Jojo..fijn dat alles er bij de kdv goed uitzag..Charlie in daar zeker in goede handen en je hoeft niet meer in de zenuwen te zitten als je haar wegbrengt. Ons etentje was erg gezellig en heerlijk gegeten allemaal. Vandaag de laatste dingen gehaald voor de bruiloft, schoenen voor beide, lingerieset(heeeel sexy hoor met kousen, kousenband, hipster en korset met kant) als we tegen die tijd nog geen sex hebben gehad moet het die avond wel goedkomen whaha. Verder een leuk tasje, ringendoosje en stola...goed geslaagd dus en een rib uit mijn lijf kwijt maar ach... Volgens mij ben ik tegen mezelf aan het lullen hier
Manon: nu ga ik het gewoon officieel doen. GEFELICITEERD........................................................................................................ Whieieieieieieieieiieieieieieie....je NOD bereikt en vet positieve testen. Jajajajajajaja manon is zwanger lalalalalalalalallalalala... HErrlijk meid! EN zo te horen gaaat het met de sex wel goed komen! Sab: Whahahaha 18+ grappenmaker.....Heb je al besloten over het logeren? Loestig: haha hoop toch niet dat zn tenen eraf gaan vallen. Nou ja zijn we wel van het nageltjes gedoe af. Jojo: klinkt erg goed jullie kdv. En wat schattig een geel bijtje.... hihi leuk hoor. Fijn als je er een goed gevoel over hebt. WEG met die gastouder. Hier een hele mooie Koelstra wipper gekocht voor mn schoonzus en broer. Zij is inmiddels alweer 38wk zwanger. Echt een mooie wipper mooier dan die van Nick....is ook niet eerlijk. Nou ja hoop dat ze een meisje krijgen dan kan ik weer los op de roze kleertjes. Ook nog eens een goeie dag gehad. Ik begin Nick eindelijk een beetje te snappen....schaaaaaammmmm........heb vaak echt zoiets van; "wat wil je nou?" Maar vandaag weer een goeie dag. Leg hem nu veel vaker in bed en dat doet hem goed. Ook al slaapt hij maar een uurtje dan. Vannacht eindelijk voor het eerst: NICK SLIEP TOT 06:45 uur. Jeeejjjjjj.....Jammer dat de klok vannacht een uur terug gaat. Zo nu ga ik Loestig foto's kijken.
Manon dat lampje met die uil is idd ook grappig. Die had ik van Ruben gekregen voor mijn verjaardag. Het leuke is dat je het uiltje niet ziet als de lamp uit is en dan verschijnt hij als het lampje aan is. Super wat heerlijk dat NIck zo goed heeft geslapen afgelopen nacht. Wel balen dat het waarschijnlijk vandaag weer niet zo lang zal zijn door die klok. Maar je gaat met sprongen vooruit. Je broer wordt dus ook bijna papa, spannend. Ik begrijp dat zij niet weten of het een jongen of meisje is, of vertellen ze het gewoon niet?
Loes: zij weten het echt niet. ZIj is kraamverzorgster en vind het moment van geboorte zo mooi als mensen niet weten wat het wordt. Ze vindt de verassing dan net even groter. Ze loopt bijna gelijk met jou!
@ Manon, hahha..begin je nu al in jezelf te praten, haha..Dat gaat nog wat worden met je de komende 36 weken. @ Super...kan Nick even met Mirza gaan praten dan, want hier wat het vanmorgen weer om 4 uur feest, we hebben het nog kunnen rekken tot 5 maar toen was de koek echt op. Hij is nu bij zijn opa en oma aan het logeren, eens kijken of ik nog weet hoe ik moet uitslapen. Wel super lekker dat Nick zo goed geslapen heeft. En he..ik snap Mirza ook niet altijd hoor dus schaam je niet. Leuk een koelstra wipper, wij hebben er ook een van koelstra, ook een kinderstoel van dat merk. Doet me in ieder geval goed om je opgewekt op het forum te zien.
