Jojo, ik heb de foto's hier op ZP gezet bij mijn profiel. Daar kun je heen door op mijn naam te gaan staan. heb jij je goed rustig gehouden?? Heel veel succes vanmiddag. Helaas kan ik vanavond laat pas lezen wat eruit is gekomen omdat ik avonddienst heb, moet om 15.00 beginnen, zal aan je denken dan want dan lig jij net aan de CTG. Naat, Pfff als hij groter blijft dan de bedoeling zal je een zware bevalling krijgen lijkt me. Als ik jou was nog een paar extra lesjes puffen...nee hoor wat smits zegt, je weet niet wat er nog allemaal gebeurd in al die weken. Leuk dat je hem tegen die tijd nog een keer extra mag zien en hahah nog vergoed ook, dan weet je waarvoor je maandelijks zoveel betaald, heb jij tenminste die maand waar voor je geld Smits, aan het genieten van het nieuwe uitzicht op je tuin? Kris, Altijd mooi bruine vloerbedekking, is het langharig of kort? Wij hebben in de slaapkamer langharig bruin/aubergine vloerbedekking. ier zouden jou nieuwe kleuren ook super bij passen. Goed dat je je zo goed hebt gehouden in de bouwmarkt! Het prikken zelf gaat goed wat betreft pijn, moet vanaaf nog en dan morgen echo dussss heel spannend zeker gezien mijn omstandigheden met de ongi Maar ik kom ik er net achter dat ik een prik overhoud en dus ook nog een dag vergeten ben om te prikken. Echt weer iets voor mij...zooooo belangrijk en dan gewoon vergeten?? Ik ben zo'n warhoofd ook. Ben het net nagegaan en moet donderdag of zaterdag zijn gebeurd want van de andere dagen weten we zeker van wel! Als ik kijk naar het feit dat mijn ongi zo in de war is en zondag avond weer kwam denk ik dat ik zaterdag vergeten ben................ Ik ben ook zo'n kluns!!! ben nu heel boos op mij:x!
Wat dommmmmm Manon dat je één prik bent vergeten, maar ach kan gebeuren meis, je hebt ook zoveel aan je hoofd. Kan me wel voorstellen dat je dan zoiets kan vergeten hoor. Morgen dus de echo, spannend hoor ben zo benieuwd. Nou ga nu echt ff aan 't werk, heb totaal geen zin blehhhh
Meiden tot morgen, ben er vanavond niet. Jojo denk aan je nu je aan de CTG ligt, hopelijk is alles goed!!! Sab veel plezier met je echo vanavond, ben benieuwd hoor, ik ga voor een meisje. Ben benieuwd!
hmm, jojo, hoe is het nu? Ik kan het me voorstellen dat je er onrustig van was vanacht. Zoals Smits het al prachtig omschreef, houd je in, chillll. Haha, manon, oelewappertje! Dat is niet handig maarreh, had ik ook kunnen doen denk ik... hoe laat heb je morgen de afspraak? Sab, hoe is het gegaan meis? Weet je al wat het is, hoe heb je het beleefd en heb je echofoto's? Kris, wat knap meis, ik blijf het zeggenb. En goed dat je ook goed voor jezelf zorgt. WAt fijn dat je vader en moeder er zo voor je zijn. Verdien je dubbel en dwars. Smits en Bietje en manon: ik ga NU even jullie foto's bekijken. @ hier. Nog niet getest, moest werken vandaag en heb zo vergadering. Een goede afleiding. Hmm Manon, goed punt. Ik had al zo'n vermoeden dat zo'n miniplasje erna niet heel verstandig was, maar ik kon niet wachten. Op de test stond dat het op elk moment kon. Vandaar dat ik het s'avonds heb gedaan. Waneer testen, och zie er vre-se-lijk tegenop. Ik kijk het nog even aan.... Nou ik ga even een doosje beplakken met fotos voor iemand. toeptiedoeptiedoee.... Dag dames. Xx
Manon oei prik vergeten!!!! Maakt dat heel erg veel uit??? Hoop het niet voor je!! En vooral niks zeggen tegen de gyn hoor!! hahaha doosie!!! Sab bijnaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh meid wat ben ik zenuwachtig! hahaha erg he, net alsof ik zelf weer mag! Julesz ik verklaar je nog steeds voor gek dat je niet getest hebt Ik vind je een bikkel, maar ik ga je nu even een heel groot schuldgevoel aanpraten muhahaha... Ik zit helemala in de stress voor jou en ja ik moet me rustig houden van de dokter dusssss testen! hahaha nee hoor meid ben alleen zo benieuwd! Nou ik ben weer thuis. CTG was een fiasco! Onze kleine meid was zoooo druk dat dat ding op tilt sloeg en dat we haar hartslag niet meer konden vinden! Uiteindelijk wel