@ Smits..heb nog geen andere geprobeerd, maar nu ligt hij keurig op zijn zij te slapen. Misschien hadden we hem er vanmiddag zelf niet helemaal goed ingelegd. Ik weet wel dat bij een eventuele tweede, die direct op de zij gaat slapen. Na elke voeding een andere zij. @ Manon..blijf jij maar lekker spammen met die mooie testen van je. Morgen graag weer eentje...hihi..en nu lekker naar je bedje toe.
Och gossie wat een poepie is Nick toch ook Volgens mij ben ik onze verassende uitslag vergeten te vermelden hier. Blijkt dat Tim met de provocatietest de 1ste keer koemelk heeft gehad. Waar hij dan last van heeft gehad de tweede keer???? Maar goed we zijn nu dus aan het afbouwen en dit gaat super goed. Mogen we straks gewoon bambix, boter op brood en een toetje geven. Jojo je vroeg hoe met het draaien gaat. Alles op zijn gemakkie. Zo nu en dan laat Tim zien dat hij het echt wel kan en dan vind ie het weer genoeg. Zitten in de stoel en bumboo is nu helemaal leuk. Hij ziet er dan zo wijs uit. Bi: Hey knapperd nog steeds rook vrij!!!!! Volhouden hoor anders heb je deze dagen voor niets gedaan.
@ Sab...ik ga in de pauze van criminal minds naar boven..hoef ik niets te missen. Ik test als ik het volhoud morgen niet maar vrijdag weer....dus vrijdag pas een nieuwe foto!!!! hihi..nieuwsgierig aagje..
@ smits..dat is raar...je was er echt van overtuigd dat de tweede test met koemelk was..nou ja in ieder geval super dat jullie kunnen afbouwen, scheelt, als het allemaal goed gaat een hoop gedoe later. Wij hebben ook een bumbo stoeltje, maar Mirza is nog even te klein daarvoor. Wat het draaien betreft, alles op zijn tijd toch. Mirza is ook een luiwammes hoor. Thuis altijd krijsen en mopperen op zijn buik en als je dan bij het CB bent drukt meneer zich tot de middel omhoog, hahha...
Dat is dus nu dus hupsssssssssss naar bed...Het is trouwens wel een herhaling, dus als je in slaapt valt mis je niets... Natuurlijk ben ik nieuwsgierig..het is alweer zolang geleden dat we hier een positieve test gezien hebben...maar goed, dan slaap ik nog wel een nachtje meer
Wij hebben ook echt nog 1 groot vraagteken waarom Tim die middag zo zielig was. Ben blij dat ik niet de enige ben die dit heeft waargenomen. Zou toch gaan twijfelen over mezelf. Lekker van je vakantie aan het genieten Sab. Manon, truste
Dan had hij waarschijnlijk iets onder de leden of zoiets. Maar wel een raadsel inderdaad. Ja vakantie gaat hard, morgen alweer donderdag..bah...Hopen dat die kleine oh nee grote man de laatste paar vakantie dagen iets beter gaat slapen en niet om drie uur wakker begint te worden, hahha
Oja dat had je geschreven. Tim had dat 2 maanden geleden ook, maar toen dronk hij overdags niet goed. Heeft 2 a 3 weken geduurd en toen was het over. Al meer voeding gegeven?
Sab en Super (Wilde Sab en Sub schrijven hahaha) Wat hebben jullie heerlijke mannetjes en wat worden ze groooooooooot!!!! Heerlijk!!! De kleine van mijn zus is op 20juli geboren en die is nu al gewoon 65cm!!!!! Was Charlie ook de laatste keer dat ik bij t CB was! Leuk he die bumbo! Charlie zit er ook regelmatig in, maar het liefst zit ze gewoon los op de grond. Nu kukelt ze nog regelmatig om dus echt weglopen kan ik niet zonder kussens! Bedankt voor jullie lieve woorden jullie zijn lief! En goeie tip Smits!!! Ik ga het zeker vragen. Charlie heeft echt vaaaaaak verhoging!!! Kleine dikke opgewonde standje is het hahaha! Nou ouderavond overleefd en nu lekker naar bed want ik ben moeoeoeoeoe! Gelukkig vrijdag een extra vrije dag, dus bijna weekend I love it! (als Charlie wat vrolijker is want die is niet te genieten en voelt zich ook niet fit... tandje 3 meld zich!)
