Zo eens even een reactie op iedereen. Jojo: Wat balen dat je in een dipje zit. Maar hallo; je hele wereld staat al op zijn kop door de komst van Charlie. Dan ook nog een andere baan das niet niks! Logisch dat je je twijfels hebt. Luister naar je gevoel. Ook de sterfdag van je mama is weer een heftige dag. Alle emoties en gevoelens komen weer naar boven. Meid dit zijn zware tijden voor je. Hoop dat je snel weer een beetje je draai vindt. Niet te lang door blijven medderen hoor. Gaat het met Charlie wel goed, of heb ik daar overheen gelezen? En nog ziek geweest ook allemaal. Kan er ook nog wel bij. Sab: jeetje das best een groot verschil 3-4 cm. WEl fijn dat je hulp krijgt van de fysio. Knap dat Mirza begint om te rollen. Weer een stapje verder. Begin jij je draai alweer wat te vinden op je werk? Naat: wat een ellende zeg met je mannen! Kan me voorstellen dat je gedachten thuis zijn. Hopelijk gaat het snel beter bij jullie. Zielig als Keano zo ziekig is. Loestig: ik vond een flesje koud water heerlijk om te spoelen na en tijdens het plassen. Ik had ook dextro gekocht maar die liggen nu n nog op mn nachtkastje.....In mn ziekenhuistas vooral lekker zittende kleren, allemaal kleine flesjes douchespul, grote onderbroeken. En toen ik van die groet kraamverbanden af was vond ik kotex heerlijk maandverband. Die heeft als enige geen plastic onderlaag en zweette daardoor niet zo erg. En sokken daar had ik echt geen behoefte aan ik heb het alleen maar bloedheet gehad. Ben ook helemaal naakt bevallen (terwijl ik normaal echt wel preuts ben hahahaha het maakte me echt allemaal niet meer uit) Hier gaat het wel aardig. Ik moet zeggen dat de betere momenten vaker en langer zijn en de slechte steeds korter. Nick slaapt nu ongeveer van 23.30 uur tot 05.00 uur. Dan speentje erin en dan weer tot 07.00 uur. Hoop dat zijn wekkertje van 5 uur er snel tussenuit knijpt. Morgen ga ik weer even langs het kdv. Vandaag derest van mn rooster opgehaald. Sinterklaas heb ik avonddienst en nieuwjaar nachtdienst, nouuuuuuuuuuu. Dan maar extra genieten van kerst want dan ben ik vrij. Vandaag ook op het werk een passende broek gescoord, zo twee maten groter......nou ja snel maar een paar nieuwe bestellen en dan langzaam weer naar mijn oude broeken slinken. Dus heb alles geregeld. Bedankt voor al julie lieve woorden en waarschuwingen!!!! Heb afgesproken dat ik het ga proberen op straat. Als ik me daarbij niet goed voel, stop ik direct en ga in de binnendienst.
Super je hebt helemaal gelijk, als je het niets vind die buitendienst, dan lekker naar binnen! Wanneer moet je weer beginnen met werken dan? Loestig, ik had mijn tas ook klaar staan maar had hem niet nodig omdat ik thuis moest bevallen omdat er geen tijd meer was om naar het ziekenhuis te gaan. Ik had in mijn tas: Nachtpyjama, toiletspulletjes, flesje water, babykleertjes, heb je niet zo'n lijstje op Internet? Ook ik heb veel met water gespoeld hoor na een toiletbezoek, lekker verkoelend... jaaaa...het gaat opschieten voor je he, spannend meid!!!
Oeps drukte al op verzenden en was nog niet klaar! Jojo wat vervelend dat je in een dipje zit, net wat Super al zegt het is niet niks allemaal hoor, Jullie wondertje, nieuwe baan...Hopelijk voel je je snel beter... Sab Keano heeft ook een aantal keren gerold van buik naar rug, maar nu vertikt hij het weer hoor hij heeft geen zin!!!
