Euhm Krisje, op welke link heb je gereageerd??? Heb ik iets gemist? Gelukkig wat goed om je weer online te zien. Hoe is het met jou?? (ondanks je nicht uiteraard, sterkte daarmee).
@Manon; zoooooooo herkenbaar! (oke ik merk dus ook wanneer mijn eisprong is hahahaha...goed omschreven hoor!)
@Bietje...whahah ja..als het goed is hebben we dat allemaal(je merkt het alleen pas zelf goed als je er op let en als je weet wanneer het is)...een vrouw voelt zichzelf sexy, ziet er rond die periode beter uit en voelt zich beter en heeft zin in sex. De natuur heeft dat zo geregeld...heel logisch want het is je vruchtbare periode...Je hart klopt sneller, je hebt daardoor blosjes op je wangen, je pupillen zijn groter en je lippen roder, het is ook hierdoor dat je meer zin in sex(en meer geniet, je kan beter klaarkomen e.d. wat weer beter is voor een bevruchting) hebt want alles is beter doorbloed dus gevoeliger. Het schijnt ook dat dan het moment is dat je meer feromonen afscheidt, wat weer mannen aantrekt. Zelfs je wondjes genezen iets sneller en je nagels en haar hebben meer glans, je bent op je allertst, meest sociaal en grappigst en functioneert beter op alle vlakken (Dit is nauwelijks waarneembaar maar toch trekt dit de mannen onbewust aan) Mannen vinden een vrouw op het moment van een eisprong het meest aantrekkelijk is bewezen...Dus voor de vrijgezellen...altijd gaan stappen rond je ei...heb je meer kans er 1 aan de haak te slaan whaha (het is geen grapje hoor). Solliciteren is dus ook beter tijdens je ei(moet je wel een vent treffen natuurlijk) Rond je ongi is het juist het tegenovergestelde en vinden mannen je minder aantrekkelijk.(dit gebeurt allemaal vrij onbewust hoor) Er wordt weleens gezegd..het draait maar om 1 ding...en laat dat nu de waarheid zijn...kijk maar in de dierenwereld..wij zijn niets anders hierin..we zijn ons alleen meer bewust hiervan, voor nageslacht zorgen! Zo iedereen zijn biologie weer opgehaald..whahah
Jeetje Super wat een verhaal, heb je al een afspraak gemaakt met de Psygoloog? Fijn dat Nick niet zo heel veel last lijkt te hebben van zijn prikjes! Hopelijk gaat 't snel beter. Julesz wat leuk zo'n zwangerschapskledingdoos! Heb je hem al ontvangen? Dat groeien gaat hard he! Jojo hoe is het met jullie meissie? Sab en met kleine Mirza ook alles oke? Hoe bevalt t werken nu na wat weekjes verlof Hier druk druk op de zaak en thuis ook...pfff heb amper tijd voor mezelf... Manon leuk dat je moeder het zo intereesant vond met al die eitjes, lijkt me ook erg interresant moet ik zeggen... Pffff verder weet ik t niet meer. Ga gauw even thuis lunchen en dan weer terug naar de zaak.
Zo...vandaag naar de markt geweest en linten ingeslagen voor mijn boeket...toen ik thuiskwam kon ik niet meer wachten en ben meteen aan de slag gegaan. Het resultaat staat bij mijn afbeeldingen! ik vind hem zelf zeer geslaagd en ben best een beetje trots op mezelf
Wauw Manon wat goed van je zeg. Echt heel profi!! Heel goede keus van je om het zelf te maken. 1979 hoe is het nu met je. Volgens mij had je gisteren nog een echo, maar aangezien je nog niets gepost hebt ben ik bang dat het niet zo'n goed nieuws was. Als je wilt praten kun je dat hier doen, dat weet je hè? Heel veel knuffels vanuit het zuiden.
