Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Loestig fijn dat de gordijnen hangen! Zal er vast mooi uitzien...kan nu alle dag gebeuren he!

Jojo gelukkig is het goed bevallen het kdv. 1 dec is al gauw, nog een maandje dan wordt ze dus een geel bijtje;) Ben blij dat het jullie als ouders een goed gevoel geeft.

Sab hoe is het logeren gegaan?? Las op hyves dat je vandaag weer moet werken, de vakantie is dus weer voorbij.

Ik moet nog 3 weekjes werken dan heb ik een weekje vakantie, nou ja ben dan eerder zuster Nathalie! ;) Moet dan zorgen voor mijn grote en kleine man...
    Nou ga even gauw Keano wassen...die zit heerlijk de babbelen in zijn wipper...

Manon heb je nog meer kwaaltjes, heb je al gebeld voor een echo of nog niet?

2. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Mutz, wat vreselijk balen dat ’t niet gelukt is!!!
    Dikke knuffel voor jou!
    (beetje late reactie, maar ben even niet online geweest…)

Julesz, ik kan me die spanning voorstellen tot de 12 weken echo! Ik denk dat ik er volgende keer ook zo in zal staan: eerst zien, dan geloven! Maar voor jullie zijn die kritische weken gelukkig voorbij! Echt ervan genieten hoor, meis! Volgens de verhalen gaan die 40 weken zwangerschap zo ontzettend snel!

Manon, wat een mooie posi testen!!! Ik gun ’t jullie zo!!!
    Hoe gaat ’t met je mannetje?

Hier is de miskraam gelukkig spontaan op gang aan 't komen! Helder bloed, dus da's een goed teken! Vooralsnog is 't goed te doen hoor! Ik heb alleen geen flauw idee hoe lang 't zal duren (eerste tot laatste bloedverlies) en wanneer het 't heftigst zal zijn... maar de tijd zal 't leren!
    By the way: m'n mannetje is gelukkig weer thuis, 'k ben nu natuurlijk op-en-top sexy met m'n mega maandverband ;) welkom thuis schatje! :D:D:D

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    1979 fijn dat het vanzelf op gang is gekomen en gelukkig heb je nu nog niet veel pijn. Hopelijk blijft je dat bespaard, want ik kan me het verhaal van Manon nog goed herinneren.

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    1979.... sterkte meisie.. je hebt mijn nummer als je me nodig hebt!!

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    1979 veel sterkte meid! Wel een prettig (voor zover er ook maar iets prettig is aan deze situatie) idee dat je lichaam het zelf oplost en je geen nog vervelendere curretage hoeft te ondergaan. Ben wel heel blij voor je dat je man weer lekker thuis is bij je!

Naat pittig hoor zusteren voor je grote man... Die mannen zijn altijd 10keer zo zielig als wij vrouwen dus laat je niet als sloof gebruiken he!! ;) Hahaha
    Gezellig he dat gebrabbel van die kleintjes! Nog even en je kan de eerste papa of mama en bah! horen net als hier!!!!

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
  7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ 1979..even een dikke knuffel voor jou. Fijn dat je mannetje weer thuis is en dat je lichaam het zelf oplost.

@ Jojo..wat een lekker wijffie is het ook he...Ik ben verliefd.

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @ego: vanmorgen mn mannetje naar het KDV gebracht. Kwam uiteraard op het verkeerde moment binnen wandelen. Alle baby's waren aan het huilen.....Goed begin! Nick keek met grote ogen om zich heen. Hem overgedragen aan de leidster. Die legde hem in de box. Naast hem in een andere box lag nog een klein baby'tje die is 10 weken oud. Dus samen de jongste. Ik ben toen maar weggegaan want ik vond het helemaal niet leuk meer.Pffff ik liep huilend naar de auto. Kon door het raam mn mannetje zien liggen in de box. Oh hoe graag wilde ik op dat moment wel niet mijn baas bellen en zeggen: "ik kom niet meer werken ik neem ontslag". Huilend naar huis, hondje opgehaald en gaan wandelen bij het meer. Daarna snel naar het kruidvat voor luiers en nu met koffie op de bank. Nog anderhalf uur. Gadverdarrie......

@1979: meid wil je even sterkte wensen. Opgelucht dat het vanzelf is begonnen. Hoop dat het bij jou ook zo gaat als bij mij destijds. Ik heb een aantal dagen buikpijn gehad en op de laatste dag werd het steed erger. Ik kreeg weeen en na een aantal uur hield ik het niet meer van de pijn. Toen kwam de vruchtzak er in 1x uit. Daarna was de pijn over en was ik "gewoon"ongesteld. Sterkte meid!!!

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Super..ik krijg gewoon traantjes als ik je berichtje lees. Waarschijnlijk heeft Nick het hartstikke goed gedaan, maar ja daar heb je nu niets aan. Dikke knuffel...

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab: net Nick zijn kamertje maar even opgeruimd en stofvrij gemaakt. Nu de laatste 3 kwartier. Ik heb er wel vetrouwen in hoor dat het goed komt. Jeetje wat ben ik een watje geworden door mn zwangerschap. Ik huilde nooit en nu om alles hahaha. Misschien ook wel goed maar hoop dat dat wel minder gaat worden. Gisterochtend had ik mijn lievelings shirt aan, de enige die ik echt nog mooi vind zitten. Braken de touwtjes in mijn nek af....dus shirt is niet meer te dragen. En ja hoor....huilen natuurlijk. Mn vriend voreg of ik huilde om mijn shirt. Nee zei ik omdat ik dik ben en niks meer pas.......Hahahaha zo ken ik mezelf echt niet. Nou ja gooi alles maar op de hormonen. Vanmorgen lag Nick weer naar mij te lachen en dan is alles weer goed.