@ Super..goed om te lezen dat de slechte momenten plaats gaan maken voor de goeie.. En het verschil is niet 3 tot 4 cm hoor, maar drie vierde cm, snap je me nog??? Goed dat je voor jezelf een doel gesteld hebt met betrekking tot je werk. Wij controleren wel of je je er ook aan houdt, haha. Hoe is het met Nick zijn tenen?? Hier sinds de prikken van Mirza erg fijne nachten, dus niet. Mirza wordt nu standaard om drie uur wakker en we zitten regelmatig rond half vijf weer een fles te geven. Gaan nu even kijken of hij misschien meer wil eten en hopen dat hij zijn ritme weer kan vinden, maar ach het zal er wel bij horen, gaat wel weer over ooit, haha
Oh en op je vraag over werk...nee heb nog steeds mijn draai niet gevonden...maar nu even lekker vakantie en dan maandag weer met frisse moed er tegen aan...
Zo afgelopen dagen lekker met mijn mannetje nog wat laatste dingetjes gekocht. Gordijntjes hebben ze nog niet over gebeld, morgen maar even bellen en hopen dat ze er deze week nog zijn. Dan is het echt klaar en kan ik met een gerust hart afwachten. Bedankt voor alle tips voor de ziekenhuistas. Ik denk dat ik hem aardig heb weten te vullen. Jojo, Super en Manon ik zal jullie mijn adres pb-en, willen jullie mij ook jullie adres sturen dan kan ik als ik kaartje over heb ook een naar jullie sturen. Mochten er nog meer zijn die dat graag willen dan hoor ik het wel. Pb me maar!!! Manon allereerst natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! zo wat een knaltest zeg en dat nog wel 3 dagen voor je volgens mij echt mocht testen. Echt geweldig. Ik ben helemaal blij voor je. Sta je straks toch mooi met zijn drietjes tijdens het jawoord. Super wat balen zeg zo'n rooster. Maar wel heel goed dat je er zo positief instapt. Knap hoor. Volgens mij heb jij korter verlof gehad dan 16 weken of hetb ik het mis? Wel balen dat je alweer moet gaan werken. Hoe voel je je verder? Helpt het om over je gevoel te praten? En hoe gaat het met de teentjes van Nick? Naat heb je vandaag een K%*&#t-dag. Echt niet leuk dat Keano moet puffen. Mijn neefje heeft ook steeds van dat spul gekregen met zo'n kapje. Ziet er zo zielig uit. En dan ook nog eens Pascal die thuis zit met zijn liesbreuk. Ik kan me voorstellen dat je hoofd dan niet zo naar werken staat. 1979 voor jou ook al zo'n kl*#^te dagen. Is fijn dat je mannetje er vrijdag weer is. Behalve de emo-buien dus nog geen activiteit. Hopelijk duurt het niet te lang en komt het uiteindelijk toch nog zelf op gang. Jojo jij, Charlie en je man dus ook erg ziekjes geweest. Zo blijf je elkaar lekker aansteken. En dan voor jou een rotmaand voor de deur. Ik denk dat je werk daardoor nu ook wel extra zwaar valt. Het is niet de gemakkelijkste tijd, je bent ziek geweest en zit daardoor al niet lekker in je vel. Dan ook nog de herinnering aan je moeder en een nieuwe werkplek is toch altijd al erg wennen. Hopelijk krijg je snel een positieve draai en voel je je weer beter op je nieuwe plekkie. En zo niet dan doe je er zeker verstandig aan om heel bewust voor iets anders te gaan kiezen. Krisje voor jou ook lekker vakantie. Jammer dat het kavel niet doorgaat, maar jullie hebben de tijd (toch?). Ruben en ik dachten ook een nieuwbouw te kopen toen we voor het eerst samen gingen kijken en hadden het al bijna gekocht. Uiteindelijk pas een half jaar later echt een huis gekocht (een bestaande woning) en ik ben nu heel blij dat we toen dat nieuwbouwproject hebben laten schieten. Je moet echt allebei voor de volle 100% een goed gevoel hebben dan weet je dat het goed zit. En in het begin is alles mooi, maar hoe meer je ziet hoe beter je je eisen in kaart kunt brengen. Wel leuk hoor om zo samen te