Hoi meiden, kom niet zo vaak kletsen, maar ik lees wel mee hier hoor! Het gaat best goed met me... werk is een goede afleiding... al zal ik wel blij zijn dat 't vrijdag echt definitief bekend word hoe ik ervoor sta. Ik reken op slecht nieuws (nog steeds een leeg vruchtzakje) en kan me dan instellen op hoeveel tijd ik krijg, om de miskraam 'spontaan' te laten komen. Ze zullen dan wel een max. aangeven; en als er dan nog niks is, zal er wel een curretage komen... Xxx
1979..fijn om weer wat van je te horen en goed dat je blijft werken voor de afleiding. Ik mocht toen kiezen tussen curettage en pillen. Ik had de pillen gekozen omdat dat minder risico's heeft dan een curettage. Ik neem aan dat je wel voorgelicht zal worden...ik hoop voor je dat het vanzelf zal komen als het inderdaad mis is...sterkte meid
Manon, hoe was het in het ziekenhuis? Heb je nog een terugplaatsing gehad? 1979... Fijn weer even wat van je te horen. Ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen. Natuurlijk niet het feit dat het mis is, maar de afstoting ervan. Vandaag naar het CB geweest. Mirza kreeg zijn derde ronde prikken. Brullen natuurlijk, haha. Onze beer weegt nu 7365 gram en is 64 cm. Hebben ook een verwijsbrief gekregen voor de kinderfysiotherapeut, morgen maar even bellen voor een afspraak. We mogen ook gaan beginnen met bijvoeden als we dat zouden willen. Dat gaan we in de vakantie maar proberen, eens kijken of hij dat wat vindt. Super...hoe is het vandaag met je??
@Sab..ach zo zielig die kleintjes en al die prikken, het is dat we weten dat het uiteindelijk het beste is voor ze... Ja hoor, vandaag de terugplaatsing geweest van 2 mini me's...er waren 9 eitjes bevrucht. minus nu twee is nog 7 over. Van de week krijgen we nog bericht hoeveel van die 7 geschikt zijn om in te vriezen...wordt vervolgd dus...
Ja dat is ook zo hoor. Het is voor een goed doel, maar ik hoop wel dat hij er niet teveel last van heeft. Wat een goed nieuws en wat een hoop bevrucht. Nu dus duimen dat deze twee lekker blijven zitten voor de komende negen maanden...ik hoooooooooooop het zo voor jullie
Oh manon; wat fijn dat er weer twee mini's zijn teruggeplaatst! Plakken nu en zitten blijven!!!!!!!! Oh het zou toch fantastisch zijn....duimen dus weer. Sab: ach arme Mirza, al dat geprik in die kleine lijfjes. Hopelijk heeft hij er minder last van dan de vorige. Het gaat wel aardig met me. Het wisselt heel erg. Maarrrrrrrrr Nick heeft vannacht doorgeslapen!!!!! Joehieeeeeeeee tot 06:00 uur. Daarna met een speentje gerekt tot 06:45 uur. Schrok me rot toen ik wakker werd om 05:45 uur had al nachtmerries dat hij koorts had van de ontsteking. Maar hij lag heerlijk te tukken. Zonder koorts. Ik probeer te slapen overdag maar dat gaat nog niet altijd zoals ik wil. Vandaag lag ik 10 minuten en toen begon Nick weer te brullen. Nou ja als hij een beetje door gaat slapen nu krijg ik ook weer wat slaap. Helaas begint zijn andere teentje ook te onsteken. Ik badder me gek met hem. Elke keer de pus eruit duwen, arme schat. Nou ja wacht het donderdag wel af maar denk dat we naar het ziekenhuis moeten. 1979: fijn dat je wat afleiding kunt vinden in je werk. Hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen.
