Deze wilde ik ook even delen! Het mutsje heeft mijn ex collega gemaakt. Hij is eigenlijk een beetje klein maar ik had even niks anders en het was zoooo koud! Lief he! Bekijk bijlage 101787
Jojo..zit jij ff het forum vol te spammen, hahaha..Nee hoor super leuk die foto's dat filmpje op hyves ook. Zat hier keihard te lachen. Ik weet ook al wat ik voor sinterklaas voor Mirza aan ga schaffen..een slab met mouwen, haha. Wat heerlijk om weer eens wat als gezin te doen. Het was wel koud, maar toch wel heerlijk weer om erop uit te gaan. Wij hadden hangweekend...ook wel weer eens lekker. Zal aan Mirza vragen of hij Charlie even wil inseinen. Waarschijnlijk was het gewoon mazzel hoor, maar wel beter dan die 6 uur van vorige week. Gevolg was wel, dat hij bijna de hele dag wakker is geweest, haha... @ Super...voor jou gewoon even een knuffel..
Hahahah Sab je kunt ze kopen bij de Ikea voor een habbekrats! Echt ideaal die dingen! Mijn zus gaf ze ook altijd mee als ik op moest passen en de kleren blijven gewoon schoon! Is ook wat waard hahaha! Leuk he dat filmpje! Zal de link ff plaatsen, maar weet niet of dat mag hier... Nou ja doe t gewoon! Heb ook nog een ander filmpje dat ze haar eten aanraakt en dan echt zo kijkt van iieeehl dit is gooooor!!!! Hahaha Wilden vandaag even kijken wat ze zou doen als we haar haar gang zouden laten gaan! Heerlijk toch zo'n hangdag! Ik wilde er echt ff uit om mijn hoofd leeg te maken na een week werken. Deze week gelukkig maar 3 dagen dus dat is te doen! Ookal was het maar eenmalig hij heeft het wel gedaan! Lekker hoor! Charlie heeft gewoon ineens zoveel energie! Overdag slaapt ze ook niet veel hoor. Om 9uur leggen we haar op bed en slaapt ze 1 tot 1,5 uur (das lekker) en 's middags max 1,5 uur met als gevolg dat ze zo rond 18.00uur doodmoe is en keihard gaat huilen omdat ze niet meer weet wat ze met zichzelf aanmoet. Dan slaapt ze meestal nog een half uurtje in haar wipper. En dan rond 19.30uur naar bed tot nou ja 5uur... 6uur of 7uur. Voor 7uur halen we haar er niet uit hoor! hahaha Zie je op tegen morgen??
Oh ja de link van de filmpjes YouTube - Charlie kliederen met eten YouTube - Charlie wil het zelluf doen! De eerste heb jij nog niet gezien Sab!
Nee hoor zie niet op tegen morgen, heb er gewoon geen zin in, haha. Op donderdag en vrijdag gaat het wel beter, maar het kost zoveel tijd en energie om ze stil en aan het werk te krijgen, dat ben ik gewoon niet gewend. Waarschijnlijk verwacht ik gewoon teveel zo na twee weken.... Geweldig dat filmpje..echt dat handje zo van..ielllll...En dat lachen onder het eten zooooooo schattig... Mirza ligt er nu sinds acht uur in en moet nog een fles. Vanmorgen om elf uur een klein uurtje geslapen en tussendoor nog twee keer drie kwartier, dus het valt op zich wel mee hoor. Ik klaag niet, ben allang blij dat hij de nacht lekker doorslaapt. De zoon van een kennis is vandaag 1 geworden en nog bijna elke nacht in de weer...
Ja dat is zonde van je tijd als je alleen maar bezig bent met de groep stil te krijgen en te houden... Nou ja hou in gedachte dat je 's avonds weer bij je mannen bent dan komt het goed!!! Ja ik hoor vaker dat oudere kinderen niet doorslapen. Mijn nichtje sliep ook niet door en wordt nu in december 3 Ik denk dat ze tot een paar maanden terug nog regelmatig met haar in de weer zijn geweest. Mijn collega haar zoon van 2,5 is altijd om 5uur wakker en slaapt dan niet meer... half 7 is uitslapen voor hun dus ik mag dan ook niet klagen hahaa Grappig he dat filmpje! Kleine Diva!