Hoi lieverds! Ik moet nog een weekje wachten voor de volgende echo... 't is vrijdag de 22e... Hier gaat 't eigenlijk best goed. De eerste 2 dagen waren echt zwaar klote, maar vanaf donderdag probeer ik me echt te vermannen. Je mag best verdrietig zijn, maar bij de pakken neer blijven zitten is ook geen optie. En 't positieve is dat ik in ieder geval wel zwanger kan worden! En dat klinkt nu allemaal heel stoer, en ik ben me ook wel bewust dat er misschien nog wel een dipje aan zit te komen... maar 't gaat nu gelukkig goed. Xxx
1979..meisje..het is natuurlijk niet erg om je rot te voelen maar dat zal pas komen als je je eerste bloedingen hebt waaarschijnlijk en je meer bewust bent van wat er aan de hand is. Denk dat je nog onbewust hoop hebt...en dat is heel logisch...denk aan je meis...aarzel niet om hulp in te roepen van professionals om mee te praten als je voelt dat je dat nodig hebt..het kan heel opluchtend werken..verder veel sterkte vanuit Ridderkerk...*kus* Vandaag mijn punctie gehad...de rechter eierstok was geen probleem, maar de linker zat ver weg en was moeilijk te bereiken. Toen ze hem had gevonden prikte ze door een zenuw heen waardoor de naald er direct weer uitmoest(heb het letterlijk uitgeschreeuwd)...ik heb nog nooit zo'n erge pijn meegemaakt..de pijn van mijn miskraam was al erg maar vergeleken hierbij een peuleschil...het trok direct door naar mijn rug en begon intern te bloeden waardoor de pijn aan bleef houden. Het is toch nog gelukt om alle eitjes ook links aan te prikken doordat ze de tweede keer proberen geen zenuw raakte. nadat het klaar was ging ik onderuit..whahah..nog een half uur in die stoel achterover gehangen en natte koude doeken gekregen om bij te komen. Daarna naar de uitrustkamer gebracht. Bart met de eitjes weg. Er zijn totaal 19 follikels aangeprikt en in het erasmus bleek dat daar 14 goede eitjes bij zaten. Een goede score dus en nu hopen dat er een hoop bevrucht gaan worden hiervan....wordt weer duimen.. Zit nu met een dikke buik van het vocht thuis(meeste pijn is weg gelukkig) en moet me voorlopig rustig houden en veel water drinken..ik ga lekker een filmpje opzetten
Jemig, manon, wat moet dat vreselijk zijn geweest! Gelukkig 14 (!!!) goede eitjes, dan is 't in ieder geval niet voor niets geweest! En wat betreft de hoop... die heb ik eigenlijk niet... ik ga er gewoon vanuit dat 't mis is en dat er een miskraam aan zit te komen. De echo volgende week zie ik meer als een bevestiging van wat ze nu al denken. Kus terug vanuit Zeeland!
Super: Heb van de week een hele reactie getikt voor je, maar door omstandigheden niet op de verzend knop gedrukt, beetje stom. Hoe is nu met je. Goed dat je alles heb besproken. Ik schrok eigenlijk wel een beetje van je bericht. Had nooit aan p.n. depressie gedacht. Beloof je dat veel aandacht aan jezelf besteed?! Hoe gaat nu Nick zijn spruw? Is dit onder controle? Manon: Wat is het toch oneerlijk allemaal. Je moet al zoveel moeite doen en dan ook nogeens zoveel pijn doorstaan. Vind je echt een bikkel en een stoer wijf. Wat een goede uitslag weer zeg. Vorige keer had je toch ook 14 eitjes? 1979: Hij had net zo goed in Friesland kunnen wonen, daar zijn ze ook zo nuchter. Wij vertrekken zo richting Zierikzee voor een verjaardags feestje van mijn demente oma. Mijn ouders halen oude vriendinnen op van haar. Ik hoop maar dat ze geen black-out heeft en de dames straks niet herkend.
@Smits...heb het nog even teruggezocht want ik wist het niet helemaal meer: vorige keer had ik 15 follikels en in het Erasmus stelden ze toen vast dat het 13 eitjes waren...deze keer zijn het 18 follikels en 14 eitjes, 1 eitje meer dan vorige keer en dus in verhouding iets minder dan vorige keer, maar zeker weer een heel goede score...volgens mijn ma ben ik net een legfabriek Dinsdag horen we hoeveel eitjes hiervan daadwerkelijk bevrucht(vorige keer 9) zijn en hoeveel er daarvan geschikt zijn voor terugplaatsing(vorige keer 6). dinsdag is ook gelijk de dag van de terugplaatsing.
