsten krijg en zie het aan het cervixslijm en over het algemeen heb ik dan gewoon veel zin in sex en geniet er ook nog meer van dan anders..whahah...heb ook gemerkt dat ik rond die tijd bart heeel aantrekkelijk vind(normaal ook hoor haha maar dan meer ofzo) Nu er 15 eitjes aankomen heb ik niet 15x meer zin hoor sterker nog..het gaat nu niet...4 dagen geleden deed het al erg veel pijn dus dat kan even niet meer...het voelt nu zo beurs met die twee tennisballen dat ik ook helemaal geen zin heb, alles lijkt in de vernieling gedrukt te worden.... Het grappige is gewoon dat als je je bewust bent van je eisprong je ook ineens ziet dat er (heel logische) dingen veranderen in je lichaam, lichaamstaal en je doen en laten. Let er de volgende keer maar goed op dan zul je ook bepaalde dingen merken. Je hebt ook een beter humeur en vind van jezelf dat je er goed uitziet. Geen bad-hairdays rond je ei!
1979...Wat een verdrietig nieuws! Hoop zo voor je dat je vrijdag toch goed nieuws krijgt. En nu je man 2 weken weg is zal het dubbel zo moeilijk zijn. Snap goed dat je bang bent voor wat komen gaat. Kom hier van je af praten. Ik denk en duim heel hard voor je!!! Manon... Lekker die hormonen, het is voor een goed doel moet je maar denken. Voor jou dus ook weer een spannende tijd. Dinsdag de terugplaatsing, dan gaan we weer hard duimen. Jojo...Wat moet het hard voor jou zijn om het trieste verhaal over me nicht te lezen. Sorry daarvoor. Ik hoop niet dat ik je heel erg verdrietig heb gemaakt, voel me echt een beetje schuldig. Iig. geval heel veel serkte. Bie...Gestopt met roken, echt heel goed. Houd het vol!!! Super...Fijn dat ze zo de tijd voor je namen op het cb. En erg goed van jou dat je je verhaal hebt gedaan. Nu dus echt goed je rustmomenten pakken. En misschien lucht het jou ontzettend op als je met een psygoloog praat. Je hebt immers al veel ellende meegemaakt. Mutz...Klusserdeklus!!! Nu hopen dat het gaat lukken. Als ik me eisprong heb voel ik steekjes rond me eierstok, verlies ik al een paar dagen veel vruchtbaarslijm en heb ik een dag na me eisprong gevoelige tepels Julez...Leuk die zwangerschapskleding. Lekker shoppen binnenort voor de beeb. Veel plezier ermee. Natalie...Verveled van je mannetjes. Hoop voor je dat ze allebei snel opknappen. Super...Sterkte met je kind. Hoop dat het snel zijn lijfje uitis. Sab... Hoe bevalt het werken weer? Kris...Nog helemaal in love?