Ja die lamp vind ik ook leeeuuk!!! Maar Sab als je je centjes liever in de knipt houdt en je zoekt toch een zacht lampje dan hebben ze bij Ikea ook kleine bol lampjes. Wij hebben m in t roze en als er 's nachts iets is doen we m aan zonder Charlie en onszelf te verblinden! Echt een lief lampje. Zal kijken of ik m op de site van Ikea kan vinden! Jaaa idd Manon vandaag is echt je NOD!!!! Dit is zo'n eerste moment van opluchting. (komen er nog veeeeeeeeeel meer). Leuk dat je lekker bent gaan shoppen! Het gaat nu opschieten hoor het is bijna november Trouw je gewoon met z;n drietjes of viertjes. Wat zegt je gevoel? 1 of 2 kindjes??? En hoe gaat het nu verder? Met 6 weken een echo bij de gyn of word je gelijk overgedragen aan een vk??? Sab lekker aan t genieten met je grote man zo zonder je kleine man??? Heerlijk hoor lekker uitslapen. Al word je om 8uur wakker dan is t nog omdat je zelf wakker wordt en niet wakker wordt gemaakt door een klein huilend of kletsend mannetje! Heeeerlijk! Ik ben morgen weer de pineut... Super heb snel t shirtje gewassen die ik van jou en Serge heb gekregen en dan kan ze m morgen weer aan Hij is zoooo leuk!!!! Nogmaals bedankt! Top dat je het idee hebt dat je Nick begint te leren kennen. Hoef je je echt niet voor te schamen hoor, want dat kost ook gewoon tijd! Heeft bij mij denk ik wel wat langer geduurd en soms denk ik nog steeds van ?????????? t zal wel!!! Hoop dat hij mee doet met t uurtje langer vannacht! Hier Charlie een uurtje later op bed gelegd. Ben zo benieuwd of ze dan ook langer gaat slapen. Normaal gesproken maakt dat voor haar niet uit. Vandaag ook weer een lekker dagje gehad met haar. Ze heeft lekker lopen hollen in haar looptrainer hahah echt leuk! Zit ze erin en gaat ze zwaaien!! Hahah dus nu zwaait ze zodra ik daaaag zeg heel schattig met haar arm boven haar hoofd en haar vuistje open en dicht hahah dametje! En het lijkt wel alsof ze soms wat woordjes zegt en dan ook woordjes die ze met een doel zegt zonder maar wat klanken te roepen. Kan volgens mij helemaal niet maar ik zeg altijd Bah als ze de poot van de wipper in haar mond wil doen en vanmiddag ging ze naar de poot van de wipper toe en voor dat ze m in haar mond deed zei ze BAH en schudde nee hahaha! Ook horen we steeds vaker papa haha maar meestal is het gewoon papapapapapapapapapapapa.... Ach schatiig is t wel!
Tnx voor de site Jojo, maar deze lamp kun je niet ophangen. Wij zoeken er een die we op kunnen hangen. Misschien wordt het wel gewoon zo'n nachtlampje voor in het stopcontact, haha. Oh ik zit me hier toch een partij in te storten, haha. Ben niets gewend.