kijken naar een stekkie voor jullie. Sab bij jou ook niet alles even fijn. 3-4 cm verschil is echt veel of niet? Een vraag die anderen ook al stelden gaat het vanzelf over of moet je hier ook intensieve fysio voor krijgen? Van de rest ben ik het even kwijt. Ook niet meer zoveel gehoord hier op het forum van jullie. Dus Smits, Gelukkig, Julesz en Mutz hoe gaat het met jullie?????? Mutz volgens mij bijna testen voor jou. Julesz wanneer moet je weer naar de VK? En is er al een buikje te zien? Smits alles goed met Tim? Moet hij nog een koemelkallergietest ondergaan of is het nu wel bewezen dat hij daar allergisch voor is? Gelukkig hoe gaat het met je? Hoe ging de eerste chemo bij je nicht? Is ze erg ziek geweest? Volgens mij was dat iedereen weer. Jojo, Manon en Super jullie krijgen nu een PB van mij.
Haha Sab ik zie nu je reactie op super over die 3-4 cm. Ik begrijp nu dat mijn vraag ook een beetje overbodig is. Zou ook wel erg veel zijn. Als je dat nog niet had gezien dan was er ook iets mis met jouw ogen denk ik.
Haha Loestig, ik wilde al gaan zeggen dat 75 mm echt bijna niets is. Je ziet het alleen als je recht van boven op zijn hoofd kijkt met je vingers langs zijn oren..nou wie doet dat nou regelmatig, haha... Hebben we hem vanmiddag te bed gelegd in zijn zijslaapkussen met een handdoek in zijn rug, rolt hij nog op zijn rug, haha.. Wat een mannetje. Vanavond maar een dikkere handdoek proberen. Loestig..fijn dat bijna alles op orde is. Geeft zo'n lekker rustig gevoel he...maar goed het volgende gevoel dient zich al aan, want het schiet echt lekker op...
Manon wat goeoeoeoeoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij is echt duidelijker dan ooit he! Wow!!! Dus dat wordt weer een meisje erbij, want dat flauwvallen hebben de mama;s van de jongens niet gehad Sorry hoor moest erg lachen bij het idee dat de oren van Mirza 3 tot 4 cm wijken hahahah! Had al door dat dat niet klopte! Hopen dat het met fysio goed komt! Knap hoor dat hij al aan het rollen is! Dat deed Charlie een stukje later! Leuk dat hij de hapjes zo lekker vindt!!!! Ok de rest reageer ik later want ik moet zo weg heb ouderavond. Ben benieuwd! Heel gedoe vandaag. Gisteren thuis gekomen van de gastouder en ze had de fles mee terug gegeven die ze al die maanden gebruikt heeft, omdat Charlie uit een rietjesbeker drinkt. Wilde ik dat ding gaan schoonmaken 's avonds kwam er er toch een lucht uit!!!!!!!! Hij rook gewoon naar verrotte melk en aan de randen zat gewoon de melk aangekoekt!!!!! Nou ik ging uit mijn dak van woede!!! Dit is echt de druppel voor ons. Vanmiddag naar verschillende kdv-en gaan bellen voor info over de wachtlijsten. Alsof de duvel er mee speelt worden we terug gebeld dat er een moeder is die haar plekje niet gaat nemen, omdat ze haar baan kwijt is. Of wij interesse hebben!!!! (Dikke vette voorrang!!! Was eind 2011 pas weer plek!!! Maar na ons verhaal belde ze dus!!!) Ik ben zo blij! Vrijdag ochtend gaan we kijken of het goed voelt. Ro moet wel op dinsdag een papadag nemen, maar dat geeft niet. Er is plek voor donderdag en vrijdag. (Daar ging mijn WWW over Sab!) Ok later meer doeiiiii (zooooooooo blij voor Manon!!! Hou je vast kleintje(s)
He gedver Jojo..kan me voorstellen dat je uit je potje ging..mijn god zeg..iellll krijg er gewoon rillingen van..En wat suuuuuuper dat er zo snel plek zou zijn voor Charlie..dan heb je echt geluk he...Tja ik geloof in het lot, dus het zal zo moeten zijn. Vrijdag lekker kijken en als het goed voelt gewoon doen. Misschien krijg je dan ook wat meer rust op je werk. En een papadag (wat heb ik trouwens een hekel aan dat woord) is toch niet erg, is juist leuk joh... Werkse vanavond.
