Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Komt eraan hoor Smits!

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou gisteravond ben ik druk bezig geweest met t verslag van t kdv maar ik ben hem vergeten te posten hahah. Dus vanmorgen wilde ik m alsnog verzenden en toen ging dat niet meer en was alles weg!!!

Opnieuw dus!

Eerst Manon, jeetje je ziet echt een heel groot verschil tussen de 1e en 3e test! Je hcg wordt goed opgebouwd!!! (2 beebjes???) Zooo blij!!

Nou we zijn dus wezen kijken bij t kdv. Heel leuk gebouw en binnen was het super knus en mooi én schoon! Er zijn 3 groepen: babygroep de gele bijtjes waar Charlie plek heeft, een verticale groep voor kids van o-4jaar en een peutergroep van 2-4jaar, waar Charlie heen zou gaan na de baby groep.
    Alles zag er zo leuk en vrolijk uit! Op de groep hebben ze 3 slaapkamers. 1 voor de allerkleinste die nog continu in en uit bed zijn, 1 voor Charlie haar leeftijd die nog 2 slaapjes doen per dag en 1 voor de grotere kindjes die maar 1 slaapje doen. Echt fijn, want dat geeft rust en ze hebben allemaal een eigen bedje dus ook dat is uiteindelijk vertrouwd. De kamers waren ook heerlijk koel! Ideale slaap temp natuurlijk!.
    De vloeren hebben vloerverwarming! Zo lekker als de kindjes over de grond dweilen!

Verder werken ze met de methode Piramide. Waarschijnlijk wel bekend bij Julesz en Gelukkig. Spreekt me erg aan. Kan niet in het kort zo vertellen wat het inhoud, maar erg ontwikkelingsgericht en kijken naar het kind. Veel werken met thema's etc.

Al met al een goed gevoel. Ik vond het juffie die bij Charlie op de groep staat niet zo leuk, maar dat kwam omdat ze ons een beetje negeerde. Ro zag dat als iets goeds, dat ze echt voor de kinderen gaat. Is ook wel zo natuurlijk!
    Dus we gaan knopen doorhakken en de gastouder definitief opzeggen en dan per 1 dec wordt Charlie een geel bijtje hahaha!!!

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Super dat het gevoel zo goed geweest is Jojo..En 1 december is natuurlijk de mooiste datum van het jaar....:D

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    fijn jojo!! en charlie zal een super mooi geel bijtje worden!

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo wat een positief verhaal over het KDV. Goede keuze denk ik zo.

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dan ben jij jarig zeker Sab! Hahaha

ja denk ook echt dat het een goede keuze is!!!

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja klopt, als Charlie een geel bijtje wordt, word ik 18+, haha.

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Het gordijntje hangt en de laatste spulletjes staan klaar. Dus het werd hoog tijd voor de foto van het kamertje. Ik heb er een aantal op de club geplaatst.

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    18+ Alweer hahah schiet op met jou!!!!

En Loestig spannend ik ga gelijk kijken! Ben benieuwd!!!

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb gereageerd bij de foto's loestig, maar hier ook nog even WAT GAAAAAF, MOOOOOI, LIEIEIEIEIIEIEF!!!!

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Jojo bedankt voor je lieve reactie op de foto's. Tja van die waskussenhoes we zullen het zien. Het begint nu wel echt te kriebelen moet ik zeggen

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Super leuk je kamertje Loestig..waar heb je die lamp vandaan?? Die is echt zo gaaf, die wil ik ook, hahha

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Sab die lamp is een Dot-Light en die heb ik besteld via Besselink Licht. Dat is volgens mij de enige site in Nederland die ze te koop heeft. Ik heb er ook via marktplaats gevonden, maar die had niet de vorm die ik wilde. Ik wilde perse de koekoek. Maar je hebt ook nog hele leuke andere.

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh trouwens Sab de muur van het kamertje is bruin. Dus niet dezelfde grijs als van jullie :)

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh nee haha hij is wel grijs, de boom is bruin. Wat ben ik een oen. Euhm ik weet alleen niet meer welke kleur. Gewoon zo'n staalnummer gekozen. Ik zou op de pot moeten kijken welke het is.

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Tnx voor de site, heb al meteen gekeken. We zoeken nog een lampje voor op Mirza zijn kamer die niet zo fel is...zo'n lampje lijkt me helemaal goed. Als Jas zo thuis is ga ik het meteen laten zien...voor de rest ben ik helemaaaaaaaaaaal niet impulsief hoor, hahha

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Hopelijk vind Jas ze ook leuk. Ik zag ze ergens hangen en wist toen gewoon. Die MOET ik hebben. Ik was ook helemaaaaal niet impulsief op dat moment. Haha sommige dingen zijn georloofd voor zwangeren en pas bevallen moeders.

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hey wat is dat...jullie gebruiken dit forum toch niet voor msn achtige praktijken he!!:D

Ik ga eerst ff naar de foto's van loestig op zoek...ben niet nieuwsgierig;)

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig..wat een schattig kamertje heb je ervan gemaakt. Wij vinden je lamp met oehoe erg leuk en je boom is met die stoffen blaadjes errug leuk geworden! Mooi geheel zo!

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Sab..weet je al welk lampje je leuk vind..wij hebben ook even op de site zitten koekeloeren...erge leuke lampjes idd! We vinden in geval van meisje het bloemetje leuk..wel jammer dat die er niet in fel rose is.. In een woon- en slaapkamer zijn de barokfiguren en de kandelaars erg leuk! Goed gevonden Loestig! en jou koekoeksklok vind ik ook erg leuk..ik heb nog een echte uit zwitserland haha..hing vroegah op mijn kamertje..nu ligt hij ergens op zolder...

Deel Deze Pagina