Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    oja... mijn arm... :(

heb vanmorgen onder 'zware dwang' (lees: kristel was sanders gezeur beu) de ha gebeld... is ze op vakantie.. maandag afspraak...

goed he?!! heb geluisterd ;)

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Whaha ja hoor je hebt 'geluisterd'...naar Sanders gezeur!!! Anders was je nog steeds niets verder...:p

Goedzo hoor Sander...enne wij vinden het geen gezeur hoor!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ja hoor.... geef hem maar een pluim in zijn kont!!! :p

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Als je uit eigen beweging was gegaan had je hem zelf gehad...maarja:p

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ga jij ook al lekker samen spannen met sander... net als mijn pa en mijn broer :p

Dat is een lekkere vriendin ;)

Hoe is het trouwens met je wegvallen en bloeddruk mutske?

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ooh Loestig dat zou mooi zijn he..ik help het je ook hopen hoor meis..maar de meeste baby's zijn mooi dus dat is al een zorg minder..

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Vandaag mijn eerste dag zonder duizelingen..dus gaat beter al gelukkig..nog wel misselijk natuurlijk maar dat hoort erbij he..gister ook last van mijn keel maar dat is door lekker uitslapen vandaag weer weg...straks lekker uit eten!!!jeeeh

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ik ga zo lekker koken.. SAMEN met san.... nog steeds wennen met 2en in een keuken.. met leon was dat nooit zo.... went vanzelf :) vind het wel leuk en lief!

dan avond weg incl chris.... mocht zelfs mee :p nou ja.. chris zijn woorden.... "neem kristel mee, dat is gezellig" :( haha... mooi!!

Fijn dat het beter gaat... waar uiteten?? italiaan, oosters etc??

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Zozo..die Chris..wat heeft hij nodig van jullie:(..

Gaan naar de Italiaan. Gaan met 9 man en wij trakteren dus hebben gezegd pizza of pasta. Anders loopt het de spuigaten uit natuurlijk..een vleesgerecht kost daar gemiddeld 20 euro...

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    uiteten om het nieuws te vieren/vertellen>??

En waar is mijn uitnodiging :p haha...

volgens mij ziet chris in dat ik een blijvertje ben met sander dus hij moet wel... :p

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nee niet om het te vieren/vertellen..was al gepland. Is voor de meeste voor verjaardag en voor mijn pa omdat hij onze badkamer heeft gedaan en nog meer van dat soort dingen...dacht zo komen we er wel makkelijk vanaf...al dat cadeautjes uitzoeken altijd...zijn vaak van die onzindingen..dit is zo veel leuker. Gaan met ouders, schoonouders en oma's.

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    kei gezellig!!! weten ze het allemaal al?? of houden jullie het nog stil?

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Whahah..ik en mijn mond houden...whahah...:D

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zou toch kunnen... verplicht van bart :D

maar had het antwoord al kunnen weten ja... haha...!

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou mutske.. .zal maar eens aan het eten gaan beginnen voordat sander aan mij begint haha :)

veel plezier vanavond.. en tot sms/mail/bellens...

groeten aan bart!

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Wel gaan we er iets anders mee om dan de vorige keer hoor. Toen wist de hele wereld het geloof ik en nu alleen de familie en de mensen die ernaar vragen krijgen gewoon een eerlijk antwoord. Maar ga niet voor de echo weer kraamhulp zoeken e.d. en teveel rondbazuinen..heb wel wat geleerd;)

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Oja, andere girls... i'm very sorry.... dat we gewoon het forum voor msn achtige activiteiten hebben gebruikt :D

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Sorry..haha ik geen sorry hoor...dan moeten Sab en Bietje eerst sorry zeggen..zij doen dat altijd:p..haha

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    true!!

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Nou meiden (lees Manon en Krisje) jullie hebben zitten kletsen hier. Enne geen enkel probleem hoor dat je het voor msn achtige praktijken gebruikt. Ik vind het wel gezellig om dat allemaal te lezen.

Manon was het gezellig bij de Italiaan? Kan vast niet anders met een hechte groep mensen om je heen. Hadden jullie het nu vanavond pas verteld tegen hun of wisten zij al dat de testjes positief zijn? En hebben jullie nog een ontspannende nacht gehad ;). Net als Sab had ik er in het begin geen moeite mee om te vrijen, pas later gaat die buik in de weg zitten en vond ik het toch wel wat eng. Nu al helemaal zo op het laatst (en ik denk vlak na de bevalling dat ik er ook niet aan moet denken :D). Probeer lekker te ontspannen dan gaat het echt goed komen. Daar ben ik van overtuigd.

Kris goedzo maandag naar de HA. Sander die mag zeker blijven. HIj zorgt echt goed voor je. (Nog meer pluimen in zijn.....)

Super gelukkig dat de teentjes van Nick weer een beetje herstellen. Ik moest wel lachen om je zin: Heb het idee dat ze er misschien wel af gaan vallen en dat er dan ruimte komt voor de nagels. De eerste keer las ik namelijk te snel. Leek het net of zijn tenen er misschien af gaan vallen :p

Sab de gordijnen zijn gisteren binnen gekomen. Maar toen geen tijd meer gehad om ze op te hangen. Dus hopelijk vandaag ophangen en anders morgen. Ze zien er wel helemaal gaaf uit, dus dan is het eindelijk af.

Deel Deze Pagina