Jeetje manon wat ben jij een stoer wijf zeg! Je moet er nogal wat voor doorstaan. Echt ik gun het je zo dat het allemaal goed gaat komen. Het is nu wel mooi geweest. Hup kom maar op met dat super ei!!!!! 1979 ook voor jou respect. Heel knap hoe je er nu inzit. En er zal inderdaad nog wel een klap aankomen. Schroom niet om het er hier allemaal uit te gooien. Heb ik destijds ook gedaan en dan kan best opluchten. Goed om jezelf denken hoor! Smits: hopelijk een leuke verjaardag gehad bij je oma? Herkende ze de oude vriendinnen nog. Zou wel erg leuk zijn. De spruw krijgen we redelijk onder controle. Het zit alleen nog op zijn tongetje en dat wordt ook minder. Morgen de laatste dag van de kuur. Ik denk dat ik maandag weer moet bellen voor nog een (hopelijk) laatste kuurtje. Want o wat is dat een vieze troep zeg. Het gaat hier met ups en downs. De woorden van het cb zijn hard aangekomen. Loop constant rond met het gevoel van een enorme steen in mn maag. Soms voel ik me wel oke. Dan gaat Nick huilen en dan zak ik er weer helemaal in. Gelukkig helpt Serge me waar hij kan. (hij weet ook niet zo goed wat hij met mij aan moet, heeft mij bijna nooit zien huilen) Probeer echt overdag te slapen en dat is me vandaag gelukt. Lekker was dat. Volgende week komt mijn vriendinnetje een middagje. Dan blijft zij bij Nick en ga ik er lekker met de hond op uit. Even met mijn kop in de wind. Hoop zo dat ik me snel beter ga voelen. Ga ook mijn chef maar even mailen maandag. Waar hij mij over drie weken wil hebben. Zal aangeven dat de straat misschien nog niet de juiste plek is voor mij. Raak al van slag van Grey's anatomy dus laat staan van het echte werk. Tot zover weer even mijn gedoe. Ga nu eens even kris haar verhaal lezen op het topic. Fijn weekend meiden!
Oke ga een poging wagen. Heb wel de hele week meegelezen, maar gewoon niet de puf gehad om te reageren. Werken valt me toch wel erg zwaar en ik weet ook niet of ik het wel leuk vind. Maar goed, kun je dat wel zeggen na twee weken? @ 1979..wat kom je sterk over. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nog meer zou kunnen zeggen. Ik hoop heel erg dat de echo van volgende week iets laat zien, maar volgens mij is die kans heel klein. Ik hoop voor je dat je het een plekje kunt geven. @ Manon..auwie..kreeg gewoon pijn in mijn buik toen ik je post las. Logisch dat je daarna even gestrekt ging, mijn god...Wel super stoer dat je dat allemaal durft hoor. R.E.S.P.E.C.T....Nu de duimen in het rond voor a.s. dinsdag. Hopelijk gaat de terugplaatsing (want die gaat er komen) niet zoveel pijn doen. @ Super..poeh hey..dat komt even als een klap. Al meen ik me wel te herinneren dat je vlak na de bevalling zelf wel eens dacht aan een depressie toch? Wel heel dapper om zo je hele verhaal bij het cb op tafel te leggen. Voor jou dus ook gewoon dikke respect. En je chef bellen voor over 3 weken??? Wat dacht je ervan om je chef te bellen met de mededeling dat je nog even niet komt??? Je moet echt om jezelf denken hoor, dan regelen ze maar wat langer vervanging. Fijn dat je vriendin volgende week een middagje komt. Als je eens een dag voor jezelf wilt, je kunt Nick altijd komen brengen hoor geen probleem. Wilde ik nog een ding kwijt...twijfel niet aan jezelf..je bent een topper in welke vorm (moeder, vrouw, dochter, zus) dan ook. Kus @ Smits..hoe is het met Tim? Alweer helemaal bijgekomen van de testen?? @ Julesz..heel goed dat je de kleren besteld hebt. Het zit gewoon goed, dus lekker gaan genieten en vooral lekker geld gaan uitgeven. @ Kris..heb je post gelezen op de link, alleen niet gereageerd. Vind het super leuk en spannend voor je... Shit..voor de rest ben ik het echt gewoon kwijt...sorry...