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sorry voor alle spam maarja moet toch de tijd doden......
    Was je weer blij sab toen Mirza thuis kwam zondag?

Bietje; denk veel aan je deze dagen. Hoop dat het goed met je gaat!Zullen pittige tijden zijn voor je.

Jojo: weet niet of ik al op je foto had gereageerd.....wat een moppie zeg! Heerlijke meid wordt het. Hoe is het op je werk?

Zo nog 40 minuten whahahaha

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super kan me voorstellen dat je het moeilijk vind, Nick heeft het vast goed gedaan zeker weten, waarschijnlijk ben je hem nu ophalen, lekker kroelen vanmiddag met je mannetje. En over dat huilen...dat heb ik ook nog best vaak hoor, om vanalles! Ik pas ook nog geen oude broek, wordt er gefrustreerd van en dan barst ik ook in huilen uit...maar er staat 9 maanden op en 9 maanden af, komt heus goed meid.

Ik wil t liefste ook mijn baas zeggen dat ik nooit meer kom werken......kon 't maar he

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Super ben je weer samen met je zoon? Lijkt met ook echt moeilijk om zo achter te moeten laten, heel dapper van je dat je meteen bent weggelopen. De tijd kun je dan het beste doden door zoveel mogelijk dingen te doen. Vanmiddag maar lekker saampjes genieten van elkaar.

Jojo wat een knap meisje is Charlie toch. Ik hoop dat ik straks een concurrente heb, anders wordt het echt vechten voor die mannen :D

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Natuurlijk heeft Nick het hartstikke goed gedaan (beter dan zijn moeder :) ) Hij heeft zelfs een half uurtje geslapen in de box. Toen ik aan kwam lopen liep er een leidster heerlijk met hem rond in haar armen. Hij heeft alleen even gehuild na zijn fles, krampjes. Mag volgende keer ook de puck meenemen als ik dat wilde. Pfff wat een opluchting. Zo en nu wordt ook nog een mijn nieuwe jurkje bezorgt. Eens kijken of dat mn nieuwe favoriete kledingstuk gaat worden!
    Zal niet huilen als hij niet past!

Naat: ja helaas moeten wij wel 2 inkomens hebben. Nou ja zal straks vast allemaal wennen. Zou ook niet alle dagen thuis willen zitten. Hoop dat jij het straks ook weer leuk gaat vinden.

Loestig: ga straks als hij wakker is lekker met hem kroelen p de bank. :) Jij lekkr aan het genieten van je verlof?

15. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    #4715 1979, 2 nov 2010
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
    Jojo, wat een lieve foto van Charlie!!! Echt een schatje!!!

Super, wat vreselijk om die kleine Nick voor ’t eerst achter te laten op ’t KDV! Wat fijn dat ’t maar zo kort was vandaag! Voor jouw gevoel duurde ’t natuurlijk eeuwen! Wat super dat ie ’t zo goed heeft gedaan!!!
    Enne… hoe staat je jurkje?

Hier gaat 't weer goed...
    't Begon gisteravond spontaan ècht door te zetten. Ik stond er versteld van hoeveel bloed en stolsels er uit je lichaam kunnen komen! Ik voelde 't gelukkig steeds aankomen, dus elke keer een sprintje naar 't toilet (verschilde van iedere 5 minuten, tot om 't uur). De pijn in m'n onderrug werd alleen maar erger... (hoe moet een bevalling wel niet voelen?:$). Vanmorgen kwam als eindklapper een mega groot stolsel eruit, en sindsdien weer 'normaal' bloedverlies met slijmpjes. Ik hoop dat dit 't was... Vanmiddag ga ik de gyn bellen om te zien wanneer ik kan komen voor een check of echt alles eruit is.
    Al met al ben ik blij dat het 'spontaan' gekomen is en dat hopelijk een curretage niet meer nodig zal zijn!

Xxx

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Herkenbaar hoor Super dat huilen om alles, haha. Ik ben ook zo'n huilebalk geworden. Zat laatst een aflevering van ER te kijken, nou dikke tranen, haha. Moest ook zondag huilen, omdat ik Mirza zo miste.
    Fijn dat Nick het zo goed gedaan heeft. Geeft je vast wat meer moed voor de volgende keer.

Ik heb ook jurkjes (tenten dus) besteld eens kijken of ze me deze keer wel staan.

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ 1979 een heftige dag achter de rug dus. Klinkt wel alsof het nu allemaal schoon is. Hoop dat je snel bij de gyn terecht kan. En een bevalling voelt inderdaad niet lekker, maar het feit dat je weet waar je het voor doet, neemt een hoop pijn weg.

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    1979 wat heftig zeg om te lezen. Hopelijk is dit het...weet je al wanneer je terecht kan bij de gyn om te checken of alles weg is?

Sab snap dat je moest huilen dat je Mirza zo miste, logisch toch....

Super wat fijn dat het allemaal goed is gegaan bij het kdv. Was dit om te wennen? Hoevaak moet hij nog om te wennen? Nu lekker je jurkje passen jeeeeej, zal je vast leuk staan.

19. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ik heb net gebeld: ik kan donderdag a.s. al terecht!

Het is wel bij de echoscopist, omdat mijn eigen gyn al vol zat met afspraken, maar in geval van twijfel kunnen ze wel even overleggen.

't Einde van deze geschiedenis is in zicht ;) !!!

Xxx

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Fijn dat je a.s. donderdag al terecht kan!

Deel Deze Pagina