Helpen jullie mee??? stemmen en doorsturen aan zoveel mogelijk mensen aub!! 3 niet 1 IVF pogingen vergoeden | petities.nl
Sab wat zielig weer he die prikjes. Leuk hoor bijvoeden, die gezichten die ze dan trekken Manon dus ze zijn terug geplaats, duimen draaien voor jou!!! Super wat fijn dat Nick had doorgeslapen zeg, hopelijk afgelopen nacht ook of dat niet? Wat rot dat zijn andere teentje ook begint te ontsteken, hou het maar goed in de gaten hoor. 1979 fijn dat je afleiding kunt vinden in je werk! Vrijdag dus de echo, toch spannend. Nog een paar dagen dan is er eindelijk duidelijkheid. Vandaag weer aan t werk...tussen de middag lekker thuis eten en dan nog even door tot half 5 en dan morgen weer heerlijk een dag vrij.
Manon woehoe, lekker 2 eitjes teruggeplaatst. Moet je nu 2 weken wachten en dan weer naar het ziekenhuis om te testen, of gaan ze volgende week (als je te horen krijgt hoeveel eskimo's het gaan volhouden) meteen kijken naar de ontwikkeling van de vruchtjes? Super het houdt niet op bij jou hè? Zielig hoor, ik zou in dit geval eerder naar de dokter gaan dan dat ze je hebben verteld. Je weet maar nooit nu het andere teentje ook begint. En dan blijft Nick nog wel zo braaf slapen wat een bink zeg. Sab ook al zo'n zielig mannetje, is dit dan de laatste prik voorlopig, of moet je er nog meer? Je merkt het daar ben ik nog niet zo in thuis. 1979 spannende week voor je. Knap dat je afleiding vind in je werk. Wanneer kwam je vriend/man ook alweer terug van zijn werkreis? Naat vandaag weer even doorbijten en dan morgen inderdaad lekker thuis, daar kun je dan zo naar uitkijken hè? Hier weer een onrustige nacht gehad. Typisch hoor gisterennacht supergoed geslapen en vannacht om 5.00 uur weer klaarwakker. Ik voelde een soort buikpijnachtige pijn in het gebied onder mijn navel. Dat heeft me denk ik wakker gemaakt. Na een uurtje was dat weggetrokken, had vervolgens het kindje de hik en kreeg ik last van mijn onderrug. Het zal allemaal wel te maken hebben met het indalen denk ik zo. Oh ja Manon je vroeg mij volgens mij of dat dan wil zeggen dat het kindje ook eerder komt, maar volgens de VK zegt dat niets. Het ene kindje daalt vlak voor de bevalling in (bijv. 1 dag ervoor), maar je hebt er ook die 4 weken ervoor al aan het indalen zijn. Maar ze vertelde wel dat ons kindje er vroeg bij is. Ik denk dus nog steeds dat het te vroeg geboren wordt. Ruben roept 3 nov en ik 6 nov dus we zullen zien.
@ Loestig, klinkt wel als indalings en oefenweeen ja...Lekker he?? Ik sliep de laatste paar weken van de zwangerschap ook heel onrustig. Volgens mij heeft Smits het al eens gezegd, maar dan ben je alvast gewend aan je onrustige nachten. Dit waren voorlopig even de laatste prikken voor Mirza. Nu weer bij 11 maanden en bij 14 maanden nog weer een. Tot nu toe reageert hij er goed op. Net temp gemeten en dat was 37.3, maar de vorige keer kreeg hij ook pas verhoging na 24 uur, dus we wachten het wel af. Hij ligt nu te slapen. @ Super, wat heerlijk dat Nick lekker doorgeslapen heeft, dat maakt jezelf ook meteen een ander mens he. Ik hoop dat hij deze nacht ook weer goed geslapen heeft. Wat ontzettend balen dat zijn andere teen ook begint zeg, zo'n klein mini teentje en dan nog ontsteken, dat is toch vet zielig. Ik krijg zo visite van in ieder geval 1 nicht met haar zoon, die is precies 1 jaar ouder dan Mirza. Mijn andere nicht zou ook nog misschien komen, maar haar kleine meid krijgt kiezen, dus die is niet zo in haar hum. En Bietje komt ook, alleen zonder kiddies, want die zitten lekker op school. Fijne dag iedereen