Jojo je hebt het helemaal goed gemaakt hoor. Als je door de week niet kan reageren en in het weekend het forum zo vol gooit met leuke foto's en filmpjes dan ben je echt goed bezig Begrijpelijk dat je 's avonds erg moe bent. Het is voor jou vast nog steeds wennen met deze nieuwe baan. Komt in de toekomst echt wel meer rust in voor jezelf, je bent net 2 weken bezig. Die filmpjes van Charlie zijn trouwens echt geweldig, de camera is bijna interessanter voor het dametje dan het eten. Kris ik lees bij iedereen reacties op iets wat jij gepost zou hebben (ergens), maar ik kan niet ontdekken waar je iets gezegd hebt. Lekker vaag hè? Ik kan het niet beter omschrijven, maar ik hoop dat ik hier snel lees wat er allemaal zo spannend is rondom jou.... Super wat zielig van het teentje van Nick. Hij heeft ook wel veel pech de laatste tijd. Fijn dat de spruw bijna voorbij is, nog een laatste kuurtje. Met jou nog erg wisselend, logisch toch die twijfel. Wie heeft het nou niet en jij hebt gewoon een erg zware tijd achter de rug. Een kind in je leven is een grote verandering, maar ook nog eens je moeder op deze manier moeten missen is een extra druk. Dus lekker je hart luchten hoor. Sab jij nog niet lekker in je vel met het werken. Komt dat vooral door de nieuwe plek waar je nu zit? Zodadelijk naar de VK voor een liggingsecho. Ik ben benieuwd, want de laatste keer dat we het kindje zagen is alweer 15 weken geleden. En wat betreft je vraag Super, aan de ene kant kijk ik uit naar de bevalling en aan de andere kant ook nog niet. Ik wil het kindje gewoon vasthouden. Ik zie nog het meeste op tegen de kraamhulp. Raar hè? Die bevalling zou me veel angstiger moeten maken, want dat gaat erg pijn doen, maar toch zit de kraamhulp daarna me meer dwars. Ruben heeft dat ook zegt hij, maar ja hij hoeft ook niet eerst nog pijn te lijden tijdens de bevalling. Mits ik natuurlijk heel hard in zijn hand ga knijpen . De buik zit me nog niet echt in de weg. Ik denk wel dat ik eerder ga bevallen dan de uitgerekende datum. Iedereen had dat hier op Super na, dus ik ben benieuwd.
Zojuist terug van de VK en alles was helemaal in orde. Het kindje lag netjes met het hoofdje naar beneden en was zelfs al een klein stukje ingedaald. Vervolgens hebben we een heel gesprek gehad over de bevalling. Wanneer we moeten bellen enz. dus helemaal voorbereid. Althans voor zover je dat kunt zijn, want je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen, maar ik heb er wel een goed gevoel over. Afgelopen week heb ik ook de enveloppen van de kaartjes geschreven. Ik kwam er wel achter dat we niet zoveel reserve hebben en aangezien ik niet weet of ik nog mensen ben vergeten weet ik niet of ik iedereen hier een kaartje kan sturen. Ik zal het op het moment zelf sowieso inscannen en op de club plaatsen, maar mocht je persé het kaartje met de post willen ontvangen dan moet je me maar een pb sturen met je adres. Kan ik er een opsturen. Zo weer even genoeg over mijzelf, nog even reageren op degene die ik vanmorgen nog niet heb gereageerd. Julesz hoe gaat het met je? Passen de kleren een beetje of zijn ze nog te groot? Zodra het buikje zichtbaar is willen we natuurlijk graag een foto zien. Mutz voor jou nog een weekje wachttijd en dan testen, toch? Voel je je anders als anders? Manon morgen de terugplaatsing spannend! Ik ben benieuwd hoeveel eitjes ze uiteindelijk hebben kunnen bevruchten. 1979 hoe is het nu met je? Gelukkig voor jou eigenlijk dezelfde vraag, hoe gaat het? Naat alles wat beter met Pas, je hebt nu de zorg voor twee mannen. Lukt het allemaal wel met het werken ernaast? Bietje nog steeds rookvrij, of heb je stiekem een sigaretje opgestoken toen niemand keek. Ons mag je het vertellen hoor. (Sab doe even je ogen en oren dicht) Smits euhm, ik weet het bij jou eigenlijk niet meer. En dat zal waarschijnlijk betekenen dat alles goed gaat met je, of ik heb er gigantisch overheen gelezen. Tim weer beter na de koemelktest?
