Loestig..wat Jojo zegt geldt ook voor mij wat betreft een kaartje... Jojo...zaterdag is mijn nod dus spannend tot die dag...wel ga ik morgen testen om te zien of hij al donkerder is geworden...als ik niet eerst in mijn bed plas dan
@ Loestig...ik had van alles klaar staan, maar ben lekker thuis bevallen, haha..Die fles met dop is inderdaad een hele goede tip van Smits...En lekker plassen met een maatbeker hoor...of gewoon onder de douche..als je net bevallen bent natuurlijk he, haha...
Pfff even ego hoor. Zit er een beetje doorheen! Gister met Keano naar de HA geweest, dat ventje is zo verkouden/hoesten/niezen etc. Omdat hij een aantal weekjes geleden tegen bronchitus aanzat en hij toen een kuurtje heeft gekregen d8 ik ga toch maar even terug. Gister dus terug geweest! Hij heeft nu een puf gekregen en moet 2x per dag puffen, het is werkelijk een gevecht met hem, hij vind het niet leuk. Ook moeten we 2 maal per dag neusspray doen (zoutoplossing). 8 nov. moeten we weer terug ter controle. Zit momenteel niet echt lekker in mijn vel, Pascal die liesbreuk, Keano met die puffer... Omdat Pascal natuurlijk ook astma heeft wil de HA hem goed onder controle houden.... Sorry voor mijn ego hoor, reageer later wel op de anderen! Moest het even kwijt.
Oh jeetje Naat, dat is zeker vervelend die puffer. De oudste van Bi had in het begin ook een puffer, zo zielig zo'n klein koppie met zo'n grote kap eromheen. Ik hoop wel dat het helpt en dat je kleine mannetje snel weer opknapt. Wanneer wordt Pascal geopereerd??
@Manon: dat ziet er goeeeeeeeeeeeeeed uit!!!! You go girl! De rest reageer ik later, moet me nu aankleden...heb om elf uur afgesproken bij een vriendinnetje....(ga ik nieeeeeeeeet redden) doei
Manon wat super zeg!!!!!! YESSSSSS!!! @Sab, echt en heeft die er nu nog last van of valt het nu mee? Morgen moet hij voor een intake naar het ziekenhuis, dan hoort hij denk ik wanneer hij geopereerd word. Alles bij elkaar wordt me soms gewoon teveel. Zit op me werk, maar ben met me gedachten alleen maar thuis, kan me gewoon niet concentreren...grrrr
@ Naat...hij is nu van de puffer af. Ik weet niet meer precies tot hoe oud hij die puffer gehad heeft ik denk tot 4 ofzo. Ik weet nog wel dat de maanden met een R
gaat ie opeens posten, hahaha.. Maar de maanden met een R waren altijd maanden met snot en meer benauwd. Nu niet meer hoor, dus het komt met Keano ook vast goed. Hopen dat Pascal dan van de week een datum krijgt, dan kun je ook weer een beetje vooruit kijken. Kan me goed voorstellen dat je niet met je hoofd bij je werk bent. Al zou Keano niet ziek zijn ben je waarschijnlijk al met je gedachten bij hem, nu natuurlijk helemaal. @ ego..nou de fysio is geweest hier. Mirza heeft toch wel een kleine afplatting. Zijn oren staan ook niet symmetrisch er zit ongeveer 3/4 cm verschil in. Nu dus veel op zijn buik met ondersteuning, anders rolt die kleine boef zich alsnog op zijn rug. En in zijn bed op zijn zij en dan zo "klem" leggen dat hij niet alsnog kan draaien, want dat deed hij natuurlijk wel, haha. Verder was zijn motoriek helemaal in orde. Het platte achterhoofd gaat ook helemaal bijtrekken, grootste zorg is nu dus zijn oren weer op een lijn te krijgen.
Nee hoor kris..ligt niet aan je comp..ik had een mooie gemaakt maar die doet het hier niet nu maar een nieuwe neergezet...
Lieve Manon, wat een geweldig nieuws! Ik hoop zo voor jullie dat 't allemaal goed mag gaan! Ik gun het jullie zo!!! Hier nog geen nieuws... 't schiet nog niet echt op... flink wat emo-buien achter de rug... gelukkig is mijn mannetje er overmorgen weer!
Sab, nu is de prioriteit dus de oortjes van Mirza weer symetrisch krijgen! Krijg je daarvoor ook extra therapie of moet je het gewoon zelf in de gaten houden? Normaal kan ik me gedachten goed bij mijn werk houden, maar vandaag is het een drama hoor. De dag duurt dan ook juist zolang. Hopelijk komt het bij Keano ook allemaal goed hoor. hoop het van harte. @Manon echt super duidelijk hoor de foto! Ben blij voor jullie! Ook een mooie banner! @1979 Fijn dat je mannetje snel weer thuis is, samen verwerken is toch beter dan alleen! Sterkte meis.
Manon: kippenvel tot in mn nek!!!!!!!!!!!!! yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss meid wat een super test!!!!! stuiter stuiter.....................Echt wat goed! Manon gaat tonnetje rond worden. hihihihi