Jojo: klinkt allemaal erg schattig wat Charlie allemaal al doet! Leuk zo'n looptrainer. Dacht dat dat pas veel later kon! FIjn dat ook jij nog steeds vraagtekens zet bij je kleintje soms. Ook fijn dat jij een goeie dag hebt gehad. Je klinkt in ieder geval wel weer vrolijk. En fijn dat het truitje zo bevalt!!!!! Nick heeft het truitje dat hij van jullie heeft gehad laatst ook in 56 gehad. Die past hij nu en ook die is super stoer. Dus straks in 62 kan hij hem ook nog lekker aan. Sab: knap hoor dat Mirza uit logeren is!!!! Oh ik hoop dat je heerlijk gaat slapen. Zal wel vreemd zijn als je morgen wakker wordt. Nick is uit zijn puckababy piep gegroeid dus sinds vandaag een nieuwe...lime groen. Hij is iets ruimer en hij ligt er heerlijk in te slapen. Ben wel benieuwd hoe hij op het kdv gaat slapen zonder dat ding....misschien kunnen zij het hem leren zonder puckababy. Ha scheelt mama weer wat gehuil. Ik ben ook wel opgewekt vandaag. Ben blij dat deze momenten vaker komen nu. Als ik me dan belabberd voel weet ik dat ik er ook wel weer uit kom! Geniet van je nacht!!!!
Jojo: er staat wel vaak FIJN in mijn berichtje....maar ik zit lekker aan de rode wijn dus ja dan is alles FIJN....
Wel goed voor jouw beweging ook Jojo, volgens mij gaan die kinderen altijd retesnel in die dingen. Kan je nu een horrorverhaal gaan vertellen over Jas in zijn jonge jaren in een looptrainer, maar zal je het besparen, hahahah...Nee hoor valt mee, maar remmen schijnt moeilijk te zijn. Leuk dat Charlie zo lekker gaat brabbelen, Mirza kan ook zo lekker kletsen dat zijn echt van die smelt momenten en ja zelfs om vijf uur 's morgens, haha. @ Super..je kunt de puck toch ook meegeven naar het kdv of doen ze daar niet aan?? Nou ja, die meiden hebben daar een boel ervaring dus komt vast helemaal goed.
Haha Super ik heb dat heel vaak met het woordje hoor...dan denk ik nou maar eens een ander woord verzinnen, haha
Weet eigenlijk niet of ze met de puck werken. Ga het eerst maar zonder proberen. Zou FIJN zijn als hij ook zonder leert te slapen.
Haahah nou Super ik vind het FIJN dat jij je gewoon lekker FIJNvoelt vandaag!!!! Je kunt het altijd bespreken toch op t kdv als het niet lukt om daar zonder te slapen. Lijkt mij toch geen probleem!!! Ok Sab dit is idd een staande lamp dus dan is t niks voor jullie. Ik heb m op t plankje van de commode staan. Ideaal vind ik zelf! En die loopkarretjes (zo'n ding waar ze in zit en moet trappelen om voor of achteruit te komen) hebben tegenwoordig een soort beveiliging dat je niet meer uit de bocht kunt vliegen haha. Maar ze mag er maar heel even in van mij, omdat het niet echt super goed voor de heupjes is. Dus max 10min en niet elke dag.
Dat snap ik hoor Jojo dat die karretjes veel veiliger zijn nu, zat je gewoon te pesten. Nou we hebben de nacht weer gehad, dacht dat ik het wel lekker zou vinden om eens door te slapen, maar ik mis gewoon de geluidjes van mijn kleine mannetje, haha.. Voorlopig geen logeerpartijtjes meer hoor, mama kan het nog niet aan....
Sab heb je je mannetje zo gemist vannacht. Ik ben benieuwd of Mirza jou ook heeft gemist, of dat hij heeft geslapen als een roos ? Nou ik denk dat hij jou ook heeft gemist hoor. Slaapt hij misschien vannacht extra goed omdat hij zo graag bij je wil zijn. Jojo dat gaat echt al snel zeg. Dat gebrabbel en het nadoen van jou. Ik vind het altijd een wonder hoe snel kinderen zich in een jaar tijd ontwikkelen. Moet je eens kijken wat ze in deze maanden allemaal heeft geleerd. Zo goed ontwikkelen doe je volgens mij nooit meer in je leven. Alles vastleggen op foto/video of in een boekje zou ik zeggen. Super heb je FIJN geslapen na de wijn van gisteren?