Sab en Super wauw wat gaaf die foto's. Ze worden echt als snel groot zeg. Dat babyachtige is er dan ook zo snel vanaf. Oh ik wil straks echt ieder moment kunnen genieten van zo'n klein ukkie. Super de tijd vliegt dan echt. Ik had het gevoel dat je minder verlof hebt gehad, maar niet dus. Nu begrijp ik ook wel dat het voor jou op den duur wel erg lang wachten was. Als ik bijna 6 weken moet wachten tot de bevalling weet ik ook zeker dat het daarna doorzet, aangezien ik dan al op 42 weken zit. Bij jou zat je dan pas op 40 weken. 6 november dus weer starten voor jou. Dat is de datum waarop ik gok dat ik ga bevallen. Jojo gatsie wat vies. Dat ze daar bij zo'n gastouder niet naar kijken. BAH! Ik heb ook overwogen om een gastouder te doen ipv KDV, maar als ik straks zou moeten kiezen weet ik het nu wel. Gelukkig is kan het kindje bij ons gewoon thuisblijven. Onze ouders passen allebei 1 dag op (dinsdag en vrijdag) en op maandag en donderdag ben ik vrij. Ruben heeft dan de woensdag ouderschapsverlof. Het voordeel in het onderwijs is dat de vakantiedagen geen ouderschapsverlofdagen kost en dus kan hij bijna 2 jaar betaald opnemen. En daarna als het moet nog een 2 jaar onbetaald. Manon ik zou bijna medelijden met je krijgen nu je je zo ziekjes voelt, maar op dit moment is dat eigenlijk alleen maar heel goed, toch? Het is niet fijn, maar het is wel mooi bevestigd met een positieve test. Hopelijk voel je je toch snel weer een beetje beter. Ik had op de gym iemand die heel haar zwangerschap flauw bleef vallen, omdat haar bloeddruk zo gigantisch laag was. Maar in het begin hoor je dat wel vaker dus niets om je zorgen over te maken, het is alleen erg lastig. En een te lage bloeddruk is altijd beter dan een hoge. Sab ik heb jou adres ook vast nog ergens, maar mocht je een kaarje willen ontvangen dan pb je adres voor de zekerheid nog maar een keer. Smits wat raar dat hij de eerste keer koemelk heeft gehad. Weten ze dat wel zeker? Nou in ieder geval fijn dat hij daar dan toch niet allergisch voor is. Kun je mooi die voeding gaan afbouwen en weer op de andere overstappen. Zitten er nog meer andere stoffen in koemelkvoeding t.o.v gewone voeding. Misschien is hij daar allergisch voor. Vandaag gaan we het bed op de klossen plaatsen want vanaf morgen mag ik thuis bevallen. Dan is de gevarenzone geweken. Bij mijn zus zijn beide kindjes bij 37 weken gekomen dus ik ben benieuwd. Maar ik wil toch nog even wachten tot na 3 nov, want op 2 nov ga ik op kraamvisite bij een collega en op 3 nov is de auto bij de garage voor een grote beurt. Dus daarna mag hij of zij komen (is de auto tenminste ook weer helemaal veilig).
Sab; Mooie foto, hoe ging het vannacht met de kleine man. Al wat beter geslapen? Vervelend dat je je draai nog niet echt kunt vinden op je werk. Heb je voor jezelf helder waar het hem in zit? Manon, gefeliciteerd! Dat is nog eens een streep!!!! Hopen dat je snel je beter voelt, maar goed het hoort erbij en het is voor een heeeeeeeeeeeel goed doel! Dikke knuffel voor jou, helemaal fantastisch!!! Super, hoe gaat het nou? En wat goed dat je op je strepen bent gaan staan in die zin, dat als je het niet meer trekt, je dan de binnendienst in gaat. Mooi mannetje hoor. Loestig, oeh, krijg al helemaal zo'n druk op mijn ademhaling van enthousiasme, het is gewoon bijna zover voor je!... Jojo, heftige keuzes. Kijk je wel eerst nog even kritisch naar het kdv hoe ze dingen aanpakken, locatie, mogelijkheden om naar buiten te gaan, aantal slaapkamers etc? Een kdv is ook niet per definitie beter he? Maar rottig dat die gastouder de beker niet goed schoon heeft gehouden. Dat hoort niet idd. Hoop dat je je binnenkort lekkerder voelt. Er gebeurt natuurlijk veel, het is nog maar relatief kort geleden dat Charlie in jullie leven kwam, nieuwe baan, beladen dagen, net ziek geweest. Pak goed je rust he meis! 1979; fijn dat je vriend morgen weer terug is. Dan sta je er niet zo alleen meer voor. Vind het zo shit voor je.. Kris, jammer dat deze kavel niet doorging. Maar het moet natuurlijk wel perfect zijn. Je hebt nog alle tijd. En ondertussen lekker van elkaar genieten. What happened met je arm? En hoe is het inmiddels