@ Gelukkig..jezus wat een verhaal zeg. Heel veel sterkte voor jou en je familie... @ Jojo..heeft de boterham gesmaakt bij Charlie??
Auw Manon dat moet heel pijnlijk zijn geweest. Dus heel begrijpelijk dat je daardoor even van de wereld bent. Maar 14 eitjes, goed zeg! Hopelijk ook nog heel veel kandidaten die goed zijn voor een terugplaatsing. Maar we gaan er gewoon van uit dat het dinsdag de laatste keer is dat ze moeten terugplaatsen en dat daar een mooi vruchtje uit komt (of misschien wel 2). 1979 jij bent ook al zo geweldig sterk. Knap hoor, maar laat jezelf ook gaan als je dat nodig hebt. Dat begrijpt iedereen in je omgeving. Super met jou dus ups en downs. Wat Sab ook al zegt is het wel verstandig om over 3 weken weer te gaan werken? Of is het voor jou juist een vorm van afleiding en helpt dat je weer? Dat kan jij alleen bepalen, maar gewoon lekker je hart luchten. Heb je nog een afspraak gemaakt met de psycholoog? Ik heb gisteren nog een buikfoto gemaakt. Die ga ik zo bij mijn afbeeldingen zetten.
Sab: wat balen dat je je draai nog niet hebt gevonden. Kan het me goed voorstellen hoor. Ik hoop dat je het snel weer wat leuker gaat vinden. Hoe gaat het met Mirza bij de opvang. Ik dacht inderdaad al eerder aan een depressie maar dacht dat zijn vast de hormonen en kraamtranen. Vandaag een redelijk goeie dag gehad. Helaas is de grote teen van Nick onstoken. Hij was al wat rood en ik zag vandaag dat er wat pus uit kwam. Morgenochtend dus weer de huisarts bellen. Ook voor nog een kuurtje voor de spruw. Die is dan denk ik wel weg. Het zit nu nog licht op zn tongetje. Bedankt voor je aanbod om Nick te brengen. Heel lief hoor! Loes: ga zo je foto bekijken! Hoe voel je je verder? zie je op tegen de bevalling of kijk je ernaar uit? Ben benieuwd of we een forum jongen of meisje erbij krijgen! Jojo; hoe is het bij jou? Druk met werk enzo? Manon: nog twee nachtjes slapen.....ooooo wat spannend! Smits: hoe loopt het nu bij je op je werk?
Sorry sorry sorry had al eerder willen reageren, maar mijn nieuwe werk vraagt heel veel van mezelf waardoor ik 's avonds gewoon heeeel moe ben en continu aan het twijfelen ben of ik het wel leuk vind.. Maar goed dat komt allemaal wel in orde. OH Super wat zal het confronterend geweest zijn voor je, maar ook een opluchting dat wordt bevestigd wat je zelf al voelt natuurlijk... Vind het heel dapper dat je het zo op tafel hebt gegooid bij het CB. Nu kun je hulp krijgen en dat heb je zeker nodig, want jij wil natuurlijk ook optimaal kunnen genieten van jullie mannetje... Wel moeilijk voor Serge dat hij je niet echt begrijpt... Kan het me ook voorstellen, want wat er op dit moment met je gebeurd snap je zelf ook niet zo goed. Ik hoop dat je de juiste hulp krijgt en tot die tijd en ook na die tijd kun je me altijd mailen of bellen of smsen. Jouw gevoel is voor mij nl erg herkenbaar (in het begin nu niet meer). Ik ben ook gewaarschuwd voor een postnatale depressie, maar gelukkig heb ik het niet gekregen of is het weggegaan (ja hoe t ook werkt). Voel je vooral niet schuldig naar wie dan ook, want je bent een hele lieve moeder die het suuuuper goed doet! Nu moet je dit zelf nog gaan inzien en geloven, maar dat komt goed!!! Zet hem op je kunt het en je hoeft niet altijd de sterkste te zijn he . Dikke knuffel!