Wat goed Jojo dat je ook gelijk actie hebt ondernomen. Met kids kan zoiets gewoon niet he...als ze nou zelf uit zo'n beker wil drinken moeten ze zelf weten maar die kleintjes...gelukkig is er snel eeen plekje vrij..hopelijk een stuk betere! Ja een meisje vind ik leuk maar een jongen ook hoor en misschien wel jongen en meisje maarre ik val om alles flauw hoor dus zegt helaas niets...ben wel nog steeds dizzy moet ik zeggen dus nog steeds thuis. Denk toch dat ik er een koudje bij heb...heb het warm/koud e.d. ook en hoofdpijn...even uitzieken maar dus..
Whahahaha Sab moet nu wel erg lachen om mn 3/4 cm stunt. Vond het al zoveel voor zo'n klein hoofdje. Een oortje op zijn voorhoofd en eentje op zn kin. Nou ja gelukkig niet dus!!! Wat vermoeiend dat Mirza weer kuren heeft 's nachts. Hopelijk na je vakantie weer beter! Hoop dat je je draai weer wat kunt vinden dan. Maar dat is natuurlijk ook niet makkelijk nu je zoiets moois thuis hebt zitten. Ben benieuwd of mij het allemaal gaat lukken. Jojo: brrr wat belachelijk zeg die gastouder. Zou heerlijk zijn als Charlie snel een plekje krijgt. Scheelt weer aardig wat stress! Loes: had je adres eigenlijk ook al zag ik. Ik heb wel 16 weken gehad hoor. Moest er 6 van te voren uit omdat ik in de ziektewet zat. Had er dus nog 10 over en heb daar 2 weken vakantie aan vast geplakt. Begin zaterdag 6 november, oftewel volgende week zaterdag. Manon: hier nog steeds stuiter de stuiter.... Zitten blijven..........en dat griep gevoel had ik ook vlak voor mn positieve test....
@ Super..dat zeiden Jas en ik ook al tegen elkaar 3 a 4 cm is wel heeeeeeel veel, hahha... Wat een prachtige foto zeg..ik kan helemaal weg zwijmelen bij die babyfoto's..
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Manon Wat super super goed. Gefeliciteerd, 3 dikke zoenen en een knuffel voor jou. Sab: Kleine jongen????????? Al een grote bink bedoel je. Is het nu gelukt met de dikkere handoek? Jojo: Gatverdamme ieeeeeeee. Groot gelijk dat je haar daar weghaal. Heb je je gastouders al geconfronteerd? Informeer bij de opvang hoe ze omgaan met koorts. Bij sommige moet je de kleine gelijk ophalen terwijl die humpies zo snel koorts hebben, maar deze ook net zo snel weer is verdwenen. Naat: Arme Keano. ONs neefje heeft er twee jaar last van gehad en toen ineens was het over. En de strijd met puffen werdt steeds minder. Loestig: hahaha een kan met water ga je zooooo lekker vinden. En de kotex van Super is ook goeie. ff posten dan de rest
Mooie foto's dames...ga zo door!! ik ga lekker mijn bedje in en daar verder tv kijken. Bart is vandaag eten en naar de bios met vrienden. Dus heb het rijk alleen.