gevonden maar binnen no time was ze weer verdwenen hahaha. De gyn wilde toch nog een echo doen voor de zekerheid dus dat vonden wij helemaal niet erg! En wat denk je, ze is gedraaid! Ik dacht het vanmorgen al gevoeld te hebben want er was een aardverschuiving aan de gang in mijn buik. Ze ligt nog niet helemala goed, meer overdwars dan echt naar beneden, maar er is goede hoop dat ze uiteindelijk toch goed gaat liggen. Ik ben ook nog even getoucheerd... Moest gelijk aan de mannelijke verloskundige van Sab denken met zijn kolenschoppen hahaha want het is niet zo fijn hahah, maar gelukkig, en daar gaat het om, heb ik geen ontsluiting! Nu het advies gekregen om echt rustig aan te doen en de avonddiensten te laten schieten. Ik mag wel mijn administratieve klussen afhandelen, als het maar zittend werk is en ik moet zodra mijn lichaam zegt stop hier naar luisteren. Toen dacht ik aan Bietje die dat ook al zovaaaak tegen me gezegd heeft hahaha dus ik ga naar je luisteren Bi!!!! Ik zit nu weer languit op de bank in mijn tv deken en vind het prima ben doodmoe van alles dus i klaat het maar lekker gebeuren! T weekend lekker naar Limburg eindelijk weer eens in een bad relaxen ik kan niet wachten! Ons laatste weekendje met z'n 2tjes bijzonder hoor!!!
OH en Ro heeft foto's gemaakt van de scan en van mij in het bed (erg charmant vooral met mijn bril op bij de echo half in mijn blote togus) Ik zal ze morgen ff op de computer zetten!
nou naar die laatste foto ben ik echt ontzettend benieuwd WHAHAHA die bevallingsfoto's zijn ook altijd zooo charmant...Dan ben je echt op je best hoor als de beeb er uit is....NOT
Heerlijk dat ongenuanceerde.. Ik hou er wel van, hahaha.. Noord hollandse nuchterheid??? ben blij voor je Jojo..dat alles goed is met jou en de kleine meid.. En luister inderdaad maar naar bietje hoor.. dat ben ik ook maar gaan doen, want ze is pislink als ze boos is... Ik heb KRIEBELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs
hahaha nou dat geloof ik gelijk! Heb nog nooit iemand gezien die er knap uitzag na een bevalling hahaha! BIj mij zie je alleen mijn walgelijke bril (lenzen in doen vond ik teveel moeite vandaag) en de striae op mijn buik!!! Net een zebrapad!!! Bij de foto van de CTG dacht ik er nog aan mijn bril af te doen hahaha!!! Wat denk jij dat Sab krijgt??? Ik hoop zo een meisje en kan me voorstellen dat jij dat ook hoopt....
Veel plezier Sab en Jas!!!! Ga er lekker van genieten ik hou mijn telefoon in de gaten!!! roze! roze! roze!!!
waarvoor dan??? gaat er iets bijzonders gebeuren??? hihi...je bent toch al onderweg nu, dus nog ff dan weten we het....
Sabje: en en en en en en en? ben nieuwsgierig........mijn vader zei altijd achteraf kijk je een koe in zn hol...
Julesz: bedankt voor je lieve reactie van gister. Maar jeetje wat een vage uitslag van de test!!!Wel heel spannend zeg! Knap dat je nog niet weer getest hebt. Ik denk ook dat het ermee te maken kan hebben dat het het laatste beetje urine was. Misschien ochtendurine????? morgenochtend....... Jojo: fijn dat het beter is vandaag. Mooi dat ze al een beetje is gedraaid. Kan me voorstellen dat je weinig hebt kunnen slapen. Ben benieuwd naar die foto!! hahahahha... Krisje: jeetje wat een heftige dag heb jij gehad met shoppen enzo. Heel moeilijk lijkt mij. Vind dat je het hartstikke goed doet. Nog wat gehoord van of over je ex(klinkt nog steeds raar)? Manon: balen dat je er eentje vergeten bent. Zitten daar nog gevolgen aan? Bietje: hoe is het met de nachtrust? Hier weer volop symptomen. Ben moeeeeeeeeeeeeeee..........en pukkelig...heb me ook weleens sexy-er gevoeld. Nou ja nog 6 nachtjes... Sab: en?????
ah, die is ook mooi. De uitspraak doet het altijd goed vind ik... Maarreh., ik was dus te vroeg met vragen. hihi. Nu moeten ze het wel weten denk ik... spannend heur. Mooie ben jij Jojo! mij een beetje schuldig laten voelen... nou ik laat je nog lekker even lijden... en wil je me niet zo jaloers maken met je bad! Och, heerlijk.... o ja, ik zou de foto's bekijken....