HOi meiden, Even een kopie van mijn eerdere bericht speciaal voor loestig! poging 2.... echt super slecht... maar mijn bericht is vorige keer niet geplaatst terwijl ik een kei groot stuk had gemaakt Hier een drukke hectische week gehad... @ manon... Had gehoopt je nog te kunnen bellen gister maar er is niets van gekomen... Zal je zo eens smsen... tp en dergelijke even infoën.... @ mutz... Jouw weekend leek op de mijne alleen de mijne was net een beetje zieker behoorlijk zat en moeten spugen van het verkeerd gevallen drinken haha... Gelukkig had ik mijn vent om mij thuis te brengen Hoe ish et met de groei en eisprong van je eitje??!?! @ gelukkig.. Wat een heftig nieuws zeg... Sterkte meisie!! @ jojo.. En hoe gaat het bij jullie?? went je werk snel? @ sab.. En hoe is bij jou?? al weer gewend?? luisteren de kids al beter??? @ bi... How are you? @ julesz.. Lekker aan het zwangeren??? @ smits.. Nog geregeld met je collega??? Hier dus druk en schandalig weekend gehad... Vanaf deze week maandags ook aan de slag op mijn werk ook weer extra invalsuren daar dus gaat goed met salaris Dinsdag bij de makelaar geweest.. Haha was ook wat... afspraak stond op sander zijn naam.. Dus de makelaar gaf hem eerst een hand en zag daarna mij.. Hij kleurde allemaal... Het was namelijk de makelaar die mij 3,5 maand terug mijn appartement had verhuurd... Hij en ik waren even van slag haha... Wij hebben nu een orienterend gesprek gehad voor een nieuwbouwwoning (Ambachtvlinder-Schoenmakershoek Etten-Leur) voor de liefhebbers. En dan de A1 versie.. Niet zo groot en goedkoop als dat van mutz... Maar ja, dat gaat hier in de regio niet lukken daarna gesprek met hypotheekadvisier en als het door zou gaan (zijn kritisch en willen alleen de grotere kavels vanwege in onze ogen noodzakelijk uitbouw van 2 mtr.... Als we dan een tuin van 6 mtr diep hebben houden we niets over) gaan we gewoon ruim 150 euro p.m minder betalen... Ok, tuurlijk hebben we dan wel `1,5 jaar dubbele lasten.. Huur + bouwdepot en betalingen daaruit... Maar ja, even afwachten... dinsdag 2 november vervolg gesprek met kaveltoewijzing... Dan zouden we officieel kijken of het iets zou worden... Wel heeeeeeeel gek nieuw, gek en onverwacht maar beide ouders zijn redelijk positief erover... Meiden, ga gauw posten en weer verder!! -------------------------- Ok iets aangepast en alweer niet helemaal up to date... super.. rustig aan doen he??? niet te veel hooi op je vork nemen..En geef dit ook aan bij je baas he!??! sab.. wat balen dat je nog niet kan genieten van werken.. Logisch... Maar helaas heb je (en ik ook niet) een geldboompje... manon.. sms je zo nog 1979.. voor jou hetzelfde.. denk aan je meisie!! smits.. ook online?? werk jij op maandagen niet?? jojo..Tuurlijk is een nieuwe job zwaar... Leuke filmpjes en foto's trouwens.. Wat een heerlijk kind... Loestig..Gelukkig licht je kindje nu beter... Ben benieuwd... het komt nu steeds dichterbij!!! Verder niets gemist qua nieuwtje hoop ik!??! anders sorry... Onze datum voor 2e gesprek is een week eerder... Volgende week maandag of dinsdag al... Krijgen we dus een kavelnummer wat we kunnen accepteren.. Doen we dat , gaan we kijken of de financiering rond kan komen... Vind het nog erg vreemd en krijg wisselende reacties... We hebben natuurlijk ook pas 2 maanden verkering.. 1e x hem natuurlijk aan de kant gezet en nu weer terug... Maar dit voelt nu allemaal zoooo goed samen dat ik dit graag wil... maar hoor je wel zo benauwd te zijn??