Even tussendoor gepost anders is alles weer weg. 1979 Ik wil je gewoon heel veel sterkte wensen de komende week en waarschijnlijk ook de periode erna... Ik denk dat Manon gelijk heeft dat het gevoel nog wel gaat komen. Hoop dat het komt wanneer je mannetje thuis is, want alleen is dat niet lekker te doen... Dikke knuffel voor jou! Manon wat een heftig verhaal zeg jeeeeetje wat heb jij gigantisch op je tanden moeten bijten zeg pffff. Hoe voelt het nu??? Wel super dat ze zoveel goede eitjes hebben aangeprikt en dinsdag is al heeeeel dichtbij!!! Zo spannend. Ik hoop echt zoooooo hard met jullie mee dat jullie straks gewoon goed zwanger zijn van 1 of 2 kindjes!!!! Doe tot die tijd maar lekker rustig aan hoor!!! Denk aan je en als je hormonen even de controle overnemen moet je komen spuien he!!!! Knuffel!!! Gelukkig je moet je absoluut niet schuldig voelen hoor. Jij wilt het graag kwijt en kan niet ruiken hoe mijn verhaal zit toch? Het is altijd even confronterend, maar dat is het wel vaker als de maand november eraan komt hoor! ( 6nov overleden, 11nov begraven en 22nov zou ze jarig zijn dus gewoon k*t) Kris wat suuuuuper spannend zeg!!!! Hou ons op de hoogte he! Smits hoe is het nu met Tim en hoe was het bij je Oma??? Moeten nog even kijken wanneer we afspreken! Wat zijn jouw werkdagen?? Die van mij zijn di do en vrij en om de week maandag. Sab wil je please please aan Mirza vragen of hij Charlie even telepathisch influistert dat ze ook tot half 9 moet slapen??? Ben jaloers! Is het nog steeds niet beter op je werk?? Ook niet de groep 4/5? Het is ook wennen en dat zal nog wel even zo blijven... Hoop dat je gevoel erover snel verandert of dat je wat gaat zoeken wat je wel eeeeecht leuk vindt!!! Succes en niet stressen he!!! Bietje wat ben jij een kanjer dat je al zo lang gestopt bent met roken!!! Vind het echt super knap, want ik weet hoe graag jij je mentholtjes rookt! Is het nog moeilijk of gaat het je makkelijk af? Is Mark ook gestopt eigenlijk??? Loestig ik ga zo je buik bekijken ben benieuwd. Ben je het al zat of geniet je nog van je dikke buik?? Voel je af en toe al wat rommelen of is de kleine nog lekker rustig? Zo spannend want het gaat nu wel echt opschieten!!! Smits was rond dit tijdstip al bijna aan het bevallen dus alles kan!!!!! Julesz wel foto's maken he van je groeiende buik!!! Ben benieuwd. Zitten al je kleren lekker??? Naat hoe is het met Pascal zijn liesbreuk? Kan hij je nog wel helpen in de verzorging van Keano of lukt dat nu niet met de pijn? Ben benieuwd!
Charlie mocht vandaag zelf eten zie de foto hahaha! Echt een lekker dagje gehad! Vanmorgen zijn we met z'n 3tjes gaan zwemmen. Ze vond het eerst een beetje spannend omdat het zo druk was, maar eenmaal in het pierebadje ging ze los hahah Keihard gillen en spetteren haha. Ze begint nu ook te kwebbelen met echte klanken zo grappig. Als ze blij is zegt ze zo'n 10000x achter elkaar papapapapapapapapapadadadadadadadaadadadalalalalalalalalalala maar als ze pissig is zegt ze heel nijdig jajajajajajajajajajajaja hahah zo grappig! Ze heeft vanmiddag eindelijk weer eens 3uur geslapen tussen de middag. Ze was doodmoe van t zwemmen! 's middags zijn we nog naar de geitenboerderij geweest in het Amsterdamse bos. Was ook suuuuper leuk! Alleen kououououd!!! Moet echt voor lange wandelingen de voetenzak op de wagen doen, want vlak voordat we weggingen zat Charlie te huilen van de kou. Ze had ijsklompjes van wangen en handen! Charlie vond de geiten maar niks. Begon keihard te huilen als er 1 in haar buurt kwam haha zo zielig! Zo moest ik even vertellen hoor want het is zooooo lang geleden dat we iets als gezin hebben gedaan! Ok komt de foto! Bekijk bijlage 101786