Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    nee zou ze niet leuk vinden denk ik als ik het al gelijk zeg! hahahaha

Het is rustig voor de dinsdag he! Wat is iedereen aan het doen?

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hahahaha nee je mag ook niks zeggen...

ik lig voor de verandering weer eens op de bank met de laptop op schoot.

3. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Ja he super? Je hoort haar gewoon zingen: nehne neh neh nehhhhh
    :D

Nee, maar zeg maar niets, moet ze zelf doen. Niets verklappen heur.
    Ja, wat iedereen doet... Ik ben net terug van vergaderen... gaap

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    ik hoorde het inderdaad hoor julesz....
    voel je eigenlijk wat raars aan je lijf???

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    jeeeej lang leven ons luie bankhangers!!! En maar zeuren dat we een dikke kont krijgen hahahaha!!!! Julesz ondertussen ook geïnstalleerd op de bank??

Ik heb een dorst joh pffffff heb teveel drop gegeten denk ik en patat vanavond! Heb al 3 flesjes water op in een uur!

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hahahaha dikke kont????? spreek voor jezelf ;)
    Echt de laatste weken vind ik het heerlijk om op de bank te hangen. "normaal" was ik veel in de weer. Nu heerlijk hangen...ook sporten op een laag pitje.

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sabbbbb waar blijf je????

Hier net terug van sporten. Nou ja sporten. Hahaha fanatiek meedoen is er niet meer bij. Doe dus maar half mee.

Julesz: Wta knap dat je nog niet getest heb. Ik had het niet vol kunnen houden. Trouwens mijn eerste test was ook zo dun als een draadje. Dag erna was de kv test knal positief.

Jojo: haha die kleine meid van jullie heeft de boel een op stelten gezet in het ziekenhuis. Trouwens die foto's van vrouwen als ze net bevallen zijn vind ik schitterend. Niet charmant maar wel machtig op die speciale blik bij de dames te zien.

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    oh ja hier ook dorst van de zoute chips.....mmmmmm

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
  10. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Zoo! 3 FLESJES! Pff, das wel veel..

Weer zo'n enge vraag. Ok julesz, rustig ademhalen en nadenken, voel je wat raars? Ik heb continu het idee dat ik te weinig gegeten heb. Een beetje zo'n ja, hoe zeg je dat. Gamnel gevoel. En als ik thuis kom kan ik het eten wel naar binnen proppen... Dat viel me wel op... En mijn buik zet wat op.

Maar goed, voor het zelfde geld, slip ik dicht nu ik minder hoef te fietsen voor mijn werk en verteer ik meer in een andere werkomgeving ofzo... Een vriendin heeft even naar de test geloerd. Hij zag er eigelijk hetzelfde uit als toen ik hem net gedaan had. En die zag wat ik bedoelde. Ze wou geen hoop geven maar ze kreeg de indruk dat..... Ik beloof jullie plechitg. Maandag heb ik zekerweten getest...

11. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Ja, je hebt een punt smits. Die blik inderdaad. Maarreh, ik vind je pui trouwens echt PRACHTIG. Ben jaloers hoor, wat mooi! Wat zul je ervan genieten. Goed trouwens dat je nog sport. Doe je fitness ofzo?

En super, leef je uit. Bankhang ze tot je er zat van bent. Mag nu helemaal ongestoord!!

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeetje julesz je weet ons wel in spanning te houden. Het klinkt wel goed allemaal zeg! Ohhhh ik ga voor je duimen heel hard ik duim zo die tweede streep erbij....

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    ja die blik heeft idd wel iets magisch, maar je kan nou niet zeggen dat ze er mooi gestyled bij liggen hahaha! Die blik in die ogen zie je alleen op dat soort foto's. dat ben ik met je eens!

Wat goed dat je bent gaan sporten smits ik word al moe bij de gedachte! En je pui is idd prachtig!!!! Wat een extra licht zal het geven!

Bertje doperwtje... een gitarist bij rtl 4 moet niet gekker worden!

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt Julesz! We zijn er ook erg blij mee. Morgenavond als het goed is de boel afronden. Elek aanleggen, vloerbedekking goed laten leggen, gordijnen ophangen etc en dan heerlijk genieten. Oja vriendlief moet de tuinverlichting nog maken, is het 's avonds niet zo donker gat.
    Julesz je nieuwe eetgewoonte en opgezette buik klinkt wel heeeeel bekend. Wil je ook gewoon niet voor ons een testje doen:p

Doe op een dinsdag aan BBBB. Met spinnen ben maar helemaal gestopt.

Super: lekker toch bankhangen.

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    julesz maak een foto van je test dan kunnen we meekijken! Ben zo benieuwd, maar volgens mij kunnen we je gewoon feliciteren!!!! :D:D:D Zou zo geweldig zijn!

16. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ja Julesz kom maar op met die foto.

Sab, je laat ons toch niet wachten tot morgen??????

17. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Ik zat al helemaal zo van ---slik--- toen Smits dat zei van haar test...
    Oooh, ik ben als de dood dat het gewoon weer een lange cyclus is. En er verdrietig van ben. Ook al zijn er veel en veel ergere dingen op de wereld. Misschien dat ik het eerder aan durf. Ik zal kijken of ik het op de foto kan zetten.

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    ze zei dat ze het zo nog kwam vertellen dus ben benieuwd!!!

Ik ga ondertussen nog even verder in mijn boek! Zo heerlijk nietszeggend! Solo van Jill Mansell

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    weet je wat t ook is julesz als het niet zo is dan komt de teleurstelling hoe dan ook. Heb je dan niet liever nu zekerheid? En anders heb jeje voor niks druk gemaakt en dat is niet goed voor je beebje ;) voor beide valt wat te zeggen. Heb je nog testen in huis???

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Goed bezig jojo! Maar ik ben het wel met haar eens julesz, ja natuurlijk. Maar als je wacht ga je je misschien nog meer verheugen dat het wel eens zo zou kunnen zijn. Maar ik kan me voorstellen als je nog even wacht hoor.

Oh en jojo: bertje doperwtje komt uit mijn stad hahahahahahhaha was altijd erg bang voor hem toen ik klein was...

Deel Deze Pagina