met je vader? Bi nog steeds gestopt, wat goed! Nog leuke huisjes gezien? Smits, wat idioot dat het juist die andere voeding was. Dat lag nou niet bepaald in de verwachting...Hoe is het nu op je werk? Naat, vervelend van de ziekenboeg. Hopelijk gaat het snel beter. Gelukkig, hoe is het met jou? Jij moet binnenkort toch ook naar de arts weer? Mutzie, stil aan de overkant ( moet ik nodig zeggen), jij kan inmiddels toch al testen?? Ik hoop dat ik iedereen gehad heb, zo niet, don't take it personal. @ hier, ik heb me even afzijdig gehouden. Ik vond het zo spannend voor de twaalf weken echo. En dan is het voor mijzelf niet goed om heel veel op het forum te kletsen want dan houdt het me helemaal veel bezig. Dus het was een stukje zelfbescherming. De 12 weken echo was helemaal goed, echt al een klein mensje zeg! Heel bijzonder.. Dus nu heb ik het aan de grote klok gehangen. Moet ik verplicht erover babbelen met mensen en proberen te genieten zonder teveel angst.. Het lukt steeds beter. Straks ga ik wat opruimen in huis. opbergruimte creeeren in ons minihuisje. En kleding apart leggen die ik niet meer as. Want het gaat heel snel hoor, heb voor mijn gevoel al een behoorlijke buik, hoor ik ook om me heen. Zo lang het maar in die regionen blijft haha... Zal dit weekend even een foto maken. Liefs
Julesz: jeeeeeeeeeee...wat fijn om te horen dat alles goed was bij de 12 wk echo. Kan me je angst zo goed indenken. Ik heb het bij mn 2de zwangerschap heel lang gehouden. Met 15 weken heb ik een angelsound gekocht en lag ik 's avonds op bed naar de kleine te luisteren. Voor mij voelde dat goed. @ego: net even langs het kdv geweest. Even mijn rooster besproken. Jeuh tot 27 november kan alles wat ik wilde. En wat voelde het weer goed aan daar. Fijne leidsters en heb de baby groep even gezien. Allemaal kunnen ze al zitten. Dus Nick is echt de allerkleinste. Nou ja wordt hij vast lekker verwend. Ja het voelde goed en ik zie het wel zitten. Piep dinsdag vast weer anders maar voor nu is het goed.
hoi girls... manon nog ziektewet zie ik... en hoe was de test vandaag?? in bed beland misschien haha.. sorry zal niet pesten... sab... gaat snel he, de vakantie... nog maar 2 dagen.. en dan een weekend wat we al gewend waren.. Ik maandag een stichting dag... workshops/lunch en film in de middagl.... ben benieuwd... dan donderdag weer echt werken... julesz... fijn wat van je te horen.. Had op mijn planning staan vanddaag te smsen als ik nog niets van je had gehoord!! wat leuk dat je nu open bent naar buiten en helemaal top dat de echo goed was!! super... knuffels voor jou.. heb zo het idee dat jij die wel nodig hebt! 1979... zal jou ook lekker even knuffen en even smsen zodat je weet dat ik aan je denk!!! mutz... joehoe!?!?! hoe gaat tie... ook een sms naar jou dus vanddaag bi.... ook jou even smsen... hadden we afgesproken... tjonge jonge.. ben ik blij dat ik geen beltegoed meer heb haha lees drukke wwwtjes.. haha.. hoe is het met het niet roken!?!? knap hoor!!! jojo... wat een muts.. maar dat had ik al gezegd!! jonge dat zo echt niet mogen.. hoe was de ouderavond verder??? wel ok??? en hoop dat het morgen goed loopt op het kdv... euhhh... man.. vakantiestand.. niet goed voor mijn hersenen die werken nu zzzzzzoooo traag smits... hoe is het in de randstand?? gaat het met tim allemaal weer goed??? en op je werk ook?? Hier lekker dus van de vakantie aan het genieten! even bij tanken en extra genieten van mijn vent.. wat ben ik slecht!! heb dinsdagavond heerlijk met een oud vriendin op de bank hier gezeten. .Sander zit nu in hun cv en heb nu weer heerlijk veel contact met haar ben er helemaal blij mee... Dankzij Chris eigenlijik is dat toen langzaam opgepakt... Wat er aan mijn arm is?! geen idee.. het doet pijn.. zoals spierpijn ofzo... maandag last van mijn nek en dat is nu ben ik bang door getrokken naar mijn arm... het doet flink auw... ben zelfs nu (de 4de dag) bang dat het misschien wel nasleep ongeluk is even in de gaten houden... verder... niet echt nieuws vanuit hier! Doeiiii!!!
chips... loestig vergeten.. heb je mijn pb gehad??? en fijn dat jullie het allemaal zo goed kunnen regelen na de bevalling...