hmmm Loestig...dan zeg ik 5 november...Je vroeg hoe het nu verder gaat...ik hoef niet meer terug naar het ziekenhuis. Nu is het gewoon afwachten of ik zwanger wordt ja of nee. Zo ja dan moet ik voor een 8 weken echo, zo nee dan moet ik aangeven wanneer ik weer ongi wordt en dan is de terugplaatsing van een cryo. Sab..hopelijk blijft Mirza zich goed voelen na deze prik..fijn dat het voorlopig de laatste is hoor. gezellig visite krijgen vaandaag..ik ga vandaag misschien wel even bij mijn keine neefje kijken. Super..wat sab zegt..fijn dat je weer eens lekker hebt kunnen slapen...en zou idd balen(misschien understatement van het jaar) zijn als zijn andere teen ook begint...hopelijk wordt die niet zo erg nu je daar snel bij bent. Het is 1 dag na de terugplaatsing en ik voelde me misselijk vanmorgen en heb wat hoofdpijn...helaas kan dat nooit nu al van de terugplaatsing zijn en hebben mijn medicijnen die ik heb meegekregen dit o.a. als bijwerking staan....maar aan de andere kant..wie weet..de wonderen zijn de wereld nog niet uit zeggen ze..misschien ben ik wel overgevoelig van de hormonen ofzo..nee hoor..ik maak mezelf niets wijs tot ik een positieve test in handen heb..
Oh manon: ik krijg helemaal de kriebels van je!!!! Whaha wat spannend zeg allemaal. Vanaf wanneer mag je testen? Loestig: wat vervelend weer zo'n rot nacht. Ik hoop niet dat je net als mij veel last krijgt van voorweeen. Hoop dat je overdag een beetje kunt rusten? Sab: leuk visite gehad? Hier nog steeds niet echt veel beter met de teentjes van Nick. Het ziet er wat rustiger uit maar betwijfel of de nageltjes nu goed groeien. Morgen weer naar de HA. Verder is hij erg zoet vandaag. Vannacht kwam hij om 5 uur. Even speentje erin en TADAAAA weer 7 uur. Wat heerlijk die uurtjes slaap doen mij erg goed. Nick ligt nu te bed en ik ben bezig met een digitaal foto album. Ben blij dat ik me vandaag zo goed voel. Smits: hoe is het met Tim?
Super..wat spannend inderdaad..hopen dat hij het goed doet en niet teveel last heeft van heimwee. Voor jou zal dat ook wat verlichting geven. Ik kan pas over een dag of 10 testen..nu hopen dat ik voor die tijd geen bloeding krijg.
Manon 10 dagen lang zal ik voor je duimen. Het zou toch geweldig zijn, misschien wel een tweeling. Ik doe met Super mee, wij gaan voor de eerste forumtweeling bij jou... Super wat heerlijk dat je je vandaag beter voelt. Een goede nachtrust doet wonderen. Ik kan gelukkig overdag gaan liggen als ik dat wil dus bij mij komt het wel goed, voor jou is het lastiger met je mannetje. Maar ook voor jou geldt als je tussendoor even kan gewoon je oogjes sluiten en verstand op nul. 2 nov dus naar het KDV spannend! Sab lekker genoten van het bezoek?