Lieve Krisje...ik ga er niks van zeggen want moet het weekend nog met je doorbrengen whaha...nee hoor ik durf wel...ik vind het wel erg snel gaan idd...je kan zeggen wat goed voelt, voelt goed, maar het is nu eenmaal zo bij mensen die verliefd zijn dat het de eerste tijd altijd goed voelt omdat het een chemisch proces is in je lijf(ik weet, niet erg romantisch). Als dat proces overgaat, meestal tussen de 1 a 1,5 jaar moet het gevoel over zijn gegaan in houden van. Meestal krijg je na 3 jaar weer zo'n periode. Nu zeg ik natuurlijk niet dat iedereen eerst 3 jaar moet gaan wachten met van alles tot je zeker weet dat het de ware is...maar het eerste jaar is wel erg belangrijk om te zien wat er gaat gebeuren met jullie liefde. houdt het stand of gaat het over...ik vind het superstoer dat je hier zo in durft te springen maar vind het wel fijn dat je appartement niet zomaar opgezegd kan worden als je begrijpt wat ik bedoel. Enne ik snap je verders helemaal hoor..ik was ook altijd zo'n losbol in die dingen...ik wens je in ieder geval alle geluk van de wereld samen met Sander en heel veel kindjes samen Loestig...goed dat hij goed ligt! En al wat ingedaald zelfs..betekent dat dat hij eerder zal komen of is dat geen garantie? En heb je dan ook al iets ontsluiting of ook nog niet?(sorry hoor..ben nog een leek op dat gebied) Ik ga later verder want grey's begint...
Vanmorgen de HA gebeld. Moest meteen langskomen met Nick. Inderdaad de boel is ontstoken. De nagel van zijn grote teen (ha noem het maar groot) Kan niet goed in de nagelriem groeien. Dus nu pus, dik en rood. Drie maal daags weken in warm water en kijken of de pus weg kan. Verder Nick goed in de gaten houden. Elke luierwissel temperatuur opmeten en bij koorts met spoed bellen. Een onsteking aan de nagelriem kan bij zo'n kleintje link zijn. Het kan in zijn bloedbaan komen en daar worden ze heel ziek van. Ik moet in ieder geval donderdag weer heen. Als het dan nog hetzelfde is moeten we naar het ziekenhuis. Arm mannetje. De spruw is onder controle volgens de huisarts en wat er nog zit zal de komende twee weken verdwijnen (dat hoop ik dan maar). Antibiotica had geen zin bij zijn teen. Dat zou het niet redden tot het uiterste van zijn lijfje. Manon: nerveus voor morgen? Ik duim alvast weer! Jojo: wat een mooie meid hebben jullie toch. Die ogen!!!! Heelijk dagje gehad las ik. Kris: heb al gereageerd op het topic. Sab: Balen dat het allemaal nog niet loopt op je werk. Ik ben daar ook al zo bang voor. Hopelijk gaat het snel beter.
Oh ja loestig: ik zag ook zo op tegen de kraamhulp. Niet doen! Ik vond het heerlijk dat ze er was (en wil toch altijd graag zelf de touwtjes in handen hebben thuis). Laat het over je heen komen en geniet van alles wat ze voor je doet. Als ze weg is zal je het missen! Fijn dat de kleine startklaar ligt! Nu aftellen.....en veel voorslapen!!!!! oh wou dat ik nog even flink kon slapen
Oh Super..dat ook nog..het houd niet op he...eerst spruw, dan je depressie en nu dit...als Nick geen antiobotica krijgt wat heeft heeft hij dan gehad of wat is er gedaan? Alleen het warme water?..hoop dat het gaat helpen...als ik vroeger een ontsteking had moest ik er van mijn ma mee in de omo of soda..dat hielp vaak wel. Nu doe ik dat nog wel eens als het nodig is...Misschien dat dat kan helpen maar moet je wel even aan de arts vragen natuurlijk met zo'n kleintje...Beterschap voor Nick iig..
heb idd gevraagd naar de Soda maar dat heeft, volgens de huisarts, geen meerwaarde. Hebben we de afgelopen dagen geprobeerd. Het gaat erom dat zijn huid week wordt waardoor de pus weg kan lopen. Als de pus ophoopt wordt de ontsteking erger. Ja hoop ook wel een beetje op wat rust hoor nu!
Ik hoop dat het snel wat oplevert Super...heb jij nu ook al hulp? Jojo..net je fimlpjes bekeken en ze zijn om op te vreten om maar even in het onderwerp te blijven. Dat je zo moe bent van het werk is logisch denk ik...er komen zoveel nieuwe dingen op je af dat je hoofd dat allemaal moet verwerken, dat maakt je moe. Als je straks meer routine gaat krijgen zul je jezelf een stuk beter voelen na het werk.