@ Julesz, wat super dat je echo goed was. Nu echt gaan genieten he..het is allemaal zo voorbij en soms, heel soms mis ik het zwanger zijn nog wel hoor. Vooral als ik dan weer iemand zie lopen met zo'n prachtige buik. Wat het is met het werk, ik weet het niet. Waarschijnlijk de nieuwe groepen en het parttime werken. Dat is deze controle freak niet gewend he. Het voelt ook gewoon nog niet als van mezelf zeg maar. Wie weet komt het nog en anders overleven we dit schooljaar wel hoor. @ Super..fijn dat het zo goed voelt op het kdv. En natuurlijk heb je het er dinsdag moeilijk mee, is helemaal niet gek en juist goed toch. Zou pas raar zijn als je zonder gevoel je kind wegbrengt. Komt goed schatje. @ Kris..en heeft de dokter soms ook vakantie ofzo?? Hahah..ga gewoon even langs de ha joh, dan weet je misschien wat het is. @ Loestig..het schiet echt op hoor..morgen alweer 37 weken...spannend!!!!!!!!!!! Hier weer een onrustige nacht. Twee uur was onze man wakker. Wel weer in slaap gevallen tot half zes, maar dan is hij het echt zat. Het zal wel een sprongetje zijn volgens mij hadden Charlie en Tim ook zo'n periode dus we geven niet op en blijven 's nachts gewoon de speen proberen. Wel zit ik weer met een dilemma. Mijn schoonmoeder is volgende week vrij en wil graag een dagje oppassen. Nu hadden wij bedacht dat dat maandag mooi kan. Gaat Mirza wel al zondagavond heen, want anders moeten we wel heel vroeg op pad. Nu vraag ik me af of het wel verstandig is om hem uit logeren te doen met dat gerommel 's nachts. Wat zouden jullie doen????
julesz...wat ben ik blij voor jullie dat alles in orde is!! nu niet meer piekeren hoor maar lekker gaan genieten nu, spulletjes kopen en noem maar op!! Hopelijk kunnen we samen zwangeren...is het toch nog uitgekomen waar we het over gehad hebben... Krisje..wat vervelend die arm...kan van alles zijn natuurlijk, koudje, zenuw klem, nasleep ongeluk, verkeerd gelegen erop...waarom ga je idd niet even naar je HA..straks moet je weer gaan werken en dan komt het er nietmeer van... Je nieuwe aankopen allemaal al aangehad Super..fijn dat het nu goed aanvoelde..als je hem dinsdag echt moet achterlaten zal je idd even op je tanden moeten bijten, maar het komt allemaal vast goed meis. Die mensen weten wat ze doen en hij zal als allerkleinste de volle aandacht krijgen wat je al zei
jullie lijken sander wel.. die loopt ook al 2 dagen te zeggen dat ik de dokter moet bellen... misschien morgen dan haha
Hey meiden, ik ben er nog hoor alleen niet helemaal in de joehoe stemming.. Ben gister ongi geworden... Veder hoop aan mn hoofd, maar goed, komt allemaal wel een keer goed.... Ga echt snel weer op jullie reageren, denk aan jullie! En Manon: voor jou heb ik even gestuiterd! Zou super geweldig zijn!! Veel liefs van mij allemaal!
ooo Mutz wat een domper (zacht uitgedrukt). Hoe nu verder?? Sab: Doen. Heel veel kleintjes slapen bij een ander gewoon door. Het is raar maar waar. Mocht Mirza dit net als Tim niet doen, ach je schoonouders weten dat dat erbij hoort en dan kunnen jullie even extra genieten van een een goeie nacht. Tim gaat trouwens dit weekend ook weer een nachtje slapen (waarom komen alle dingen/afspraken toch tegelijk) en mijn ouders verheugen zich er weer enorm op ondanks de gebroken nacht. Julesz: fotooooooooooos. Van je buik, maar helemaal van je kleintje. Kom je nu weer wat vaker langs? Kan ik weer genieten van je leuke verhalen. Op mijn werk gaat het goed. Heb bedreigd met jou komst en tatata alles inorde. Nee hoor gewoon een goed gesprek gehad. Jojo: Lekker daagje gehad? Loestig: de 37 weken grens bereikt, lekker gevoel hè (kan ik me zo indenken) Op naar de bevalling en zet de trend van hier maar voort => Snelle bevallingen, prachtig kindje en snel hersteld. 1979: Morgen kan je eindelijk weer de armen van je man om je heen voelen. Denk aan je, sterkte en een hele dikke knuffel. Kris: Geen idee hoe het in de randstad is, is wel vlakbij maar gelukkig een paar km verwijderd. Maar hier is het goed, zowel tim paps en mams. Heb je al een afspraak gemaakt bij de ha of zijn de adviezen voor dovemans oren?