Super fijn dat je je weer wat beter voelt! Goede nachtrust doet wonderen! Dus binnenkort mag Nick gaan wennen bij het KDV, spannend hoor. Wanneer moet je weer werken dan? Manon nog 10 daagjes wachten dus, mijn duimen draaien voor jou! Jojo zag foto's van Charlie op Hyves. Wat wordt ze alweer groot he. Gaat echt zo snel allemaal. Loestig jij hebt nu toch al lekker verlof of nog niet? Hoop dat je wel wat beter gaat slapen 's nachts, maar vaak is het op het einde een drama, had ik ook hoor. Dan maar overdag lekker je rust nemen toch. Voel je je verder wel ok? Ik waag een gokje op: woensdag 10 november!!! Mijn vriendin had vanmorgen de 20 wk echo. Alles is goed gelukkig! Ze wil niet weten wat het word, dus dat blijft nog een verassing! Ze heeft al een dochtertje. Mijn andere vriendin krijgt ook een zoontje. Zit op de zaak en zit er totaal doorheen, wil eigenlijk lekker naar huis naar mijn kleine mannetje. Nog even 2 uurtjes volhouden...
@ Naat je bent nu bijna klaar met werken en morgen lekker genieten van je vrije dagje. Ik ben nu inderdaad thuis met verlof. Dus overdag rusten gaat nu ook wat gemakkelijker. Ik ben benieuwd of je voorspelling qua datum uit gaat komen. We zullen het zien.
hallo meisjes..wat zijn jullie stil geweest vandaag...ik dacht ik geef eens een update, maar er is weinig te vertellen. Ik voel van alles in mijn buik en of dat goed of slecht is weet je niet dus dat is en blijft een beetje frustrerend. Ik wacht het dus gewoon maar weer af en hoop dat ik snel een onmiskenbaar symptoom zal krijgen zoals misselijkheid. ja jullie horen het goed...ik zou het nu helemaal niet erg vinden om kotsmisselijk te worden. Na de vorige TP had ik na 4 dagen al duidelijke symptomen, maar die embryo was 1 dag ouder dan deze. niet elke zwangerschap verloopt hetzelfde maar toch denk ik dat ik weer duizelig en misselijk zal worden...ik ga maar weer duimen... Jullie misschien wel iets leuks te vertellen??
Manon: oh hoop zo dat jij heel snel kotsend wakker wordt Frusterend dat je niet weet of wat je voelt nou goed of slecht is! Kan alle kanten op. Wat zal de tijd langzaam gaan voor je zeg! Al dat wachten, voelen, denken.... Nee niet wat leuks te vertellen, wel frustraties. Wat een dag vandaag zeg! Vanmorgen bij de HA met de teentjes van NIck. Ze wild me toch doorsturen naar het ziekenhuis. Dus zij bellen met de kinderarts. Nou die vond het niet nodig om hem te zien. Dus de HA boos: "ik heb hier een 9 weken oude baby met een onsteking daar moet naar gekeken worden". Nee hoor bel de dermatoloog maar.....(ik denken; das toch voor je huid?) Zij bellen met de dermatoloog maar die vond het ook niet echt nodig dat we kwamen. De HA bleef op haar strepen staan (bedankt!!) en nou met godsgratie mochten we dan direct komen. Ik dus racen met de auto naar huis, flesje gehaald vor het geval het lang zou duren, hup naar het ziekenhuis geraced.....lift in de garage stuk....ik stond helemaal boven!!!! Dus met de maxi cosi in mn handen, en 5 kilo Nick het ziekenhuis door gerend. Toen wachten.......en wachten.....pfffffff hormonen die borrelen...... Krijg ik een arts (russisch??) die amper nederlands praat, MET koortslip. Gelukkig ging daar heel snel een mondkapje voor. Even gekeken...en het vonnis???? "hhhmmmm dat heb ik nog nooit bij een baby gezien" Nou ja blijken lepelnagels te zijn. Kan erfelijk zijn (niemand in de fam heeft het) of ijzertekort (zit genoeg in de flesvoeding) of een lichamlijke afwijking in zijn lichaam (????) ze gaat eea uitzoeken en we moeten in ieder geval 22 november (!) terug. Indien het eerder erger wordt mag ik weer bellen. Dus snel naar huis met een inmiddels huilend jochie Vanmiddag nog een frustrerend telefoon gesprek gehad met mn baas, maar daar heb ik even de fut niet voor om te posten. Net een uur aan het spinnen geweest...heb nog nooit zo hard gefiets!