Manon: Succes vandaag!!!!! Super:Ach Gus, arme Nick. Als de ontsteking weg is wat gaan ze dan doen aan zijn nagelriempje, of hopen ze dat het vanzelf goedkomt? Denk je nog goed aan jezelf?!!! Sab: Hoe was gisteren je werkdag. Lijkt me ook wel lastig om twee verschillende groepen te hebben wanneer je 2,5 dag werkt. Is het alleen het werk wat tegenvalt of mis je je kleine man erg?? Jojo: Dan moeten we op een maandag afspreken. Aankomende heb je ik al maar voor de rest ben ik vrij. Kom dus maar op met een datum. Je werk zal vast veel energie van je vragen en de nieuwe dingen nog meer ( ik ben al bekaf na een werkdag en dan is het voor mij gesneden koek). Zijn het de werkzaamheden waar je over twijfelt of de drukte die erbij komt kijken? Wat een super leuke filmpjes van je dochter!!! Herlijk zo'n daagje keutelen met zijn drietjes. Mutz: Hoe is het in je buik?? Voel je al iets gebeuren? Julesz: Hoe is het eigenlijk afgelopen met de deadline. Alles goed gekomen? Kris:Ben je lekker druk met werken, sporten en Sander. Loestig: Altijd weer een opluchting als de echo goed is. Probeer je idd niet druk te maken over de kraamzorg. In je kraambed kan je niet zoveel en dan is het zalig om verwend te worden. En mocht het niet klikken tussen jullie dan vraag je gewoon een ander. Is er eigenlijk al een een datum bekend voor een nieuwe date?? En waar gaat het plaatsvinden?
Manon heel veel succes vandaag. Hopelijk worden er 2 mooi bevruchtte eitjes teruggeplaatst. En ze gaan zich dit keer mooi ontwikkelen, ik voel het gewoon. Super wat zielig zeg voor Nick. Ik voel de pijn gewoon in mijn eigen tenen, auwie. Hopelijk verlicht het warme water de pijn en is de ontsteking snel verholpen. Heeft hij er veel last van of is het een hele sterke stoere jongen die geen kik geeft? Kris wat een gaaf nieuws. Nu begrijp ik iedereen wel. 2 nov is zo daar en dan weet je weer iets meer. Wat knap dat jullie samen deze stap gaan zetten, fijn dat het zo goed voelt tussen jullie. Ik begrijp hetgene wat Manon zegt ook wel, in het begin is alles rozegeur en maneschijn, maar ik ben gewoon heel erg blij voor je dat jullie het samen zo geweldig hebben. En heel veel relatisch blijven gewoon heel goed bestaan, juist omdat je dit allemaal al samen doet. Dus ik ben gewoon superblij voor jullie.
Jojo...het gaat opzich wel redelijk met Pas...hij krijgt wel meer last maar helpt me nog wel hoor met de zorg voor Keano. Maar hij kan niet alles...soms wel lastig ook voor mij...ivm werk etc. Op t werk ook druk ivm nieuwe collega. En wat een super foto van Charlie! Echt een heerlijk bekkie... Manon wat een verhaal zeg van die punctie. Hoe gaat het nu? Super, wat ontzettend zielig van zijn nageltje zeg! Hoop dat t snel beter gaat...hoe is het verder met jou? Sab valt het je zwaar het werken? Kan me voorstellen hoor. Ik heb het ook nog hoor. Vind er geen klap aan, ben liever bij die kleine. Denk dat we dat wel allemaal hebben?! Hoe gaat t verder met Mirza, is die helemaal gewend dat mama er niet iedere dag heel de dag is?? Verder weet ik het niet meer! Sorry!!!
Manon...heel veel succes..mijn duimen draaien voor je. Super..he gedver eerst die spruw en nu een ontstoken teen. Schiet ook niet op he. Dat Mirza geboren was, waren zijn grote teennagels ook nog niet goed doorgegroeid, dit is gelukkig wel goed gegaan. Ik hoop dat het snel over is bij Nick en dat het weken in warm water wat verlichting geeft, zielig. 1979...ben even benieuwd hoe het met je gaat. Naat..het werken valt me gewoon zwaar tegen. Vind het wel lekker om weer wat te doen en op een andere manier bezig te zijn, maar doordat ik natuurlijk van locatie gewisseld ben is alles nieuw voor me, dat is gewoon heel erg wennen en met die geweldige hormoontjes mis ik mijn structuur, hahha. Smits..hoe was de uitslag van de test?