En Sab is Mirza al weer lekker thuis of zit je nagels te bijten en op de klok te kijken tot je hem op kunt halen??? Ja bijzonder he Loestig vind ik ook hoor! En dan te bedenken dat ze zo super klein en hulpeloos was. Is niks meer van te merken!. Lig hier helemaal in ee ndeuk. Heb zo'n speelkleed liggen met zo'n rubber anti slip onderkant en Charlie vindt het een leuk spelletje om zich in het kleed te rollen. Dan hoor je echt zo'n giegel uit het kleed komen hahaha!!!! Ro weer werken helaas... 11dagen achter elkaar zo niet leuk! Snap niet waarom Charlie papa zegt *jaloers* hij is er nooit!!!
Nou onze man heeft zoals ze zeggen als een baby geslapen, haha. Hij was wel om vier uur wakker en toen mijn schoonmoeder om vijf uur een flesje ging maken en boven kwam, lag hij weer heerlijk te slapen. Uiteindelijk heeft hij om 6 uur nieuwe tijd zijn fles gekregen. Nu hopen dat hij dit ritme vasthoudt.
@ Jojo...nee Mirza is nog niet thuis,maar wat mij betreft kunnen we hem zo ophalen hoor, haha. Ben blij dat hij het wel naar zijn zin heeft en lekker heeft geslapen, hij wordt toch al wat eenkennig dus ik had alweer de ergste ideeen, maar nee hoor. Charlie speelt nu al verstoppertje, haha. Geweldig toch? Wel filmen hoor is zooooooooooo leuk. En papapapappa zijn gewoon klanken he, straks zegt ze als eerste bewust mama let maar op.
Nou Jojo..ik had gehoopt idd heel opgelucht te zijn maar dat ben ik niet...nog steeds heel bang..zal wel tot de echo zo bijven. Wel weer een testje gadaan(had er nog 1 liggen dus....) en echt een lekkere donkere hoor! Ik heb geen gevoel van 1 of 2 kindjes...vorige keer had ik echt zoiets van, ja het zijn er zeker weten 2 met al die vroege en erge symptomen...maar toen was het er 1...het zegt dus niets allemaal. Bij 18 dagen na TP bel ik het ziekenhuis (dat wordt gevraagd in een brief) en dan weet ik de datum van de echo. Ik blijf tot 3 maanden bij het ziekenhuis lopen, daarna mag je naar de VK. Je mag wel zelf al eerder een VK inschakelen en als die het fijn vind laat die je eerder komen of anders na die drie maanden. Van de vorige keer weet ik nog dat de VK hier me ook al bij 8 weken wil zien dus dat zijn twee echo's voor mij. 1 bij 7 in het ziekenhuis en 1 bij 8 weken bij de VK. Wel zo leuk..dan zie je goed de ontwikkeling in zo'n week. Wij trouwen saampjes en alleen de ambtenaar en de fotograaf zijn erbij. Getuigen hebben we niet meer nodig omdat we al een partnerschap hebben. Hahah Sab zat je goed te stangen met de loopkar...gelukkig is alles veel veiliger dan toen en dan nog...wij hebben dat toch ook allemaal overleefd Sab..hopelijk houdt Mirza dat vol..kunnen jullie lekker 'uitslapen' voortaan tot 6 uur...pfff als ik die tijden allemaal hoor...hoe laat liggen jullie in godsnaam op bed..volgens mij ben je geneigd om er na het avondeten meteen in te duiken. En FIJN dat Mirza een logeerpartijtje op zijn tijd wel leuk vind, nu alleen mama nog. Hihi Super FIJN aan de WIJN...lijkt wel of je weer opbloeit aan je berichten van de laatste tijd te zien..klopt dat?..fijn om te zien dat je weer beter in je vel lijkt te zitten. De puck kun je toch gewoon meenemen en werken ze er niet mee gaat hij weer mee terug, maar idd wel zo prettig als hij daar leert om zonder te slapen.